SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • Ten pierwszy raz :) !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ??????????? 7. Moi starsi maja firme gdzie znajduje sie restauracja i codziennie moge isc i zamawiac sobie filet z kurczaka (czyli piers) i od 4/5 dni tak chodze i sobie jem tam na miejscu piers+ziemniaczki(ale chyba zamienie je na ryz+buraczki i do tego woda niegazowana i drugi taki sam obiadek biore sobie do domciu. I pytanko takie jest czy jeze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 2003-07-31 22:27:11 Liczba szacunów: 0
  • Kości mi strzykają

    Post
    Zdrowie i Uroda

    stosuj takie cos jak ja:) Drogi preparat ale ma tyle potrzebnych skladnikow ze uwazam go za najlepszego i najbardziej skutecznego , mowa o Animal Flex kosztuje ok 100 zł jest tam 44 saszetki ale gwarantuje poprawe , jesli nie masz kasy zakup 2 puchy Flexit , chyba dobrze napisalem:) bardzo dobry preparat,zrobic odpoczynek bo to najlepsze lekarstwo,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5080 Data: 2009-03-08 12:43:52 Liczba szacunów: 0
  • ***Czy Ci smutno czy Ci źle, Fedor wnet rozyebie Cie%-)***SPAM MMA

    Post
    Scena MMA i K-1

    co tam wariaty ? co sądzicie o takich opaskach - obciążeniowych na nogi w ramach treningu, bieganie w tym itd ? czy ruszą mi łydki jak dodam to do treningów ? pzdR

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 22:23:33 Liczba szacunów: 0
  • Białko w mięśnie, Kreta w cyce Rozpieerdolim dziś ulice :) - Spam

    Post
    Odżywki i suplementy

    ****a jego mac !!! zachodze dzis na silke i co ****a? znowu zamknieta! jakas babka tez zaszla tam to pogadalem z nia i sie ****a okazało ze ten ***** ***any własciciel zamknał sobie w poniedzialek silownie bo mu zysków nie przybosi i bedzie chciał sprzedac ****a d**** ***any nic nie powiedzial, żadnej kartki nie wywiesił że będzie nieczczyna a mi 2

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-09 15:55:38 Liczba szacunów: 0
  • Wygraj Euro :)

    Post
    Piłka Nożna

    No za obrońców jest dużo punktów więc szanse jeszcze masz duże, mi tam mimo tych trzech strat mam nadzieję, że jeszcze utrzymam lidera po ćwierćfinałach. A chyba nikt nie brał do składu Ville z tego co widzę.

    Odpowiedzi: 183 Ilość wyświetleń: 9093 Data: 2008-06-19 15:30:04 Liczba szacunów: 0
  • Wyniki badań. Cykl t3

    Post
    Doping

    ( bo będę robił badania jakiś czas po odstawieniu aby się przekonać ) znikły mi siniejące ręce i stopy od zimna , wrażliwość na zimno , uczucie lodowatych rąk , senność i coś tam jeszcze z tej listy było . a tak w ogóle to T3 na mnie działało bardzo słabo , myślę że postęp jaki odnotowałem to na clenie zrobiłem , a startowałem od 50mcg i więcej ja

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2012-04-26 20:23:43 Liczba szacunów: 0
  • W stronę Szczęścia... DZIENNIK

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    YOOOOŁ Prezesy%-) długo myślałem nad tym czy wrzucać foty ale co tam więc oto i jaa....;-D Czekam na opinie/Komentarze /Cokolwiek,, cisza tu straszna !!!!}:-( jak stałem tak zrobiłem/ nie miałem możliwości aby ktoś mi cyknoł ,no i nieźle się namęczyłem żeby to jakoś złapać : /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/720dc63cf10d416ab1630d4d1dcf2848.jpg /Obrazk

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 9135 Data: 2014-11-30 17:38:46 Liczba szacunów: 0
  • egzaminy KK z Drewniakiem i rozciąganie

    Post
    Sztuki Walki

    ogę o pięciu stawach i tak ładnie zawinął? 2. kkensei wie gdzie jest 3miasto i wie co mówi (tylko ma problemy z przekazem), ale to oznacza, że jego trener to gamoń a egzaminy tam to paranoja. jak się ma 2 dana to ma się też świadomość tego co się robi. za moich czasów też było mega ostro, ale bez patologii. dla przykładu: na którymś treningu źle wy

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3434 Data: 2005-06-22 21:59:10 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna a prostata

    Post
    Odżywki i suplementy

    ek nie wie czy nie jest jakims pierwszym przypadkiem... Stad wole zapytac. Ponadto, tak jak pisalem wczesniej, kreatyna slynie z "zatrzymywania wody" w organizmie-ja sam pamietam ze efekty brania kreatyny lekko po mnie widac, buzia robi sie okraglejsza troche, miesnie w obwodzie rosna, jestem bardziej napompowany, wiec pomyslalem ze dokladnie taki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1408 Data: 2013-08-27 08:20:43 Liczba szacunów: 0
  • !!!!SPAM!!!!!!!! - 7 dziewczat z albatrosa tys jedyna..imie masz Omnadryna..SPAM!!!!!

    Post
    Doping

    u dirty south. Onar pod prAD tylko kilka kawalkow slyszalem i wchodza w ucho, podoba mi sie. Jordan ja kupuje w polskim sklepie na greenpoint, to brooklyn, queens czy gdzies tam. Mozesz kupic tez na itunes, narazie tylko onara i pezeta, niedawno weszla taka opcja, jakosciowo sa lepsze od mp3. Za sciaganiem nie jestem to nie jest to. Czekam na rych

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-30 22:37:46 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    b to teraz sie poziom duzo obnizyl....w sensie jezeli chodzi o ludzi ktorych przyjmuja(chociazby ostatni 18latek:) teraz daja prospecty czyli ludzi ktorzy w przyszlosci ,,cos tam'' moga zrobic i maja potencjal:) pozatym jest mega masa dunkerow na takim samym poziomie co tfb....a nie sa w tfb... oczywiscie na mnie mega robia wrazenie goscie z tfb...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-05 10:45:56 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    ec jakos pol roku temu, a opuchlizna calkowicie zniknela mi dopiero tydzien temu. Co do lekarza :Mav 3 tygodnie? Nie lepiej dac te 50 zl za wizyte u dobrego prywatnego ortopedy? I pamietaj o okladach tam gdzie boli, one nigdy nie szkodza. Btw. Jak chcesz podesle Ci protokol rehabilitacyjny kolana skoczka ktory znalazlem w necie. Dobra lektura.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 13:09:56 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do sezonu zimowego :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tej odmiany SFD jeszcze nie jadłem, poprzednie to co jadlem w rozpiskach mi smakowało. Z tym że ja nie jem nigdy samego białka. Zawsze staram się dołożyć tam węgle i tłuszcz tak jak na posiłek przystało ;-) Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-10-01 16:21:04

    Odpowiedzi: 489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-01 16:20:28 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do sezonu zimowego :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ) + nie wiem ile obiad barowy ale z 800 ? Razem około z 4300 kcal i choj %-) Trening Brak Jutro dużo załatwiania niestety + jeszcze jadę do rodziców do miejscowości obok, mam tam parę rzeczy do zrobienia w ogrodzie ;-) ale trudno - będę musiał ogarnąć pod to dietę i trening. EDIT: czy nie jeść już shakera i zostawić go sobie na jutro ? co będzie le

    Odpowiedzi: 489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 12:23:34 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do sezonu zimowego :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    PilkaPN no widze że tam cały festiwal gotowania prowadzisz w dzienniku :-) Twoja wątróbka wygląda lepiej od mojej (ale o to akurat nie jest ciężko...). Wpadki nie wpadki dzień mi się podobał. Na jutro już kroję do pracy kurczaka z makaronem, rano zjem śniadanie i shaker będzie tylko dodatkiem mimo ciężkiego dnia. I co zatkało kakao ? %-)

    Odpowiedzi: 489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 23:29:22 Liczba szacunów: 0
  • Kiedy CI*** sie czerwieni, kiedy CH** staje jak sosna zajrzyj tutaj do * SPAM POSTA*

    Post
    Doping

    tego masz nie jesc tego tez nie tego tez... kazdemy 16latkowi rozpisuja diete niczym slawnego kulturysty i nakazuja ze ma zrec co do minuty no w****ia mnie to okropnie ja tam jem suchego nieche mi sie nic do niego dawac al emi smakuje taki suchy wiec luz np niesmakuje mi sam bialy ser wiec nie jem go proste wole go zmiksowac z mlekiem niz jesc suc

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-11 16:16:37 Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich w moim dziale

    Post
    FaftaQ

    ot; ma,no wiesz mózg degeneratów tego nie ogrania,że ktoś jest ma inne podejście Co do zależności wygląd-wiek,miałem taką sytuację 3 lata temu.Byłem w Empiku i szukałem MD,a tam się też kręciły dzieciaki z podstawówki i jeden mnie zaczepił i się spytał czy mu kupię Diablo 2,bo kasjerka nie chce tego im sprzedać.Gościu dał mi gierkę i hajs.Podchodz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-12 14:51:32 Liczba szacunów: 0
  • Copyright 2007 Grupa DOPING SAA

    Post
    Doping

    własnie sie dowiedziałęm(kobieta mi powiedziała)ze według jakies tam jej znajomej kolezkanki pobiłem kogos w kolejce na jej uczelni ... co za głupie baby - stałem w kolejce z kobieta bo zapisaywała sie na fakultet jakis ,tłok ze**** normalnie wszyscy sie pchaja no to normalne ze stałęm tak zeby mi kobiety nie gniotli, i jak ja doprowadziłęm do drz

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-01 23:14:09 Liczba szacunów: 0
  • Kitly-Dziennik treningowy /65/

    Post
    Trening dla początkujących

    zenia to całkiem fajne (NOWE) Żuraw- tutaj już była masakra, takie czucie jakby mnie skurcz miał złapać, później ból i ciężko było zrobić pierwszą serię MCNPL (ale nie czułem tam góry jakby mięśnia tylko bardziej przy kolanie i tak do środka) (NOWE) Martwy ciąg na prostych nogach- też czucie dobre, zrobiłem, ale już powoli brakowało sił w przedrami

    Odpowiedzi: 1157 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-16 18:06:20 Liczba szacunów: 0
  • Twoja chwila prawdy III

    Post
    Doping

    Shox fajna piczka na jednym zdjęciu.po butach i dziarce nad kostką przypomina mi taką striptiserke tu z kraka,tylko ona ma jaszczurke tam. No a co by tu nie mówić,B-50 zabija ten post,po nim każdy sie wstydzi wrzucić fotki

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-29 12:08:10 Liczba szacunów: 0