w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "co pomaga praca nerek"

Strona spośród 790  stron dla zapytania: co pomaga praca nerek

Stringi a choroby nerek? Czyżby?

witam wszystkich: jak myślicie,czy stringi mogą powodować choroby nerek dodam,że z chęcia często je noszę,lecz podczas zimy odkładam je na dno szafy i nosze cieplejszą bielizne: chcę

Data: 2006-06-05 17:38:55 | Dział: Zdrowie | Autor: House girl | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

Ból nerek?

witam, odkąd pamiętam, nigdy nie skarżyłem się na ból nerek od poniedziałku zacząłem brać kreatyne trec micronized 200 mesh. jest to kreatyna w kapsułkach. stosuje ją 5xkaps +

Data: 2011-02-18 16:31:33 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Luxio | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

Niewydolność nerek a chce urosnąć jakie odrzywki bym mógł brać???

witam. mam przewlekła chorobę nerek od urodzenia + 2* zapalenie ropne następnie cofną mi sie mocz i po jakimś czasie znowu zapalenie nerek mam zalecaną

Data: 2007-07-26 17:44:08 | Dział: Zdrowie | Autor: Stępniak | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

Odżywki białkowe a dializa nerek

u mojej matki w szkole był dietetyk i wypowiadał sie na temat duzej ilości młodych ćwiczących osób mających schorzenie nerek niewydolnosc mających dializy przeczyszczanie po 4h 2 3x w tyg. mówił także że wszyscy oni używali jakis ,,wiaderek

Data: 2008-12-12 17:10:45 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: roooster | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

praca 12 h vs silownia

7 musze ostro przypakowac 31 moze da sie cos wykombinowac, pracuje 5 dni na tydzien czesto po 10 12h dziennie, praca stojaca caly czas z jedna 30min przerwa wiec waga poleciala z 78 na 72kg 2 w pasie z 89 na 83 ale to akurat mi pasuje z tym

Data: 2005-07-04 15:13:22 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Zawodny | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2564 |

torbiele nerek

moja córka l.16 ma od 2005r zdiagnozowana wade rozwojowa nerek w postaci nerki podkowiastej. ma dosc czesto wystepujace infekcje drog moczowych. jest pod stala kontrola lek.urologa

Data: 2011-06-11 17:44:44 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

NAC pytanie do znawców

mg/day vitamin c to prevent kidney stones ” “aby uzyskać najlepsze korzyści z nac wymaga podjęcia kofaktorów które pomaga praca nac jeszcze lepiej. magnez 50 400 mg / dobę najlepiej nie brać z nac selen 100 200 mcg / dzień każda

Data: 2013-02-27 13:06:56 | Dział: Doping | Autor: Qiwaczek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

bol nerek??po cm3

pytanie ale nie orientuje sie czy podczas brania kreatyny tak jak jest zalecane na opakowaniu moze zdazyc sie bol nerek . wiadomo podczas brania wiecej pje wiecej sikam ale od kilku dni pobolewa mnie w okolicach nerek i nie wiem czy jest mozliwe

Data: 2010-05-31 11:32:18 | Dział: Trec | Autor: Ampuł | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2564 |

Efedryna- na co szkodzi a w czym pomaga efedryna??

2005/20050306144614 mam pytanie na co szkodzi a w czym pomaga efedryna

Data: 2005-03-06 14:46:14 | Dział: Odżywianie | Autor: andreazz | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2564 |

Ostrawia WPC 80, a choroba nerek

gdy przyniosłem już to białko do domu zobaczyłem na nim napis, że ten produkt jest nie wskazany dla osób z chorobami nerek choruje na kłębuszkowe zapalenie nerek choroba wystąpiła u mnie 4 lata temu, teraz jest w stanie recesji. i nie wiem czy

Data: 2006-11-25 13:47:12 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: michal806 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2563 |

Dieta na kolejne 2 miechy/praca/silka/praca/redukcja

tylko 4l wody a to lepiej niz 3 5coli . do rzeczy tak naprawde ukladac dietolca nie potrafie , zawsze mi ktos pomagał.na 1 strone tego dzialu znow wskoczyl o tej taniej dietce ale to nie chodzi o to ze tania tylko ze tam sa produkty ktore nawet

Data: 2009-06-21 21:59:37 | Dział: Odżywianie | Autor: soulfreak | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2563 |

Trening siłowy a praca fizyczna?!

zastanawia mnie pewna sprawa. właśnie skończyłem trening siłowy ale za godzinę muszę jechać na działkę pomagać rodzicom przy budowie domu noszenie worków z cementem, wiaderek pełnych piasku, gliny, etc. . chciałbym się dowiedzieć jaki

Data: 2011-06-24 12:42:15 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Peos | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2563 |

ból nerek a białko?

bólu jaki odczuwam w dolnej części pleców, okolica lędźwiowa po bokach kręgosłupa. nie widzę tam nic innego oprócz nerek ból jest sprzężony z ilością białka w mojej diecie. przed przerwą wakacyjną po pewnym czasie spożywania białka w ilości

Data: 2008-11-10 20:24:15 | Dział: Zdrowie | Autor: eloelo230 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

ból w okolicy nerek

, czesciej chodzilam do wc ale nie odczuwam bolu, teraz juz tak czest nie chodze... zostal tylko lekki bol w okolicy nerek .. powinnam isc do lekarza co moze mi dolegac.

Data: 2007-12-02 22:51:13 | Dział: Zdrowie | Autor: dpdp2 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

Praca licencjacka o Arsenalu

nie wiem czy to dobry pomysl na nowy temat, ale najwyżej się skasuje 3 info z gunners.com.pl praca licencjacka o arsenalu dostępna jak informowaliśmy kilka miesięcy temu w polsce powstała pierwsza profesjonalna

Data: 2007-11-14 20:31:35 | Dział: Piłka Nożna | Autor: -Baca- | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2561 |

Nocna praca - plan dnia pomocy!!

dopadły mnie moje naturalne dolegliwości problemy z biodrami i kręgosłupem . teraz wiem, że siłownia tylko mi pomagała, ale za mało się rozciągałem. tak czy inaczej moja piękna sylwetka w przeciągu niecałego roku zniknęła, teraz jestem

Data: 2014-01-16 06:32:39 | Dział: Odżywianie | Autor: Hele | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2561 |

praca licencjacka

podejmuje sie napisania pracy licencjackiej! temat juz wybrałem: założenia dietetyczne osób trenujacych kulturystykę. praca ma byc z załozenia typowo opisowa bez przeprowadzania badań 1 postanowiłem tutaj stworzyc temat bo wiem, że jest tu dużo

Data: 2007-12-10 23:06:30 | Dział: Odżywianie | Autor: Adanio | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2561 |

Kreatyna i ból nerek

dziennie . i tu liczę na pomoc forumowiczów. jak mogę sobie z tym poradzić czy istnieją jakieś domowe sposoby ochrony nerek lub jakieś leki osłonowe na dzień dzisiejszy odstawiłem kreatynę bo wiem że ból nerek to nie przelewki i nie chciałem

Data: 2013-04-14 16:32:17 | Dział: Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie | Autor: ozzie1994 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2560 |

Bóle w okolicach nerek

na cyklu jestem juz ponad 7 miesiecy, w sumie poleciało juz wszystko co jest dostepne. bóle w okolicach nerek zaczeły sie kilka miesiecy temu po stosowaniu oxy, dodam ze pilem malo wody. robilem wszystkie badania, krew, mocz,

Data: 2012-04-27 23:31:23 | Dział: Doping | Autor: docker | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2560 |

niewydolność nerek i sterydy

witam ,czy osoba która ma niewydolność nerek i regularnie robi dializy może brac male dawki sterydów na przyrost masy mięśniowej tzn. pewnie i tak wezmie ale lepiej dmuchać na zimnie.

Data: 2006-05-27 21:58:36 | Dział: Doping | Autor: marek_cyga | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2559 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ostatnio wyszukiwane: piekaca plama na twarzy | pszczola ugryzla mnie w siusiaka | poczta polska soboty | ser rycki indeks glikemiczny | migotanie w oczach | białko carbo kreatyna dawkowanie | staw bark | sila stoi | 10 rad zywieniowych | goli panowie i panie | andrzejewski wrocław | ćwiczenia na rzeźbę brzucha | grupa krwi arh | sustaject 250 | ka z mlekiem | dwug owe | bjj banda | winstrol opis | pompki nogami | sterydy nie działają