SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    ć akcenty rowerowe mniemam, że ubytki minerałów byłby jeszcze większe - Poznań jest płaski, rower ma 180km, na co mi akcenty? Żeby wyprzedzić, okej, ale spektakularnych górek tam nie ma, liczyć się będzie jednostajny ciąg od startu do mety, bez żadnych akcentów, znam siebie, wyskaluję licznik na 31km/h i będę się tego trzymał - to jest teoria, prak

    Odpowiedzi: 1065 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-04 18:16:55 Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    użo skakania przy tym bo nie znoszę godzinnego stania w jednej pozycji przypominajacej psa, kozę czy inne a la joga wynalazki. po prostu nie mam cierpliwości. Weroniko, co wy tam robicie na kursach samoobrony i czy juz dużo "sztuczek" znasz pozwalających obezwładnić napastnika małym palcem u ręki? właśnie zobaczyłam,że Marcinecki jest na

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-12 20:57:58 Liczba szacunów: 0
  • Oboz szkoleniowy bjj i mma w Tajlandji...

    Post
    Polacy za granicą

    ow wyglada jak golodupcy, a juz zwlaszcza ci wypracowujacy swoje dupsko na zmywaku w UK Wqrwia mnie ignorancja, wiec dlatego tak reaguje. Na Tajlandie sram rzadka kupa, jest tam wiele zyebanych rzeczy, ktore moglbym tu omowic, ale rzadna z nich nie ma nawet cienia wspolnego z tym o czym wspominasz. Naucz się czytać potem się dopiero wypowiadaj. I

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2719 Data: 2010-03-21 06:19:51 Liczba szacunów: 0
  • Lekka redukcja i ładna rzeźba Rafy Koralowej

    Post
    Ladies SFD

    ek. Staram się porządnie ćwiczyć górne partie (mam te mięśnie dość słabe czuję to podczas ćwiczeń). Zapotrzebowanie wyliczylam z linka podanego w regulaminie. Taka dieta jest tam sugerowana. Przy okazji swój planche nagraj, nie powinnaś mieć z nim problemów, skoro deskę na poziomie >pro robisz. Nigdy nie próbowalam tego ćwiczenia. Musialabym poćwic

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2090 Data: 2014-01-26 11:55:13 Liczba szacunów: 0
  • BIALO-CZERWONY SPAM niech sie boji szwabski chlam :)

    Post
    Doping

    siedze i myśle co sie działo bo nie pamietam i sobie przypomniałem dobrą akcje aż wam opowiem stoje sobie w piwkiem w klubie juz zamiesiony ze ho ho i podbija jakieś dziewcze i mi kreci dupą po hooju, a ze zdrowa to uległem odłożyłem piwo, ona mi super robiła ja sobie podotykałem i jakoś gdzies odbiłem usiąść no i patrze ze tam gdzie siedziałem j

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-06 11:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie ubieraja sie koksy?

    Post
    Doping

    gro,przeważnie z Everlast,tanio wychodzą i nie spierają się łatwo(lubię czarne rzeczy na siłkę),tylko jak kupuję XL to często muszę do krawca latać skracać.Do śmigania gdzieś tam indziej można wyrwać zawsze taniej jakieś Abercrombie,jest dużo fajnych modeli.Z koszulkami też mam problem,bo nie lubię takich zwykłych "trykotek",z przydługimi

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11590 Data: 2011-04-04 18:34:45 Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na nastepny mecz...Rozmowy o wszystkim (I)

    Post
    Piłka Nożna

    powiedzcie mi co wy tam na Inso robicie tzn w jakich działach buszujecie. Kiedyś pamiętam wszystko było tutaj na SFD ... czyli komputery, nasze zdjęcia, fotografia, humor a potem to się oddzieliło.

    Odpowiedzi: 7010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-26 19:57:08 Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na nastepny mecz...Rozmowy o wszystkim (I)

    Post
    Piłka Nożna

    szkoła ... co oni mi tam powiedzą czego ja na necie nie znajde

    Odpowiedzi: 7010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-01 21:07:45 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    nie ma co na sile nerwowo przyjdzie czas i przyjdzie ta wlasciwa .. dobrze mi samemu a jutro sie dowiem co tam z moim siankiem mam nadzieje ze bedzie wszystko git i bede mogl zwijac cala naprzod ku nowej przygodzie http://www.youtube.com/watch?v=6FEZeOyDFwk kiedys znajde taka co mi odpowie na 21pytan pozytywnie http://www.youtube.com/watch?v=cD

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-14 17:05:01 Liczba szacunów: 0
  • ***SPAM - POST DZIAŁU DOPING - AKCJA PLAŻA 2007 - ZAKAZ SOGÓW ***

    Post
    Doping

    a co to tam sobie pisza w tym temacie-heh, bo to jest tak jak z murzynami-powiesz czarnuch to sie murzyn fochnei a jak murzyn powie białas to masz to w dupie bo faktycznie jestes biały ... ale nie chce mi sie juz tłumaczyc bo wszystko juz zostało czy tu czy tam powiedzane obroncy mniejszosci -buhehe zreszta to samo jest z feministkami i innymi odm

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-10 21:15:14 Liczba szacunów: 0
  • Japońska sztuka walki...

    Post
    Sztuki Walki

    Ilu ich wtedy zostanie. Jeden jakiś lamus. Za mało do wyciągania wniosków! ------------------------- Widzisz, caly problem w tym ze nie zawsze my tutaj mozemy ustalic co ktos tam "za wielka woda" reprezentuje. Czasami sie udaje i wtedy niezawsze ma to pokrycie w tym co oficjalnie napisano na klarcie startowej. Przykladowo w UFC I Gerard G

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 8222 Data: 2004-12-20 02:50:50 Liczba szacunów: 0
  • Mikers - From zero to... << str 55, 95 >>

    Post
    Trening dla początkujących

    pełna atrakcji wypiska, było mało osób na siłce, to mogłem kombinować z ułożeniem komórki. Próbowałem zastosować się do rad z zeszłego tygodnia, ale wyszło jak wyszło. Jakaś tam poprawa raczej jest, ale mimo wszystko wciąż partaczę jak tylko można. Trening W poszukiwaniu czucia mięśniowego Dzień 1, tydzień 2 Partie- Grzbiet Start: 11:43, Koniec: 1

    Odpowiedzi: 1210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-13 15:20:36 Liczba szacunów: 0
  • Jak pakowac z glowa

    Post
    Trening dla początkujących

    10 na marty ciąg Nie wiem czy to jest duzo czy malo przy wadze 60 kg , ale aktualnie schudlem 5kg:( co mi sie bardzo nie podoba. Teraz mam dostac od dobrego znajomego jakies tam bialko i mysle ze na bialku beda lepsze wyniki . Co prawda chcialbym chodzic na zawody w 3 boju czy jakos tak sie pisze xD ale z moim slabym wynikiem to mysle ze za poł ro

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2705 Data: 2011-03-29 21:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna Korekcja Wady Postawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    piersiowej... Wada pogłębiona przez codzienne wygięcie kręgosłupa w postawie, siadzie i przy leżeniu... Dodał, że mam ćwiczyć na siłowni i zbudować duży gorset bo mam jakieś tam predyspozycje w plecach...(Trochę to dziwne najpierw gadał, że coś nie tak z mięśniami, a potem że mam jakieś predyspozycję w plecach)... Nie długo, powracam do ćwiczeń i

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-15 21:49:39 Liczba szacunów: 1
  • ***Mikołaj już w lesie, pewnie ome niesie-DOPING SPAM***

    Post
    Doping

    Ja 20:23:41 po *** brac zeby zmarnowac 10900142 20:24:06 no ale jak ja teraz biore to co mi nic nie da? Ja 20:24:42 nic Ja 20:25:06 pisalem ci ze na poczatku dieta,omega 3,witaminny,zma Ja 20:25:12 i wystarczy 10900142 20:25:20 dieta juz mam 10900142 20:25:28 omega3 co to ? Ja 20:25:30 rozpisz ja tu i trening Ja 20:25:49 prozdroowotne 10900142 20

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-23 20:51:10 Liczba szacunów: 0
  • boldenon??? NIE dziękuje

    Post
    Doping

    Ja tam nie mówię apteka to apteka. Ale jest jeden plus underów (oczywiście zakładjąc deklarowane stężenie) a mianowicie stężenie na 1 ml. O co mi chodzi. Testolic piękny bezbolesny bijesz co 2 dzień a dupsko lepsze jak nowe . Ale jak chcesz już wbić więcej niż 100 to się problem robi bo 150 nie bo pół ampy nie wywalisz a 200 to już 4 ml. Jak masz d

    Odpowiedzi: 476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-17 20:23:54 Liczba szacunów: 0
  • karate SHOTOKAN - dlaczego nie?!?!

    Post
    Sztuki Walki

    ingów(TKD), trener stwierdził, ze do zbliżającego się egzaminu wypadało by poćwiczyć "samoobrone". W związku z tym miały być wprowadzone elementy aikido, tymi elementami okazała się dźwignia na nadgarstek. Ćwiczenie tego wyglądało tak, ze partner z zaangażowaniem pijanego anemika szarpał nas za ręke a szarpani mieli za zadanie kopnąc lub

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-24 02:13:12 Liczba szacunów: 0
  • Wojciech Piela - Przygotowania do sezonu jesiennego 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    y między seriami robiłem ok. 20-30 sek. tyle żeby tylko napić się wody i dalej ogień :-) Dziś kolejne zwiedzanie siłowni :-D Padło na Energy fitness. Jednak jedyne co mi się tam podobało to tylko szatnie :-) Siłka przypomina typową hotelówe... Na sali były 4 osoby i już ścisk. Ale akurat to co chciałem robić to miałem wolne także git :-) Wieczore

    Odpowiedzi: 533 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-02 16:09:35 Liczba szacunów: 0
  • TEST - FITMAX! (Masuj Z Choodym góra-forte) pods.str.52

    Post
    Odżywki i suplementy

    ylo to dla Ciebie klopotem, poniewaz moge byc w skzole..! Dzieki jeszce raz..!PzDr.! susik89-Dzieki!! Odbijam i pozdrawiam. k3v-Tak znam ten klub, wlaczylem nawet z kolesiem stamtad i pamietamz e bylo to moja 1-wsza walka! hehe Zapisz sie, naprawde warto, wciagnie Cie jak interesuje Cie takie sparwy ze zobazcysz..hehe! Powodzenia w twoim cyklu.Pzdr

    Odpowiedzi: 585 Ilość wyświetleń: 10422 Data: 2007-03-11 23:16:17 Liczba szacunów: 0
  • Olimp - Massacra

    Post
    Olimp

    Tak człowieniu już tylko rzeźba mi pozostała.w takim razie massacra ktora w 2/3 sklada sie cukru jest chyba najgorszym mozliwym wyborem W takim razie co ty łykasz ?? witaminki mineralki i wszysko co mi w danej chwili potrzeba Ostatnio jechalem cykl na massacrze i moim zdaniem jest to szit ktory smakuje jak plyn do naczyn i dzialaniem mnie nie zasko

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-07 12:13:36 Liczba szacunów: 0