SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co robic w czasie regeneracji

  • Pytania Do Eksperta Hi Tec'a

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Witam. Jabi mam pytanka. Jak wykonywac trening areobowy jakie cwiczenia? I kiedy robic regeneracje co jaki czas? I na czym ona polega. Co robic w czasie regeneracji? Dieta sie zmienia? Trening? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 19345 Data: 2009-02-13 11:57:25 Liczba szacunów: 0
  • Tydzien przerwy od silowni?

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Określając nasz cel treningowy, warto przeanalizować to w dłuższej perspektywie czasu. Określić należy długość danego cyklu treningowego, który trwać powinien od 6 do 12 tygodni. Każdy cykl treningowy kończyć się powinien okresem roztrenowania i regeneracji. Są to podstawy kształtowania sylwetki. Trenowanie przez cały rok, bez planu i odpowiedniego

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 7236 Data: 2017-11-30 10:40:01 Liczba szacunów: 0
  • REGENERACJA

    Post
    Trening dla początkujących

    zenia bez sprzętu pompki drążek itp i nie narzekam. Skoro ćwiczysz bez sprzętu w czasie regeneracji to jedyne co robisz to marnujesz w ten sposób czas. Nikt nikomu nie karze robic totalnego off od treningu po zakończonym cyklu,mozna i zrobić wolne od siłki na 1-2tyg, ale mozna też tylko zmniejszyć intensywnośc/objetośc na 1-2tyg, i przeskoczyć na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2008-12-01 21:05:32 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 15 (05.04.2012) I – 2jajka, maca, cynamon, imbir, włoskie, brazylijskie, migdały, kokos, ziarna kakaowca, chia II – pstrąg, razowiec, wołowina III – szynka, włoskie, brazylijskie IV – łosoś, czarniak, awokado, ryż V – jajo, orzechy warzywa: kapusta biała, ogórek zielony, pomidor, brokuł, marchewka, cukinia, kalafior napoje: woda 3l, zielona h

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-05 20:22:54 Liczba szacunów: 0
  • rudzilla/ str. 23,48,66/ nowy start str. 69

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad – 50x6/55x6/60x6/62,5x4/65x2 Suwnica - 85/90/95/100/109 x 10 MC - 70x6/72,5x6/75x6/77,5x6/80x3 Uginanie w leżeniu - 50/52/55/57/60 To dzisiejszy trening - ostatni przed regeneracją :) Jutro wyjeżdżam. Założyłam dziś paski przy MC na prostych nogach i było o niebo lepiej. Miskę wsadzę trochę później. Oto jest później :) Zaczęłam sporo m

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-22 14:20:24 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY - na mase!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Michail a co do mojego pytania wyżej to jak ma byc??????????? tak jak ja myśle??????????????? a w czasie regeneracji co mam robic(11 tygdzien)???????????????????

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2007-04-24 21:41:52 Liczba szacunów: 0
  • Rowerek stacjonarny i problemy z nim związane!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    treningu interwalowym lepiej przez jakies pol godziny nie jesc bo spalanie jeszcze zachodzi intensywnie. w ogole caly bajer treningu inter. polega na tym, ze tluszcz nie jest spalany w trakcie wysilku tylko pozniej w czasie regeneracji. ja staram sie jednego dnia robic aeroby a innego interwalowy Zmieniony przez - yemu w dniu 2005-04-10 18:27:01

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3017 Data: 2005-04-10 18:23:20 Liczba szacunów: 0
  • KILKA PYTAN DO TRENINGU FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    oznie jedni robia 1 tyd inni 2... slyszalem, ze co niektorzy dochodza do 3. Polecam tak 2 tygodnie w moim przekonaniu zupelni wystarczy. Nie Cwiczysz w ogole na silowni. A co robic? Po pierwsze dieta troszke musi zostac zmieniona, zeby nie przesadzic z kcal - bo jak przestaniesz cwiczyc od razu masz miejsze zapotrzebowanie, drugie mozesz ewentualni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2009-12-19 15:13:35 Liczba szacunów: 0
  • plan hst czy jest dobry my 1 st plan hst

    Post
    Trening w domu

    a co byś zmienił ??? słuchaj mam za 2 tyg przerwe regeneracyjną i na niej mam zmierzyć maksy, bo znam na 10 ale na 15 i 5 nie . a to ze w czasie regeneracji sprawdzę maksy nie będzie przeszkadzać jej ??? chciałbym robić przysiady 3 x w tyg mogę ?? a mc 2 serie dam ??? mogło by tak być ?? Zmieniony przez - kondom w dniu 2008-05-21 21:05:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1521 Data: 2008-05-21 20:44:03 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący 15 latek ..

    Post
    Trening dla początkujących

    i pomogli co robić by trochę schudnąć i zrobić z tego mięśnie "z tego"(z tłuszczu) nie zrobisz mięśni. Mięśnie nie rosną z tłuszczu... Ino Dzięki treningowi, z składników pokarmowych w czasie regeneracji.:]. A tłuszcz się spala. dla ciebie polecam: 1. DIETA 2. DIETA 3. DIETA 4. Trening siłowy i aerobowy 5. Odpowiednia regeneracja. "

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 2008-11-21 19:53:44 Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    A co do tematu : Stretching - Ćwiczenia rozciągające Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwiczenia

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • jak dobrze i mocno utwardzic piesci

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Ironman sprobuj z tego linku http://klub.chip.pl/mma/patologia.html a jak nie to przekopiuje ci Patologia treningowa, utwardzanie i inne zjawiska. Wszelkie prawa zastrzeżone! All Rights Reserved © by Maciej Sulikowski Ostatni update tego działu: 2007.01.27 1. Patologia - przykład pierwszy "utwardzanie" 1.1 "Utwardza

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-25 11:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Skręcone kolano

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Sport profesjonalny, czy nawet amatorski w większym lub mniejszym stopniu związany jest z kontuzjami. Zdecydowanie warto wiedzieć, co należy robić, aby ich unikać. W tym celu należy przestrzegać podstawowych zasad, do których zaliczyć należy: 1. Solidną rozgrzewkę. To właśnie rozgrzewka jest istotnym elementem treningu. Dzięki przeprowadzeniu jej w

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 16449 Data: 2017-10-31 13:00:22 Liczba szacunów: 0
  • ~~~~Ciekawostki~~~~spox

    Post
    Odżywki i suplementy

    e wazne przy spozywaniu przez ciebie tak duzych ilosci pozywienia. 2 Zasada->Trenuj cieżko Cwicz z obciazeniami stanowiacymi 70%-80% twojego mamaksimum,abys byl w stanie zrobic w kazdej serii 6 powtorzen,az prawie do chwilowego wyczerpania miesni.To jest kulturystyka,a nie trojboj silowy.NIe trenuj tak duzymi ciezarami ,przy ktorych twoja sila

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15542 Data: 2003-05-08 19:49:41 Liczba szacunów: 0
  • zioła

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kozieradka - Trigonella (Papilionaceae). Opis. 1. Kozieradka pospolita - Trigonella foenum graecum - roślina jednoroczna dorastająca do 60 cm wys.; liście trójlistkowe, złożone z listków odwrotnie jajowatych; kwiaty bladożółte osadzone w kątach liści; owoc - strąk. Roślina uprawiana i zdziczała. 2. Kozieradka błękitna - Trigonella coerulea - roślin

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-18 20:01:24 Liczba szacunów: 0
  • Vademecum początkującego adepta CROSSFIT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    MIEJSCE II 6ripley JAK WEJŚĆ W ŚWIAT CROSSFIT? Definicje wszystkich niezrozumiałych terminów i pojęć (zaznaczę je kursywą) znajdziesz w świetnym poradniku autorstwa fsl’a: http://www.sfd.pl/Kompendium_Crossfitu-t1111152.html Jeżeli tu zaglądasz oznacza to, że albo zastanawiasz się nad dołączeniem do społeczności CrossFiterów, albo podjęłaś/podjął

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 10050 Data: 2016-11-11 09:52:21 Liczba szacunów: 1
  • O D Ż Y W I A N I E - w a r t o z e r k n ą ć

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Regeneracja treść: Niech odpoczynek będzie twoim mieczem i tarczą - dotrzyj do lepszych wyników bez niepotrzebnego narażania się na kontuzje! autor: Adam Mazurkiewicz Odpoczynek jest równie przyjemną częścią biegania jak sam bieg. Jednakże przy odpowiednim zacięciu potrafimy doprowadzić się do takiego wycieńczenia, że przyjemności wyrastają zęby. J

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8742 Data: 2004-08-08 21:49:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST BIG ZONE & MR.BIG 2! - podsumowanie str. 53 !!! Atleta.pl

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://www.atleta.pl/sfd/dni/podsumowanie.png http://www.atleta.pl/sfd/test-produkt%C3%B3w-big-zone1.png Kolejny raz podziękowania kieruję w stronę sponsora zestawu , firmie Atleta Łódź, wyłącznemu dystrybutorowi na Polskę odżywek: Big Zone (oraz Vitalmax i Mr.Big) Dziękuję również mojemu rywalowi , z którym prowadziłem ten temat przez 6 tygodni, a

    Odpowiedzi: 635 Ilość wyświetleń: 17702 Data: 2012-06-07 13:24:05 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    t;zatrzymanie na 1 sec i spięcie mięśnia->powolna faza negatywnaq->znowu spięcie mięśnia-> od początku nowe powt Na dole nie ma spiecia - fizycznie nie da sie tego zrobic. Robisz przytrzymanie rozciagniecia na sekunde. rozpiętki: szybka faza pozytywna->spięcie mięśnia w szczycie->powolna faza negatywna->rozciągnięcie mięśnia->

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-03 16:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedź na twoje pytania dla wszystkich, zwlaszcza nowicjuszy, wszystko tu jest!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    1* To jest mój pierwszy art. w którym nie zadaje pytan, tylko odpowiadam A odpowiadam na wiele pytań których jeszcze nie zadacie, to dla nowicjuszy w kulturystyce, a także już tych zaawansowanych też się przyda. Mój art. będzie pisany prosto z głowy, daltego że sam jestem nowicjuszem nie bedzie to taki świetny poemat Ale wiem że wielu rze

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 12:38:57 Liczba szacunów: 0