SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • MrPapaj-trening,odżywianie,suplementacja..

    Post
    Trec

    witam ,mam 28 latek i wielki ,tlusty tylek, reszta ciala mam szczuple, kostka na brzuchu prazkowane barki itp a sam tylek tlusty i uda troche mniej,alenajgorszy tylek,,nawet celulitis mam,mimo ze jem juz teraz tylko ok 1500 kcal dziennie,glownie samo bialko, i robie 2 godz aerobiku na steprzzre dzienie,jestem zalamany,oile ukobiety taki tylek ala J

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-09 01:11:30 Liczba szacunów: 0
  • MrPapaj-trening,odżywianie,suplementacja..

    Post
    Trec

    zrobiliśmy z Przemkiem miał niesamowite tempo przez co miałem wrażenie że barki mi się palą.Być może to zasługa świetnie dopracowanych maszyn.W każdym razie na pewno jeszcze tam nie raz zawitam,w końcu to tylko 20km od Grudziądza.Dzięki Przemek za super trening.Forma Przemka bardzo dobra jak zawsze czułem się przy nim jak tłusty prosiaczek:)Poniże

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-22 23:35:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Droga po zdrowsze jutro.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ja tam zaglądam i będę dalej zaglądał. Mnie zastanawia jak Ty do tego biegania podchodzisz. Realizujesz jakiś plan? Czy to takie intuicyjne bieganie? Jak masz wenę to dodajesz przebieżki po treningu, co jakiś czas zwiększasz dystans, kiedy robisz jakieś lekkie wybieganie itp. thx, bazuje na książce ponizszej, mocne nastawienie na objetosc i biegi t

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-02 13:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Jeden Spam post już skończony-teraz dla Pina drugi bedzie prowadzony.....

    Post
    Sztuki Walki

    Bronek czy jak Ci tam xD tak brałem udział w shooto ale nie poszło mi :P przegrałem 1 walke :) za rok "roz******** komuś łeb" heh nie no joke :P jak dobrze pojdzie przez wakacje MT będe trenował 3razy w tygodniu i we własnym zakresie też mam zamiar cos robić, chce też masy troche nabrac i startować do 83kg (w tych okolicach bo wiadomo co

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-01 22:27:54 Liczba szacunów: 0
  • UFC 116 - Lesnar vs Carwin, 03.07.10

    Post
    Scena MMA i K-1

    i kondycję. Choć uważam, że stójka Lesnara wygląda Lepiej niż Carwina, to mimo wszystko póki co to Carwin zaprezentowal się lepiej co do swojej siły uderzenia i każdy kto się tam mu pchał lądował na deski. Co do parteru Lesnara to już się dobrze zaprezentował podczas ostatniej walki z Mirem. Potrafił zablokować Mira, czarnego pasa, który już sobie

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-10 17:07:14 Liczba szacunów: 0
  • Wrzucajcie fotki swoich supli v3!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    arbo w zyciu i mi smakowalo pozatym carbo to ****a carbo i tyle w temacie po tym czy po innym nie roz***ie go wiec po *** sie czepiac szczegolow. A lowickie dobre bialeczko a tam *******icie ze bedzie mial dosc w polowie pierwszego jak nawet nie wiesz ile ma wiadono pojemnosci a ma 1.8 kg w dodatku pilem te bialeczko smak za***isty rozpuszczalnosc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-03 15:59:20 Liczba szacunów: 0
  • Skazać Fast foody na banicję!?!?!???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    boshe... jak czytam to samo po raz trzy tysieczny to mi sie smiac chce... ciagle tylko co jest niezdrowe, co jest skad, co tuczy, co szkodzi, co jest nienaturalne, co ma konserwanty... kurde ludzie!! 1. Kto z was nie wie ze McD jest szkodliwy?? Jak ktos sie zglosi kto ma wiecej niz 15lat to niech napisze do mnie po medal za idiote roku 2. Ktory kul

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1937 Data: 2004-09-26 20:34:47 Liczba szacunów: 0
  • Nogi, brzuch, zaburzenia miesiączki.

    Post
    Ladies SFD

    Och, tam jest tyle tematów... zanim się przez nie przekopię to miną mi wakacje (mam jeszcze miesiąc z tego tytułu, że jestem studentką) i nic ze sobą nie zrobię... :-) Może ktoś mógłby mi udzielić jakiś rad, chociaż tak na szybko ? :) Tak mi się wydaje, że Tobie wcale nie zależy na tym płaskim brzuchu ;-) gdyby zależało to byś miała TAKĄ motywację

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 2014-09-04 14:30:48 Liczba szacunów: 0
  • judo w lublinie + pare pytan

    Post
    Sztuki Walki

    ie mial okazji pocwiczyc takich rzeczy :) Z drugiej strony nie chodzi mi o bycie jakims parterowym terminatorem ;) czy postrachem najciemniejszych ulic, ale po prostu o jakąs tam umiejętność na luzie zalożenia duszenia czy dzwigni kumplowi :) TO ostatecznie nikt z was nie trenuje w Lublinie? OK, tyle na razie tyle, dzieki :D Zmieniony przez - fant

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2017 Data: 2009-06-11 17:35:23 Liczba szacunów: 0
  • 3 Liga

    Post
    Piłka Nożna

    nie zaś agresywni kibice. Paweł Bajerski, szef klubu poselskiego Jana Rzymełki - Siedziałem z córką na sektorze, na którym przebywały głównie rodziny z dziećmi, sam też byłem tam z czteroletnią córką. W pewnym momencie za wał podjechała armatka wodna i nie wiedzieć czemu zaczęła lać po sektorze... córka się przestraszyła, więc zabrałem ją stamtąd,

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-24 18:12:52 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na zime.

    Post
    Doping

    mam glupie pytanie Uriel czemu tam jest tyle koksu ???? ja bym co druga rubryke wywalil a to co zostanie dawki podzielic przez 2 wytlumacz mi czemu az tak wiele, wydaje mi sie duzo za duzo. ile bialka na kg bedziesz w tym czase jesc ??

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 9424 Data: 2006-08-06 11:03:39 Liczba szacunów: 0
  • dietka do korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Właśnie ułożyłem sobie dietke na rzeźbę. Bardzo proszę o ewentualną korekte. Przy diecie zakładam brak na razie jakiś oddżywek ew. jakieś białeczko lub izoton(no właśnie co wybrać jako bardziej niezbędne izoton po treningu +40min biegów czy białko)???? // izoton to rozumie ze chodzi o carbo?? ja bym bral po biegach ja co a bialko przed tren

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2005-08-22 08:54:41 Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    Redukowanie wagi i targanie ciężkich ciężarów trochę się kłóci ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Oj tam, oj tam;-) damy radę w końcu jesteśmy już starzy wyjadacze, staż 2 lata. kto da radę jak nie my;-) zakładam że każdy z nas się zakręci przy 115-120 i tyle. Podoba mi się prowadzenie kabo w ankiecie}:-(

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 13660 Data: 2015-02-16 08:33:27 Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj poszła pizza a co tam robimy masę. w ramach cheat day? czy na serio?;-) @szajba nie poddaje się ale wiem już na 100% że na 130kt teraz brakuje siły:-( fajnie jednak że wziąłem udział w tym bo mam kolejny realny cel w następnym cyklu. pójdzie klata full ogień tak żeby na 3- latkę mieć 140 na spokojnie}:-( dzisiaj pomagał mi ten strongmen o k

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 13660 Data: 2015-02-21 21:32:32 Liczba szacunów: 0
  • 17 latek Spalanie tkanki tłuszczowej w brzucha

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rczy mi sił :) Mam nawet taką mini siłownię w domu. Wracając do tematu treningu siłowego w siłowni to nie wiem jak wy się zachowujecie, ale w moim mieście to zwykłe chamstwo tam panuje...Chodzą tam kolesie, którzy wyglądają jak mniejsi bracia Pudziana i myślą, że są tam nie wiadomo kim...I niestety taka jest tam większość osób :/ Zawsze się zastan

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3026 Data: 2011-06-25 18:11:12 Liczba szacunów: 0
  • (L)O MAMO !!!!! -pociążowe zmagania z kg-Militia

    Post
    Trening dla początkujących

    100g pieczeni z indyka jaglana 30g 3 cyc 240g jaglana 20 cukinia przecier pomidorowy oliwa 4............. przepadł 5. cyc 240 g warzywa na patelnie pół paczki- niestety było tam troche kukurydzy bo to chłop mi kupił po obiedzie wpadło jeszcze troche penne bo robiłam rodzince sos ala bolognese i nie mogłam się powstrzymac az dziwne bo ja nie jadam

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 8547 Data: 2011-02-17 19:42:45 Liczba szacunów: 0
  • Młodzi gniewni.... żenada...

    Post
    Doping

    stopowac większość małolatów bo tylko sobie zrobią kuku albo komuś %- ps : \-) No ok zgadzam sie z toba ale powiedz mi co wedlug ciebie jest lepsze "wchodzenie na wyzszy level ;-);-)" :D ze sterydami czy z dragami ? mieszkasz na blokach na kamienicach ? jesli nie to idz tam przejdz sie i zobacz co sie dzieje ... dopiero komentuj wyzszy lvlowcu :D

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 17311 Data: 2012-12-31 16:50:48 Liczba szacunów: 0
  • DEFINICJA SEZON 2011

    Post
    Trec

    e 5 razy w tygodniu, aeroby 45 minut aby organzm był na obrotach,za 10 dni będę wykonywał juz 4 treningi tygodniowo i ok 30 min aerobów , w lipcu jest zgrupowanie w Szczyrku tam beda określone załozenia co do moich startów.Przed Mistrzostwami Europy przychodziły mi mysli aby odpoczac ,ale sa co do mnie pewne plany i na obozie przprowadzona zostani

    Odpowiedzi: 1848 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-28 13:40:23 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana Sylwetki 2012 + rzeźba/ Kendra/ podsumowanie str. 27,28

    Post
    Ladies SFD

    Życie ogranicza się do gotowania, spania, ćwiczenia i pracy. Nawet na spacery nie mam siły łazić. Bałagan w domu, sterta prania a ja mam w nosie}:-( Trening: wklepię jutro co tam wykombinowałam. Miska: warzywa: papryka, cukinia, pieczarki suple: tran, zma, propolis /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/950937f413ac4177b5c94405058304f1.png Idę dogorywać na kocu gd

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-29 15:12:33 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana Sylwetki 2012 + rzeźba/ Kendra/ podsumowanie str. 27,28

    Post
    Ladies SFD

    E tam Mathilda, większość dziewczyn robi już chyba roboczo swoje maxy, mi jeszcze do maxa 5kg brakuje. };-) _________________________________________________________________ DT 1700kcal BWT 130/130/r Trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0551d3569bf04daf85a5af15d1471cd9.jpg WL: było dobrze, chociaż ostatnia seria już lekko niedociągnięta do klaty. Następ

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-26 15:38:42 Liczba szacunów: 0