SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Niedoczynnośź tarczycy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    do pytania Hermanna , to jesli np takie skierowanie wypisze Ci lekarz rodzinny to pewnie napisze ,ze ma byc wolna ,bo wysyla do labolatorium zewnetrznego z ktorym ma umowe i tam nie moga zgadywac co on zlecil ;) Oskar strasznie starasz sie mi udowodnic ,ze sie myle ale to jest zupelnie bez celu. Kazda rozsadnie myslaca osoba , ktora nie jest upr

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2012-10-22 18:47:26 Liczba szacunów: 0
  • Niskie libido na propie

    Post
    Doping

    Odkąd naderwałem ten bark i zostałem wyłączony na 3 lata z treningów (j**ać nfz, termin oczekiwania na operację dali mi 4 lata, albo 15 tyś złoty) bardzo serio podchodzę do wszystkiego co mi się dzieje, więc całkiem prawdopodobne, że zablokowałem się psychicznie po tym jak usłyszałem, że ten prop co biłem to był syf i nie wiadomo co tam było.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3481 Data: 2014-06-07 19:40:19 Liczba szacunów: 0
  • Schudnac w pasie i w biodrach?!?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ciezko bedzie z 45 minutami, jeszcze nigdy tak dlugo nie biegalem, 45 minut to chyba bede musial truchtem biec, moze tak byc?( 3-4 razy po 45 minut w tygodniu, chyba spuchne, zwykle preferuje po 20-30 minut, 45 minut bieganie robi sie nudne);] poradzcie cos oprocz biegania na dol brzucha, tam mam najwiecej sadla, gora jak Cie moge szybko spada bo b

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2003-04-16 21:01:01 Liczba szacunów: 0
  • Pielegnacja dla mezczyzny

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ale potem to znika) W Twoim wypadku 2x w tygodniu peeling enzymatyczny wystarczy. I koniecznie eznymatyczny, bo nie podraznia. A i jedna dobra rada, najlepiej iść do apteki i tam wybrac sobie cos to pielęgnacji, czasami produkty nie są drogie, nazwy niewiele nam mówią a są bardzo dobre. Pamietajmy, ze Garnier, Irena Ersis (U20), Vishy itp. to nazw

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2233 Data: 2009-05-04 16:01:18 Liczba szacunów: 0
  • Mloda, chuda dziewczyna

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    roche ruchu sportow silki i bedzie elegancko. Bo jak nie zamierza wogole trenowac to juz napewno dieta na mase sie nie nadaje. btw: łał nabilem sobie kolejnego posta <hura> Tylko ciekawe co mi to da ze mam jednego posta wiecej To nie to forum co daja odzywki za glupie posty, jak bym chcial nabijac sobie posty to bym siedzial tam a nie tu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5990 Data: 2004-08-26 21:50:40 Liczba szacunów: 0
  • Przysiady na jednej nodze

    Post
    Trening w domu

    obciazenia. dlatego porownanie pistoleta bez obciazenia i przysiadow z obciazeniem Zmieniony przez - wiadomo_kt w dniu 2011-12-10 15:35:49 ps. a co pompki na jednej rece, to tam nie masz co stabilizowac, raczej pewna ruchomosc jest wskazana. dlatego tez warto cos wiecej swiczyc, niz tylko wyciskac. natomiast zeby nozka sie nie chcwiala na boki to

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 12004 Data: 2011-12-10 14:47:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe(boks)

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie, więc od 12 września trenowałem 4x w tygodniu, tj pon wt czw pt. Aż do teraz, ponieważ od nowego tygodnia będę miał nowy rozkład treningów u siebie( bo wtedy dodatkowo trenowałem w centrum sztuk walk, 2x u siebie na sekcji 2x tam, ten sam trener tylko że tam indywidualnie) 3x w tygodniu i rezygnuje z tego CSW, chciałem za to dorzucić

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3186 Data: 2011-11-10 19:20:00 Liczba szacunów: 0
  • SW po kontuzji?

    Post
    Sztuki Walki

    TKD to jak mniemam TaekWonDo tak? Myślałem nad tym ale to styl klasyczny - za dużo tam zbędnych bajerów które się nie sprawdzają (tak mi się wydaje). Wole przez cały rok napieprzać tylko i wyłącznie low kicki ale wiedzieć że jak już uderze to gość pada... A WTF to nie wiem co to jest wogóle, jedyne co mi się kojarzy to angielski skrót ;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 2006-08-09 14:44:45 Liczba szacunów: 0
  • 21 BSP Rzeszow

    Post
    Sztuki Walki

    witam dzsiaj odwiedzilem 21. stwierdzilem ze zamiast szlajac sie po jednostce i szukac kogos kto bedzie cos wiedzial na pewno a ktorego z reguly tam nie ma strace czas. i wymyslilem ze pojde do biura przepustek bo w koncy oni wiedza komu pisza przepustki czyli de facto wiedza czy sa koty czy nie. Zagadalem do kolesia popatrzyl na mnie i zapytal co?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7399 Data: 2004-03-11 21:36:42 Liczba szacunów: 0
  • zaczynam cwiczyc

    Post
    Trening w domu

    Tajkun: "po przeczytaniu tego to juz napewno tu nic nie napisze zebyscie mi znowu napisali masz tu link i przeczytaj albo przeczytaj jeszcze raz to napewno zrozumiesz" - Ty chyba czegoś nie rozumiesz, chyba nie sądzisz, że ktoś będzie robił coś za Ciebie! Skup się nad tym co czytasz. Tam masz wszystko jak na dłoni! "ciekawe jak monia

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2007 Data: 2003-12-15 18:28:14 Liczba szacunów: 0
  • Bóleee stwaów!!!!!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    i doktor stwierdzila wiec ze trzeba mnie jak najszybciej skierowac do szpitala z kolanem a pieta to "glupota" jak to ona nazwala. co z tego ze chodze caly czas na palcach... i tak lezalam sobie ponad tydzien w szpitalu. a co tam zrobili?? badania krwi i stwierdzili ze musze jechac do innego szpitala bo oni nic z tym nie potrafią zrobic;/

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 9868 Data: 2007-08-23 10:16:56 Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl- co do propa ?

    Post
    Doping

    Pisze to co mi pisał. Nikt w to nie musi wierzyć, ale zobaczcie w galeri gdzies tam jak wyglądam (jak góvvno %-)) wiec z sokiem mam mało wspólnego ;-) a jak bd chciał przybić kiedyś tam być może to się pochwale %-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1373 Data: 2013-06-06 17:50:41 Liczba szacunów: 0
  • DOŚWIADCZENI POMÓŻCIE !

    Post
    Trening w domu

    nia robisz takie cwiczenia tyle razy 2 dnia robisz takie cwiczenia tyle razy 3 dnia robisz takie cwiczenia tyle razy jeść może x razy dziennie 1 posiłek : to, to to lub to 2 posilek : to lub to lub to lub to. itd. a nie, że wchodzę na stronkę co mi podali, a tam jakieś Precision Nutrition co akurat mnie w żadnym wypadku nie interesuje co to jest.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2011-06-25 22:12:54 Liczba szacunów: 0
  • Czy PRIDE FC może wrócić na scenę światowego MMA?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Nie rozumiesz o co mi chodzi. Nie twierdzę że obecni fighterzy to nie są wojownicy. Ale: - zawodnicy posiadający pas często z obawy o jego utratę przyjmują strategię gdzie liczy się wygrana z pominięciem skończenia rywala, gdyż tak zakłada gameplan patrz GSP ( jab, obalenie, superman, obalenie, jab, jab i tak w kołko). Brak nastawienia na kończenie

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4069 Data: 2015-08-14 16:58:41 Liczba szacunów: 2
  • przesilenie wiosenne

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    m bo lubie praktykowac na sobie i wlasnym otoczeniu a nie przez net, jednak gdy zadawalem pytania w suplach, troche bardziej konkretne jakos Ciebie ani zadnego ze superspecow tam nie widzialem i dostalem odpowiedzi, ktorymi dupe sobie moglem podetrzec. Jezeli spam'em nazywasz mowienie o tym co mi sie nie podoba, no to powodzenia. Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 466 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-08 01:50:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta ekonomiczna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odpowiadałam w tamtym temacie. I nie bardzo rozumiem, tamte diety były akceptowalne. one były dla ciebie za drogie? To było to, jak się odżywiasz, czy jak chciałbyś się odżywiać? W sytuacji, gdy w domu brakuje pieniędzy na jedzenie powinna zostać zawiadomiona opieka społeczna. Nie rozumiałaś o co mi chodzi . Jedzenia mam pełną lodówke w domu, ale j

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2016-11-07 12:58:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta ekonomiczna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odpowiadałam w tamtym temacie. I nie bardzo rozumiem, tamte diety były akceptowalne. one były dla ciebie za drogie? To było to, jak się odżywiasz, czy jak chciałbyś się odżywiać? W sytuacji, gdy w domu brakuje pieniędzy na jedzenie powinna zostać zawiadomiona opieka społeczna. Nie rozumiałaś o co mi chodzi . Jedzenia mam pełną lodówke w domu, ale j

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2016-11-07 13:00:45 Liczba szacunów: 0
  • siłownie w toruniu

    Post
    Informator KUJAWSKO-POMORSKI

    siemka.bylem dzis w arpolu oblukac sprzet i karnety, dobra silka tylko jedno co mi sie rzucilo w oczy to brak miejsca do wykonywania martwego ciągu, albo nie uwaznie oglądalem.powinny byc chyba specjalne gumy na podlodze zeby nie uszkodzic posadzki a tam tego nie widzialem jakos,ale ogolnie gitara. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-10 18:34:12 Liczba szacunów: 0
  • Wady postawy trening

    Post
    Trening dla początkujących

    dokładnie te kręgi są https://hostr.co/IbHMcYYDmfMJ tam gdzie narysowałem.. fizjoterapeuta zalecił basen na to .. tylko jak myślicie co to może być? u żadnego innego człowieka tego nie widziałem.. nawet na necie nie znalazłem nic na ten temat ani zdjęć.. wystają mi nawet jak stoję bokiem muszę się strasznie wyprostować by przynajmniej trochę je wci

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2017-02-25 10:51:18 Liczba szacunów: 0
  • ochrona w dyskotece

    Post
    Sztuki Walki

    e zrozumieliśmy się do końca, ja z natury jestem kulturalnym człowiekiem. Jeśli ktoś się mnie spytał jak leci czy co słychać odpowiadałem, zdawkowo ale kulturalnie, nie byłem tam żeby zabawiać gości tylko pilnowac porzadku. Nie patrzyłem na nikogo jako na cel do wyeliminowania jeśli rozumiesz o co mi chodzi. I nie chodził tam tylko plebs, w każdym

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3382 Data: 2012-07-17 10:59:15 Liczba szacunów: 0