SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    TFBeginner witam serdecznie:) troche za wczesnie zjadłem przedtreningowy i 1h 27min po zjedzeniu dopiero trening ale nie powiem że był zły:) janusz potrzymam Cie w niepewności jeszcze:D Dzień diety :31/119 Ocena diety :11/10 no dziś tak dam bo poprostu super poszło co by nie mówić plus udało wprowadzić 6 posiłek:) I śniadanie 80g makaronu 50g pi

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-20 22:48:49 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    no to będziemy mierzyć kto więcej basenów przepłynie a co do tego bicepsa to oczywiście że wiem że tam tłuszcz:) mimo iż schodzi z bicepsa to lepiej wygląda;] pewnie z 37 bd miał na koniec albo i mniej ale nie martwie sie tym bo akurat hmmm no biceps to poprostu biceps i tyle:D ogólnie ostro z tymi jajami w szkole hehe:P jadłem sobie II sniadanie p

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-08 14:25:42 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    em był tak okropny że ani szczury, ani kot ani nawet pies go nie ruszyły xD pare zdjęc z okresu jak mnie nie było:) jajka faszerowane, przygotowanie, zwykłe, 2 kawałki jakies tam ryby, "przysmak surimi"(g**** ale zjadłem bo dużo białka pewnie:D) i omlet z pieczarkami jak powiniene wyglądać(książka kucharska) i mój:D no i hamak który zrobi

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-28 16:59:49 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    uz nie mogę się doczekać:p + fajna dieta, bo grahamki wpadną xD:D ps. musze iść kupić dżem niskosłodzony bo niecałe pół słoja mi zostało truskawkowego:D jagoda lub wiśnia czy tam czereśnia wpadnie xD -- dostalem pare witamin itp od mamy, i czy warto to wogóle brać magnez + wit. b6(wiem ze magnez to na skórcze, więc przed tren mozna wypić sobie) wit

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-29 13:47:17 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Vivek ja korzystam z emula. Edonkeya nie lubie, bo jakis czas temu go sciagnalem i zainstalowalem i tuz po instalacji naciagnal mi odrazu 3 wirusy Co do emula to zeby zasysac szybciej musisz poprostu patrzec ile plik ma seedow(czy jak to sie tam nazywa). Jak chcesz sciagac taki co ma 1 czy 3 to nie dziwie sie, ze sciaga z predkoscia 2 kb/s.

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-02 11:37:38 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    który jeden ze znajomych chce bo coś do pracy doktorskiej o czerwcu '56 potrzebuje. koniu gratuluje- wiejskie cipki są najlepsze - jednym słowem "w sam raz na jeden raz..." Co do mentalnosci to wg mnie sprawa wychowania, ale taki peja - śpiewał sobie o biedzie ze gnije i że coś tam a wypada w złotym łańcuchu jak na krowy na koncercie...

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-23 22:22:44 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siema, weźcie coś poradzcie co robić w taką pogodę :'( ja tam nigdy nie narzekałem na upały ,bo nawet lubiałem sie zmażyć ,ale to to jest pomyłka wogóle stulecia :( Ani opalać się ,bo przeważnie jest mleko na niebie ,a nie czyste niebo ,a jak już jest słońce to się nieda bo za gorąco ^^ Nawet na kompie mi się niechce siedzieć, co robić? Jak się nie

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-29 11:34:34 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A_mon no to nie siedz na dypie tylko wyrwij jakas suke mi sie narazie zycie ***ie przez ta rpace jutro ****a mac. Ale co tam moze i mam laske ale wiem ze pewnie niedlugo z nia zerwe i znow bede sam i znow jakas bedzie pff bez sensu sie przejmowac. Co do konia ~~ kuniu zakochany hyh to najgrosze jak podchdozisz do tego eomocjonalnie bo predzej czy p

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-30 18:10:11 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    u 22:26:08 lol koniu 22:27:33 o czlowieku a takiego bolesnego kloca mam koniu 22:27:37 o ja ******le koniu 22:27:45 myslalem ze sie poplacze na tym kiblu Cezar 22:27:48 tam pierodlisz Cezar 22:27:55 ja przez ta szkole Cezar 22:27:58 mam roz***ane sranie Cezar 22:28:04 dzisiaj caly kloc mi sie cofna z pula koniu 22:28:06 ale ****a Cezar 2

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-06 22:31:54 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ofensywny. Ja jak wiesz kocham dyskusje niemal wszelkiego rodzaju. Na razie sie nie wpisuje do kolejki, bo nie wiem czy na pewno pokazales mi jezyk, albo chociaz zagrales na nosie. PS: myslal taki jeden ze jak nie moze przegadac to powinien przygadac, hyhyhy PS2: jak tam prace nad aktualizacja profilu? Ja chyba tez cos zmienie, bo za smieszny...

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-17 09:03:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Lucky555 PODSUMOWANIE STR 28, nowy trening i dieta str.48

    Post
    Trening dla początkujących

    -) W DNT przy obecnej pogodzie wystarczy mi samo siedzenie w fotelu, a też się ze mnie leje %-) A tak serio to różnice mam obecnie 150 g węgli, więc póki co bazuje tylko na diecie plus siłowni. Wydaje mi się, że coś idzie, a więc nie będę przyśpieszał. Póki co deadline nie mam żadnego, chociaż liczę, że w 2 miesiące coś tam będę w stanie ogarnąć.

    Odpowiedzi: 720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-05 14:46:43 Liczba szacunów: 0
  • Najzabawniejsze sytuacje z waszych siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i coś innego mi się przypomniało..kiedyś przyszło do mnie 2kumpli na silke bo tam gdzie oni chodzili było zamkiete przez tydzien bo remont ..jeden z nich ćwiczy 3lata czego widac wyraźne efekty i ma pojecie drugi jego kumpel którego pierwszy raz widziałem na oczy ciwczył miesiac..my sie rozgrzewamy..patrze co on robi i widze ze nakłada na sztange j

    Odpowiedzi: 2218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-08 16:51:25 Liczba szacunów: 0
  • Najzabawniejsze sytuacje z waszych siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    owi czy tak dobrze ( mowie ze tak patrzac jak naciska biustem na ta gobke juz pala troche do gory i zamroczony stoje hhe ) wzielem jej ta gabke nizej pod cyce ona nic to kozystam dalej z okazji i nie kumałem ze weszedł jakis kolo 2 metry byk jakiego nigdy nie wizialem i podchodzi i stoi obok mnie a ja tam jej to pod cyce układam a on do niej kochan

    Odpowiedzi: 2218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-10 08:51:16 Liczba szacunów: 0
  • Najzabawniejsze sytuacje z waszych siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no to tak... chodziłem kiedyś do takiej siłki przy hotelu. Mało uczęszczana bo mało sprzętu ale dawało rade. Był tam taki ciapek, co bardzo go nie lubiłem bo zawsze mi najlepszy sprzęt zabierał Pewnego, słonecznego razu wchodzę... a tu cisza, nikogo nie ma, wchodzę dalej, patrze... a tam ten koleś przez okno gryfy wyrzuca!! no to ja cyk fotkę (

    Odpowiedzi: 2218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-16 23:29:10 Liczba szacunów: 0
  • KETTLEBELL - trening i doznania ;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    czas (OLIVIER LAFAY). także odważnik jest chyba naturalnym kolejnym krokiem w "sportowej karierze". Zyskałem w klacie, ramieniu i udach po kilka cm, ale deczkę mnie tamte treningi znudziły. pewnie dlatego, że nie ćwiczłem w siłowni, tylko w domu, co w dużym stopniu ograniczało mój wachlarz ćwiczeń (i motywację!). kombinowałem - różne plan

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-16 15:17:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana 5x5 traktora na split / redukcja.

    Post
    Trening dla początkujących

    ym 2-3 cwiczenia. ten plan co podaje traktor wydaje już mi się cieższy i ciekawszy i bylbym pewny ze jest dobry, tylko po roku czasu juz troszke inaczej bym ustalil serie niż tam podaje. i podciaganie lecial podchwytem/neutralnym bo wydaje mi sie ze nachwyt jeszcze za slabo. Tylko czy pod ten plan szło by jeszcze ułożyć jakiś plan B z mc/dipsami ja

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3330 Data: 2012-08-18 15:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Amidoman redukcja + czysta masa zarazem

    Post
    Po 35 roku życia

    nie przeczytałem jeszcze wszystkiego co bym chciał bo czas nie pozwala, ale liznąłem to i owo dlatego podejmuję temat, ale nie zamierzam wchodzić zbyt głęboko w szczegóły bo tam zapewne polegnę. W każdym razie The Anabolic Diet Mauro Di Pasquale czeka na swoją kolej. Chociaż nie wiem czy będzie tam coś nowego w stosunku do tego co teraz czytam. Pó

    Odpowiedzi: 1374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-24 11:28:42 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    tygodniu nie było normalnych treningów ze względu na chorobę, ale w czwartek pojawiłem się na siłowni żeby nagrać dwa filmiki do konkursów w dziale 35+ :-D. Normalnie by mnie tam nie było, ale ambicja nie pozwoliła wywiesić białej flagi ;-D. W konkursach ćwiczenia sprawdzające polegały na wyciśnięciu na klatę jak największego ciężaru na jedno i na

    Odpowiedzi: 3469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-01 14:49:52 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    o/Video/Komentarz Bark boli przy wznosach, więc nie szarpałem się tylko zrobiłem jakiś wznosy rozrywające (co fan wklejał link) plus pajacyki na prostych rękach. Tak żeby coś tam ruszyć ale bez bólu. Wyciskanie siedząc twarzą do oparcie chyba nie jest na moje rozciągnięcie. Bardzo słabo to mi się robiło. Natomiast tric i bic tak mnie spompowały, że

    Odpowiedzi: 3469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-27 11:12:36 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    %-). To znaczy, nie mam ciśnienia wszystko robię na spokojnie, jak mi się chce to zrobię cardio, ale częściej ostatnio mi się nie chce ;-D. Michę trzymam dość wysoko, bo cos tam leci więc nie ma sensu obcinać jak terminy nie gonią ;-). Pewnie normalnie jakbym się ostro wziął to już bym kończył ;-). A tak to mam 83-84kg i wyglądam jak placek bo zes

    Odpowiedzi: 3469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-18 22:56:46 Liczba szacunów: 0