SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • BARDZO CHETNIE USŁYSZE RADE ODNOSNIE...

    Post
    Odżywki i suplementy

    ziomek napisał, że: "nalazłem ta ***ana miarke, wykopałem ja taka duza łycha pełna miarka to 30g tak jest tam napisane, takze po problemie" rozumiesz o co mi chodzi CZB? jak nie, to chodzi mi o to, że według postu Gorala jedna miarka SWG4000 nie ma 30 gram tylko 18.75 grama - właśnie o to mi chodzi, dlatego to pisze i jeśli będzie myślał

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2038 Data: 2006-04-21 22:46:45 Liczba szacunów: 0
  • Do chlopakow ze "stazem"

    Post
    Doping

    , 3 lata w piekle, zeby zarobic i potem nie tyrac u kogos przez reszte zycia. zapomnialem o koksie. jedyne co mi przypomnialo koks to gino hehe. dostalem wlasnie w chicago. i tam po okolo roku mi przeszlo. a ze praca byla na akord czyli kasa od przerobionej ilosci m2 dachow to wiecie panowie co bylo. 5 rano budzik, 6 wyjazd na robote, czasem godzin

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5087 Data: 2009-03-28 15:35:40 Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki dla ektomorfika.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra, proszę Was jeszcze raz o pomoc. Byłem w sklepie, ale HMB nie mieli, a więc za to mogę kupić co innego. I za tą samą kasę co za HMB, mogę kupić z tego co pamiętam 500g kreatyny i 90 tabsów BCAA. Proste pytanie, brać to? Proszę o w miarę szybką odpowiedź, bo mi niedługo sklep zamkną (nie mieszkam w Polsce). Aha, no i jeszcze pytanie czy brać k

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2009-06-19 16:57:53 Liczba szacunów: 0
  • Panie, co ze mną jest?!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mi wciaz dokuczal nikt nie wiedział czemu.Idz na badania na alergie.To do 1 objawu.Po drugie nie szukaj problemu gdzie go nie ma z tym tyciem w wieku 14 lat to o jakiejs nabieraniu masy czy cos to mozesz zapomniec bo kości Ci jeszcze sie nie rozrosly.Ćwiczysz mniejsz jesz to chudniesz.Powiem Ci po sobie że nie ma szukac problemu tam gdzie go nie.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2706 Data: 2008-11-15 11:59:09 Liczba szacunów: 0
  • Czy moze mi TO ktos wyjasnic !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    oza tym stracilem wiecej kapsow a o to wlasnie producentowi chodzi. Z d-rybozka to jest tak, ze faktycznie lepiej wchlania sie z kretka ale jak to juz Quart Ci napisal..szkoda na to hajsu (sam biore rybozke i nie widze praktycznie roznicy kiedy jej nie bralem ). Co do kreatyny ? Quart Ci tam wszystko tak ladnie rozpisal co sie oplaca a co nie...

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2762 Data: 2004-04-21 00:58:17 Liczba szacunów: 0
  • FBW po 2 msc przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    le bylo mi juz bardzo ciezko , myslisz ze warto sie cofnac do 55 kg? W ogole dziekuje ;) edit: co do pompek to chyba je narazie odpuszcze bo to w koncu lawka jest bazowym cwiczeniem, a po 5x5 za jakies 2 miesiace pocwicze innym planem i tam dam pompki Zmieniony przez - vsx w dniu 2011-02-25 14:52:38 Zmieniony przez - vsx w dniu 2011-02-25 14:55:33

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 506 Data: 2011-02-25 14:50:05 Liczba szacunów: 0
  • Śnieżynka 2011

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    oto mój skromny zapas na najbliższy rok:) jeszcze leci do mnie druga paczka z witaminami i boosterami testosteronu, a co mi tam, pracuje to sobie pozwole;) pozdrawiam wszystkich /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9e2a190b51cb4cd9872ea29539c64a10.jpg

    Odpowiedzi: 756 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-08 14:44:27 Liczba szacunów: 0
  • dieta - redukcja / do oceny i poprawek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rowadzilem z powodu "nudnosci", ale po chorobie trzymalem sie wczesniej ustalonych zasad. zdecydowalem sie jednak na low carb. narazie posilek po posilku, ogolny zarys gdzies tam mam, na poczatek jednak chcialbym rzucic zapotrzebowanie. jako ze kaloryczne przyjalem ~2900/3000, podzial na wartosci wyszedl mi taki: 170g B 40g W 220g T na poczatek, po

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2484 Data: 2012-09-06 11:14:59 Liczba szacunów: 0
  • Lyka Labs 2ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    Biłem jakis czas temu enana i lipa straszna, jak siedzi tam troche propa to bedzie dobrze a obwaiam sie ze jest tam sam olej. To co mowie to nie sa puste slowa tylko fakty bo przeszedlem z enana scantale na enana Lyka Labs 2 ml i na badaniach w ciagu miesiaca poziom tescia spadl mi o 600 jednostek co w znacznym stopniu przyczynilo sie ze koncowa fa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1139 Data: 2012-11-04 02:20:18 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zrobie zdjecie pozniej i wstawie :) To zaznaczone u gory o ta okolice mi chodzi ze tam nie mam miesni ani miesa :P sama skora hehe a widzialem ze takie koksy tam maja albo miesnie albo wlasnie mieso :P ale napewno im kosci nie widac hehe. A to nizej co zaznaczylem to wlasnie ta krzywisna miesni (prawy troche wiekkszy niz lewy) Zmieniony przez - paw

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 9446 Data: 2011-05-12 10:46:13 Liczba szacunów: 0
  • suplemacja okolotreningowa kilka pytan

    Post
    Trening w domu

    imy to 2 h wczeniej, bedzie spora dziura bez bialka -- i tak bedzie zmniejsza o 30 min, zadna roznica, dalsze obliczenia tak skomplikowales ze sie ni dam rady zaglebic cos ty tam wyliczyl i czemu :) carbo po treningu w celu szybkiego uzupelnienia glikogenu - tu rezygnujemy z bialka -wiec za pol godziny posilek - bialko + wegle zlozone -- no spoko

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2190 Data: 2006-03-20 20:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje wiedzy...^^

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlatego chciałem uzupełnić moje życie suplami, coś tam niby ćwiczę, ale nie jest to "plan", jem co jest dlatego te suple bo zależy mi na mięśniach, ale skoro tak mówić, to doradźcie mi co mam zrobić, albo mnie wykopcie z tego forum...^^

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 744 Data: 2011-11-11 15:10:08 Liczba szacunów: 0
  • polski RANKING!

    Post
    Scena MMA i K-1

    do Boruty: możesz mi wyjaśnić co oznacza ten gest rozkadanych rąk ,który wykonaleś dwukrotnie w parterze?Raz w dosiadzie, drugi raz wpięty za plecy?O co chodzilo?Poza tym coś tam "odburknąeś" sędziemu,niestety nie ma fonii w tym klipie więc nie wiem,o co chodzilo.Domyslam sie ze tym gestem chciales pokazac ze walke mozna juz zakonczyc z r

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6478 Data: 2004-12-21 15:28:30 Liczba szacunów: 0
  • mała relacja z zakupu sprzętu do domowego użytku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja tam bym kupował bez zastanowienia. Bardzo dobrze wykonany jest sprzęt, z resztą moja recenzja na poprzedniej stronie. ---------------------------------------------------------- Pozwolę sobie również na komentarz firmy Kelton. Pozamawiałem co chciałem, trochę się potargowałem i uzyskałem dobrą cenę. Niestety okazało się, że doszło do niedomówieni

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2365 Data: 2008-11-29 21:29:36 Liczba szacunów: 0
  • CAPOEIRA-jak wyglada trening

    Post
    Scena MMA i K-1

    slata, gwiazdy bez rak itp. musisz cwiczyc sam, korzystac z pomocy innych, zazwaczaj juz nie na treningu tylko na salkach ktore sie prywatnie wynajmoje." To czego wy sie tam chlopaki uczycie ?? jelsi nie tzw latania przecier zna pokazach capo latacie jak po red bullu . Z tego co napisales wyglada na to za capo to walenie pompek brzuszkow i bie

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 10339 Data: 2002-11-13 21:28:57 Liczba szacunów: 0
  • CAPOEIRA-jak wyglada trening

    Post
    Scena MMA i K-1

    t podobnie. Z tego co wiem w katowicach juz od dawna trening zostal wydluzony do 3h a sala na ktorej sie odbywa posiada sciezke akrobatyczna i materace. Mysle ze podejscie do tamatu pomiedzy praktykojacymi a nie troche sie rozni, piszac "nie tenojemy akrbatyki" chcialem dac do zrozumienia osobie ktora kce sie zapisac (tylko po to aby tak

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 10339 Data: 2002-11-14 23:25:01 Liczba szacunów: 0
  • Czarna lista zespołów

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    oszulki z logo zespołu (logo, nie żadne potwory czy coś...) Ale ja rozumiem was. Co się nie podoba, zakazać. Ale gdyby była ta sama sytuacja z hip-hopem czy technem czy czego tam słuchacie, to byoby wielki hałas, że jak tak można itp... Zawodny - ja nie rozumiem jak słuchać techna, a nikomu tego nie zakazuję. Niech sobie technomaniacy nawet chodzą

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8587 Data: 2007-06-22 18:40:22 Liczba szacunów: 0
  • Czarna lista zespołów

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    I PEDOFILI ! dzieki nim policja ma prace ! łiiii swietujemy albo - niech kazdy wyrzuci worki ze smieciami za okno - dzieki nam bedzie praca dla sprzątajacych ulice ! --- cos tam ze czlowiek gorszy od psow itp bylo- no rzecz jasna czlowiek nalezy do krolewstwa zwierząt - byla o tym mowa na biologii w 6 klasie podstawowki. a czy jest bardziej drapie

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8587 Data: 2007-06-23 13:11:04 Liczba szacunów: 0
  • co dalej?

    Post
    Trening w domu

    jak sie nie zrobi tego na poczatku nie wiem tylko jak to bedzie z negatywnymi. czytalem juz gdzies co sie robi jak sie nie ma partnera(treningowego oczywiscie) ale nie pamietam. wykonaj test dla 2RM dla cwiczen gdzie bedziesz w stanie wykonywac NEG, tam gdzie nie bedziesz mogl wykonuj stale przez 2 tygodnie 5 RM a w 3 pkt chodzilo mi ot co jak ro

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2003-05-21 11:32:15 Liczba szacunów: 0
  • bold atomic

    Post
    Doping

    co tam jest tego najstarsze koxy na sfd nie wiedzą)) dzisiaj trening poniżej moich oczekiwań, od poniedziałku przechodzę na tradycyjnego splita, każda grupa raz w tygodniu 12 - 14 duże partie, 9 małe, mięśnie już się przyzwyczaiły więc zastosuję terapię wstrząsową, mam intuicyjnego czuja że właśnie tego mi trzeba, jeśli chodzi o bolda żadnych zmia

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-03 18:54:34 Liczba szacunów: 0