Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co mam zrobic

Strona 6 z 5000

  • Problem z sila co zrobic?

    witam! mam 16 lat 190 cm wzrostu i wadze 80kg, mam taki problem ze nie mam sily:/ na laweczce wycisne 40kg max. mam pytanie co mam

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1062| Data: 2009-04-08 15:12:37| Liczba SOGów: 0
  • jak mam przytyc ???

    mam ok 180 cm i waze tylko 56 kg co mam zrobic albo brac aby przytyc

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 3050| Data: 2004-07-11 00:41:48| Liczba SOGów: 1
  • Co mam zrobic? Potrzebna pomoc

    witam! jestem tu nowy wiec za moje pomylki przepraszam z gory. mam nieco za duzo tkanki tluszczowej...moje dane mam nadzieje ze dobrze wypelnione sa nizej.... chce w miare szybko, przy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1223| Data: 2007-12-24 12:28:55| Liczba SOGów: 0
  • moj brzuch jest brzydki...co mam zrobic??

    cwicze juz troche na silowni i bardzo chce maic kaloryfer na brzuchu ale jak to zrobic robilem przez 4 tyg 6weidera i sredni mnie to zadowolilo straszny bol plecow 19 moze macie cos mniej bolacego i efektywnego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2132| Data: 2007-02-27 20:34:01| Liczba SOGów: 0
  • Co na klate?

    witam! cwicze 11 miesiecy, 16 lat koncze w listopadzie mam 176cm wzrostu waze 71 kg. jak w temacie co mam zrobic zeby miec wiekszy przyrost w klacie poniewaz wydaje mi sie ze mam

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2084| Data: 2007-10-04 21:54:06| Liczba SOGów: 0
  • co zrobic zeby zjesc??

    mam taki maly proble a mianowicie nie miesci mi sie tyle jedzenia ile powinienem zjesc co mam zrobic aby muc zjesc zalazane posilki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1237| Data: 2006-01-06 18:51:42| Liczba SOGów: 2
  • Co siedzi w mojej główce?

    a ja zwyczajnie w świecie mówiąc stchórzyłem. po prostu zamurowało mnie jak słup soli. jeśli ktoś czytał mój post w mam problem na osiedlu/w szkole zapewne wiecie, że miałem nieprzyjemne spotkanie z człowiekiem trenującym zapasy. ten co

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 1627| Data: 2012-06-06 18:32:27| Liczba SOGów: 1
  • NOGI-CO Z TYM ZROBIC???

    bo chce by moja sylwetka byla jeszce lepsza ale boje sie ze moje nogi jeszcze beda gorzej wygladac.doradzicie mi co mam zrobic aby moje miesnie nog sie bardziej ujedrniły i wyrzezbily .moze to smieszne co napisalem[ ale prosze o pomoc. nagradzam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1366| Data: 2005-11-21 21:18:24| Liczba SOGów: 1
  • POMOCY :( MAM PROBLEM

    mam klopot moja dziewczyna ma straszne kompleksy i zaczela cos brac za nic w swiecie nie chce powiedziec co to mowi ze bedzie jesc ale bedzie chudnac ze kupuje to w aptece bez recepty i ze to przyspiesza przemiane materii tyle mi sie udalo

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1951| Data: 2003-01-06 17:39:41| Liczba SOGów: 1
  • Mam 14 lat i mam problem!

    witam wszystkich mam 14 lat i chciałbym zacząć co nieco trenować. niestety jestem słabiutki na klate wyciskam tylko 25 kg. co mam zrobić aby

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2120| Data: 2005-05-10 17:11:33| Liczba SOGów: 3
  • Dieta i siłownia od kilku miesięcy i stoję w miejscu, co jest źle?

    witam, mam ponad 19 lat, 177cm i ok 80kg wagi. od kilku miesięcy czytam sfd i ułożyłem dietę, trening wszystko wydawalo by się

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1308| Data: 2010-03-13 15:23:29| Liczba SOGów: 0
  • Co kupic zeby nie stracic masy!!!

    co mam zrobić zemy nie stracic masy po cyklu kreatyn w ciągu tego cyklu ok 30 dni nabrałem 4 kg masy ale słyszałem że jak się przestane jeść kretke to masa dyżo spadnie. cy to prawda jak tak to co zrobic aby zapobiec spadkowi masy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1283| Data: 2005-02-07 21:23:51| Liczba SOGów: 1
  • Klata nie rosnie- CO JEST!!

    witam... panowie mam problem ostatnio zauwazyłem jakby mi klata przestała rosnac i mam coraz mniejsze zakwasy na niej a po dobrym cwiczeniu

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 2053| Data: 2009-06-10 10:21:26| Liczba SOGów: 0
  • Załamany :( co wy myślicie?

    i tam prolo dopiero 3 tydzien no i dzis jak jechałem do kumpla samochodem mialem wypadek żadnych poważnych obrażeń nie mam oprocz jednego złamałem przedramie i nadgarstek wypadek mialem o 10 a godzinę temu mnie poskladali i rozmawiałem z lekarzem o

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 2441| Data: 2009-12-14 19:59:04| Liczba SOGów: 5
  • Straciłem motywację do zdrowego odżywiania przez co cały czas tyję.

    mi sie wytrzymać 3 tygodnie, po czym obżerałem sie i tyłem. pamiętam że w lipcu ważyłem już 72 kg. obecnie, jak wytrz mam kilka dni bez obżerania to waże 76 77 kg. tego lata całkowicie porzuciłem jedzenie rodziców a odżywiałem sie wyłącznie

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1182| Data: 2014-10-24 18:14:29| Liczba SOGów: 1
  • Problem z boczkami co mam zrobić?

    2009/20090823153416 witam jestem nowy na tym forum mam pare pytań do was doświadczonych;] mój staż na siłowni to 6 miesiecy.ćwiczę na mase.mam 187cm i waże 86kg.mam problem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2369| Data: 2009-08-23 15:34:16| Liczba SOGów: 0
  • Chce byc taki ??? co mam zrobic

    2008/20080707154253 hejka mam 6 miesiecy stazu narazie cwicze na mase : i chciałbym wyglądać następująco mam 189 cm i waze 80 kg kurcze da rade byc

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2143| Data: 2008-07-07 15:42:53| Liczba SOGów: 4
  • Zastoj miesni ? co robic ?

    tylu czasu i zrobieniu cyklu wraz z naprawde solidnym trengiem nie przynioslo najmniejszego efektu.. co jest co mam zrobic pozdrawiam !

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2309| Data: 2008-07-09 23:12:35| Liczba SOGów: 0
  • jak to zrobić????

    nowy temat, ale ni cholery niemoge sobie z tym poradzić.niemoge dobrać sobie odpowiedniej diety na mase.pracuję , mam przsraną pracę bo czasami musze opuścic trning, a posiłki jem nieregularnie w wolnym czasie .co mam zrobić jak jeść

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1276| Data: 2005-03-01 10:18:15| Liczba SOGów: 1
  • Mam pytanie .....

    mam pytanie... co z sokami mozna je pic jak tak to w jakich ilosciach co mam zrobic bo jak nie jem pieczywa to jestem wiecznie glodna a i jeszcze jedno czy tkanke tluszczowa mozna zredukowac do zera 40 40 40 tex

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 2024| Data: 2005-05-19 08:51:53| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}