SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • SPAM POST

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem, co on tam pociska za kit - nie oglądam go. Kolega mi to wysłał zarzekając się, że fajnie gada, więc obejrzałem i się dzielę.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-19 18:08:10 Liczba szacunów: 0
  • Jak rozpisac cykl w pyte o to pytaj spam elite %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Grałem teraz w tą gierke co ktoś tam dawał chyba Wojtek Doszedłem do 10 levelu i już mi sie odechciało grania hehe W sobotę ide do MC Donald"s hehe tylko że na kuchnie zobaczyć jak oni to wszystko robią itp. Z całą klasą Zmieniony przez - MARCIN n2o w dniu 2008-12-09 21:09:20

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-09 20:51:37 Liczba szacunów: 0
  • b50 w grecji

    Post
    Doping

    wiec tak przylecialem do salonik o 11 jakas makadenia czy *** lotnisko pojechalem z kumplem do apteki znajomego tam mial co ma zone polke znaja sie dobrze z tego co widzialem pogadal z nim co mi trzeba napisalna kartce 500 enana normy 300 deki, hcg ,15 paczek deki organona dalem 100e w lape i powiedzial mu ze za 2 godz zeby przyjsc wpadlismy po

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 13528 Data: 2007-08-18 17:11:27 Liczba szacunów: 0
  • UFC 121 23.10.10

    Post
    Scena MMA i K-1

    Trzeba spojrzec na to od strony pracownikow i pracodawcow. UFC sie zabezpiecza w ten sposob. Minimalizuja mozliwosci doznania kontuzji przez zawodnika, wymeczenia organizmu czestymi walkami czy tez skupianie sie na innych zawodach, niekoniecznie UFC-owskich. Ja ich po czesci rozumiem, bo z tego co mi wiadomo dbaja o swoich zawodnikow pod wzgledem m

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-27 18:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Put jur hends ap in di er , mejk som nojzzz - SPAM SUPLE

    Post
    Odżywki i suplementy

    teraz redukcja to mi tam lata :P stestuje mitotropin zobacze co jest wart :)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-23 16:26:17 Liczba szacunów: 0
  • Put jur hends ap in di er , mejk som nojzzz - SPAM SUPLE

    Post
    Odżywki i suplementy

    siema ogry nie wiem co mi sie stało ale stopa mnie nakvrwia nieziemsko zewnetrzna strona, od małego palca do pięty normalnie chodzic nie moge i cos tam rzęzi wczoraj nic nie było, wstalem i *****ski ból

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-11 10:25:47 Liczba szacunów: 0
  • Put jur hends ap in di er , mejk som nojzzz - SPAM SUPLE

    Post
    Odżywki i suplementy

    forma na wesele nie za ciekawa opieerdolołem knysze na stadionie i za 3h ją wyrzygałem, w niestrawionej formie hvj wie co oni tam wjeebali do tego ale napewno cos mi zaszkodziło z tej knyszy no bo przecież nie wódka

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-21 14:49:30 Liczba szacunów: 0
  • redukcja i ujędrnienie po ciążach

    Post
    Ladies SFD

    Czy to Whey jest będzie mi przydatne, jeśli ćwiczę w domu a nie na siłowni na maszynach? Przepraszam za takie proste pytania, ale jestem zielona w sprawach odżywek i innej chemii. Zawsze uważałam, że lepiej kurczaka zjeść niż na własną rękę kombinować i zasilać kieszeń producentom cudownych proszków... Chociaż co ja tam wiem, może właśnie warto..?

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-22 21:01:30 Liczba szacunów: 0
  • TRZECIE MISTRZOSTWA MAZOWSZA WL. 14.06.2008 NASIELSK

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    no ja tez nie mam pewnosci bo mnie tam nie bylo;) wyniki takie wyczytalem na stronie www.brwinow.com/index.php?option=news&task=viewarticle&sid=810&PHPSESSID=16129649c7adb98b99caad3c0e241146 i zgadza to sie z tym co mi powiedzial kruszyna,ze on podniosl 245kg a slon probowal 247,5 i nie dal rady.. 1/ Komorowski Robert - Power 2005 Nasie

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 15529 Data: 2008-06-19 07:35:45 Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Poi***any temat ****a LALKA I MAKBET SZEKSPIRA OSZ ****A Dobrze ze smsy mi przyslali o co chodziło tam

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-26 11:47:29 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Nie wiem co mi dolega ,poprostu dziś po porannym treningu tak mnie zamuliło i złapało jakieś osłabienie że szok-jutro sie kuruje i zobaczymy jak tam bedzie w Piatek (akurat poucze sie jutro

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-10 23:24:49 Liczba szacunów: 0
  • UFC 155: Dos Santos vs. Velasquez II 29.12

    Post
    Scena MMA i K-1

    ? 3. Pół żartem pół serio, ale to fakty. Wszyscy piszą jak to JDS zgwałcił Caina w stójce a to brednie on go znokautował, JDS zgwałcił Carwina, Nelsona, Mira w stójce itp. bo tam była przewaga i go punktował a w tej walce nie można było powiedzieć, że miał przewagę nad wnim w stójce, bo wyprowadził tylko jeden cios, który zakończył tą walkę a Cain

    Odpowiedzi: 572 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-31 19:35:56 Liczba szacunów: 0
  • ***Przeyebane ! Przeyebane!! PORA ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPAMEM!***

    Post
    Doping

    eby sie doprowadzac do sylwetki wedle tutejszych standardow wycietej, ale estetyka jest wazna. sportowa sylwetka swiadczy dobrze o wlascicielu a utyta raczej nie. nawet w kontaktach biznesowych inaczej jest sie odbieranym bedac dobrze zbudowanym, bez brzucha. mocna budowa gdzies tam podswiadomie wzbudza w ludziach respekt, inaczej gadka sie klei.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-04 23:12:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do sprawdzenia,oceny i poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nak według kalkulatora wychodzi 3500 kcal..przy takiej ilosci,znajac moj organizm,chodziłbym w rozmiarze 3XL...Znowu według wzorów do wyliczenia zapotrzebowania wychodziło mi tam 2300-2400kcal,stąd staram się miescic w ilości kalorii do 2000 przy tej diecie. No dobrze,tuńczyk odpada na co dzień,ale raz na tydzień można,już nie wpadajmy w panikę z t

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 2014-08-30 18:08:39 Liczba szacunów: 0
  • NWX dalej zrzuca sadło-Aktualizacja super słit focie str 72 foto 71,68,66,65,63,60,49,53

    Post
    Galeria Zdjęć

    siema tak czytam i to co piszesz na gronie w tym cutterze i tutaj na sfd i widac ze wiedze masz bez kitu dużą, robisz wsyztysko z głowa i wogole mądrze. No ale genetyka widac nie stoi po twojej stronie :) i tak sie zastanawialem czy ogolnie zamierzasz wspomóc sie stosowaniem SAA ? bo i widzialem ze w dopingu masz znawce i tez tam madrze piszesz ale

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-25 10:10:09 Liczba szacunów: 0
  • Nikt nie zakłada to mi ten zaszczyt przypada! Małopolska spammmm !!!

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    sam jestes grat %-) mi tam sie podoba a ze stary i ch**owy silnik to co zrobic. narazie do póki jeździ to jeździ a jak sie sp******i to zmienie. nie pali sie;)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-10 21:40:09 Liczba szacunów: 0
  • [Spam] to je amelinium,nie pomalujesz

    Post
    Doping

    No masz racje w polsce jest ok, tylko zarobki blokuja, ja tam ogolnie nie narzekam ale jak bym zarabial tak jak np w danii no to bylo by juz wszystko co mi potrzeba

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-14 19:34:33 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    "unoszenie sztangielek bokiem angazuje biceps z tego co mi wiadomo." Źle Ci wiadomo. "wiec nie chce walic tylko arnoldek i wyciskania zza karku" Zajrzyj sobie do atlasu i poczytaj. Ja widzę tam całą masę ćwiczeń z użyciem sztangi i sztangielek.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-27 17:55:33 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieje ze nie pomyliłem nazwy tego usera) Otoz moj problem zwiazany jest z plecami, na plecy stostuje cwiczenie: wiosłowanie sztanga 4x12, ale caly czas tak powiem brakuje mi tam masy i widac łopatki, wiem ze problem czesciowo wynika z lekkiej niedowagi ale czy stosuje dobre cwiczenie na te plecy i co byscie radzili aby polepszyc wyglad plecow i &q

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-01 19:54:14 Liczba szacunów: 0
  • WYBORY MODERATORA DOPINGU

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    aście osób w dziale. Bull nie chcę się kłoocić z takimi fajnymi gostkami jak Wy, dlatego uściślijmy o co mi chodzi - ja przecież nie napisałem, że wiem wszystko i niczego się tam nie dowiem, tylko, że przy takich kryteriach nie ma tam dla mnie miejsca. A co do usoowania osób to jst bezsens - może nie macie życia w realu, ale ja np. teraz mam czas ż

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 16045 Data: 2003-02-22 14:22:50 Liczba szacunów: 0