SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Kreatyna + D-Ribose

    Post
    Odżywki i suplementy

    lka i BCAA bieze sie przed treningiem a hmb po, niewiem! zaryzykuje ale ktorej firmy kupic ?? A i porypalo mi sie cwicze od 1 sierpnia to torche dluzej niz 3,5 + to co kiedys tam bawilem sie tak bez rospiski i jak tak czytam co piszecie to w styczniu bede sie katowal na maxa zastosuje diete i w lutym zaczne to brac k**rwa tylko musze sie odluczyc p

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3276 Data: 2003-12-14 20:54:16 Liczba szacunów: 0
  • Piersi zkurczaka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przeczytałem to co mi dałes ale nie znalazłem odpowiedzi tam na moje pytanie czy to mozliwe ze w 100g jest tylko 20g białka skoro tak to czemu wszyscy sobie tak zachwalaja kurczaki wierzyc mi sie nie chce ze tam jest tylko tyle białka

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2005-12-16 17:28:54 Liczba szacunów: 0
  • Do Oceny Cykl

    Post
    Doping

    iaki sa wporzadku skoro dzieci sie rodza niektorym prawda? zobacz o jakich on dawkach mowi w ogole a po za tym ty nie mow mi ze wierzysz w to co pisza w dopingu? bo to co oni tam wypisuja ci fachowcy to kolo prawdy nawet nie stalo ;) sami wala tak ze nie maja miejsca pewnie juz gdzie wbijac a glupio gadaja ze 5 propka na start na cykl itp :). Kazdy

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3316 Data: 2010-12-05 12:16:23 Liczba szacunów: 0
  • siłownie Wrocław

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    st chyba tylko w galerii dominikanskie, nie znam jednak cennika, na nowym dworze sa conajmniej dwie silownie, jedna szkole nr 113, duzo sprzetu, duzo ludzi, o ile dobrze pamietam i nic sie nie zmienilo to np za karnet na 3 razy w tygodni bez ograniczen czasowych placilo sie 46zl, za karnet na 1,5h oczywiscie wychodzilo mniej. obok jest tez centrum

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-22 22:30:21 Liczba szacunów: 0
  • Szybkosc ???

    Post
    Scena MMA i K-1

    cza sie dosc szybko. Musze znalezs cos dla siebie co mi bedzie najbardziej odpowiadac godzinowo. A kiedys juz bylem bliski zapisania sie w Sopocie na kick boxing i poszedlem tam, ale jakos wszyscy sie na mnie krzywo patrzyli no i w koncu nie zapisalem sie. A z reszta mowisz (esco), ze to sa jakies lamusy. A moze znacie cos jeszcze w Sopocie ???

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3859 Data: 2002-02-17 18:12:49 Liczba szacunów: 0
  • Trądzik HeLp

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ntybiotyku zadnego nie stosuje. Tylko tonik antybakteryjny ten kolagen i , jakis krem matujacy do skory trądzikowej. Kolagenem smaruje tylko policzki i troche brode bo tylko tam miałem tradzik. Kolagen kupiłem ten do ktorego link podał Hewlett. Babka , ta co mi go sprzedawała powiedziala ze powinien wystarczyc na pol roku.Nie pamietam kiedy go ku

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 17210 Data: 2005-03-07 19:06:36 Liczba szacunów: 0
  • PYTANIE O SUPLEMENTACJE ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    o shocka przedtreningowego dodac 5g Cp zeby wyszlo +- 10g krety w tym mixie ( z tego co mi wiadomo w Shocku jest okolo 5-6 g krety)??? Aha i np przykladowo jak wypiajam sobie tam troszeczke gainerka przed treningiem (ktory jest z mlekiem ) to musze koniecznie odczekac okolo 40 min zanim wezme shocka ??Bo z tego co wiem to kreatyny nie mozna laczyc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2009-09-17 13:51:27 Liczba szacunów: 0
  • pobicia Polaków za granicą

    Post
    Sztuki Walki

    łowni żeby nie było Wam wstyd za naszych??? Bahamut: ale drażni mnie ze ciagle sa glosy ze polaków ładują w tube a anglika zadnego. Drażni mnie to. myśle ze Polacy też czasem tam stukną kogos tyle że nie mówi się o tym tak u nas bo i po co..czym się w kraju chwalić... Bahamut: Chętnie złapał bym jakiegos angola i okaleczył brutalnie hakiem do mięsa

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 8421 Data: 2007-03-02 17:51:10 Liczba szacunów: 0
  • Drwal, Khalidov i Materla w pierwszej dziesiątce zawodników MMA z Europy!

    Post
    Scena MMA i K-1

    No nie wiem co to za ranking ale brakuje mi tam tego pana. http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=4296 Wazy 93 kg jest Holendrem walczy w MMA wiec chyba powinien tam byc.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5041 Data: 2007-12-21 21:22:03 Liczba szacunów: 0
  • Lista pasów bjj w Polsce

    Post
    Sztuki Walki

    ie jako trener lub jako zawodnik. Rick Young opiekun z tego co mi wiadomo Vatahy Gdynia to wszechstronny zawodnik. Ma czarne pasy z tego co wiem w Judo , Bjj, Karate i czymś tam jeszcze. Miał kilka osiągnięć w Bjj. Ma na pewno dużą wiedzę, i umiejętności w końcu ma Black Belta pod Mauricio Gomesem. Nie mniejsze doświadczenie i umiejętności ma choc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5708 Data: 2008-09-13 21:38:44 Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl- pomoc w doborze,korekta

    Post
    Doping

    Czy jak poleci mix teścia to coś na kicka? nie bo po co jak tam masz propa, ale nawet jak dasz opcję pierwszą czy trzecią to nie dawaj tego propa, nie trzeba Ci żadnego kicka będzie dobrze bez. W jakie laby celować ? dostęp do : Androchem, Royal Pharma, Central Pharm,Clinic Pharmax tu pytaj: http://www.sfd.pl/PL_Realia__czyli_co_warto_bra%C4%87_

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 361 Data: 2017-01-11 12:50:25 Liczba szacunów: 0
  • Biceps nie rośnie...

    Post
    Trening dla początkujących

    na ch** mi wiosłowanie, drążek, ciągi w temacie o bicepsie? Może coś tam idzie na pewno w biceps ale pisałem o ćwiczeniach typowych na biceps to po co mi wyjeżdżasz z takim czymś? Myślisz że wiosłowania, podciągania i martwego nie robie? ;/ robie, tylko plecy i reszta mi idzie w porządku do przodu tylko biceps stoi ale poradzę sobie ;)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 870 Data: 2013-08-18 12:23:40 Liczba szacunów: 0
  • cykl saa -> duże koszty

    Post
    Doping

    Macko wielkie dzięki. Widać są tutaj ogarnięci ludzie ;) Tak, jezeli możesz to napisz mi rozpiske na to. A jezeli chodzi o moją ankiete to nie wiem czego się chcesz dowiedzieć. Wydaje mi sie ze wszystko co potrzebne tam jest, ale jak coś Cię interesuje pytaj. Sog Oczywiscie.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2205 Data: 2012-01-07 19:01:29 Liczba szacunów: 0
  • 17 lat -siłownia, Taekwondo

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nie ma muay thai u mnie w mieście niestety. W sumie szkoda, bo chetnie bym porównał gdzie mi lepiej i co mi bardziej odpowiada a tak wole trenować coś niż siedzieć i nic nie robić. Czy coś umiem? mam żółtą belkę to tam jescze na spokojnie, ale zajawka jest. Dzięki za opinie

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 11182 Data: 2009-04-24 18:41:22 Liczba szacunów: 0
  • Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

    Post
    Trening dla początkujących

    aha, a czemu? Przeciez patrzylem tam proponowane produkty z tej stronki co mi wyslaliscie i komponowalem z nich glownie

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2974 Data: 2015-12-11 16:25:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase. Pomoc / ocena ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2.Co do kawy 1 na dzień może być ? 3..A co z pyzami? To też ww , czy też mogę je wdrążyć ? czy słabe będą ? No i najważniejsze pytanie , zdarza mi się takie coś , co któryś tam dzień jestem w stanie zjeść tylko 4 posiłki a nie 5, to mogę z tego wywnioskować, iż zaspokoiłem mój organizm w danym dniu że więcej już nie potrzeba ? Czy zmusić się do z

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2109 Data: 2014-07-30 08:00:19 Liczba szacunów: 0
  • Jak i co ćwiczyć żeby dobrze zacząć? ;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Owszem - przeczytałem. To co mi się w tym nie podoba, to to że opisywany jest tam trening dla początkującego kulturysty, a nie dla kogoś kto chce tylko trochę podkreślić mięśnie i spalić brzuch Takie przynajmniej odniosłem wrażenie. Do diety się dostosuję, bo czytam i widzę, że jest b.ważna w tym typie budowy. Widzę także, że muszę ćwiczyć dużą il

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1572 Data: 2009-07-07 22:43:09 Liczba szacunów: 0
  • kre alkalyn 1500 mg + mietek

    Post
    Odżywki i suplementy

    twoje slowa z innego tematu: siemka:) niedlugo zaczne 16lat i cwicze jakis rok z przerwa w tym roku jakas 3mies. i to na sucho. moja waga 63kg. wydaje mi sie ze wszystko ci tam bardzo ladnie i obszernie opisalem <dla osob nie w temacie chodzi o ten temat http://www.sfd.pl/temat290411/ > jezeli nadal nie umiesz wyciagnac wnioskow, to daruj s

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2006-10-12 15:08:57 Liczba szacunów: 0
  • Maciek696 - foty

    Post
    Galeria Zdjęć

    ajwyżej, a nie tak jak u mega pakeros już idą od tali. Przeglądałem setki fot na forum, ale tylko Ty masz takie boskie plecy. Looknij, proszę, na mój post - http://www.sfd.pl/temat164322/ - tam jest rysunek i dokładny opis o co mi idzie, nie chcę tu tego wszystkiego kopiować, by nie zamulać Ci posta :). Pisz jakie ćwiczenia robiłeś itd. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-28 12:16:50 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Vitalmax - różnice

    Post
    ATLETA

    Widac zbyt wczesnie pochwaliles ;) A powaznie to chcialem tylko dodac, ze z tego co mi wiadomo to Son jest tylko dystrybutorem, nie producentem - wiec gadanie cos o kombinacji w srodku puszki jest calkowicie nieuzasadnione. Wierze w to i chce wierzyc ;), ze nic o tym nie wiedzial - i tam w Czechach ktos dostanie porzadny o******l.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 6291 Data: 2003-11-21 14:22:22 Liczba szacunów: 0