Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co na uspokojenie dla nastolatka

Strona 10 z 5000

  • Pomoc w diecie dla nastolatka + siłownia

    witam. zacznijmy od tego, że mam 16 lat i mam nadwagę. ważę 85kg. moim celem jest strata ok. 15 kg. nie spieszy mi się oczywiscie :d chodzę od miesiąca na siłownie, ale schudłem tylko 1kg, ponieważ nie zwracałem wagi na dietę. od tego tygodnia

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1935| Data: 2015-11-11 20:08:40| Liczba SOGów: 0
  • która ławka dla nastolatka?

    spośród poniższych, któraś się choć trochę nadaje prosiłbym też o informację która z nich absolutnie się nie nadaje i dlaczego. a może coś całkiem innego w tej cenie pozdrawiam. kazimierz r. 1.

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1181| Data: 2009-02-07 22:58:11| Liczba SOGów: 1
  • 84 dniowy cykl na mase. zapraszam

    witam przedstawię cykl na mase dla osób sredniozaawansowanych. cykl składa się z czterech etapów: etap i: czas trwania: 30 dni wszystkie grupy

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2113| Data: 2006-12-15 22:27:58| Liczba SOGów: 4
  • Keks wysokobialkowy - idealne ciasto na sniadanie i nie tylko

    idealny posilek na sniadanie dla kazdego na masowke jak i na redukcje, w zaleznosci co dodamy do ciasta. ogolnie do keksu mozemy dodawac owoce jakie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 8167| Data: 2010-01-16 01:06:23| Liczba SOGów: 6
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    a więc po kolei, w momencie gdy zamierzam to rozpocząc będą dwa lata bądź ponad 20 miesięcy więc napiszę tu, co prawda ekspertem nie jestem jeszcze może kiedyś , lecz czuję, że przykładam się mocno i traktuje to poważnie już od dłuższego czasu

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 1685| Data: 2011-09-29 14:26:10| Liczba SOGów: 1
  • do MARKA C.: srodki na uspokojenie -co poleca pan?

    moj znajomy od paru miesiecy ma dziwne jazdy,mowi ze caly czas jest pobudzony,zatracil uczucie relaksu,,serce wali mu jak mlot,ma goraca skore,jakies lęki,w brzuchu go ssie caly czas,na treningach wogule sie nie moze zmeczyca cwiczy juz chyba po

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3568| Data: 2007-11-11 00:51:53| Liczba SOGów: 1
  • co na kolacje

    ciwcze juz caly miesiac i staram sie przesztrzegac diety. jednak nie wiem co jesc na kolacje, najlepiej jadlbym tylko banany. wiec moze doradzicie mi co jesc na kolacje dzisiaj mialem taki zestaw: bialko kurze + banan + grachamka

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 29337| Data: 2004-04-23 20:40:16| Liczba SOGów: 5
  • Trening brzucha dla pań bez przyrządów!!!

    witam, mam zamiar umieścić tu doskonały trening na brzuch dla pań do wykonania w domu. dla panów może okazać się za lekki, damski , czy z jakichśtam przyczyn nieodpowiedni, niemniej

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 106269| Data: 2005-04-09 21:30:37| Liczba SOGów: 13
  • co się dzieje

    możliwe że aż tak osłabiły mnie leki miałem ostatnio problemy z sercem dostałem jakieś leki w tym jedne na uspokojenie bo lekarz stwierdził ze jestem zbyt nerwowy 18

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1104| Data: 2010-05-23 22:44:26| Liczba SOGów: 2
  • Konkurs krata na lato 2016 - maceek

    założenia jak w temacie po prostu krata| . a, że w tym roku dokładnie za miesiąc stuka mi 40 na zegarze, to na prezent dla siebie postanowiłem wyglądać inaczej niż znakomita większość moich znajomych a i tu konkurs wpada i czas na fan. sorki za

    Odpowiedzi: 230| Ilość wyświetleń: 5457| Data: 2016-04-27 16:53:12| Liczba SOGów: 12
  • metka na start?

    bez napiecia 24 aktualnie nadal slabo tak 30 31 wiec mysle ze przedzial tak 35 36 bez napiecia w napieciu te 40 bedzie dla mnie idealnym miejscem tego aby zbudowac to i przestac cokolwiek brac. bije sie z myslami bo niektorzy koksuja po miesiacu

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 1386| Data: 2010-01-07 23:21:43| Liczba SOGów: 1
  • Dieta redukcyjna dla nastolatka?

    witam. mam pytanie związane z tym, czy nastolatek mam niedawno skończone 16 lat może mieć dietę redukcyjną. od marca zamierzałem zrobić redukcję tłuszczu aeroby+dieta redukcyjna 300 500kcal . czy taka dieta nie ma negatywnego wpływu na rozwój

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2214| Data: 2006-01-16 11:08:18| Liczba SOGów: 1
  • Dieta na masę dla osoby ważącej 73kg do oceny.

    jedzenie. i tu pojawia się problem co jeść w szkole . prosił bym o pomoc w ułożeniu poprawnej dla mnie dietki. dietę napiszę sam i poddam waszej ocenie. a teraz podam info o mnie: budowa ciała: ektoformik

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 1760| Data: 2012-01-02 19:42:04| Liczba SOGów: 0
  • srodki na uspokojenie

    witam! mam troche nietypowe pytnie psozukuje srodkow uspokajajacych 7 nie to zebym byl jakis wariat, ale bylem troche nerwus a teraz po 1 lajtowym cyklu 2 miechy temu mi czasem odpier**** w nieodpowiednich momentach moj ulubioony wykladowca wie

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2535| Data: 2005-05-22 20:21:44| Liczba SOGów: 1
  • Czy białko w proszku dla nastolatka

    witam mam 15 lat a za 4 miesiące 16 chodzę na siłownie już od ponad roku i zastanawiam się nad kupnem białka w proszku takiego jak olimp gain bolic 6000 ale czy ono nie odbije się na moim zdrowiu, gdyż ktoś mi mówił że mogę po tym wylądować

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2139| Data: 2013-11-10 21:38:33| Liczba SOGów: 0
  • Dobra odżywka dla nastolatka

    cze wszystkim! jakbyście mogli polećcie mi dobry i bezpieczny preparat na poprawe siły i masy. wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. niech siła będzie z wami ...

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3051| Data: 2003-07-05 20:19:38| Liczba SOGów: 0
  • Team Activlaba nowy się tworzy, co na to powiedzą nasi sponsorzy? %-)

    no to jedziemy ; pozdro dla natka activlab arabinhuo chimera1 davidooo easydoor fighterssj maciek gda mlekołak

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 35279| Data: 2013-04-25 11:58:46| Liczba SOGów: 11
  • cykl pod hgh na 10mies ;)

    7on/7off a jeszcze lepiej 2on/4off bynajmniej tak mi sie wydaje ; t3 nie przekraczalbym 25mcg, wieksze dawki dla koni pochlaniajacych ponad 8000ckal dziennie, i tez bym sie do niego za bardzo nie zaprzyjaznial bo jednak odbija sie na organie co

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 6856| Data: 2007-01-26 05:23:48| Liczba SOGów: 4
  • wiosenno letni cykl dla sezonowców

    z racji tego że zaczęła sie wiosna z dnia na dzień przybywa wiele tematów na temat omnadrenu i metanabolu, co bardziej zaawansowani sezonowcy sięgają po testosteron enthanate/propionate, boldenon, winstrol. uciążliwe sa tez tematy typu omka nie

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 2460| Data: 2009-03-22 00:10:56| Liczba SOGów: 9
  • Badania, co na co.

    przykłady badań i opis zaburzeń. nazwa testosteron wartości referencyjne dzieci przed okresem pokwitania....... nmol/l 0,06 0,2 ng/ml kobiety..............................0,4 3,9 nmol/l 0,1 1,1 ng/ml

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3775| Data: 2004-11-09 17:12:00| Liczba SOGów: 9

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}