SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Pływanie raz jeszcze...

    Post
    Inne dyscypliny

    r bedzie ze skoku) to bardzo wazne ale wiesz to pewnie hmmmmm jest tez cos takiego ze zadzej robisz oddechy i oszczedzach troche czasu w ten sposob ale to raczej na krotsze dystanse ha i cos tam pisales o nawrocie. to go tez musisz sie nauczyc. trudno mi napisac jak go robic to juz jest w 99% praktyka :D Pannowac nad sobą - to najwyższa władza.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-19 18:51:44 Liczba szacunów: 0
  • blog/erwinoos - jesienno-zimowa masa !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    larnie, ale nie ma mnie zawsze:D pamietajcie że ja też nie jestem super oganiety, pomagam ile mogę, ale nie zawsze umiem:) 1 filmik, to już skomentowali, poprawiłes troche to tam że wolniej schodziłeś, reszta.. i jakoś tak śmiesznie z tą sztanga wyszedłeś:D drugi filmik, dużo lepiej co do rozstawu, na poczatku szerzej nogi jak Ci radzili, potem jak

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 11915 Data: 2011-09-27 20:55:56 Liczba szacunów: 0
  • Wafle ryżowe i glukoza

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    enu-dobrze rozumiem?czyli wnioskuje,ze ta fruktoza ma jakies takie wlasciwosci,tak?i w jakiej postaci ja przyjmowac?mozna nabyc jako jakis proszek czy w postaci owocu czy jak tam? co do tego bialka przed i po treningu to teraz skumalem ten rownomierny naplyw aminokwasow,a to info o tym,ze bialko po treningu stanie sie tylko forma pozyskania energii

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2003-08-31 00:27:28 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowa mięśni, 21 lat ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    ę, ale nie chcę naruszyć regulaminu znowu. Założyłam temat w dziale LADIES, bo chciałam poważnie podejść do sprawy i podzielić się wrażeniami i doświadczeniami z innymi kobietami, których brakuje na innym forum, na którym założyłam konto 4 lata temu. Wcześniej nie miałam pojęcia o istnieniu tego forum, a jak zobaczyłam, że jest parę lasek co ciężk

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3960 Data: 2013-02-16 15:23:00 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    Viki- pamietaj co mi pisałaś gdy czułam co czujesz teraz. Inna sprawa ze ja to czuję ponownie... Panie Janie - proponuję nawet planka zrobić, ale już przestać sie wtrącać tam, gdzie najwyraźniej większość ma inny problem.

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 17436 Data: 2018-07-04 11:09:45 Liczba szacunów: 1
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    łam na plac, ale czasu było mało a siły wcale ;-) Zrobiłam tylko kilka wymyków i tyle. Może dzis jeszcze będzie trening na przeszkodach, więc nie ma co się męczyć %-) I takie tam selfi z siłowni ;-) W sumie miałam okazję dośc często zerkać w lustro nie wyglądam tak źle, jak mi sie wydawało }:-( /SFD/2018/6/21/aeaa6fa4de0c423192c8a9ed2acb6670.jpg Zm

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 17435 Data: 2018-06-21 13:56:14 Liczba szacunów: 1
  • Szkoła dieta jak?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja tam zawsze pojemniczki biore... chodzie do technikom i tam wszyscy rozumieja o co cho.... co prawda jem na przerwie w klasie... ale zdaza mi sie na lekcji ryz z cyckiem oszamac :D nikt mi zlego slowa nie powie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 2005-09-13 08:01:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - Izotek

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangę :P "Mi dermatolog powiedział ze można się na tym leku nabawić zapalenia stawów" Hmmm ... odpuszcze sobie siłke do nast. wizytu u lekarza i się dokładniej dopytam o te stawy xD "a co do forum tam ludzie dobrze prawią gdyż biorą lub brali ten lek i wiedzą jak to jest !" To mnie rozwaliło :) Ten lek biorze się przez około p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5146 Data: 2009-12-20 12:35:33 Liczba szacunów: 1
  • Znieczulica dzisiaj, formy reagowania.

    Post
    Sztuki Walki

    postulatów, to znaczy... że większość ma problem, czy Ty? Oczywiście punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" Nieudana próba - nie zrozumiało (do końca, bo ogólnie coś tam zrozumieli) tylko kilka osób, na które nawet wypowiadających się w tym temacie przypada kilka, które zrozumiały (a może być wiele tylko czytających, którzy nie mieli z tym

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2951 Data: 2010-03-25 00:16:07 Liczba szacunów: 0
  • DT/Masa na tłuszczu s.15

    Post
    Trening dla początkujących

    l na jedynki, 4 dni pod rzad wytrzymam xd http://www.stachurska.eu/?p=14718 z tym ze inne proporcje, przynajmniej na jutro mniejsza porcja bo juz dizsiaj mi szkoda po prostu tych jaj bylo tyle zmarnowac xd dodalem 5g masla na polowe tego co tam i POPRAWIŁO o niebo smak. wow. az sie zdizwilem Zmieniony przez - CFnewbie w dniu 2014-01-20 22:09:01

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 11661 Data: 2014-01-20 21:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    Siema wszystkim ale dziś dobry dzień był, co tam? B-Real racja racja jak się już pozna jakiś sport od strony praktycznej to zupełnie inaczej się go ogląda później, zawsze jak na sparingach dostane wpjerdol to potem zupełnie inaczej ogląda mi się walki

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-03 22:08:36 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    Wiesz co mi się zdaje B-Real, że tam jest ten tatuaż tylko zakryty tym nowym

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-04 23:03:42 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    yczyny bana....nie ma sensu w to zbytnio wnikać - nic to nie da - i mi i Wam - taki los po prostu. @ b-real - fajny filmik z kafejki możesz czuć się bezpieczny @ Fod - jak tam cylkon? Już koniec czy w toku? @ wojt - z filmów w kolejce czekają: "Jestem bogiem" i "Tożsamość" - ponoć dają radę - nie wiem, nie widziałem jeszcze.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-05 00:20:29 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    Siema Tomek stary wariacie, Ciebie to z 6 lat nie widzialem tu Pamietasz mnie wgl jeszcze ? Ze starego nicka mnie powinienes kojarzyc (grom1234). Chyba juz mi odblokowali tamto konto, ale do tego sie bardziej przyzwyczailem Co tam u Ciebie slychac ?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-06 10:00:47 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    j jak on bije;p nie mowie tego bo sie wymądrzam czy cos bron boze bo kazdy takie błedy popelnia choci mi o to zeby popracować nad tym co sie da ale i tak propsy za sam udziałw zawodach bo wiem z własnego doswiadczenia ze walka z samym soba jest gorsza niz z przeciwnikiem ps jakie tam byly zasady? bez uderzen na glowe w parterze? a jak HK na pape?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-08 13:49:03 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    ja tam dzisiaj zaliczylem chemie i jest si teraz co najwyzej podwyzszac ocenki ale mi sie nie chce rakhu bierz UA

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-10 14:53:22 Liczba szacunów: 0
  • Metoda Lafaya - dziennik treningowy Aglo

    Post
    Trening w domu

    , bo możliwe, że nie powinienem, wolę dmuchać na zimne w tym przypadku ;-) Co do treningu, to już strasznie oporowo. Ostatnie serie i ćwiczenia ledwo ledwo, ale progres jakiś tam jest %-) co prawda nie +6 wszędzie, ale jest :-) Czuję, że stagnacja mi depcze po piętach i mam zamiar wykonać jeszcze jeden trening na tym poziomie tj. jutro, a nastepnie

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5964 Data: 2015-03-13 23:38:48 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o rospiske

    Post
    Doping

    :49:23 Zmieniony przez - Anonim_14 w dniu 2018-01-25 13:51:11 kiedys pewna glowa koksujaca ponad 15 lat, jak rowniez stawala na scenie (ostatnie zgarnal 1 miejsce w jakiejs tam federacji w uk) powiedziala mi jedna rzecz. jak juz sie musosz brac za koksy w momencoe gdy Twoje cialo na Ciebie nie zarabia kasy to cykl masowy to test + maksymalnie dek

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6262 Data: 2018-01-25 14:41:28 Liczba szacunów: 1
  • Proszę o rospiske

    Post
    Doping

    :49:23 Zmieniony przez - Anonim_14 w dniu 2018-01-25 13:51:11 kiedys pewna glowa koksujaca ponad 15 lat, jak rowniez stawala na scenie (ostatnie zgarnal 1 miejsce w jakiejs tam federacji w uk) powiedziala mi jedna rzecz. jak juz sie musosz brac za koksy w momencoe gdy Twoje cialo na Ciebie nie zarabia kasy to cykl masowy to test + maksymalnie dek

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6262 Data: 2018-01-25 14:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna - Ocencie i Poprawcie :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    łem redukcję te fotki które teraz wrzucam są z dzisiaj ! tak jak pisałem wcześniej nie szczególnie przez praktycznie całe życie patrzyłem na to co jadłem, co do mięśni to coś tam jest tylko nic nie widać bo wszytko ostro Fatem zalane, w tym właśnie problem o którym pisałem Trening 4 razy w tygodniu, Aeroby godzinna dziennie wsuwam to co wyżej wypi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2010-04-27 11:44:44 Liczba szacunów: 0