SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Sama sztanga a trening na masę i siłę

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej, dzięki wielkie za pomoc. Dodać do tego biceps i triceps? traktor wspominal ze nie warto, bo ta baza rozbudowuje dwu i trzyglowy. ale z drugiej strony, co mi tam szkodzi dowalic cos na tak wazne partie miesniowe. Jeszcze raz dziekuje za pomoc, musze teraz z blachy wyciac ciezarki.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2013-02-02 21:39:06 Liczba szacunów: 0
  • Są wśród was poeci... ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kurde, a co mi tam... Abecadło z pieca leci, Na wakacje jadą dzieci A jak alfons, B jak babka C jak cycek, D durkafka Uderzyły w ziemię z hukiem, Nie marzyłem o tym szczerze, Alfons, Babka, Cycek, Dupa Jadą razem na rowerze E, F, G, H przeleciały No i g**** z tego miały Miały zero z tego wielkie, Bo śpiewały tę piosenkę E jak euforia wielka F jak f

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 2006-12-08 23:56:14 Liczba szacunów: 0
  • ŁUKASZ KAŹMIERCZAK NA SFD

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja sie zapytam czym sie wysmarowal... ze ma taki ladniusi kolorek...i czy przy dlugim stosowaniu ma to cus jakis niekorzystny wplyw na cere ... zaspokoje tym samym ciekawosc wlasna ii spelnie oczekiwania coponiektorych.. odnosnie bystrosci pytan na forum szczegolnie damskich ( a co mi tam ) moim drugim pytanie bezie ilosc orzechow w diecie

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 6710 Data: 2005-11-12 22:54:42 Liczba szacunów: 0
  • 150zl duzo malo??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kup 9 kg gainera ze sklepu sfd activity, jest promocja. Jadłem go polececam. Wiem, że zaraz posądziciem mie o reklame, ale co mi tam. Zauważyliście mega krok to przodu Activity? Jak przypomne sobie tego ich poprzedniego gainera to juz haft mi sie zbiera, a ten jest naprawde nizły

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1932 Data: 2006-11-23 10:17:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziewczyna lata 2005

    Post
    Galeria Zdjęć

    Co mi tam też zagłosowałem

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 7757 Data: 2005-07-11 14:02:54 Liczba szacunów: 0
  • MP Juniorow Młodszych i Młodzików w Katowicach

    Post
    Sztuki Walki

    To ja se powalcze z tobą... A co mi tam P.S. Nienawidze klikać ___________________________ Naczelnik "Styli Tradycyjnych" Banzai Ban-10K "Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios."- Sosai Masutatsu Oyama "...W regulaminie SFD jest napisane, że kto jedzie na mo

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 6317 Data: 2003-05-04 22:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol w strzalach

    Post
    Doping

    jest niedostepny za nic juz.Gowno sie porobilo wiec orala nie bedzie szybko albo wogóle. 20mg takiego wina mnie z kapci wyrywało..Zaczałem w sumie od 30mg bo myslalem a co mi tam..po tygodniu zgagi i bólów watroby zszedlem na 20 i bylo lepiej.5tyg to optymalny czas zajazdu jak dla mnie.. Wszystkie under tablety i co do lykania nazywa sie winstrol p

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3407 Data: 2007-10-07 20:42:57 Liczba szacunów: 0
  • pewien problem przy HST

    Post
    Trening w domu

    hynh a co mi tam :P zostawie tego bicka. bedzie wielki :P

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2007-10-24 22:11:40 Liczba szacunów: 0
  • rozpuszczalnik pergonalu

    Post
    Doping

    rozpuszczalink to rozpuszaczlnik jeden**** a co do pregnylu to na ulotce pisze zeby wykorzystywac pelna dawke leku nei zostawaiac itp czyli**** za***alem 5000 jednostek a co mi tam :d

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1298 Data: 2006-08-08 08:34:30 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie Moje zdjecia :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Rzezba ladna, calkiem spoko ale ja wole raczej taka masowa budowe. Ale co mi tam SOG-acz leci.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6449 Data: 2004-12-06 20:16:10 Liczba szacunów: 0
  • Scr - zbanowany na stałe!!!

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Zaskoczony Dziekuje bardzo za mile slowa i uznanie Swoj wklad na forum oczywiscie nadal kontynuuje, poki jest na to czas i pasja do ogladania golych facetow Pozdrawiam wszystkich bedacych rad tej decyzji i, co mi tam, tych mniej tez

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3721 Data: 2010-05-08 10:08:37 Liczba szacunów: 0
  • Zaglosuj na mojego kumpla...

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Zagłosowałem a co mi tam Pzdr/

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2003 Data: 2006-09-20 20:56:49 Liczba szacunów: 0
  • Zlozylem zamowienie

    Post
    ATLETA

    Doszlo moje zamowienie - SOG dla ciebie SON ze doszla przed swietami Mass XXL waniliowy - pop[rostu pyszny Tylko moje opakowanie Provita sporo przecierpialo - poodrywane etykietki i pogniecione - ale co mi tam - tylko ze spodziewealem sie nowego opakowania bo do tego starego nieda sie jush wsypac tego kilogramy lacmy ale jakos sobie poradze. Jesz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 996 Data: 2003-12-24 11:24:23 Liczba szacunów: 0
  • Jakie sylwetki preferujecie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A co mi tam, ostatnio jaram się treningami tego pana. Wzrostem ani wagą mu nigdy nie dorównam, ale taka mocna sylwetka to jest właśnie to /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bdef1c91b0fe43e88d23201667b1356c.jpg

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5806 Data: 2013-12-21 19:57:06 Liczba szacunów: 0
  • Oto ja po sezonie zimowym.

    Post
    Galeria Zdjęć

    No to teraz drugie zdjęcie pleców, troszke rozmazane, ale co mi tam. Wieczorem zrobie trening i trzasne następne foty. Dziękuje za głos Boxer. Pozdro

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8840 Data: 2003-05-29 03:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Kilka moich za dzieciaka

    Post
    Galeria Zdjęć

    masz też co mi tam Pozdro - Tomek - aktualn, oglonorozw, hobby, strong Nie pisać w sprawach innych jak zabawa

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5025 Data: 2003-02-06 11:53:45 Liczba szacunów: 0
  • II runda konkurs-100 powtórzeń wyciskanie sztangi na ławce płaskiej-rutkow

    Post
    Po 35 roku życia

    Napisałem ze nie zdradzę ale skoro jesteś ciekaw to co mi tam i tak nie biorę udziału w konkursie i nie jestem dla nikogo konkurencją,proszę http://www.youtube.com/watch?v=uKk2u98PwFA

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2650 Data: 2012-06-29 17:11:04 Liczba szacunów: 0
  • Jak utrzymac tempo przy aerobach?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale pedalujac mocniej sie zmacham bardziej... a co mi tam i tak nogi trenuje jj mielismy male przejscia ale mowisz ze wieksza przerzutka i mocniej machac, luz postaram sie... uzurpator 33km ladnie postaram sie zastosowac do wskazowek dzieki pozdro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1816 Data: 2005-07-18 20:03:49 Liczba szacunów: 0
  • Łódzkie kluby bjj :)

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    a co mi tam :) na nowy rok zajrzę... ///wracając do tematu dalej czekam na wasze propozycje :)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3024 Data: 2008-12-24 22:08:36 Liczba szacunów: 0
  • Mąka Lubella Pełne Ziarno ?

    Post
    Dietetyka ogólna

    ale pszennej nigdzie niewidzialem a moje pytanie dotyczy tej lubelli, niestety juz ja kupilem i nawet wcinam z niej placka . Chyba niedostane jednoznacznej odpowiedzi, moje odczucia maka niby z calego ziarna, niestety mocno przemielona a kolor ciasta ktore z niej wychodzi ma barwe zolta, zadzwonie chyba na infolinie zobaczymy co mi tam powiedza.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7072 Data: 2011-01-31 09:24:16 Liczba szacunów: 0