SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Split 3 dniowy , pomoc przy planie

    Post
    Trening dla początkujących

    problem z plecami (kontuzja z czasow gry w pilke , czasem lekko mnie w kregach boli wtedy odpuszczam martwy na pare dni) Mam drazek ale niestety taki tylko do futryny zwykly tam tylko moge waskim chwytem zlapac) Na plecy robilem tez wioslo jak redukowalem , trzeba bedzie znowu dorzucic po nogach) Rzeczywiscie ten etap 4 z podwieszonego wyglada faj

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 489 Data: 2014-04-01 01:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Boks w Krakowie

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    A co ja tam mogę robić na pierwszym treningu? Nigdy nie uprawiałem żadnych sztuk walki. Poza tym się zastanawiam nad tym bo to tylko raz tygodniowo. Nie wiem czy to mi coś da? No ale nic, lepiej chyba raz niż w ogóle. I co mam przynieść? Nie mam żadnego sprzętu, żadnych rękawic itp.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1590 Data: 2010-02-04 22:01:03 Liczba szacunów: 0
  • Czerwony ryjek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pewnie takie zajady.. Kiedys tez takie cos miałem i aptekarz doradził mi zakup witaminy b12 domiesniowki i wcierac ja np: wacikiem w te miejsca zaczerwienienia mi tam pomogło choć nie wiem co ma tu b12 do zeczy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2004-03-09 20:20:44 Liczba szacunów: 0
  • VII Mistrzostwa Mazowsza Wushu 9-10.04.2011

    Post
    Sztuki Walki

    Hej! A że tak się podczepię pod temat, wie ktoś jak sytuacja na mistrzostwach europy? Były chyba w tym samym terminie co Mazowsza (chyba ciągle trwają), i troche Polaków tam pojechało z tego co mi wiadomo:)

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4511 Data: 2011-04-11 16:47:03 Liczba szacunów: 0
  • Ci ktorych nam brakuje.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Każdego czas przychodzi i odchodzi wiec mi tam akurat ich nie brakuje.Mieli swoje "czasy" i je wykorzystali bardziej lub mniej. Za to brakuje mi takich co skończyli bo musieli jak Andy Hug

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2242 Data: 2005-11-16 21:38:09 Liczba szacunów: 0
  • Jakie wymiary?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja tam swoj ideal znam wiec sie nie martwie, ale to co mi to podalo to watpie, czy bylo by to ladne i estetyczne. Zakochany w usmiechu Smoczka ------------------------------ Jeżeli moja wypowiedż Ci się podobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdź na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 10386 Data: 2003-03-26 20:08:55 Liczba szacunów: 0
  • Najwazniejsze miejsce w sztukach walki...

    Post
    Sztuki Walki

    Ja bym mógł nawet ćwiczyć w Polsce ale pod okiem najlepszego trenera na świecie a tak z wyjazdów to trochę tu i tam - może tak z kilka lat pojeździć, zaczynając od Tajlandii- Japonia- Korea- Holandia- USA- Brazylia - może coś więcej w Europie, pojeździć przede wszystkim i zobaczyć czym się różnią treningi i jak wyglądają w innym kraju co mi z teg

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 2008-05-08 20:37:14 Liczba szacunów: 0
  • Ile siłownia?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i czy w cenie sa sauny itd. Co do samego pobytu na silowni to: Wejscie na silownie to wejscie placisz jakas kwote i mozesz sobie siedziec ile chcesz... az bedziesz przysypial tam. Zaleta takich zorganizowanych silowni jest dobry sprzet i jego roznoworodnosc Wada odleglosc jaka trzeba pokonac zeby dotrzec na trening. Jednak przy odrobinie samozaparc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2541 Data: 2004-01-04 21:52:16 Liczba szacunów: 0
  • SEX a KREATYNA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Niektóre stacki mogą powodować lepsze "ukrwienie" dzięki l-argininie i innym cudeńkom , prawdę mówiąc mi tam jakoś "lepiej" po tym staje ale co do popędu to nie może miec wpływu

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 2007-04-29 12:56:14 Liczba szacunów: 0
  • Taekwondo - ITF, OOTKD

    Post
    Sztuki Walki

    ie bylo, ale uwazam ze byl calkiem niezle obsadzony turniej w nie ktorych kategoriach. Z roku na rok bedzie co raz lepiej, juz bylo widac wyrazna roznice miedzy tym co bylo w tamtym roku, wczoraj . Ps. Dzieki za te rady przed walka z Estonczykiem, kurde niestety nie posluchalem sie, byc moze dlatego przegralem. Szkoda, bo chyba naprawde niewiele mi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 2009-04-26 09:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Mikrodermabrazja?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mi kosmetyczka mówiła widoczne efekty są po min. 3-5 zabiegach. Jak chcesz w miarę tanio dorwać mikrodermabrazję w swoim miejsce, polecam śledzenie takich portali jak grupon, tam często to się trafia. Ja byłem 2x na mikrodermabrazji i nic nie zauważyłem, niestety ale tylko 2 grupony kupiłem, a za 200zł potem za zabieg nie chętnie byłoby mi płacić.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 895 Data: 2012-04-15 09:01:31 Liczba szacunów: 0
  • Pora treningu i czy taki trening domatora ma sens?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cino a po co mi ten artykuł , sam wiesz ze wiekszosc z tych informacji sam powinienes wdrozyc w swój trening , tylko szkoda ze nie pisze tam ze trzeba robic regeneracje , jakies 10-12 dni miedzy cyklami pozdro

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2563 Data: 2005-08-25 12:24:26 Liczba szacunów: 0
  • Biogenix Carb VS Olimp Carbo

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi tam najlepiej smakuje olimp cytrynka co do wyboru...to nie odczujesz innej roznicy oprocz smaku miedzy carbo olimp'u a biogenix'u carbo to carbo i spelnia odp.swoje cele

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6438 Data: 2006-09-16 01:35:41 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję masy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eee tam...po prostu zryj wiecej.Ja jak jem 3 razy dziennie to waze 86 a jak 4 to 93kilo. Z tego co mi tu odpowiedzieli to zadne gainery i odzywki masy nie daja... nurek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3823 Data: 2001-04-09 16:14:13 Liczba szacunów: 0
  • 2-gi tydz. cyklu a grypa :-/

    Post
    Doping

    ok zrobie tak jak mowisz... ale do lekarza i tak dzisiaj musze isc po zwolnienie... wiec zobacze co mi przepisze... narazie nie bede tego wykupywal... jak dostane do rak recepte to napisze co mam tam wpisane...

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1855 Data: 2009-11-04 11:26:37 Liczba szacunów: 0
  • zbrzydła ci oliwa z oliwe?! - zajrzyj tu!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mi tam smak oliwy odpowiada co wy gadacie że nie dobra

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2542 Data: 2006-05-05 19:17:12 Liczba szacunów: 0
  • głupi jasiu

    Post
    Doping

    ja mialem usuwane zeby pod narkoza, poinformowalem anestezjolog o tym co aktualnie leci, swoja droga innaczej bym sie tam nie polozyl ;-) zapytala po co mi to i kazala sie klasc ;-) co jej odpowiedziales jak tak sie zapytala ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2014-01-21 14:00:07 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl na ssa badz ph

    Post
    Doping

    mi tam zwisa cale hip hlopowe gow.o ;) wiec sie nie sraj do mnie napisalem co moga chlopaki sugerowac Zmieniony przez - Luk122 w dniu 2008-06-19 11:34:16

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3076 Data: 2008-06-19 11:34:03 Liczba szacunów: 0
  • 15 km/h

    Post
    Inne dyscypliny

    No tak co 2/3 dzień na pewno będę biegał i tam raz za czas coś zmienię jak intensywność czy dystans. Szkoły jakiejś super nie mam skończonej, oceny też nie za dobre. Każda praca która do tej pory wykonywałem strasznie niszczyła mnie psychicznie. Stwierdziłem, że jedyna rzecz która by mnie satysfakcjonowała to życie w Armii albo w jakiś służbach sp

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 2011-10-15 01:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Mod dla Knife - czytaj od strony 3

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Jakie moderuje? Dostałem tylko BOLDA, nie MODA. Czyli nic się nie zmieniło - poza optycznym wyróżnieniem w dziale Uderzene, obok tego co miałem w Tradycyjnych. Mi tam to obojętne, choć wielu spamerów bym chętnie poobcinał.

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6076 Data: 2005-05-19 12:42:02 Liczba szacunów: 0