Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co ma duzo zelaza

Strona 25 z 1184

  • W_ojtek23 / DZIENNIK / TS

    zazwyczaj kanapki z razowcem i duuuzo prawdziwej szynki 3 obiad domowy zazwyczaj jakas zupa, ziemniaki soruwka i duzo miesa 4 po treningu kasza gryczana+ jakies mieso lub ryba i jakas salatka 5 bialko lub porcja twarogu zdjecia

    Odpowiedzi: 486| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-01-16 22:31:50| Liczba SOGów: 13
  • CZERWONE PLAMY NA TWARZY- HELP ;((

    takie dziury w twarzy ktore nigdy nie zejdą aaaaaaa ; znacie moze jakies sposoby jak to leczyc wiem, ze bylo duzo postow tego rodzaju ale w nich same glupoty pisza a ja chce konkretna odpowiedz na moje pytanie !! co zrobic z tymi

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-08-05 13:01:06| Liczba SOGów: 0
  • kfc - jesc czy nie jesc?

    tak o 400g pracuje juz tam dosc dlugo i jak narazie jem te posilki , boje sie zeby nie poszlo to w tluszcz, a za duzo poswiecilem dla silki zeby wreszcie przypakowac. co robic pozdro

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-13 13:34:25| Liczba SOGów: 2
  • 11 Zasad na zwiększenie masy i siły

    thx vithal ,zwyciesca arnold classic 2002,czyli zna sie na rzeczy 31 ok przechodze do sedna... 7 1 zasada ] duzo jedz żeby zwiekszyc mase miesni,musisz zjadac wiecej kalorii niz potrzebuje twoje cialo.moja zasada polega na tym,aby

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 16549| Data: 2002-08-27 01:46:46| Liczba SOGów: 31
  • langrafio biegnij...

    kcal + 200 kcal = 1466 kcal 6. doliczamy efekt termiczny pożywienia tef 1466+ tef 6% z 1466= 88 =1554kcal cos duzo tego wyliczylam kcal ponizej tego limitu 1280 b 130g 40.6% w 100g 31.3 t 40g 28.1 prosze o uwagi i propozycje

    Odpowiedzi: 681| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2015-03-12 17:04:39| Liczba SOGów: 9
  • Ćwiczenia na szerokie motyle...Potrzebna pomoc !!!!

    życie w piłke nożną. potrzebuje pomocy w ukształtowaniu sylwetki, gdyż chodzi mi o szerokie motyle i plecy oraz nogi. duzo biegam i gram w w piłke na treningach w klubie. mam 183 i waze 68 kg. prosiłbym o jakies dobre cwiczenia na motyle i

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-12-11 22:00:39| Liczba SOGów: 1
  • UWAGA NA ZŁÓDZIEJA!!!!

    wiec tez warto sie dowiedziec.najgorsze jest to ze bralem od tego kolesia przez caly rok i bylo wszystko oki a bralem duzo .tak bylo i ostatnio zamowilem paczke za 700 zl otwieram dzisiaj rano a tu co nic nic ****a nic pusto same gazety i

    Odpowiedzi: 263| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-08-23 22:31:16| Liczba SOGów: 18
  • Dawkowanie i trochę filozofii.

    wtedy po pierwszym cyklu za to po drugim 40 tabletek 2 dziennie wycisnalem 125kg. a i tak lawki nie cwiczylem duzo bo trenowalem podnoszenie ciezarów potem zapasy to juz wogóle malo silowni robilem a mimo to nie mam teraz trudnosci z

    Odpowiedzi: 73| Ilość wyświetleń: 15579| Data: 2001-11-28 18:07:54| Liczba SOGów: 22
  • cała prawda o uzywaniu sterydów

    witam jestem tu nowy przegladałem forum duzo osób pyta tutaj o koksy dlatego postanowiłem napisac ten artykuł sterydy przez większość ludzi są przedstawiane w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 19954| Data: 2003-08-01 11:44:26| Liczba SOGów: 6
  • Co jesc aby przytyc

    witam mam 16 lat waze 56kg i mam 180cm jem bardzo duzo i nie moge przytyc. czy macie jakies pomysly na to co powinienem jesc aby przybrac na wadze, a moze jakies odzywki z gory dzieki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 19900| Data: 2005-05-11 20:45:07| Liczba SOGów: 1
  • piwko po treningu-czy mozna?

    czy duzo zaszkodzi mi jak po treningu bede wypijał piwko 2 lub 3 dla relaksu, no i ma weglowodany ktorych cialo potrzebuje po treningu, co sadzicie czy mozna np bialko mixowac z browarkiem

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 19817| Data: 2007-09-29 01:39:32| Liczba SOGów: 0
  • HYGETROPIN-GH REAL &FAKE

    2008/20080523155722 2008/20080523155642 2008/20080523155605 2008/20080523155525 foty orginalu i walka duzo tego krazy teraz, powiem tylko ze org chwala bardziej niz jintropin u mnie 1 real 2 fake zmieniony przez b 50 w dniu 2008

    Odpowiedzi: 104| Ilość wyświetleń: 19814| Data: 2008-05-23 15:55:25| Liczba SOGów: 3
  • Piwo a trening

    straty z treningu wynikle z mojego wybryku, czy mozna ze sie tak wyraze, jakos to naprawic ja osobiscie pilem duzo wody bo slyszalem ze piwo odwadnia organizm i jadlem duzo produktow zawierajace bialko, bylem na basenie, duzo plywalem i bylem w

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 16137| Data: 2009-03-08 21:23:58| Liczba SOGów: 2
  • Dieta warzywna

    owoce moza, koszone ogorki i kiszona kapusta. reszta jak w tyg 1 co najwazniejsze. zabronione są owoce. nalezy pic duzo wody. co sądzicie o takiej diecie . można jeść ile wlezie i sie chudnie. moja znajoma w 6 tygodni zrzuciła 8 kg bez

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 19676| Data: 2004-09-23 04:56:59| Liczba SOGów: 0
  • Nawracanie niewiernych ..... ;D

    kosztem, po kazdym treningu mam ja kupowac co do reszty: szkoda slow.. bialko ty potrzebuesz duzo przytyc : wieksze spozycie kalorii w parze z wiekszym spozyciem bialka przekierunkowuje metabolizm nieco w strone budowania

    Odpowiedzi: 200| Ilość wyświetleń: 19550| Data: 2006-11-16 13:37:13| Liczba SOGów: 47
  • salto od sciany

    jakis filmikow ze stron.jezeli ktos jeszcze robi salta od sciany niech pisze jakie ma uwagi i jak robi bo technik jest duzo np ja wybijam sie z lewej nogi a prawą staram sie ciagnać do tylu i wychodzi!pozdrawiam

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 19494| Data: 2004-09-13 23:12:01| Liczba SOGów: 4
  • zgubienie brzucha i kilka pytano o...sen

    od jakiegos czasu spro przytylam przez jedzenie w nocy , nawet jezeli duzo jadlam w dzien zdrowo . mam pytanie czy moze byc tak , ze organizm przyzwyczajony do jedzenia co 3 godz budzi sie w

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 17056| Data: 2006-11-25 11:47:40| Liczba SOGów: 4
  • spis siłowni - warszawa

    witam! ostatnio z uporem maniaka poszukuje nowej silki w wawie, dlatego tez zwiedzielem ich bardzo duzo wiec moge sie podzielic swoimi spostrzezeniami; na poczatek silownia s4 www.silownias4.pl maja 5 silowni, a

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 19412| Data: 2009-04-26 20:51:04| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na brzuch prosze o pomoc

    temu robilem 6 weidera zrobilem ja do konca cale 6 tygodni miesnie pewnie sie powiekszyly ale brzuch urosl i to dosc duzo ! teraz chcialbym zrzucic troche tkanki tluszczowej szczegolnie na brzuchu. kupilem sobie pas neoprenowy robie 3 razy w

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 19361| Data: 2007-04-06 12:02:22| Liczba SOGów: 0
  • Thuglife Lecimy nie śpimy

    [size=big] siemano nie ma co duzo pisac,wiele osob mnie moze kojarzyc wiek:18 waga 96 waga startowa redukcji 107 108 wzrost 193 cel:redukcja

    Odpowiedzi: 837| Ilość wyświetleń: 19359| Data: 2014-11-08 18:58:56| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}