w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "co mam zrobic"

Strona spośród 5000  stron dla zapytania: co mam zrobic

jak to zrobic?

witajcie , jak wiecie zblizaja sie wakacje , mam 15 lat i bardzo chcialbym wyrobic sobie kaloryferek na brzuchu, chodze na silownie 1.5 roku z przerwami niewielkimi mam

Data: 2010-06-07 22:35:29 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: adek_95 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

co zrobic kiedy mowi ze to jes torginal!!????

witam co mam zrobic jak moj dil mi ciagle pisze ze ma orginalny towar ciagle od neigo biore i zawsz ewszystko bylo ok a teraz mi

Data: 2009-05-14 23:34:12 | Dział: Doping | Autor: goly19 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

zrobic przerwe czy nie?

moj staz na silce to 5 miechow i jestem po cyklu kreatynowym, za miesiac znowu zamiezam go powtorzyc i pytanie takie...mam zrobic sobie mala przerwe calkowicie od silowni chodzi tu o tydzien potem pocwiczyc 2 tygodnie i zaczac szamac kreatyne

Data: 2007-02-08 17:05:21 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: hades89 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

co zrobic zeby urosnac

mam 12 lat mam 140cm wzrostu co mam zrobic aby urosnoć prosze o odpowiedz co mam jesć lub co robic prosze o odpowiedz 140cm to dla mnie bardzo mało prosze o pomoc jestem najnizsza w klasie prosze jeszcze raz o pomoc to dla mnie wazne.

Data: 2011-01-11 22:06:14 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

prosze o rade co mam zrobic

witam mam problem z ...no wlasnie chyba z psychiką poniewaz gdy mam z kims sie bic to nie potrafie pzy***ac mu pierwszy nawet

Data: 2005-01-06 16:40:45 | Dział: Uderzane | Autor: sQzi | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

Co zrobic;/?

i dzis sie dowiedzialem ze od 29 kwietnia do 7 maja silka bedzie nieczyna i lekko powiedziawszy sie wqrwiłem. co mam zrobic niebrac przez ten tydzien cp, moze zmniejszyc dawki w moim meiscie niema 2 siłki 7 prosze o porady

Data: 2006-04-28 19:16:36 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: PuCiaN | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

co zrobic z treningiem?

prze miesiac cwiczyc a puzniej chodziłem do roboty zresztą jeszcze teraz do niej chodze za tydzien koncze robote i co mam zrobic z treningiem jechac taki jak jechałem czy np przez 2 3 tyg trening dla początkujących

Data: 2007-08-15 19:09:19 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: tomasz2234 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

co zrobic aby przytyc ?

gram w pilke mam strasznie szybka przemiane materji mam 17 lat 179 i 6kg wagi co mam zrobic

Data: 2010-07-18 15:07:47 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

co zrobic zeby przytyc

waze 63kilogramy a mam 183 wzrostu co mam zrobic zeby wazyc co najmiej 75 jak sie odzywiac co jeśc dzieki czemu mogłbym przybrać na wadze. bo niby duzo jem a i tak nie mogę przybrac na wadze. myślałem już nawet nad tym czy nie mam tasiemca.

Data: 2011-02-28 09:12:05 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

czy tylko ja tak mam?

witam wszystkich, mam pytanie czy tylko mi siłownia się kojarzy z czymś negatywnym ćwicze bez przerwy 2 lata wczesniej ćwiczyłem, ale było

Data: 2012-05-06 13:04:56 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: SZTYWNY91 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 3542 |

co zrobic zeby urosnac

czy jak mam 13 lat i ważę 45kg a mierzę 1.57cm to jestem gruba i czy jeszcze urosnę moja mama i mój tata są grubi i niscy czy ja

Data: 2010-12-24 22:21:43 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

chuda klata co zrobic alby wstydu nie bylo

witam mam bardzo chudą klate mam 194 cm wzrostu 68 kg i 16 lat jestem strasznie chudy na klacie i bicku wgl nic nie cwiczyłem

Data: 2014-03-29 22:35:10 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: kuli123 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

co zrobic zeby urosnąć

ja mam 12 lat i 142 centymetry co mam zrobic !!!!!!!!!!! !!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

Data: 2010-10-27 18:00:35 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

co zrobic zeby przybrac na masie

mam na imie karolina mam 24 lata moj wzrost to 164 cm urodzilam dziecko 3 lata temu poza ciaza nigdy nie wazylam wiecej niz 50 kg a chcialabym wazyc ok 55 kg a waze 46 kg nie wiem co mam zrobic pomozcie

Data: 2011-01-05 19:08:51 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

jak mam zrobic 3 serie 24 powtorzenia? bo nie rozumiem. szóstka weidera

jak zrobic 3serie i 24powtórzenia

Data: 2013-01-10 10:16:07 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

chłopaki co z bicepsem mam zrobic zeby był wiekszy??

cwicze juz 2 rok a w reku mam tylko 36cm!!!!!!!!: a chce osiagnac mase a nie rzeźbe i co mam robic

Data: 2006-02-05 21:24:44 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: bucek_w-ca | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3540 |

Chce byc taki ??? co mam zrobic

2008/20080707154253 hejka mam 6 miesiecy stazu narazie cwicze na mase : i chciałbym wyglądać następująco mam 189 cm i waze 80 kg kurcze da rade byc

Data: 2008-07-07 15:42:53 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: solar189 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 3539 |

Mam grube nogi, jak schudnąć?

2011/20110104232124 co ja mam zrobic z tymi nogami błagam poradzcie cos , dajcie jakies cw na łydki przedewszystkim : brzuszek jest spoko ,ale

Data: 2011-01-04 23:21:24 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: klaudia050 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3539 |

CO MAM JEST ZEBY SPADL BRZUCH?I JAK CWICZYC?;/

mam 19 lat przez kilka miesiecy cwiczen na mase nabylem jej za duzo bo z 75kg na 92kg troche z tego przez wakacje przez ktore nie cwiczylem:d co mam zrobic zeby zrzucic brzuch cwicze brzuch gram w pilke jem jogurty owoce i nic;/

Data: 2007-10-23 22:32:03 | Dział: Odżywianie | Autor: george098 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3538 |

Jak mam splaić tłuszcz a nie rozwinąc mieśnie ?

witam! mam pewnien problem, mam bardzo masywne uda 15 lat i chodzi o to ze nie są tyle tłuste co umiesnione. kazdy mi mowi ze jstem ubity itd. co mam zrobic zeby troche spalić tłuszczu a zarazem zmniejszyc masę ud

Data: 2010-08-17 13:55:46 | Dział: Odchudzanie | Autor: szewa7 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 3537 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Ostatnio wyszukiwane: obciązenia stalowe | objawy ciśnienia w oku | sklep w d bicy | od ywki dla pocz tkuj cych na si owni | bol po polpascu | bie nia | Acetat Trenbolonu | o jakiej porze m drol | obliczanie procent tluszczu | odżywka a odchudzanie | czy warto kupic zlom zlota | odpowiedzi n atest wiedzy do policji | odpowiedzi do niemieckiego alles klar 1b stare wydanie | olej na schudnięcie | oddawanie krwi po paleniu | odzywianie i trening dla poczatkujacych | jak dawkować cp mono | odzywianie na chudzniecie | odchudzanie miesnie | jak sie bronic przed