SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co mi tam

  • CZY JA DOBRZE CWICZE?????????????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MICHAIL przeczytales co ja ci napisalem ja nie wiem nie umiem sie tam polapac wiec mozesz chyba mi tak pomoc napisac mi to prosze cie...widziales co napisalem jak trnuje co bys z tego odzucil....? a co polaczyl i czy serie dobrze...? ok??dzieki bo kazdy jest tylko czlowiekiem

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2283 Data: 2003-10-10 13:39:34 Liczba szacunów: 0
  • Emygranty nieudaczniki- Spam Post %-)

    Post
    Polacy za granicą

    dz pod maka i postoj 10 min jak nie zobaczysz zadnej ekipy w dresach to znaczy ze juz zwineli ci portfel. Knajpy eat as much as you like naleza do moich ulubionych, 90% idzie tam bo maja ochote sporbowac kilku dan a nie jak ja nazrec sie z enie moga wstac zeby taniej wyszlo :D I w sumie tyle w temacie :D A scorpio niech dalej je za 200 funtow :D j

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-16 15:42:26 Liczba szacunów: 0
  • Emygranty nieudaczniki- Spam Post %-)

    Post
    Polacy za granicą

    ym namietnie pisal Leyus, jedynym ktory cos tutaj ocenia w temacie jestem ja, wiec pretensje do mnie prosze" a tak ocenila, przeczytaj jeszcze raz, napsiala ze nigdy jej tam nie zobaczysz. Co do moich namietnych rozpisywan o magdonaldzie maila to byc parodia jej opisu restauracji, od razu skojarzyla mi sie z tymi tandetnymi reklamami : "W

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-18 10:34:56 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS "BCAA Xplode x 4"

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    krował bo tu chodzi o szczerosc Jesli chodzi o smak AKTIVLAB ma lepszy ,ale niewem jak skład chodzi mi o to co jest na tabeli dlatego wybieram Olimpa wiem ze niema tam brakow ,lepsze zabezpieczenie przed wilgocia,lepsze deansing opakowania dlatego wybieram OLIMPA lepiej dac te pare zł i miec zaufany i godny produkt Firmy OLIMP poza ty

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-06 10:46:33 Liczba szacunów: 0
  • malyPiotr / 16, 59kg / - czyli od zera do Bohatera! Czas na zmianę

    Post
    Trening dla początkujących

    , bo generalnie obiecałem sobie, że będę pisał sprawozdanie co 3 dni, niestety - awaria komputera spowodowała, że nie miałem szans wgl cokolwiek napisać, owszem miałem jakieś tam okazji skorzystania z internetu ale nie miałem czasu na napisanie co i jak, no cóż, mamy 4ty Października, trochę czasu minęło bo aż 34 dni ;). Jak to opisać, były 2 klęsk

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 4939 Data: 2010-10-04 18:23:43 Liczba szacunów: 0
  • Loża Szyderców - spam post Senior SFD

    Post
    Po 35 roku życia

    w sumie to przydałby mi się ktoś ogarnięty, żeby mi podpowiedział klika rzeczy tak jak kumplowi Gwida :-), na potreningu nie ma co liczyć bo tam informatycy dietę ustalają ;-), więc to samo mogę sam zrobić %-)

    Odpowiedzi: 4025 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 10:42:19 Liczba szacunów: 0
  • Gruby Baha i rozmowy studenckie, czyli spampost w C/S

    Post
    Sztuki Walki

    yna, włączam kierunek, już mam zjeżdżać, skręcam kierownica i nagle spojrzałem w lusterko jeszcze przed zakrętem(to mi życie uratowało), zdążyłem odbić kierownice spowrotem a tam jakiś ***** wyprzedza całą kolumne za mną jadących i mnie. Miał tak ze 180km/h na liczniku pewnie bo mi mignął tak że nie mam dalej pojęcia co to za marka samochodu była.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-23 13:42:31 Liczba szacunów: 0
  • Gruby Baha i rozmowy studenckie, czyli spampost w C/S

    Post
    Sztuki Walki

    ie w warzawie prosze taxówkarza zeby sie zatrzymal,place mu i zegnam go,do lotnika mam jeszcze 1km, ale robie to celowo, wchodze do szalety miejskiej 300km od mojego miasta, tam upycham moj pakunek do sracza i spuszczam wode. Nie ma jedynego dowodu. Jestem daleko od miejsca zbodni, brak sladow, jestem powazany wsrod znajomych, oaza spokoju, uczynn

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-18 16:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ/Blog/Domator

    Post
    Trening dla początkujących

    byś mógł powalczyć. Gdybym wiedział, że komórka daje rade to na pewno nakreciłbym. Mawashi a co z tym przeniesieniem przysiadów na początek, ogólnie zmienic kolejnośc jak podał ferenc, czy co zrobic? Widzę, że się rozręciłeś na blogu i nie tylko Na blogu to pozytywnie, ale wpadałęm też do działu dla początkujących i tam troszke głupot napisałem

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 12506 Data: 2008-07-21 23:27:01 Liczba szacunów: 0
  • Japońska sztuka walki...

    Post
    Sztuki Walki

    - Zeby kogos z partyzanta potraktowac to nie trzeba cwiczyc. Popraw mnie jeśli się mylę: Większość uczniów Kano, którzy stoczyli te sławne zwycięskie pojedynki z tradycjonalistami, podobnie jak sam Kano, trenowała oprócz kodokan-judo także tradycyjne odmiany ju-jitsu. Mieli doświadczenie i w jednym i w drugim! Praktykę sparingową opartą na technika

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 8282 Data: 2004-12-20 16:48:33 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    nąć przez cały trening prawie bezboleśnie :D Po prostu byłem ostrożny bo jak ruszyłem barkiem w pewnym zakresie ruchu ból był okrutny %-) Skos cienko przez te rzebra poszedł, tam samo pompki na poreczach ale potem już się uspokoiło i na hantlach mogłem zrobić kilka wymuszonych ruchów, mocniej rozciąganąć klate itd. Rozpiętki i ściąganie neutralem t

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-22 11:50:48 Liczba szacunów: 1
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dokaldnie tak jak piszesz zeba, ja bylem zaskoczony jak na tam malym metrazu mozna wcisnac tyle kozackiego sprzetu. Treningi mozna zrobic.mega roznorodne. A co do przerw to ja nie mialem zadnej od czasu kontuzji kregu szyjnego i trwala tez mniej niz tydzien chyba :D Bedzie mi mega ciezko wytrzymac tydzien ale.mysle.ze warto kiedys zrobic krok w tyl

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-18 18:46:39 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Faktycznie spora różnica w detalach pomiędzy tyłem a przodem , ja jestem ciekawe jak mi sie uda na przyszłej redukcji dobrze pociachać nogi jak tam wody siedzy 3 x tyle co na górze albo może i coś fatu nawet %-) Jaka waga?

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-25 23:43:14 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    buduje mase na ketozie. Nie wiem po co wszyscy szukaja zlotego srodka, nie ma czegos takiego. Chcesz sie nie zalewac to zap*****laj i nie wp*****laj. Prostackie ale prawdziwe };-) "Zbilansowana" dieta z przewaga tluszczy a weglowodany tylko tam gdzie sa potrzebne. Pilnowanie kaloryki i tyle. Zmieniony przez - cvfdbkz w dniu 2015-12-01 20:29:07

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-01 20:24:27 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Jak coś to żyje %-) coś tam ćwiczę i redukuje :) Od dzisiaj nowy split 5x w tyg. Po każdym treningu oprócz nóg leci interwał 10min chyba że tego dnia będe szedł na kosza. Kosz 1-2x w tyg. Co do diety to planuje ketoze, pomalutku sobie przechodze na tłuszcze od paru tygodni. Aktualnie mam B 260g W 150g / 50g T 220g I przestawiam się na treningi w

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-06 06:29:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Yurati - byle do lata...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    o inne warunki, ale teraz już wiem, żeby wcześniej sobie zdjęcia zrobić także na koniec masy będzie wypas :) /SFD/2017/4/15/8b93e4efbae74c9d9477246e0bef0e58.jpg Widać, że coś tam zleciało... Moim zdaniem całkiem mi się ta redukcja udała i jestem w miarę zadowolony z obecnego wyglądu. Co prawda jak ogląda się innych to aż szkoda patrzeć, no ale waż

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 15093 Data: 2017-04-15 14:18:54 Liczba szacunów: 1
  • JEM / NIE JEM dieta by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 1 ! cz3

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam Zacząłem myśleć o diecie typu IF... i tutaj rodzi mi się parę pytań.... 1. Co z aerobami rano? oczywiście po BCAA? czasem mi się zdarzy (ale rzadko), że zachce mi się pobieagć z rana w terenie bo bywa fajnie i przyjemnie.... troche chyba lipa gdy pobiegam a później zero szamki ? 2. Ile minimum powinien trwać post? chodzi o to, że czasami chc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-09 11:47:53 Liczba szacunów: 0
  • Strony z najtanszymi suplami w UK !! zobacz koniecznie:D

    Post
    Polacy za granicą

    est,lecz za okolo 1h odpisala inna Pani nie w temacie i pytala chce zamienic wiec jej napisalem znow to co poprzedniej a to ze ok. Po 5 dniach sprawdzilem-nadal nie wyslane,pytam sie co jest juz 2 tyg czekam,jeszcze inna Pani mi odpisala ze skoro chce zamienic ta kreatyne to musze doplacic 8Ł bo taka jest roznica w cenie miedzy kreatynami-uffff to

    Odpowiedzi: 319 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-27 23:35:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY -->TREC<-- MASA SIŁA pods.str.32

    Post
    Odżywki i suplementy

    jest 95kgx5 -przysiadu było 90kgx5 jest 102kgx5 -wiosłowaniu było 80kg jest 90kgx5 czyyli nieźle:) ZDJĘCIA Niestety zrobione wczoraj...Głupi byłem że nie zrobiłem 1 dnia choroby. Coś tam widać...chyba przód luz tył luz uda łydki triceps najszerszy tyłem bicepsy tyłem klatka bokiem bicepsy przodem niby most muscular pozdrawiam czekać na HADESA!!!

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-09 21:17:23 Liczba szacunów: 0
  • SPAM. Wszyscy i o Wszystkim mile widzane!!!!!Nie dla ludzi o slabych nerwach:)

    Post
    Polacy za granicą

    od dawna juz nie tylko cieciuje, od dawna jestem tam tez recepcjonista, poterem i nie wiem kim jeszcze ale dostalem full time gratis :D 35 h to troche za duzo, ale olewam narazie bo robota mi sie podoba i duzo studentow tam robi wiecj jest duza szansa ze dostane elastyczne godziny od wrzesnia, jak nie to zwolnie sie od wrzesnia a poki co musze zloz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-14 14:02:32 Liczba szacunów: 0