SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Sparingi

    Post
    Sztuki Walki

    y sobie charakter. Spoko poćwicze może mniej będe dostawał wpier*ol. Swoją drogą u mnie nie ma co testować bo młody już nie jestem wiec żaden zemnie materiał na zawodnika. Mi tam pipy pod oczami nie przeszkadzaja tylko jak co tydzień przychodze z nową to w pracy ludzie i sąsiedzi trochę dziwnie się na mnie patrzą.. ale spoko. Zobaczymy jak będzie Z

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2335 Data: 2012-03-19 19:11:33 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w dobraniu cyklu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie pisalem ze epi mdrol to byl pierwszy cykl, moj pierwszy cykl to o ile pamietam jakies pare lat temu to hmb i kreta, potem chodzilem w kratke wiec nie licze tego czasu jako chodzenie na silownie dopiero przez ostatnie trzy lata jako tako staram sie intensywniej i regularniej uczesczac, nastepny cykl to byl aakg o ile pamietam treca potem shot v3

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2011-03-26 18:23:13 Liczba szacunów: 0
  • co mam ćwiczyć i jak mam ćwiczyć co jeść itp

    Post
    Trening w domu

    ta , dla poczatkujacych jest dla mnie za łatwy , może być ewentualnie dla średniozawansowannych ale tam jest tylko jeden dzień ćwiczeń nóg wszystko praktycznie opiera się na sile rąk a mnie to najmniej interesuje mnie najbardziej interesuje z sił partij ciała tak: 1. siła nóg 2. siła brzucha 3. siła kręgosłupa (pleców) 4. siła rąk i do tego chce by

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2010-07-20 13:37:08 Liczba szacunów: 0
  • [JUDO] jakie mieliscie kontuzje?

    Post
    Sztuki Walki

    Jordan Jodan. na czym polega uraz miazdzeniowy do tej pory nie mam pojęcia co dokłądnie tam było. wiem, wiem. wariat. uraz miażdżeniowy to bardzo ogólna nazwa, którą wpisali mi w rozpoznaniu. podejrzewałbym pęknięcie kości, ale nie było praktycznie zadnej opuchlizny ani sińca, krwiaka, nic. dla porównania - pęknięta kośc łydki i noga spuchła mi

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 8588 Data: 2006-08-18 00:11:28 Liczba szacunów: 0
  • MMA - technika, doświadczenie itp.

    Post
    Scena MMA i K-1

    pawelek770 - bez komentarza -FAMA- kolejny! jakryc- przecież jest napisane, o co mi chodzi!! Kiedyś _Knife_ polecił mi bardzo dobrą stronke (ze Szczecina) było tam bardzo dużo dobrych opisów poszczególnych przypadków klincz itp. Ja trening zaczynam od sierpnia..ichce wpoić sobie troche teorii, w walce trzeba zachowywać się odruchowo, ale ****a n

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6240 Data: 2005-07-16 10:58:47 Liczba szacunów: 0
  • ławka z wyciągiem tanio

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Też mam pytanie odnośnie tej ławki. sam chciałbym ja kupić ale strasznie nurtuje mnie ta cena, czy to aby nie jakiś szmelc ;/ na allegro sa identyczne za 400zl (jak tam dzwoniłem to jakiś koleś mi tam gadał co i jak to zamawiać) to glosik nie byl jakiś bardzo kompetenty ;/ nie wiem czy to nie jakiś przekręt ;/

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2515 Data: 2009-08-11 21:00:06 Liczba szacunów: 0
  • Epi na pierwszy cykl

    Post
    Doping

    Nie baw się w żadne PH bo ch** wie co tam siedzi. A z tego co mi wiadomo ph jest bardzo toksyczne. Dla Ciebie meta 1-6 30mg ed lub prop 1-8 100mg e2d do tego dobra dieta i rośniesz w oczach. Pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2012-02-04 03:04:43 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia w Okolicach galerii łódzkiej

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    a plus w porownaniu ze sportera, 1 wejscie z tego co mi wiadomo free, wiec mozesz sobie sprawdzic ;) u Lesia rowniez mialem okazje trenowac , z 2 lata temu, ale moja przygoda tam trwala krótko :) na widzewie (blizej od strony centrum) masz jeszcze dosc nowa gymplaze, niedaleko stadionu, adresu nie pamietam (a jeszcze nie mialem okazji sie wybrac ta

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1764 Data: 2009-04-29 23:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Psychika - zawody i ulica

    Post
    Scena MMA i K-1

    e wyglądają jak sparingi w klubie. A to, że ktoś wam matkę przezywa to dorośnijcie, to nie przedszkole. Poj**om nie trzeba się tłumaczyć tylko wyminąć. Pytanie retoryczne... ćwiczycie sobie coś tam x-lat... gnój pijany jakiś krzywo popatrzy, krzyknie "co mi k***o zrobisz?" i co? połamać mu ręce, wybić zęby, pójść do więzienia, spaprać sobie życie?

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4347 Data: 2013-08-02 12:42:17 Liczba szacunów: 0
  • Dałem wpierd.....!

    Post
    Scena MMA i K-1

    A odnośnie odwagi to potem sam sie zastanawiałem co mi od***ało, jak pomyślałem ilu ich tam było... ciężko bedzie jak ja sam tych panów kiedyś spotkam ;-)... ale wtedy do was się zgłosze :-)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3016 Data: 2001-09-25 17:38:33 Liczba szacunów: 0
  • Dieta- Hardgainer, proszę nie besztajcie i pomóżcie ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A idź Ty ... . To jest z dziennika posiłków VitalMax, bo własnego mi się nie chciało ... I co ja tam wyczytam. Teraz jem 2 paczki ryżu, pierś z kurczaka, ogórasy, 1 litr mleka śniadanie, kolacje i zupe ...

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3011 Data: 2006-09-06 23:35:12 Liczba szacunów: 0
  • IMPREZKA

    Post
    Doping

    ach tylko ze zle przeczytalem opis na opakowaniu (zamiast 0,015 g , przeczytalem 0,015 mg ) i zjadlem ich 25 naraz i dorzucilem jeszcze 2 dropsy :) Jak koles mi powiedzial ze tam sa g a nie mg to mi sie ciemno przed oczmi zrobilo i dostalem niewyroby (czasami dobzre ejst niewiedziec hehe). Po kilku godzinach siedzenia w lozy bylem juz zdolny do tan

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 3941 Data: 2004-04-04 16:21:10 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia w domu

    Post
    Trening w domu

    ale to co mi teraz proponujecie te wszystkie ćwiczenia to prawie to samo co na siłce, tylko że tam zamiast pompek będę robił wyciskanie na płasko i skośnej, ten drążek to jak na siłowni wyciąg który mam, i hantel ki które też mam w domu... chyba lepiej iść do słowni co?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 2008-11-28 14:56:58 Liczba szacunów: 0
  • OBNIŻKA CEN W MEGABOLU ;))

    Post
    Odżywki i suplementy

    SPOKO MI TAM SMAKUJĄ NEIWIEM NO ALE WAZNIEJSZY JEST EFEKT NIZ SMAK CO WY MUWICIE !!! A TAK POZATYM TO POZDRAWIAM CIE MAGDA MAM NADZIEJE ZE TEN CYKL NAD KTÓRYM MYSLE MI POMOZE A RODUKTY KUPIE U SIEBIE NA SIŁOWNI ONI ZAMUWIĄ OD WAS I BEDZIE COOL DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI POZDRAWAIAM RALF

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3644 Data: 2003-02-21 19:43:18 Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o modliszce?

    Post
    Sztuki Walki

    Baojong: ten styl jest smieszny ogladajac ten filmik, bynajmniej mi sie wogole nie podoba, oni tam sie klepia po plecach, juz wole pijana malpe czy co to tam jest... Zmieniony przez - seba656 w dniu 2006-07-01 19:07:28

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3419 Data: 2006-07-01 19:02:26 Liczba szacunów: 0
  • boldek i winko jak brac

    Post
    Doping

    kup mix bialkowy (proteiny o różnym czaie wchlaniania - nitroprogen , matrix 5.0 ) gainera aminokwasy na koksiei tam pujdziesz choc nie bedzie to jzu to sam co z dobrze trzymana micha ;/;/ staraj sei jesc chociaz 4 posilki zaplanowane nie wiem placek owsiany z jajkami to jest rano 5 min roboty doslownie w szkole kanapki z rybą i owoc i szejk bialk

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1866 Data: 2009-11-11 17:44:01 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS - KRATA NA LATO 2016 - FANSLASKA

    Post
    Po 35 roku życia

    Kabo, gdzie mi tam to was. no właśnie o tym piszę, naśladujesz coś co działa, ale robisz to po swojemu - obcinasz czas czyli powodujesz, że już niekoniecznie musi działać jak chcesz robić mało to rób kompleksy, hiit czy inne takie protokoły a nei leniwe ajeroby gdzie trzeba nap*****lać w godzinach żeby dało efekt ;-)

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 11372 Data: 2016-06-06 10:30:41 Liczba szacunów: 0
  • 17 lat i 7 miesiecy czy robic przysiady ze sztanga (mam 198 cm wzrostu)

    Post
    Inne dyscypliny

    ale spudda webba jak tam czytam to jest bardzo ciezki ale powiedzmy ze jak go bede cwiczyl ze wszystkimi zasadami to 15 cm bede mial weicej czy nie??(no i powiedzmy ze ma dobra genetyke)ale chyba lepiej jumpsoles orginalny zestaw niz spudda co? hehe a jak nie spudda to co mi polecacie (PeCo cwiczylem a zadne AA i SD mnie nie interesuja)

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4445 Data: 2005-07-28 17:03:18 Liczba szacunów: 0
  • TUF 16 Finale live!

    Post
    Scena MMA i K-1

    zayebałem nim o ziemię mając zapiętego trójkąta, wstaje patrze, a jemu leci krew z oczu uszu, głowy i ma skręcony kark. Miałem załamke jakbym na serio go zabił. Dzwonie na karetke, a tam baba nayebana na imprezie tanczy zamiast mi pomóc, potem się rozpłakałem że go zabiłem. Masakra jakaś %-) Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2012-12-16 04:29:07

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 3873 Data: 2012-12-16 04:28:50 Liczba szacunów: 0
  • Konkretna odżywka

    Post
    Odżywki i suplementy

    i + gotowane kalafiory do tego sok pomaranczowy i to co zostalo z wczorajszego obiadu czyli troche mielonego potem na taki lunch zjadlem sobie paszteciki tez z miesem + jakas tam zupka na obiad zjadlem spaghetti a kolacje bede mial za godzine redtube - super dzieki! super porada. tylko wiesz, ja nie chcialbym byc duzy, ze duzy tylko nabrac odrobin

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2028 Data: 2009-06-26 18:42:45 Liczba szacunów: 0