SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Redukcja, zachowanie mięsa, poprawa definicji.

    Post
    Doping

    tak włąsni9e chce zrobić spalic fat i uwyraznic mięso, a naewet obwody niech skoczą, a co mi tam czyli! B: 2,5 W: <1 T: uzupełnienie kcal (omega, oliwa, tran, MCT) prop 100mg e3d wino oral 30mg ed 4x tydzien siłowy + 2x w tym aeroby. + 2x bieg na tydzien (dni wolne od siłki) aż normalnie sie doczekać nie moge. a potem bedzie: o ****a, ale bym

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5062 Data: 2007-01-17 16:10:10 Liczba szacunów: 0
  • Co to jest Gino czy lipo ..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dookoła które pewnie są zgrupieniami tłuszczu albo coś a po prawej stronie mniejszy guz i nie tak blisko powierzchni. Mam skierowanie do poradni onkologicznej i ciekawe co mi tam powiedzą bo osobiście chciałbym żeby to wycieli a najgorzej jak powiedzą w ich stylu " z tym idzie żyć " hahaha Zmieniony przez - tomekk1986 w dniu 2010-07-21 11

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5415 Data: 2010-07-16 11:15:22 Liczba szacunów: 0
  • Ile serii i powturzen robic na Plan Na Mase??? Pomocy??? SOG''i

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jaron:i nie bądz taki mądry bo czytam dobrze ale zle zrozumialem!!! Dzieki wam wszystkim za to ale Jaroni nie ma SOGa!!! Albo dam, co mi tam? HEHE

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 12159 Data: 2007-03-13 21:04:06 Liczba szacunów: 0
  • Lato 2013 będzie Twoje

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A wiec co mi tam! bedzie tyko lepiej.Jutro składam "podanie" "

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 7101 Data: 2012-10-19 21:10:02 Liczba szacunów: 0
  • jak suple do cyklu??

    Post
    Doping

    No 20 dni to jest w miare duża przerwaJa wskoczyłem praktycznie z dnia na dzien.] ..wogóle jakoś wqrwiony chodze ostatniowszystkich bym lał....chyba jakiś syndrom popropionatowy .eee co mi tam,Macieja łap soga za podjęcie dialogu

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1774 Data: 2004-08-04 22:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Struniacz1 poprawa sylwetki dietka; trening

    Post
    Trening dla początkujących

    hehe ja na początku też a teraz wogóle rzuciłem słodzenie, zobacze czy za miesiac bedzie jakis efekt, dołuje sie ze nic sie nie zmieni hehe wiem złe podejście. kumpel mowił o diecie podobno dietetyk przepisał zrzucił 20 kg w miesiąc to chyba troche niezdrowo co? mi tam waga nieprzeszkadza tylko brzuch i tłuszczyk hehe

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1632 Data: 2011-10-06 22:53:15 Liczba szacunów: 0
  • EXPO przy EVLS PRAGUE PRO-raj dla koneserów supli

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    a co mi tam :) bralem udział w wyciskaniu sztangi na ilość powtorzen pierwsze miejsce o ile dobrze pamiętam był gość z 49 powtorzen 80kg ja chyba byłem na drugim lub trzecim 34 pow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2107 Data: 2013-10-21 22:32:49 Liczba szacunów: 0
  • Gorączka Rośnieeeeeeee.................... HOT HOT HOT !

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bul moge chcieć chociaż koszulki z suplami jakoś do nie nei trafiają ... ale w rozmiazre xxxxl może być jako koszula nocna dla panien cobym swoich własnych prywatnych nei musiał dawac ... a co do próbki , jak jest smaczniejszy od nitrous to też moge zjeść , a co mi tam.

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 6425 Data: 2006-07-04 00:59:31 Liczba szacunów: 0
  • Specjalista :-D

    Post
    Targowisko

    hmmm to jakas zorganizowana akcja....? a masz SOGaczyka co mi tam szkodzi... --==Pozdrawiam==--

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 7965 Data: 2003-03-05 23:54:29 Liczba szacunów: 0
  • ATROFIA JADER :)) CO DALEJ

    Post
    Doping

    chyba niema jakiegos znaczenia 2 miesiace temu robilem badanai i wszystko było w dolej granicy np testo w skali 8-35 ja miałem 8 tsh lekko podwyszone i niedobor niektórych witamin prolaktyna ok (badania robiłem za granica wiec sakla moze sie różnic) tylko na estrogen i lh,fsh niezrobiłem ale juto albo po jutrze bede miał kolejne wyniki zrobione w

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 6197 Data: 2014-04-08 17:28:51 Liczba szacunów: 0
  • [NABÓR] TEST UNS RE LOADER (5 osób)

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Hej! A co mi tam, zgłosze się do testu ;) Z racji tego że próbowałem już różnych produktów UNS i jakościowo byly zawsze bez zarzutów chetnie przetestuje Wasz nowy produkt. Wasz dział oraz dzienniki treningowe przeglądam już od dłuższego czasu i myślałem już nad założeniem swojego dziennika, test Re Loadera był by akurat odpowiednia motywacją żeby w

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7392 Data: 2014-11-05 12:14:12 Liczba szacunów: 0
  • Domatorski Trójbój z Coktą! Kto wymięknie ten pipa!%-)

    Post
    Trening w domu

    Mówiąc krótko: Massami jest chętna No tak, zapomniałam, że wszyscy wiedzą lepiej to dobrze. Kategorii kobiet i tak pewnie nie uda sie stworzyć to porywalizujesz z facetami Haha jestem spalona już na wstępie Ale co mi tam jak zasady będą jakieś sensowne to czemu nie Są już określone?

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 3855 Data: 2011-08-30 15:39:21 Liczba szacunów: 0
  • pynia555/redukcja/start

    Post
    Ladies SFD

    uwnicy 2x20 20 min. bieżnia Jeszcze się nie przyzwyczaiłam do tych dziwnych spojrzeń na siłowni, i to wymowne pytanie jakby wypisane na twarzy "czy ona nie pomyliła sal". Niby Fitness osiedlowy, sala fitness, sala cardio no i siłownia. Czuję się jak intruz, ale co mi tam...."niech się lampią". Zmieniony przez - pynia555 w dniu 2013-01-31 07:54:04

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 3646 Data: 2013-01-31 07:53:22 Liczba szacunów: 0
  • Odzież kompresyjna

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Co mi tam, up.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1462 Data: 2011-10-01 23:30:15 Liczba szacunów: 0
  • 103kg - 25 razy panowie - prosze sprawdzic czy poprawnie robione.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Czyli avatar odzwieciedla poziom wiedzy? Troche smieszna teoria, ale co mi tam, kiedys zmienia avatar i automatycznie uzyskam karte pro :)

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 10914 Data: 2013-04-05 14:24:58 Liczba szacunów: 0
  • 50 pakietów testerów Activlab do zgarnięcia

    Post
    Odżywki i suplementy

    tez skrobnalem, a co mi tam

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 10399 Data: 2012-08-24 15:10:09 Liczba szacunów: 0
  • 50 pakietów testerów Activlab do zgarnięcia

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co mi tam. poszło:D

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 10399 Data: 2012-08-24 15:20:48 Liczba szacunów: 0
  • METANABOL 40tab - ROZPISKA,

    Post
    Doping

    odku ktory masz zamiar konsumowac i nie zblaznialbys sie takim pytaniem (bo inaczej tego nazwac nie mozna) Nie wiesz kiedy i jak brac tabletki wiec sie nie zabieraj Ale co mi tam cos ci powiem ,hamam nie bede, wiec tak : 1. trzeba je brac codziennie (jak sie wczoraj okazalo nie dla wszystkich to jasne) 2. nalezy popic woda -- powod : tabletki nie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4063 Data: 2003-07-13 00:50:02 Liczba szacunów: 0
  • plany na 2005

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    h** wie co bedzie za rok a co mi tam 175kg na laweczce!!!!tera 140kg,milo bedzie to za rok przeczytac,ale kto wie czy za rok sie bedzie jeszcze cwiczyc?

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 6345 Data: 2004-12-24 21:57:17 Liczba szacunów: 0
  • dziennik velvetki w dążeniu do perfekcji:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ale ja wcale nie szczupła w kazdym badz razie dzien rozpoczety od omleta z pomidorem i lyzka twarozku. i wieczorem lece na silownie, ciekawa jestem co mi tam wymysla...

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 2008-11-17 12:30:21 Liczba szacunów: 0