SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Lekki ból w dole pleców - jak zaradzić?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak jak przedmowca to powiedzial mozliwe ze zbyt slabe prostowniki w stosunku do stosowanego ciezaru na cwiczeniach. A przed treningiem polecalbym jakas masc rozgrzewajaca i porzadna rozgrzewke z mocnym naciskiem na ta czesc plecow :) a co do wiszenia to ja tam zawsze robie boli czy nie pozwala mi rozluznic miesnie :)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7179 Data: 2005-08-08 23:00:39 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o opinie moje suplementacji

    Post
    Odżywki i suplementy

    s dobrego a taniego :D) do TSE. Chrzastka rekipa podobno dobra jest w okresie regeneracji. Polecono mi Universal Amino 1900, ale chyba wezme ANABOLIC BCAA TRECA poniewaz jest tam tauryna. ok, do Tse wez jesli juz: L-karnityna - zbedna po co Ci dodatek tauryny to juz lepiej wez bcaa xtra jest teraz w dobrej promocji za 47 zl 500g (bcaa+glutamina) ch

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1124 Data: 2009-05-04 14:34:58 Liczba szacunów: 0
  • redukcja zapotrzebowanie kaloryczne a ciężki trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    delikatnie zmasuje a co mi tam ! Mam pytanko co do odzywki białkowej czy warto w nią zainwestować bo nie zawsze mam czas zjeść pełnowartościowy posiłek ;/ jaka jest dobra na początek daje soga :D Zmieniony przez - kurczaczi w dniu 2012-03-22 23:46:21

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 936 Data: 2012-03-22 23:46:09 Liczba szacunów: 0
  • mam problem co wziasc?

    Post
    Doping

    u no powiedzmy 7 kg masy, to jaki bedzie drógi cykl? 10 omenów+ 8 deki? a trzeci? a jeżeli okaże sie ze chłopak mimo wszystko nie nabiera masy? może pomysli sobie "to co tam oni mi radzili było najwyraźniej zamało jak dla mnie jak wezme 20 omenów w 8 tygodni to moze cos da, a może lepiej 30" I tak sie nie przekonamy nawzajem ale może chło

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4796 Data: 2003-07-22 13:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Ile węglowodanów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zapewne :):) Tłuszczy 1g to takie minimum bo są bardzo ważne w diecie . Jak stosujesz carbo cycling ( rotacje weglami w DT i DNT ) to białko i tłuszcze cały czas te same ( tam nic nie dodajesz) odejmujesz tylko węgle w DNT np o 20% a w DT utrzymujesz węgle na 100 -125% zapotrzebowania/. Co do błonnika to chyba nie ma co jakos dodatkowo wspo

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 651 Data: 2017-03-26 08:28:31 Liczba szacunów: 0
  • Zacząć od początku

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Powiedzmy, że już mam jakiś tam plan w głowie. Wydaje mi się, że będzie ok, ale w razie czego napiszę tutaj co wymyśliłem. Proszę o ocenkę i uwagi. ;) No to w poprzednim poście napisałem co mnie interesuje i idąc tokiem myślenia osoby, która to tworzyła A(klatka, barki, triceps), B(nogi, plecy, biceps) Treningi będę stosował w układzie: A-B-W(wolne

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2013-02-24 02:08:05 Liczba szacunów: 0
  • Do Aikidoków

    Post
    Sztuki Walki

    ec jak u mnie w klubie aikido wygladaly egzaminy a raczej jakie mial do nich podejscie mój sensei. Kiedy ja zdawałem jeszcze na 5 kyu bodajrze to byl dosyc wyrozumiały, cos tam mi nie wyszlo ale zdalem bo stwierdzil ze ogólnie poziom byl dobry. potem pojechal chyba na jakies szkolenia do francji z christianem tissier u którego on sie uczy i z t

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2005-02-27 00:14:52 Liczba szacunów: 0
  • Prosba o porade co zrobić

    Post
    Trening dla początkujących

    (Foty niżej teraz działa) Dieta jest ułożona od tego miesiąca i to bez śmieci twarożki białe tuńczyki ryż to tylko niektóre składniki (to nie dieta tylko co tam jest) To co poradzisz bo mi coś cienko klata rośnie łapy a trening PON : KLATKA + TRIC WT : PLECY + BICEPS CZW : BARKI + KAPTURY PIA : NOGI + LYDKI Klatka piersiowa: - wyciskanie sztangi n

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 2008-07-16 17:03:00 Liczba szacunów: 0
  • Wielkanoc 2011.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A ja sobie zjem jaja w majonezie. A co mi tam ! Jak Burneika moze jesc ziemniaki to ja moge jesc jajka w majonezie Wesolych Swiat chlopaki i dziewczyny Zrec wszystko co mozecie przez Swieta. Przeciez mozna sie nazrec tylko 2 razy w roku porzadnie bez patrzenia na co sie do ust wklada I zeby królik Wam dal kase na dobry towar na wycinke

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 2011-04-20 17:15:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Bartka - ten najmłodszy

    Post
    Trening w domu

    wiczenia itp i nie bierz się za wielkie ciężary nawet w tym art pisze dlatego ja mu polecam trenera sprzęt itp bo trener będzie wiedział co dla niego dobre i do tego będzie mieć full sprzęt jaki? nie chodzi mi tu głównie o ciężary lecz różne drążki, liny, i takie tam. wam sie siłownia chyba myli z ciężarami przecież siłownia to nie tylko ciężary.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 2011-09-06 17:18:03 Liczba szacunów: 0
  • ZMA - wasze opinie

    Post
    Odżywki i suplementy

    chyba magnefar B6 lepiej wychodzi cenowo... Om o to mi chodziło.. niemozliwe zeby bylo tam tyle chelatu co podają... myslełem, że cos masz spiskową teorie.. ale jak zaczalem sam to przeliczać (na tyle ile umiem) to jakąś ściemą wali mi to ZMA Optimum albo fastowy jest tani jak barszczyk... Teoretycznie firma nie jest ważna ale nie wiadomo, że konf

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 4945 Data: 2004-12-20 17:07:02 Liczba szacunów: 0
  • PCT po cyklu

    Post
    Doping

    cykl spontan, wiem,ze nie przemyslany,ale co zrobie... czlowiek uczy sie na bledach, teraz zalezy mi na tym zeby sie odblokowac i walnac jakis stak na podtrzymanie bo cos tam poszlo w gore... to pomoze mi ktos z tym odblokiem?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2011-07-23 10:49:03 Liczba szacunów: 0
  • Czy warto inwestować w omnadren?

    Post
    Doping

    ok no dałem tam, oge tylko powiedzieć że moja bożenka kazała mi na to długo czekać tłumacząc że od ręki to mi może dać fejka coma w środku tylko jakieś dwa estry, nie wiadomo co ale nie omo, ten jest apteczny ponoć. Zmieniony przez - Lucack w dniu 2015-02-15 20:01:21

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2015-02-15 19:52:46 Liczba szacunów: 0
  • janu15 nowe video

    Post
    Inne dyscypliny

    czasem ciezko jest wyladowac a tam mamy treningi po pilakarzach ktorzy nie maja czystych bucikow i slisko jest a co do "Janu przy takim wyskoku to wez juz troche urozmaic te paczki...przeloz pod kolanem,jakis 360...na pewno mozesz to zrobic..." 360 juz mi sie pare razy udalo ale pod noga to jest wsad marzenie wedlug mnie najdrudniejszy ze

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 9570 Data: 2007-05-12 10:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Bellator 41 - wyniki

    Post
    Scena MMA i K-1

    i na forach. Jak ktoś obejrzy ten pojedynak, to niech odpowie na 1 zasadnicze pytanie: Jak jeden z sędziów mógł dac 30-27 dla Warrena?!!! JAK?! Nawet tych 2 pozostałych co tam 29:28 dla niego dali - przegięli pałę również. Ale ten jeden Wiem ,że to mistrz i mistrza trzeba zbić, ale w pierwszych 2 rundach tak właśnie było. Zmieniony przez - kacz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1149 Data: 2011-04-17 15:20:42 Liczba szacunów: 0
  • Hehe pare fotek

    Post
    Galeria Zdjęć

    e jestem zadny pier**lonym lamusem jak wiekszosc z was ktorzy oceniaja innych, kim wy wgole jestescie zeby miec do mnie jakies problemy jak sie nie podoba to kup sobie muscle tam beda kolesie tacy jak marzycie i bedziesz mogl przy nich sobie konia trzepac a wgole na po co ja mam sie klocic jak jestescie frajery i tyle!!! pogadaj sobie moze ci ulzy!

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 2003-03-13 21:39:09 Liczba szacunów: 0
  • Przedramie- dysproporcjia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    U mnie taka sytuacja ze starzy buduja/remontuja 3ci dom i wala tam tysiaki i zabardzo nie ma hajsu co do modernizacja, ten trzeba caly zmontowac. Procek 1,7 na dlugo nie wtsraczy, glowna msuze zmienic bo nie wytrzyma mocniejszego procka, ram teraz tak 1,5giga to standard wiec nie wiem co mi po 512 na 2.Pozniej grafika graficzna tak do 1,2k mnie int

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 2006-07-21 11:42:00 Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce "Diaz vs Noons II: San Jose - wyniki.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ja tam nie rozumiem do końca tego oburzenia decyzją w CZ vs Josh, prawda, że babka która dała 30 - 27 chyba spała, ale ja jednak dałbym remis, jak już... A ponieważ raczej by trzeba było kogoś wytypować, To jednak Thomson, runda druga kompletna dominacja, 10 - 8 przynajmniej. 3 dla JZ, a pierwsza ciężko powiedzieć... Niby Gesias go trafił, i dług

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 2010-10-10 21:38:33 Liczba szacunów: 0
  • Russian police sport

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    quot; a interesowało go gdzie mieszkałem jak miałem 5 lat. A interwencję policji z kibicami widziałem nie raz i wtedy to oni już tacy stanowczy nie są, przeważnie nie ma ich tam gdzie powinni być tylko stoją za murem i czekają na zbawienie. Znam kilku policjantów, byli koledzy ze szkoły itp. i to co mogę o nich powiedzieć to to że na psa idą mend

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2052 Data: 2010-09-05 10:10:02 Liczba szacunów: 0
  • cwiczenia na sile ciosu

    Post
    Trening w domu

    mam 195cm wzrostu co juz jakas tam przewage chyba mi daje, byle tylko reka nieco grubsza byla :D

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7502 Data: 2011-10-16 13:58:44 Liczba szacunów: 0