Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co to jest ognisko sklerotyczne w biodrze

Strona 15 z 5000

  • nie trawie fruktozy-co to znaczy,co robic i co ze sportem?

    lekarze u mnie nietolerancje fruktozy co skazuje mnie na diete bez slodyczy i owocow w watku o marmurowych posladkach jest sporo o tym co dotychczas jadlam . o ile cukier uda mi sie ograniczyc to z aowocami bedzie mi teskno. trudno. najbardziej

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 5349| Data: 2003-09-02 13:20:58| Liczba SOGów: 0
  • Jaki to testosteron??..fotki!!

    testosteron prolongatum, ale te ampułki wygladaja jakos inaczej niz te co sa w necie prolongatuma... na ampułce jest napisane :tectoctepohna jakas litera rosyjska podobna do m m po m nohat dołanczam dwie fotki..co to jest za testosteron

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 5506| Data: 2005-10-28 17:18:54| Liczba SOGów: 2
  • Co to za ból w nogach?Pomocy

    po selekcji,wtedy odpoczywam conajmniej 4 dni i smaruje nogi maściami i ide biegać i bół znowu powraca i tak wkółko.ból jest nie do zniesienia i po tych 4 5km nie mam sił dojśc do domu nogi są jak z waty uginają sią pod każdym krokiem,boli jak

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5054| Data: 2006-07-01 23:10:18| Liczba SOGów: 0
  • '' skaczace '' miesnie - co jest?

    wcale mi to nie przeszkadza, ale jednak wolalbym zeby to ustalo. tymrazem napinaja mi sie dolne miesnie brzucha. co to jest wogole, jak temu zaradzic

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5427| Data: 2007-02-08 14:33:05| Liczba SOGów: 0
  • Co to moze być (POCZTA POLSKA)

    jakkolwiek się to pisze ale mam zaznaczone nie jako paczka, list itd. ale jako inna przesyłka... obok tego jestt cos napisane ale odczytaj pismo jakiejś starej ropuchy i nie wiecie co to moze byc... tak z włąsnego doświadczenia... nic nie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5918| Data: 2008-06-05 12:01:45| Liczba SOGów: 0
  • Hardcore- co to dla was ??

    witam jestem nowy na forum ... mieszkam w miescie gejów i lesbijek głogów ...chcial bym sie was zapytac co to dla was znaczy byc

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5330| Data: 2004-12-18 22:47:43| Liczba SOGów: 0
  • co to jest POTENCJAŁ?

    ok rozwazmy podstawowa kwstie w kształtowaniu ciala, czym jest potencjał czy to konstrukcja kostna, szkielet czu moze jakos miesni, rozmieszczenie tkanki tluszczowej moim zdaniem

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 5249| Data: 2005-09-21 01:38:27| Liczba SOGów: 0
  • stawy-co brac ?

    zestawow a siarczan glukozaminy firmy hi tec + kolagen olimpu + witc b ultimate joint renew complex + wit c 3.co to jest glutamina .:żryj i daj żryć! :.

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 5441| Data: 2003-10-24 21:14:28| Liczba SOGów: 0
  • Jak to jest w dni nie treningowe?

    witam! tak jak w temacie chciałem się zapytać jak to jest dni nie treningowe od poniedziałku zaczynam dietę na masę i nie wiem jak to jest z posiłkami przed i po treningu.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 5124| Data: 2011-01-01 23:55:09| Liczba SOGów: 1
  • błagam zobaczcie zdjecie i powiedzcie co z tym??? sutki :(

    /20030822150101 co to jest i co mam z tym zrobic jakos mi dziwnie wystaja sutki,sa miekkie i jakis tluszcz sie zebral po nimi niegdy nie bralem zadnych swinstw, mam 16 lat, cwicze trochce na silowni, 197 wz / 85 wagi

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 5056| Data: 2003-08-22 15:01:02| Liczba SOGów: 0
  • co to SPLIT a co to FBW??

    co to split a co to fbw czym sie to rozni o co w tym chodzi

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5105| Data: 2008-06-01 14:54:30| Liczba SOGów: 1
  • Kręcz szyi, zesół szyjny, bóle napieciowe - co mi jest?

    leżę i siedzę najbardziej. mija jak chodzę. boli, boli i nagle przestaje,żeby po kilku godzinach znów zaatakować a ból jest taki,że płakać mi się chce. w piątej wyjeżdzam na urlop i zastanawiam się co to tak naprawdę jest i jak mogę się pozbyć

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4533| Data: 2011-09-05 07:08:56| Liczba SOGów: 0
  • co to jest stack?

    czym jest stack, stack ii/v lepsze to od fat burnerów

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4927| Data: 2006-03-30 12:31:07| Liczba SOGów: 2
  • Co to jest ?

    witam. ostatnio zaniepokoił mnie taki jakby guzek na kręgosłupie. pojedynczy kręg wygląda na powiększony. myślę, że to od brzuszków i sobie go obtarłem ale nie powinien chyba się powiększyć...nie wiem co robić..proszę znawców o wypowiedzi.. 3

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4555| Data: 2010-09-12 19:04:43| Liczba SOGów: 0
  • Kiedy co brac? z czym i czego unikac? bialko,carbo,bcaa,kreatyna

    4 litry dziennie,brac ja rano na pusty zeladek i odrazu po treningu. znalazlem cos o dextrojuce ale nie wiem co to jest i po co. czy musze wiedziec jeszcze cos o kreatynie aby zmaksymalizowac jej dzialanie i zminimalizowac straty pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4174| Data: 2012-04-23 23:19:50| Liczba SOGów: 0
  • Naciągnięte, nadwyrężone - nie wiem co to jest :(

    się i robiłam szpagat dwa razy. dopiero za trzecim nogi mi się troche rozjechały i poczułam ten dziwny ból : . ból jest tak jakby w tylnej częsci uda między pośladkiem a udem. nasila się gdy staję na tą nogę no i przy próbach jakegokolwiek

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4144| Data: 2007-12-10 22:33:19| Liczba SOGów: 0
  • A CO ON JEST KVRWA ROBOCOP ??

    jak zobaczyłem to w newsach na nsport to myślałem że yebne: http://sport.onet.pl/0,1248749,2117675,,wioslarz_wyzwal_pudziana_na_pojedynek,wiadomosc.html pudzian przyjął wyzwanie od wioślarza, i zmierzą się w sobote w jakimś wioślarstwie

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 4122| Data: 2010-01-25 21:03:47| Liczba SOGów: 15
  • Wie ktos co to za koles !>>??

    2005/20051104143017 moze wie ktos co to za koles , bo dorwałem to zdjecie i nie wiem czy to prawdziwe wogule jest

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 4296| Data: 2005-11-04 14:30:17| Liczba SOGów: 3
  • dziwne grudki na ciele to raz a dwa to "sytość"

    takie dziwne twarde grudki prawdopodbnie tluszczu . zaniedbalem sie troche i to pewnie dlatego., ale co to jest jak to zwalczyc. jak skore na brzuchu sciagne w dol chcac odlosnic troszkxe miensie bruzcha to wtedy je widac normalnie jak na dloni

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3827| Data: 2007-10-02 19:13:41| Liczba SOGów: 0
  • Co to są obwody??

    witam!!! mam pytanie co to są obwody czy np. biceps i triceps to jeden obwód czy 2 obwody czy np. mięśnie nóg to jeden obwód a np. mięśnie rąk to 2 obwód wiem że to może wyglądać śmiesznie ale naprawdę nie wiem co to ten obwód. z góry

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4624| Data: 2003-12-22 13:03:17| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}