SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Zadymy, bijatyki itp. a SW.

    Post
    Sztuki Walki

    hihi.. nicknuckle, jak bedziesz mial 120 kg, a co mi tam, mozesz miec nawet 140 ( ja waze pare kilo ponizej setki)- to zglos sie do mnie, mozesz mnie masakrowac. PS. od ponad 20 lat ( z malymi przerwami) trenuje rozne SW - ale to nie powinno sprawic Ci roznicy

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 8186 Data: 2006-08-13 12:56:35 Liczba szacunów: 0
  • Kobiety na treningach

    Post
    Scena MMA i K-1

    Co mi tam. Śledzę od dawna ten temat - też się wypowiem. Większość ludzi nie nadaje się do walki-w sytuacji stresowej zamiast dostać napadu agresji-staną jak kołki. I nie będzie ważne, jakiego koloru paskiem jakiego stylu się obwiązują. Generalnie ciezko nauczyc samoobrony kogos kto nie chce zostac fighterem (a takie jest zalozenie) - wiec to kupa

    Odpowiedzi: 702 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-28 11:07:05 Liczba szacunów: 0
  • Motywujące utwory

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    http://www.youtube.com/watch?v=RwEZXEU0wRg Swietna nuta w hoooy motywujaca tym razem hip-hop, podziele sie a co mi tam;D;D

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 23:07:17 Liczba szacunów: 0
  • czy mógłby ktoś ocenić moją dietę :) ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobra, mam zdjęcia :D zapomniałem że można robić laptopem bo mam wbudowaną kamerkę... więc póki co wygląda to tak... i powodów do radości to nie mam, ale co mi tam :D

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 2774 Data: 2010-10-11 17:25:35 Liczba szacunów: 0
  • (Prime) Mike Tyson vs Muhammad Ali (Prime)

    Post
    Sztuki Walki

    e mogę sie zdecydowac:) obu uwielbiam, gdy zobaczyłem Mike był mistrzem dla mnie, ale gdy nastepnie Joe ujarzalem jakies podobienstwa dojrzalem:) u Joe strasznie lubilem jak Robił rotacyjne a raczej takie opuszczenie głowy i sierp:) a co mi tam Joe przez KO bo Mike by pękł psychicznie niestety:) Zmieniony przez - Boksero w dniu 2010-08-07 14:32:04

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 19829 Data: 2010-08-07 14:31:31 Liczba szacunów: 0
  • Krata na Lato według - drazekm

    Post
    Po 35 roku życia

    ngach z kilku powodów: za mało czasu,brak siły do południa i większe ryzyko kontuzji w moim przypadku,doświadczyłem już tego.Siedzę tak z rana przy kompie i myślę sobie,co mi tam spróbuję kółko,łapię za nie zjeżdżam do dołu i kicha nie da rady na krzyż,po raz kolejny potwierdziło się że z rana jestem za sztywny i nie ma sensu cokolwiek robić bo zro

    Odpowiedzi: 574 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-10 10:21:23 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny exert only

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie to że nie ufam, no ale chciałem się upewnić a pozatym chciałem mieć pewność i ta kłótnia się przydała bo chociaż troche więcej wiem po troszeczku, po troszeczku ale wkońcu się wie coraz więcej Dobra koniec kłótni, wygrałeś, choć i tak wiedziałem że wygrasz no ale co mi tam :P

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3203 Data: 2005-05-03 13:06:29 Liczba szacunów: 0
  • Jakie efekty zdawalaly by was ???

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    1. Ile w bicepsie (cm) = 45 2. Ile w klatce (cm) = 140 3. Jaki wynik w wyciskaniu na plaskiej = 210,25 kg xD 4. Jaki wynik w martwym ciagu = 200 5. Jaki wynik w przysiadzie = 200 6. Jaka waga = 95,105 7. Z koksem czy bez (tylko szczerze ) = a co mi tam, na żywioł. Z ! XD 8. Inne uwagi = CHCE BYĆ WIELKI !!! xD

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-02 22:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Troche nowych fotek ;)

    Post
    Galeria Zdjęć

    A tak wkleje sobie cos :P co mi tam :P

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-10 10:11:03 Liczba szacunów: 0
  • KOLEJNY ZŁODZIEJ!!!!!

    Post
    Doping

    dobra to ja też co mi tam zrobię sobie cykl na saa juz czas

    Odpowiedzi: 186 Ilość wyświetleń: 18478 Data: 2006-09-27 11:00:35 Liczba szacunów: 0
  • Future-aktualizacja s.44

    Post
    Galeria Zdjęć

    skoro wrzucilem do bicepsow i tak, to sobie tez temat odswierze, co mi tam. Sory ze kiepskie zdjecie, wiele nie widac z bliska itd ... za pare miesiecy bedzie dobra sesja ;) pozdrawiam

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-24 01:40:58 Liczba szacunów: 0
  • Future-aktualizacja s.44

    Post
    Galeria Zdjęć

    ?! xD a jak ma wygladac, mam fotke w koszulce tesco xd moge wrzucic bo co mi tam xd

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-21 09:16:10 Liczba szacunów: 0
  • Forum sympatyków SFD - Tradycyjni! www.markos.fora.pl

    Post
    Sztuki Walki

    A co mi tam

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 21:07:23 Liczba szacunów: 0
  • Forum sympatyków SFD - Tradycyjni! www.markos.fora.pl

    Post
    Sztuki Walki

    a co mi tam :] w piekle lepsze towarzystwo...

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-17 13:59:24 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy SFD łączcie się :D

    Post
    Galeria Zdjęć

    Wrzuce trica na masie,co mi tam ;p Wyszedl na zalany ale jest naprawde niezle,tym bardizje ze zaczynam sie rzezbic do wakacji Zmieniony przez - K_u_b_u_ś w dniu 2007-04-02 15:47:47

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-02 15:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Tricepsy SFD łączcie się :D

    Post
    Galeria Zdjęć

    albo co mi tam zrobilem sobie szybko w domu. Foty bez pompy. Mysle ze mozemy robic nowa ankiete

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-17 17:55:47 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS - TEMAT KONSULTACYJNY

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hm, czy jeszcze nie ma wszystkich? edit# A i tak odpowiedziałem, co mi tam Zmieniony przez - IneTheEnd w dniu 2011-08-15 18:34:31

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-15 18:27:38 Liczba szacunów: 0
  • cygaret / blog / schody Wodyna - pierwsze efekty str 6

    Post
    Trening dla początkujących

    wstaje to jestem trochę pochylony do przodu! Przysiady robie tak 2 ruchy / 3 wdechy + 2 ruchy / 5 wdechów i ostatni. Chociaż ostatnią 10 serie z podejściem "padne co mi tam" zrobiłem na średnio luzaku Obadamy co za tydzień będzie P.S. Orientuje sie ktoś czy spadajaca sztanga 115kg z wys. 1,5m rozwali płytki? Zmieniony przez - cygaret w

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7057 Data: 2010-03-07 21:19:45 Liczba szacunów: 0
  • REGULAMIN OTWARTYCH MISTRZOSTW RYK W WYCISKANIU LEŻĄ (dni Ryk)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    jade a co mi tam, jak bede miał transport jade

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4657 Data: 2008-08-03 13:32:49 Liczba szacunów: 0
  • Rekordy siłowe od 16 do 18 lat

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A co mi tam też się dopiszę. Waga: 61kg WL:72kg MC:85kgx8 (myślę, że ok. 100-110kg by poszło raz) Przysiad:85kgx8 (to samo co MC 100-110kg powinno pójść raz) Wiek i staż w profilu. :-) Zmieniony przez - fifek32 w dniu 2012-02-03 18:31:53

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 15062 Data: 2012-02-03 18:31:36 Liczba szacunów: 0