SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • tytuł piosenki

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    niemam ! Tzn. na tym proxy co mi podales wchodzi wciskam download czekam 50 sek. a pózneij wyskakuje zebym podal Login , haslo i cos tam pisze po angielsku !

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2354 Data: 2006-11-11 20:14:50 Liczba szacunów: 0
  • kick boxing sosnowiec

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    35 zl na niwce to chyba 5 lat temu tyle kosztawalo teraz juz zdrozalo jak zreszta wszytko.JUz tam nie trenuje cena wynosila 35 zl za 3 razy w tygodniu u Marka Garbackiego jednak ta sekcja znikla z tego co mi wiadomo a na jej miejsce jest inna sekcja kicka u pana Rafala Chwalka.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2996 Data: 2008-08-20 13:38:19 Liczba szacunów: 0
  • Methandienone 10 mg Fox Labs

    Post
    Doping

    Zobaczy sie :D Ch** tam najwyzej je zjem co mi szkodzi :D , z kreatyną zawsze jakis efekt powinnien widoczny :) Zawsze cos . Po za tym Stosował z was ktoś tą METĘ ?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2016-08-31 23:14:22 Liczba szacunów: 0
  • Methandienone 10 mg Fox Labs

    Post
    Doping

    Zobaczy sie :D Ch** tam najwyzej je zjem co mi szkodzi :D , z kreatyną zawsze jakis efekt powinnien widoczny :) Zawsze cos . Po za tym Stosował z was ktoś tą METĘ ? http://www.sfd.pl/PL_Realia__czyli_co_warto_bra%C4%87_vol%2E11-t1066114.html

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2016-08-31 23:54:07 Liczba szacunów: 0
  • Ile spedzacie czasu na siłce?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja tam siedze az skoncze a trwa to najkrucej 1,5 godziny a najdluzej 2,5 -== Property of The International Muscle ==- -== Bodybuilding - Jedyne co mi z zyciu wychodzi ==- -== tak wyglądam http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=69046 ==-

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 2003-02-21 19:36:20 Liczba szacunów: 0
  • Białeczko

    Post
    Odżywki i suplementy

    dobre uniwersalne bialko w niezlej cenie, co do smaku czekolada calkiem spoko Tora mi tam czekolada smakowala , a wszystkie odzywki robie tylko z woda

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1230 Data: 2007-01-25 01:32:47 Liczba szacunów: 0
  • Tkanka tluszczowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e. Jak dla mnie ilosc tkanki nie jest wazna - jestem przeciez tylko amatorem. Ciekawe jest ze to urzadzenie poprzez ktore ja mierzylem dzialalo podobnie, tyle ze ja trzymalem je w dloniach przed soba i z tego co pamietam to ... mniej wiecej podobnie to mialo dzialac - cos mi tam lekarz tlumaczyl ale zebym ja to teraz pamietal ... ;) deszczowy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2368 Data: 2001-06-19 18:27:18 Liczba szacunów: 0
  • Peter Hoekstra

    Post
    Piłka Nożna

    z tego co mi wiadomo gra nadal właśnie tam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1327 Data: 2005-07-30 16:01:52 Liczba szacunów: 0
  • jak dostac orginał

    Post
    Odżywki i suplementy

    ris teoretycznie masz racje ale prawda jest inna kupiłem mega mass'a od super sprzedawcy gosc miał ponad 3k pozywywów a jakos sprzedał mi pudełko po megamassie z jakims proszkiem w srodku nie dawało navet najmniejszych efektów .otworzyc tak aby nie zerwac tej plomby co niby tam jest to zaden problem wiec radze nie kupowac z alegro tych 3kg pudełek

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 2008-01-08 14:46:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne jazdy ssa

    Post
    Doping

    Mialem to samo mama mowila nie patrz no ale ze ja ciekawski od dzieciaka bylem to musialem patrzec co ona mi tam robi :-D

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2013-01-11 20:32:45 Liczba szacunów: 0
  • Ławka, stojaki, gryf, obciążenie, hantle WROCŁAW

    Post
    Targowisko

    eeeeeeee i co mi z tych wzmocnien przeciez nie bede tam 300 kg kładł. Kazde stojaki Ci po 150 kg wytrzymaja a wiecej to raczej nie zakłada sie. To juz wole kupic na allegro za 120 nowe Zmieniony przez - syntok w dniu 2010-08-02 23:14:20

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 2010-08-02 23:13:58 Liczba szacunów: 0
  • Kravmaga w lodzi - gdanska 91

    Post
    Sztuki Walki

    a w sekcji zaawansowanej i jestem bardzo zadowolony. polecam Ci serdecznie! a wszelkie informacje o terminach i treningach znajdziesz na http://www.kravmaga.com.pl/lodz/ Jest tam napisane równierz ze od 15 września rusza 5 nowych grup wiec to najodpowiedniejszy momęt na rozpoczęcie treningów... serdecznie zapraszam i pozdrawiam.. ..::NoCu::..&r

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2152 Data: 2005-09-01 23:08:11 Liczba szacunów: 0
  • dieta piers z kurczaka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyli np jezeli chce zjesc 21,80g białka ze 100g piersi, to wrzucam surowa piers na wage, pozniej na patelnie i nie obchodzi mnie jaka waga będzie po przyzadzeniu tej piersi bo i tak bedzie tam 21,80g bialka tak ?:) (tamto bylo tylko przyklad zeby jasno zobrazowac o co mi chodzi.)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2013-10-12 16:46:12 Liczba szacunów: 0
  • Xpand-problem

    Post
    Odżywki i suplementy

    taa ale jak DexJackson pisal spobuj mniejszy odstep od posilku zrobic im mniejszy tym (u mnie przynajmniej) mniejsze zaczerwienienie itd ale co za tym idzie mniejsza pompa wiec wybor twoj mi tam nie przeszkadza to pieczenie a rczej swedzenie Zmieniony przez - jii-jaa w dniu 2010-01-19 20:09:00

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2010-01-19 17:50:29 Liczba szacunów: 0
  • T 3 znowu fake

    Post
    Doping

    clen który nie miał byc wałowany ( sopharma ) a rok temu dostałem identyczny jak orginał ale zjeci mogłes całe opakowanie i zero działania tylko za słodko by sie zrobiło . mi tam ciepło w rzoładku nigdy sie nie robiło temperatura tez jak by w normie no moze 37, ale jak zrobiłem badanie w uk na poziom tsh to mnie do szpitala chcieli wysłac . oczywis

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2395 Data: 2011-06-27 06:42:40 Liczba szacunów: 0
  • ckd

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co mi mialo sie po***a*. w poscie do ktorego dalem link to tam bylo jeszcze wiecej tluszczy... moze sie ktos jeszcze wypowiedziec??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 985 Data: 2005-07-03 20:02:36 Liczba szacunów: 0
  • jaki smak prolongatum?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja ******le. ale wy jacys dziwini jestescie,macie delikatne podniebienia jak*****,mi tam nawt ovopol z woda wchodzil.a co do prolongatum aktualnie popijam truskawe i jest ok.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1981 Data: 2005-07-29 11:00:00 Liczba szacunów: 0
  • Muay Thai w Nowym Sączu?

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Andrzej Śliwa prowadzi sekcję kickboxingu+low kick oraz boksu w klubie Kickboxer(wiem gdyż sam tam kiedyś trenowałem).Jeżeli chodzi o tajski to z tego co mi wiadomo,to nie ma takiej sekcji w Nowym Sączu,a już napewno nie w Kickboxerze.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2613 Data: 2004-04-08 14:21:51 Liczba szacunów: 0
  • DLA WSZYSTKICH NIEDOINFORMOWANYCH K1

    Post
    Sztuki Walki

    bartolomeo: Mi tam nie jest przykro ale powinieneś zajrzeć w inne działy a zobaczyłbyś że jest już taka informacja - mało tego w tym dziale też była. O k-1 powinno sie pisac w dziale Liga NHB ale tutaj też nie zaszkodzi bo byćmoże są ludzie którzy nie zaglądają do Ligi NHB a K-1 by chętnie obejrzeli. Co by nie pisać masz SOGA za skruche:)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 2002-12-27 22:29:02 Liczba szacunów: 0
  • dorobić jako bramkarz

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a nie leczyć - takie są realia. Większość ochroniarzy jest z polecenia, także idąc na Jana nie masz czego szukać. Z tego co mi się wydaje, to w Sopocie np. Monciak ochrania chyba jedna firma, gdzie jest tam z 10 jak nie więcej klubów, także wszystko zależy od polecenia albo od renomy firmy. Zmieniony przez - Santiago92 w dniu 2012-03-11 21:35:33

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 2012-03-11 21:34:51 Liczba szacunów: 0