Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: co jesc na mase

Strona 1 z 2688

  • ILE KALORII JESC NA MASE??

    ile kalorii jesc na mase

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 18945 | Data: 2008-11-03 12:48:36 | Liczba SOGów: 0
  • co najlepej jesc na mase

    chcialbym sie dowiedziec co najlepiej jesc na mase .... jakas malutka dietke jak mozna bym prosił : i czy bez zadnej diety przy normlanym odzwyainiu białko i kreatyna cos dadza tak szczerze

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 6139 | Data: 2005-03-10 17:42:20 | Liczba SOGów: 1
  • co i ile jesc na mase

    17 lat waze 55 kd i moj wzrost to 74 cm wiec jestem niski i bardzooo chudy i chce cwiczyc na mase i tu moje pytanie co jesc i ile posilkow staram sie jak najwiecej kanapki w szkole wiecej posilkow ale waga sie nie zmienia bo szybko sapalam i

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1034 | Data: 2012-04-23 20:58:03 | Liczba SOGów: 0
  • co jesc w pracy?

    witam, mam prace w godzinach 9.00 16.00 i nie wiem zbytnio co tam moge jesc wczoraj wzialem gainera, orzechy, banana i jogurt i sok raczej nie wezme jajecznicy, czy kurczaka z ryzem ;d mozna

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1647 | Data: 2009-06-03 07:59:56 | Liczba SOGów: 0
  • dieta na mase co jesc

    mam 36 lat zacząłem chodzić na siłownie prosze o diete aha waże96 kg co jesc na mase i ile

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 848 | Data: 2010-11-21 17:53:23 | Liczba SOGów: 0
  • co jesc na mase

    mam pytanko co powinjenem jesc na przyrost masy.nie chce stosowac zadnych odrzywek czy innych zeczy tak zwanego dopingu. czy np kurczak z ryzem i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 878 | Data: 2011-01-05 17:46:49 | Liczba SOGów: 0
  • co jesc na mase

    witam swicze juz 2 miesiac i chcaił bym zczac jesc cos c pozwoloi mi szybciej rosnac

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 135 | Data: 2013-08-29 11:17:38 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase dla 16nasto latka

    witam mam pewien problem mam 16 lat cwicze na silowni okolo 9 mies waze 80 kg i 173 wzrostu.moje pytanie, ile powinnien jesc na mase

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 149 | Data: 2013-12-15 20:01:16 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc i ile zeby przybrać na masie??

    co trzeba jesc i ile zeby przybrac na masie prubuje jesc duzo ale masa niechce isc no i dieta jak dieta pozwalam sobie na nia jak mam pieniadze a z tym krucho mozecie mi pomuc jak i co jesc dobrego zeby przytyc

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 28826 | Data: 2005-03-26 21:19:41 | Liczba SOGów: 3
  • Jesc zeby przytyc

    bywa ze ktos np przy wzroscie 180 cm wazy 50 kg, co nalezy jesc aby szybko przytyc a jednoczesnie nie musiec jesc tony pozywienia dziennie * no pain no gain * * nie jestem hanysem ino goralem *

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 59552 | Data: 2003-09-12 19:37:55 | Liczba SOGów: 1
  • Co jesc aby przytyc

    witam mam 16 lat waze 56kg i mam 180cm jem bardzo duzo i nie moge przytyc. czy macie jakies pomysly na to co powinienem jesc aby przybrac na wadze, a moze jakies odzywki z gory dzieki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 19458 | Data: 2005-05-11 20:45:07 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta na mase - rozpiska na caly tydzien ?

    sie z forum ze jest on uzupelnieniem diety,a ona jest najwazniejsza. czytalem kilka artykulopw na temat tego co jesc ale chcialem sie spytac czy na forum, czy z innych zrodel ma ktos moze jakas rozpiske z przykladowym menu na caly tydzien co jesc

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 14262 | Data: 2004-06-05 15:19:54 | Liczba SOGów: 1
  • Jaka dieta na mase ?

    na 83g białka 99g tłuszczu i 269g węglowodanów. teraz do tego chciał bym jakąś diete biorąc pod uwage ze dziennie moge jesc 4 5 posiłków bo akurat taką mam prace. wiem co jesc ale nie wiem ile i jak to rozdzielic na posiłki. jak by ktoś był taki

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 14124 | Data: 2005-10-09 19:23:16 | Liczba SOGów: 0
  • kfc - jesc czy nie jesc?

    itp . pracuje po 8 godzin i praca jest ciezka wiec szybko robie sie glodny, wiem ze nie jest to zdrowe ale czy lepiej jesc ten posilek np zinger + frytki + cola czy chodzic glodny tyle czasu dodam ze robie aktualnie mase jestem ektomorfikiem.

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 13672 | Data: 2007-02-13 13:34:25 | Liczba SOGów: 2
  • Cwiczenia na mase w domu ?

    innych cwiczen wykonywac nie moge bo nie mam sprzetu. czy znacie jakies mozliwosci aby wykonwyac cwiczenia w domu na mase przeciez moge robic np. 4 serie po 30 pompek ale wg mnie jest to typowe cwiczenie na rzezbe ! czyz nie jak przy

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 110280 | Data: 2003-08-05 23:09:02 | Liczba SOGów: 0
  • ILE POWTORZEN NA MASE??

    michail: ile powtorzen robic na plaskiej w wyciskaniu, zeby bylo na mase ja roobie 12/10/8/6, ale to jest sila chyba. jak na mase

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 22571 | Data: 2003-10-31 09:35:34 | Liczba SOGów: 1
  • Najlepsza odżywka na mase na świecie !!!???

    jeszcze nie napisał jaka lub jaki zestaw odżywek najlepiej niedrogich można uznać za naprawde najlepsze odżywki na mase na świecie . proszę o poważne wypowiedzi na ten temat i dokładne nazwy odżywek lub suplementów na mase do podanej odżywki

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 21643 | Data: 2005-05-03 13:46:24 | Liczba SOGów: 0
  • Plan na mase 3 dniowy

    na plecach 5x 15/12/10/8/6 prostowanie nóg w siadzie 5x 12 spięcia łydek 4x 20 prosze o spr. mojego plnu na mase którym już wcześniej ćwiczyłem, obecnie jestem na regeneracji i chciałbym ostro ruszyć z nim ponownie od poniedziałku ostatnio

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 24028 | Data: 2007-02-17 18:52:30 | Liczba SOGów: 1
  • Plan treningowy na mase (i sylwetke V) do oceny

    witam wszystkich trenuje już około 2,5 roku i chciałbym przedstawić mój nowy plan treningowy na mase oraz prosić o obiektywną ocenę. miałem zamiar trenować tym planem około 8 tygodni wraz z suplementacją carbo i gainer

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 31979 | Data: 2007-10-28 00:17:31 | Liczba SOGów: 3
  • TEST HST + low carb na mase X-pack PePoNeNt pods.str27

    obecnie jestem w drugim tygodniu 10tek nie robiłem fazy 15tek nie wykonuje aerobów. dieta to bedzie low carb na mase : 1. ciemne pieczywo 4kromki z pelnego ziarna, maslo i 100g losos/makrela plus pomidor i majonez 2. ryba/mieso 150g i

    Odpowiedzi: 283 | Ilość wyświetleń: 42193 | Data: 2008-09-08 12:39:22 | Liczba SOGów: 21

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}