SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    yklem do tego ze jak chwile u mnie jest ok to jednak zaraz potem musi byc pod gorkę %-) jeszcze dalej cos chory jestem dziś zaliczyłem małego dzwona...z mojej winy, udało się tam jakoś dogadac i pojdzie z ubezpieczenia wymusilem na parkingu, kompletnie goscia nie widziałem, jakby mnie zamgliło, ale owy Pan tez nie jechal wolno, i sam zaporponował z

    Odpowiedzi: 7507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-29 22:39:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ja tam na w/w mechaników zły nie jestem, przynajmniej nie ze względu na wspomnianą pomyłkę (z tego co wiem drugi właściciel toyoty dostał ozonowanie klimy gratis - a ja je zamawiałęm dla siebie, a co z wymianą pewnego drobiazgu - nie wiem). MI np. zdażyło się wysłać kiedyś dietę nie tej osobie co trzeba %-) Zrobiłem też wiele innych błędów w swoje

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-15 20:38:32 Liczba szacunów: 6
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH SIŁACZY

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    sać! Twój bikol będzie OK. jeśli zrobisz tych kilka serii podciągania sztangi w opadzie bądź podciągania się na drążku – GWARANTOWANE!!!! Dalej co do jedzenia: - ja tam jestem zwolennikiem "naturalnego" regulowania apetytu. Ciężko pracujesz/trenujesz, chce Ci się jeść…. JESZ!! Tyle ile zechcesz, bez ograniczeń. Jedy

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-15 23:46:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST STANOFUSION by MARIAN 17

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    PIatek 22 lipca dzien nie treningowy micha była pilnowana do wieczora bo potem byłem na dykotece, żeby zrobic odskocznie od codzienosci. ale już za bardzo dokładnie nie pamietam co zjadłem wiem ze poszło 200g piersi z kurczaka, ok 500g łopatki wieprzowej, kilka jajek, wieczorem zapiekanka i jedna bułka. TEż wypiłem troche alko i cole zero.PO powr

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-24 17:01:25 Liczba szacunów: 0
  • Setterka go on

    Post
    Ladies SFD

    ężej, trzeci bardzo ciężko, czyli gdzieś tak na 90%) a po tym 1 tydzień regeneracji, tzn. nadal się ruszasz, ale na luzaku, lżejsze obciążenia, może basen, albo rower albo co tam sobie lubisz robić. A mi się wydaje, że ty cały czas chcesz ćwiczyć na 100%, niepotrzebnie. Pamiętaj, że trening to dla organizmu jest stres. Nie ma większej różnicy czy p

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 10010 Data: 2015-03-10 10:24:47 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    sza wyszła z tym na rynek kilkanaście lat temu nie tylko pl ale światowy. Kiedyś trzeba było dzwonić do Londynu za tym tylko, teraz też można z pl bezpośrednio bo od któregoś tam roku mają siedzibę w pl. Nie wiem czy to też jest w pl aptece aż tak się nie orientuję ja tam nie kupuję w pl aptekach - mówię o tej marce konkretnie bo inne to są na pewn

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 12:17:11 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    Letro sie sprawdzi.Ja dawalem cwiartke e7d, e10d i estro przy dolnej granicy ale test do 500ew max. Tylko po ilus tam tyg mi prolke podnosi prze samym testo jak zbijam estro. Moze sie sprawdzic ale sajdy sa spore. Ja tam na bromo i aromku wbrew powszechnie zlym opiniom na ich temet panujacym ze czlowiek jak zombie chodzi dawalem jednak rade ale zna

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-19 23:40:30 Liczba szacunów: 1
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    mają po 10 IU w vialu. Nuras trochę nie ogarnął pytania %-) Późno już :D Zmieniony przez - Michalek83 w dniu 2016-12-28 23:54:44 Omnitrope jest 10mg vial. Co do 36mg to w rzeczywistosci siedzie tam chyba cos kolo 40 ale producent celowo zaniza do 36 poniewaz jakies tam straty moga wystapic. Tak mi sie wydaje ze z ulotki wyczytalem genotropinu.

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-29 12:59:18 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    Jesli z tej firmy i było wszystko oki to super bedzie trzeba kupic bo Wzorek znalazł jaka tam firme ze niby tez przeceny z 400 na 200 a jak sie wplacilo siano to cisza i okazalo sie ze siedziba firmy nie jest w PL a gdzies za granica i kilku ludzi oszukali ale jak zapewniasz ze jest git to pomaranczowe łykam. Nie moge znalezc tego tematu co Wzorek

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-13 21:34:17 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    Rozloz na caly dzien zawsze z jedzeniem z tym wyjatkiem ze nie daje sie z ostatnim posilkiem bo pobudzenie przed snem i cos tam cos tam jesscze z watroba ktora w godzinach bodajze 1-4 w nocy ma zaburzone dzialanie. Musialbym poszukac dokladnie gdzie to wyczytalem Tez cos o tym slyszalem ale mi to wogole nie pasuje... jak polecimy na druga polkole

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-04 16:32:36 Liczba szacunów: 1
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    ogadaj może ci fortrans sprzedadzą to po prostu pijesz lub zestaw do wlewu http://www.sfd.pl/Lewatywa_detoks_dla_naszego_organizmu.-t1038082.html Lewatywa ta z apteki jak też tam pisałem w temacie w/w to zabawka akurat, oczyście max 30cm jelita więc szału nie ma choc coś tam jest, i jeśli ktoś ma problemy z zaparciami do powinien zaskoczyć. Oczywiś

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-07 12:26:46 Liczba szacunów: 1
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    lat. Całe życie praktycznie coś dźwiga i chodzi mi tu o pracę a je w h** tlusto bo uwielbia mięso i wszystko co z miesem, do tego same proste rzeczy jak jajka, chleb i takie tam. Choroby są glownie powiązane z chemicznym, bezwartosciowym a najczesciej kalorycznym jedzeniem A na drugim miejscu genem ,a średnia wieku podawana w tv gowno mnie obchod

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-13 22:51:01 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    adać igf i lecieć ze 2-3 tyg po 10iu najlepiej badać kilka razy i patrzeć czy plazma igf wzrasta wtedy wiadomo że hgh działa. Sam podniesiony poziom gh nie gwarantuje ze jest tam właśnie hgh... Zmieniony przez - Natan33 w dniu 01/06/2018 10:23:27 Kiedyś wszystko było łatwiejsze %-). Na razie sprawdzę hgh czy w ogóle mi się dźwiga coś, może w przys

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-01 11:20:56 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    adać igf i lecieć ze 2-3 tyg po 10iu najlepiej badać kilka razy i patrzeć czy plazma igf wzrasta wtedy wiadomo że hgh działa. Sam podniesiony poziom gh nie gwarantuje ze jest tam właśnie hgh... Zmieniony przez - Natan33 w dniu 01/06/2018 10:23:27 Kiedyś wszystko było łatwiejsze %-). Na razie sprawdzę hgh czy w ogóle mi się dźwiga coś, może w przys

    Odpowiedzi: 24288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-01 11:24:33 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    wpiski z treningu. Albo się szanujemy wszyscy albo ja dziękuje. Spinek i leczenia ego szukajcie sobie na podwórku nie w moim dzienniku. Jeśli komuś sie nie podoba że ktoś coś tam pisze nie na temat to prosze BEZ SPINY, spokojnie napisać żeby postarać sie mniej spamowac bo wiele info się traci. Kolejna sprawa nie pisze książki i żarty czy pytania ro

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-18 21:03:34 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    murlion na studio77 na miechowicach, osiedlówa taka niedaleko mieszkania moich rodziców. Ty widze na herkulesie ćwiczysz. Rok temu tam bywałem od czasu do czasu ale juz właśnie tak z rok nie byłem :-P ;)) Powiem tak - Dorian był na wspomaganiu? Ile ludzi ćwiczy dogg crap'em na wspomaganiu i wyglądają fantastycznie. A treningi Cuthlera? duże objetos

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-08 20:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    O a mnie tu treningowo zainteresowales a to to co tygryski lubia najbardziej :) Jak juz wypisales ze trzymales sie jakiegos tam tempa przez wszystkie serie danego cwiczenia, to czy odczowasz jakiekolwiek zmiany na kozysc trzymania sie shematu? Bo ja np zmieniam tempo czesto podczas jednej serii albo co serie, ale trzymac sie ustalonego nie probowal

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-11 01:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Siema dziś robiłem plecy. ostrożnie ze względu na tył barku który mi dokuczał ostatnio :P ale jest na tyle dobrze że myśle ze na następny plecach polece juz na większych ciężarach ;-) - przyciąganie, wiosłowanie na maszynie siedząc 4s 20, 18, 16, 12p - tempo 4-0-1-1 - ściąganie z góry na maszynie a'la hammer 4s 15, 12, 10, 10+5+2 - met. przerw wewn

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-18 20:03:54 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    zapotrzebowaniem, a od poniedzialku planuje sporo dorzucic Kamiru-Fajnie ze wpadles!TAk myslalem ze CIe tu ujrze i na to liczylem wiec gitarka!! No SW Rulez... POwiedz mi jak tam u Ciebie sprawa z SW wyglada? Bo kiedys mi opisywales wszystko i chyba jakos od nie dawna miales ruszyc spowrotem Tak wiec mam nadzieje ze bedziesz zagladal, no ja mam zaw

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 7624 Data: 2007-10-19 21:09:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST-ACTIVITA > Masuj z Górą.. - pods.24str:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ladowac baterie i wtedy porobie wiecej zdjec i postarams ie wrzucic fajne danie Kolos- Hardcore Z 'prawie' surowym miechem, juz bys mogl te pare min dluzej przytrzymac Ja tez tam oliwe z kielicha, itp. Zalezy od dnia i checi A w Piatek kolezanka prosila mnie abym przyjechal na taka jakby impreze kawalek po za miasto wiec udalem sie tam,w sumie chci

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 7624 Data: 2007-12-02 14:57:32 Liczba szacunów: 0