SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Wartało by ? :)

    Post
    Sztuki Walki

    trener z tego co mi wiadomo skonczył kursy jakies tam bla bla :) a to 50zł jest za hale.. jesli będe nie zadowolony to oczywiscie wypisze sie.. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 2005-10-16 09:12:23 Liczba szacunów: 0
  • Propozycja POGRUBIENIA i MODEROWANIA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    mi tam obojetne ale bikej jest oki ale wszystko zalezy od mateo co on postanowi Moderator dzialu odzywki znaczy Suplementacja a i mialem jeszcze taki dzial Ringa teraz przezucono mnie do dzialu zdjecia kiedys acida jana a teraz mam ja www.kesiek.prv.pl<<<----sprawdz to!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1432 Data: 2002-09-05 00:48:49 Liczba szacunów: 0
  • Omka Meta Win

    Post
    Doping

    BadMad to co mi doradzisz z tym cyklem? chcialbym zeby to nie byla masa byle jakiej jakosci ale mysle ze cos tam pozmieniam w diecie i masa bedzie dobrej jakosci

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3129 Data: 2007-12-11 22:26:06 Liczba szacunów: 0
  • all in one, wszystkie pytania od Mosta

    Post
    Odżywki i suplementy

    Panowie, powiecie mi czy są w PL suplementy ze składem podobnym do meso ? z geranium czy co to tam tak *****..nie kopie w tym meso ? bo normalnie robie 3s na klate z 55kg a teraz 70 !

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 2867 Data: 2010-09-30 20:26:31 Liczba szacunów: 0
  • co to takiego?? -> M1-BOL Orals

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zejdz pare działow nizej jesli wiesz o co mi chodzi. Tam napewno ci odpowiedza na pytanie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2802 Data: 2006-12-04 15:34:08 Liczba szacunów: 0
  • Przetoczenie

    Post
    Sztuki Walki

    Juz wiem co mi nie pasowalo w tamtym filmiku. Tam w ogole mnie ma tej dzwigni lekkiej na bark. Koles chce sie przetoczyc a drugi mu w tym jeszcze pomaga . Kimura Sweep wersja right. http://www.youtube.com/watch?v=knB94ixdtLU&feature=related

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1876 Data: 2008-07-30 16:02:49 Liczba szacunów: 0
  • Problemy podczas ćwiczeń ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Tam gdzie ćwiczę jest okno otwarte więc chyba to nie to może za ciężki trening ? na pewno wiecie o co mi chodzi jak podnosicie swój maks ileś razy to na pewno tak ktoś ma gdzieś, o tym czytałem że jest to spowodowane zmorzonym wysiłkiem .

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2012-10-10 19:18:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla 16latka

    Post
    Trening dla początkujących

    w tym linku co mi podales to tam nie ma wszystkiego a ja laweczki/atlasu nie mam, mam tylko hantle i jedzenie :D wiec jakis prostrzy prosze plan..., ciekawe ile wbije w 6miesiecy (bo chce do jednej laski zarywac ale nie bede jak laps wygladal,a 6miesiecy chyba poczeka na mnie) :D:D ile moge na tym wbic przez pol roku przy dobrej diecie itd. jak mam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2005-01-30 16:32:26 Liczba szacunów: 0
  • Split do ułożenia! Pomocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    No to w takim razie bardzo wszystkim dziękuje oczywiście SOGi polecą i za jakiś czas zdam relacje z dzienniczka co mi się tam urodziło:) Pozdrawiam wszystkich..

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2011-08-06 11:13:58 Liczba szacunów: 0
  • HMB-BEZ ŚCIEMY

    Post
    Odżywki i suplementy

    THX HOSSE A JAKIE KUPIŁEŚ?(TREC,OLIMP....?JA CHCE BRAĆ OD PONBIEDZIAŁKU TYLKO JESZCZE NIE WIEM CZY NORMALNIE JECHAĆ 3-4G. NA DZIEŃ CZY WIĘCEJ TEŻ PRZEZ JAIEŚ 3 MIECHY PLANUJE A ZA 3 MIECHY ZROBIE POSTA CO MI Z TEGO PRZYSZŁO HEHE CHYBA ŻE TEŻ BEDĘ ZŁY HEHE.RAZ BRAŁEM PRZEZ MIECHA PO 3G ALE POWIEM CI ŻE SIŁKA NIEŹLE POSZŁA I RZEŹBA ,MASY COŚ TAM D

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2003-04-05 14:23:02 Liczba szacunów: 0
  • MP kick juniorów młodszych - Muszyna 29.05.

    Post
    Sztuki Walki

    knę Przekazuję to co mi trener powiedział. Nie wnikam w to, gdzie jedziemy... Dojedziemy na pewno My jesteśmy z klubu "Beskid Dragon" Bielsko- Biała, parę osób będzie też z KS Jaworze. Dragon1987 mała wiocha nie jest przeszkodą do organizowania wielkich zawodów... Na salce ring może być jeden, a oni i tak Mistrzostwa tam wpierniczą...

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3107 Data: 2005-05-23 18:47:38 Liczba szacunów: 0
  • HIIT a kondycja

    Post
    Trening dla początkujących

    a glównie beztlenowa mięśni jeśli jesteś sprinterem to hiit na pewno pomoże druga sprawa że jeśli dajesz radę hiita zrobić tak jak należy to już Twoja kondycja jest na dobrym poziomie kiedyś pamiętam robilem hiit na bieżni z kolesiem ,który po 3 seriach leżal na ziemi i myślalem ze mi tam umrze Zmieniony przez - rion10 w dniu 2009-03-08 12:05:47

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 2009-03-08 12:05:19 Liczba szacunów: 0
  • cnowy lek na prolaktyne NORPROLAC

    Post
    Doping

    Mi tam bromokryptyna pasuje , działa jak trzeba Ten lek co napisałes to jest alkoid sporzyzu o przedłuzonym działaniu Pisałem o czyms podobnym w arcie o prolaktynie ...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4329 Data: 2005-11-18 23:37:04 Liczba szacunów: 0
  • Krav Maga cwiczenia.

    Post
    Sztuki Walki

    Witam, mam zamiar trenowac Krav Mage w najblizszym czasie. Chcialbym wiedziec czy moze mi ktos polecic jakis zestaw cwiczen, dzieki ktoremu latwiej opanuje elementy krav magi i wogole bede lepszy w bijatyce ;). podejrzewam, że aby łatwiej opanowac elemny krav magi należałoby trenować krav magę... Ale co ja tam wiem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2785 Data: 2007-11-28 18:45:59 Liczba szacunów: 0
  • Powrót KO na allegro...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mi tam jedno KO na cykl stykneło i nie narzekałem ;D 35dni. Co lepsze Xpand+KO/NitroII czy Storm Universala? Bo już się w tym wszystkim pogubiłem.. jeszcze jedno.. podczas cyklu na w.w specyfikach chciałbym brać efedrynę na pobudzenie (mało snu nie z mojej winy) czy nie zahamuje ona stacków? ew. Xpand+NitroII/KO/Cell Pump ? Zmieniony przez - dr Vi

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3094 Data: 2006-01-31 19:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Czasopisma naukowe

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Wykupiła ale z tego co mi się wydaje to w czasopismach naukowych powinny być jakieś badania naukowe a nie opis treningu kulturystycznego albo złote rady weidera może ja nie potrafię w tym szukać ale są tam niby czasopisma naukowe o treściach raczej nie naukowych

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2013-01-21 13:45:36 Liczba szacunów: 0
  • Jakie HMB?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kiedyś do mnie do sklepu przyszedł gościu i mówi że chce 30% zniżki bo za ileś tam kupi. Ja mu że 30% to ja nie mam marży, a on: "panie co mi pan gada, sam handluję ciuchami w Tuszynie i wiem ile macie zarobku" Krótko mówiąc dasz 30% i będzie ok. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1585 Data: 2003-07-14 23:15:14 Liczba szacunów: 0
  • SAMBOvsBJJ

    Post
    Sztuki Walki

    e od kimona (kimono mam czarne). pasa nie zakladalem - zwiazalem bluze tymi tasiemkami co sa na wysokosci bioder i powiem, ze ma to swoj klimat - pachnie słowiańszczyzną - mi tam sie podoba - takie średniowiecze (tylko bez rajtuz!!!). gdyby byla taka potrzeba to cwiczylbym tak i to bez zlych skojarzen czy jakichs negatywnych emocji ale wywod... a t

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2645 Data: 2003-10-30 08:48:16 Liczba szacunów: 0
  • Boks Siedlce

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    z tego co mi wiadomo to tam ma byc MMA. 2 treningi w tygodniu w piatek i sobote. 100zl miesiecznie. Jesli ktos wie wiecej to piszcie bo sam jestem zainteresowany

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3593 Data: 2009-04-24 13:01:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening a dieta

    Post
    Trening dla początkujących

    mhm jestem tak wk***iony bo nie rozumiem co oni tam pisza dlatego stworzyłem temat żeby mi ktoś ułożył plan bo sam nie ogarniam

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 723 Data: 2013-05-09 12:37:10 Liczba szacunów: 0