SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    Kris, właśnie byłem ciekaw jak tam Twoja redukcja. Ile to już czasu ?? Trochę nie za ciekawie jak piszesz, że jedzenie Ci się śni. Jakie ?? Jakiś czas temu jak ostro ściąłem węgle to ryż mi się śnił, czy nawet nie śnił ale pojawiał przed oczami wyobraźni jak zasypiałem. Takie fajne wyobrażenie ciepłego ryżu z ziołami. Parował i pachniał. A w góra

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-20 20:32:50 Liczba szacunów: 0
  • Śpieszmy sie jeść fasolkę,tak szybko potrafi spleśnieć%-)

    Post
    Polacy za granicą

    ne bardziej od moich odkurzaczy!" %-) Ponownie poucze Cie matematyki , podstawowej ale co mi szkodzi. Pominmy mojego kolege, 100% na tym co wrzuciles ty sie oprzyjmy. 10-27 k tam pisalo. Wiec srednio liniowy za 37 h pracy (27+10)/2 = 18500. Czyli rocznie godzin: 52 tyg x 37 = 1924 h i to 18500/1924 = 9.6 na h (blisko twojej) Wiec zeby zarobic jak

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-09 21:57:35 Liczba szacunów: 0
  • *** Twoja Chwila Prawdy 15 ***

    Post
    Doping

    są ci duzi, nie koniecznie estetyczni? To gdzie miałem dodać zdjęcie jak zawsze tu dawałem i było ok? To chyba naturalny odruch nie? BTW: Pisane, szkoda nie szkoda i porównywanie do afryki to sobie daruj, mi tam nic nie szkoda, jestem od tego by darzyć do celu, a nie by było mnie komuś szkoda. Zmieniony przez - dobrykoks w dniu 2011-01-07 22:14:57

    Odpowiedzi: 2999 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-07 22:04:37 Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - coś tam coś tam :-) vol.4

    Post
    Trec

    mierzyć maksy do treningu HST którym niedługo zacznę ćwiczyć pffff..ogień!!!nie myslalem ze aż tak bardzo się wykończę!!!myslalem ze zajmie mi to z jakieś 30min wszystko a ja tam po 30 minutach to siady kończyłem...szok dosłownie dawno aż tak bardzo się nie wykończyłem!! w połowie treningu już rady nie dawałem...bylem wykończony cały się trzęsłem i

    Odpowiedzi: 2951 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-20 19:51:00 Liczba szacunów: 0
  • Twoja chwila prawdy III

    Post
    Doping

    eraz mam pisac o tym epopeje w temacie poswieconym fotkom?? Chyba nie. Jesli zapomniales, jaka jest idea tego tematu, to moze zajrzyj na jego pierwsza strone i przeczytaj, co tam napisano. Powtorze tez raz jeszcze, ze szerzenie postaw rasistowskich na forum nie jest ponoc dopuszczalne. I bynajmniej nie chodzi tu "o moja sile przebicia",

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-08 03:38:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla 13 latka na Ninje

    Post
    Trening w domu

    tem raczej za tym :) a jak by zrobić żeby do mojego planu dodać biegi z pk i 3run? akrobatyka to w sumie 3run jest , no sam sie zastanawiam czy warto na ta akrobatyke isc jak tam tylko sie rozciagaja i żadych salt nie robia tylko maja drazek i czasami jakies wymyki podciaganie z obratami itp ale to ręce a na nogi nic nie widziałem ogólnie lipa stra

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 6535 Data: 2011-04-11 17:27:43 Liczba szacunów: 0
  • Slim fat -proba wydobycia piekna kobiecej sylwetki START

    Post
    Ladies SFD

    Myraen, to BLAD z podwojnym martwym ciagiem. Dziekuje. Cmok. Eveline, mam robic 10 serii po 3-4 powtorzenia. Padme, mi tam jest obojetnie jak sie moja konstytucja fizyczna nazywa i klasyfikuje. Jestem jaka jestem a najwazniesze, ze chce sobie pomoc :) Przy ukladaniu mojego planu teningowego najwazniejszy jest turbo metabolizm mojego organizmu. Dz

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 18334 Data: 2017-06-07 10:32:45 Liczba szacunów: 0
  • "Profesjonalizm" po policyjnemu

    Post
    Sztuki Walki

    gło by się skończyć naprawdę tragicznie ponieważ strzelanie do gościa w ruchu, szarżującego na nas z siekierą nie jest takie proste jak na filmach, gdzie kule trafiają zawsze tam gdzie chce tego główny bohater. "Druga paranoja to to, że koleś odpowiada z wolnej stopy!! To po @#$% mu włazili do chaty ????? Wystarczyło pocztą wezwanie przesłać,

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 7350 Data: 2005-02-01 17:42:18 Liczba szacunów: 0
  • UWAGA!!!-Ocena jakości odżywek wysokobiałkowych na rynku polskim

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    k powinno być to nie ma problemu, aby to wyliczyć. Ale gdyby tak było podawane to PB po prostu nie miałoby się czego czepiać. Próbujecie teraz zdyskredytować badania jak się tam pokazują, ale jeśli to manipulacja i przekłamanie z ich strony to ja rozumiem, że sprawa znajdzie swój finał w sądzie. A jak nie to w sumie żadne słowa mnie nie przekonają

    Odpowiedzi: 1719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-03 12:57:18 Liczba szacunów: 0
  • coś na siłe dla was

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    skok , optymalnie twoje zdolności regeneracyjne i do nadbudowy sił , to tak jakbyć robił 3 kroki w przód i cofał się dla stabilności postawy o 1 krok w tył - pierwszy sposób oraz jakbyś starał się od razu skoczyć na odległość 4 kroków i tam się przewrócić mam nadzieje że nie zamotałem za bardzo ale wiesz o co mi biega jaby co to pytaj narqua

    Odpowiedzi: 1496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-01-07 00:13:31 Liczba szacunów: 0
  • Wino + clen Genezy [tabz]

    Post
    Doping

    popatrz na inne wymiary, 12 % BF pokazał program z SFD więc ? a Geneze mam prosto z Kanady bo nawet problemy na poczcie juz mam od 2 dni bo paczka coś tam, coś tam.. i nie chodzi mi w sumie o jakieś duże spadki wagi, nie mam zwisów tylko poprostu denerwuje mnie pare rzeczy.. Immunolo - chiński ma 20 i go już nie produkują z tego co mi wiadomo th3r

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 2009-05-30 00:45:53 Liczba szacunów: 0
  • Obliques/ 4 tyg. dla plecow Start str.39, Koniec str.61

    Post
    Trening dla początkujących

    2kg x3; 92kgx1(za wysoko); 92kgx1 ; 75kgx5 2. ćwiczenia zarzutu, a właściwie myślenia, w końcu zaczęłam się zatrzymywać w pól ruchu i stwierdziłam ze już nie myślę i jakoś mi tam szlo to zrobiłam: 3. zarzut 27kg zaczęłam od jednego i co minute dodawałam 1, czyli 1minuta=1 zarzut, druga minuta 2 zarzuty, 3 minuta 3 zarzuty... utknęłam na 7 minucie

    Odpowiedzi: 646 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-03 22:18:00 Liczba szacunów: 0
  • Lista osób w pierwszym teście IHS Burn&Shape + kilka informacji

    Post
    Iron Horse Series

    Trochę to małe słowo Ale nie ma co gdybać i gadać w kółko działamy z tymi co tego nie robia. Było troche zamieszania ale do jutro wrzucę ostateczną liste z brakującymi osobami oni dostaną paczkę pewnie ze 2 dni później niż inni i działamy!!!! Myślę też, że będziecie mile zaskoczeni paczuszkami bo coś mi tam wróbelki ćwierkały...

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-10 14:22:48 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17- debiut na scenie str. 43

    Post
    Dzienniki Treningowe

    18.05.2015 DNT O 4 rano pobudka do pracy wiec spania tyle co nic;/ Ogólnie samopoczucie lipa bo dalej sie martwiłem o to co mi dolega wiec po pracy prosto do lekarza a tam 2,5h czekania z głowy.... Lekarz troche uspokoił wiec zrobiłem wieczorem w domu 50min rowerka Mam jakies zdj na telefonie wiec w dłuzszej wolnej chwili wrzuce moze nawet dzis wi

    Odpowiedzi: 940 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-19 15:46:15 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 4!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć mam pytanko odnośnie diety, mam zapotrzebowanie 3100kcal rozpocząłem wcześniej redukcję i zaczynałem od 2900 i schodziłem co tydź tam z ok 25g węgli czyli 100kcal niestety przez swoją głupotę dostałem zapalenia kręgów szyjnych czy jakoś tak i prawie miesiąc treningów przesiedziałem w domu.. Do tego angina ale do sedna teraz od tygodnia powróc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-14 20:43:50 Liczba szacunów: 0
  • Po angielsku

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    No kiedys tam zawsze trenowalem, przez jakies kilka lat. Teraz tam nie bywam - z tego prostego powodu ze bylem sobie w Polsce przez kilka miesiecy... i trenuje tam gdzie trafiaja mi sie na silowni klienci (Gloucester Rd, Dalston & Kingsland, Marble Arch i inne pedziowe instytucje) Tym nie mniej, chyba tam teraz (nawet w tym tygodniu) wracam gd

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-18 11:25:08 Liczba szacunów: 0
  • GROM

    Post
    Sztuki Walki

    Wiesz co Nowieńkij - to jest tak. Pamietam jak Szturman rozpoczął temat. Na początku to była dyskusja, teraz widze w wiekszości posty tzw wannabe ktorym sie nawet nie chce przeczytac wszystkiego od poczatku. A najlepiej ze na pytania odpowiadaja ludzie ktorzy maja zerowe pojecie o temacie. Tak sie sklada ze bylem w US Army, ale nie bylem zadnym hig

    Odpowiedzi: 2704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-19 23:07:11 Liczba szacunów: 0
  • Pamięci Bruce'a Lee twórcy Jeet Kune Do! Moc uderzenia w Jeet Kune Do

    Post
    Sztuki Walki

    ak w bareknuckle boxing uderzenie z przedniej ręki to potężna broń mogąca znokautować a nie uderzenie badawcze, tzw feeler jab, tylko jak mawiał Dempsey stunning blow, ale co tam Dempsey. Polecan lekturę Championship Fighting, ciężko kłócić się z Dempseyem wygrał 75% walk przez K.O i przez wiele lat był niepokonany w wadze ciężkiej oraz wygrał walk

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 10928 Data: 2015-07-27 12:38:30 Liczba szacunów: 0
  • Pamięci Bruce'a Lee twórcy Jeet Kune Do! Moc uderzenia w Jeet Kune Do

    Post
    Sztuki Walki

    Lee, przez co jkd było postrzegane przez wielu np cynika75, czy 4rScorpion błędnie, bo swoje mniemanie nt JKD wyrobili sobie na czymś co jest tylko "common misconception". W tamtym czasie dacheng też dołączył się do dyskusji w celu wsparcia błędnej teorii, jakoby jkd polegało na zapożyczaniu technik z różnych sztuk walki powołując się na 11 punktó

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 10928 Data: 2015-07-31 16:26:55 Liczba szacunów: 0
  • czy moze byc po treningu?

    Post
    Trening w domu

    ASU JESLI CHODZI O DIETE - W SZCZEGOLNOSCI ZE JESTES KOBIETA A ZAZYWCZAJ KOBIETY DLUZEJ CZEKAJA NA EFEKTY. Jakie sa glowne załozenia? Ile powinnam zjadac B/T/W? Z tego co juz tam poprzegladalam to weglowodany ogranicza sie do 20g dziennie, tak?\ DO 30. Białko 2,2g/kg - czyli 120-130g. TAK. To by dawalo razem jakies 600 kcal. MI WYCHODZI 480-520 W

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2003-08-14 16:20:23 Liczba szacunów: 0