Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co jesc watroba

Strona 1 z 2

  • Problem z watroba

    dowiedzialem to wszysko z nia ok jest 3 zazywam hepatil 3 razy 1 tabl. bede wdzieczny za wszelkie uwagi, takze te co jesc czego nie jesc .. jestem kompletnie zdezorientowany z jednej strony wydaje mi sie ze to nic powaznego bo w koncu pani

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12807| Data: 2004-10-07 12:35:44| Liczba SOGów: 1
  • Wi tam i HEEEEEEEEELP

    poniewaz mialem problemy z watroba po przez odkryta u mnie zoltaczke typu a lezalem w szpitalu , nie moglem jesc . starszliwie zjechalem z waga 15 kg w dol mam 184 cm wzrostu i waze 63 kg 2 tragedia na maxa . niechce uzywac narazie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1760| Data: 2002-07-17 13:37:35| Liczba SOGów: 0
  • bialka i gainery to czyste zlo

    ludzie glutaminy itp uzywa sie chociazby w leczeniu, a mowia ze latwo przyswajalne jedzenie jest zle.wiec co lepiej jesc jakies ciezkostrawne gowno...naprawde nie rozumiem ich podejscia

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3008| Data: 2007-02-20 14:40:07| Liczba SOGów: 3
  • Boląca wątroba.

    w nocy, wiec mniemam ze to jest przyczyna, gdyz nie widze innej. co polecacie na regeneracje watroby ew co innego jesc na noc

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 448| Data: 2013-02-19 23:19:50| Liczba SOGów: 0
  • moje życie to piekło

    nie rzucałasie na słodkie.dodam zepierwsza rzecz jaka wstane rano to chec jedzenia słodkiego tak apropo to ja mogłabym jesc tylko słodkie rzeczy to chyba jakies uzaleznienie ale jezelimi ktos jakos doradzi pomozeskomponowac diete ,doradzi czym

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2243| Data: 2006-07-26 17:29:44| Liczba SOGów: 0
  • POMOC potrzebna / redukcja / zaburzenia hormonalne

    hormonalne nie widze zeby jakos specilanie dzialaly ale z tego co wiem maja niska dawke hormonow. raz nie chce mi sie jesc drugi raz strasznie mnie ciagnie do slodkiego. tabletki biore od stycznia. dieta: staram sie jesc dobrze, miec czysta

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2608| Data: 2012-06-02 15:10:25| Liczba SOGów: 0
  • Mass xxl + kreatyna+ dextroza(glukoza)

    wlasna diete oparta na tym co jadlem dotychczasowo, jednak nie jest ona tak super jak wy je opisujecie, ale staram sie jesc jak najwiecej. i tak mam pare pytan, na ktore mam nadzieje odpowiecie: 1 czy owa kuracja bedzie optymalna dla mnie

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2727| Data: 2005-12-02 19:30:54| Liczba SOGów: 0
  • dieta 3300kcal, prosba o kilka rad

    witam. prosze o kilka rad. najpierw napisze co jem a potem zapytam. wiec tak. nie moge jesc codziennie tego samego bo pawia puszczam tylko na sama mysl. opisze swoja diete. kcal/p/ww/t 7:00 platki

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1658| Data: 2008-11-26 15:56:55| Liczba SOGów: 1
  • Odchudzanie dlaczego mi nie wychodzi ? Rady na poczatek

    i bialka oraz witaminy i mineraly . rano prosze pamietac o obfitym sniadaniu . jemy duzo owocow i warzyw . warto jesc takie produkty , ktore przy duze objetosci wlasnej maja malo kalorii , daja nam uczucie sytosci . ad2. trening zaczynamy

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1450| Data: 2008-04-23 08:30:39| Liczba SOGów: 0
  • Czy to szkodliwe ?

    zaczeli ******lic ze to aids wyleczy to tez by ludzie kupowali;] zamaskowany muczaczo 15:20:45 to nic nie powinines jesc ] zamaskowany muczaczo 15:20:47 bo patrz: zamaskowany muczaczo 15:20:53 drob sztucznie pedzony zamaskowany muczaczo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 719| Data: 2008-02-08 15:37:52| Liczba SOGów: 0
  • retencja

    wydalane potasu mimo jego nawet duzej podazy,wiec mowiac inaczej mozna ograniczyc w diecie sod, pic duzo lub malo wody, jesc duzo lub malo potasu, jesc malo weglowodanow a i tak zatzrymywac podskorn awode, wciaz podreslam podskorna poniewaz tylko

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1776| Data: 2007-07-10 10:05:45| Liczba SOGów: 3
  • Konultacja

    1 miesiac , czy wedlug sapoczoczucia i organizmu , czuje sie swietnie i teraz tak mysle ze chcialbym skonczyc jesc cala kretke czyli zostalo mi jescze i hmb jakies 140 ampolek tego i tego , jak myslisz pewnie doszedles do wniosku ze moja

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 812| Data: 2006-01-22 03:19:33| Liczba SOGów: 0
  • Do Sławka Ambroziaka - retencja wody

    wydalane potasu mimo jego nawet duzej podazy,wiec mowiac inaczej mozna ograniczyc w diecie sod, pic duzo lub malo wody, jesc duzo lub malo potasu, jesc malo weglowodanow a i tak zatzrymywac podskorn awode, wciaz podreslam podskorna poniewaz tylko

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2221| Data: 2007-05-26 23:34:33| Liczba SOGów: 0
  • jak zbadac jelito cienkie?

    juz nie moge ,jest coraz gorzej, otoz moje dolegliwiwisci nasilalaly sie od 2 lat, otoz w tej chwili, moge jesc tylko raz dziennie, na sile, nie mam wogule apetytu, prywatnie zrobilem juz chyba wiekszosc badan w ciagu

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 9843| Data: 2008-06-13 04:54:10| Liczba SOGów: 0
  • Jakie białko?

    80 3200g mozna kupic juz za 200 zl a podobno dobre, a wlasnie na smaku mi zalezy bo mam zamiar cos przytyc 64kg i jesc bialko po treningu przed snem i mam jeszcze mass xxl i tez go musze jakos jesc razem z bialkiem i moze cos wyjdzie z tego +

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1463| Data: 2007-12-14 09:05:04| Liczba SOGów: 1
  • oliwa z oliwek - lyzeczka dziennie max

    moja mama poszla do gastrologa, dokladniej to byla jakas doktor nauk medycznych specjalistka i ta doktor kazala jej jesc duzo salatek z oliwa z oliwek, wtedy moja mama powiedziala ze jej syn czyli ja pije oliwe z oliwek lyzkami, tzn lyzke, dwie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 14450| Data: 2005-02-17 21:58:26| Liczba SOGów: 0
  • Nowy plan/dieta itd

    diecie głodówce okolo 1200kcl czasem nawet mniej.zjechałem tak jakies 18kg z 86 do 68 jakos od 3 tygodni staram sie jesc duzo czasem nawet bardzo duzo ze mnie watroba boli;/ a ciu niewazne. przewaznie jadłem od 2 tygodni po jakies 3000kcl

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 263| Data: 2013-07-03 08:49:32| Liczba SOGów: 0
  • KOKS a ŻÓŁTACZKA

    ktora nie mam przeciwciał jeszcze,ale ogolnie czuje sie git testowałem ostro watrobe na sunrise i spoko,no i zaczelem jesc norlalnie i tyc od pazdziernika znow wrocilem na siłownie z za***ista motywacja jem ciagle mass xxl treca aminki jeden cykl

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2285| Data: 2006-02-10 19:24:20| Liczba SOGów: 2
  • Wątroba hlp

    nie wiem czy w dobrym dziale to pisze ale tak czy siak mam nadzieje ze mi pomozecie ... otoz chcialem sie dowiedziec co jesc a czego ni jesc zeby zregenerowac watrobe poniewaz zostala naruszona czasem pobolewa ale jak bylem u lekarza to dal mi

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1954| Data: 2003-08-30 18:04:54| Liczba SOGów: 1
  • Typ - jabłko!!!!!! Pomozcie!!!

    zoladek, watroba to prawda nie chce stosowac drastycznych diet tylko zmienic nawyki zywieniowe , chce wiedziec co jesc zeby tluszcz nie odkaldal sie tak na brzuchu. poradzcie cos!

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 3349| Data: 2004-11-23 12:13:52| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}