Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co ile robic regeneracje

Strona 15 z 4530

  • Ile czasu na regeneracje ??

    witam ile mniej więcej czasu na regeneracje potrzebuje duża partia np:klatka po wykonaniu czterech ćwiczeń po cztery serie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 198 | Data: 2016-02-27 15:49:27 | Liczba SOGów: 0
  • łyżeczka kawy ile kofeiny

    ile kofeiny zawiera 250ml kawy parzonej pedros domowym sposobem czyli zalanie dwóch łyżeczek kawy mielonej gotującą się wodą

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 11171 | Data: 2011-06-20 20:54:42 | Liczba SOGów: 0
  • Zarzut - ile powtorzen i serii???

    chcialbym sobie pocwiczyc zarzut sztangi ale niewiem ile powtorzen najlepiej robic aby zyskac najwiecej sily narazie wykonuje od 3 do 6 powtorzen .chodzi mi o ten wariant

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4156 | Data: 2006-02-11 13:57:58 | Liczba SOGów: 0
  • Ugotowane jaja - Ile mogą leżeć?

    jak w temacie : ile ugotowane jajka mogą leżeć żeby sie nie zepsuły bo jak jem po 10 dziennie i to w 3 posiłkach je mam to niechce mi sie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 11114 | Data: 2009-05-16 10:23:56 | Liczba SOGów: 1
  • Ile Shake ma BIAŁKA?

    czesc!!! mam pytanko czy ktos wie ile shake z mc donalda,ten duzy chyba 0,5l ma kcal i ilosci bialka ..lubie shake i chcial bym wiedziec ile bialka mi to

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 10476 | Data: 2002-08-02 23:54:59 | Liczba SOGów: 2
  • Białko serwatkowe - ile brać, jakie proporcje?

    ważę 62kg i mam zamiar brać białko serwatkowe + ćwiczenia oczywiście żeby nabrać trochę masy; chciałem dowiedzieć się ile tego brać mam tego kilogram i shakera pojemnik . będę to mieszać raczej z mlekiem 1,5%. ile tego brać jednorazowo i w

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 10452 | Data: 2008-12-20 01:01:20 | Liczba SOGów: 0
  • kiedy i ile brac kreatyne

    witam kupilem wlasnie sobie kreatyne 300 tabletek z olimpu i ile mam tego brac i kiedy napiszcie plz!pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 10982 | Data: 2007-09-03 20:33:35 | Liczba SOGów: 0
  • Barki, ile serii??

    ile dać serii na barki tak żeby trening był efektywny ale żeby nie przemeczyć mieśni dodam że mój staż to 2 lata z przerwami.

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 10971 | Data: 2008-07-26 10:56:48 | Liczba SOGów: 0
  • Ile i kiedy OMEGA-3

    mam pytanko kiedy ojakiej porze dnia i ile brac omega 3 mam kapsulki 500mg. czy moge przed silownia do sniadania i na wieczor po jednej

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 10900 | Data: 2005-07-14 11:04:35 | Liczba SOGów: 0
  • Ile razy w tygodniu ćwiczyć by nabrać masy!?

    próbuje nabrać massy ale niewiem ile razy w tygodniu powinienem ćwiczyć! prosze o porade z góry dziękuj!! !!!gonzogohan!!!

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 10885 | Data: 2002-08-03 14:21:05 | Liczba SOGów: 0
  • ile szklanka ma gram

    400 gramów mąki ile to szklanek mąki 400 gramów soli ile to szkalanek soli.proszę o szybką odpowiedz. bardzo serdecznie dziękuję. brak mi

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 10220 | Data: 2010-11-18 14:37:46 | Liczba SOGów: 0
  • ile zeszła wam nauka pływania

    kraulem a ja tak kalecze z deską sie motam jeszcze najgorzej mi idzie chyba jakaś niedołęga jestem 2 powiedzcie mi ile wam zeszła nauka pływania bo mnie to trochu niepokoi baby lepiej od mnie pływają 2

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 10823 | Data: 2009-11-02 22:09:09 | Liczba SOGów: 1
  • Ile białka, ile węgli, ile tłuszczy?

    musze zjeść ok 4000kcal na dzien! jestem w trakcie układania diety, ale nie moge jej ułożyć jeśli nie dowiem się, ile czego mam zjadać w danym posiłku, chodzi o to ze np. 1 posiłek 50%białka,30% wegli, 20% tłuszczy itd i tak aż 8 posiłków :p po

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 9406 | Data: 2008-08-18 13:30:05 | Liczba SOGów: 0
  • ile kreatyny

    ile kreatyny jest w stanie przyjac organizm człowieka czytalem troche o tym i w jednym zrodle jest podane, ze okolo 10g, a w drugim zrodle 2 3g. to wreszcie ile organizm moze przyjac kreatyny dziennie, bo nie chce za duzo brac, aby marnowac

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 10195 | Data: 2006-05-17 16:21:39 | Liczba SOGów: 0
  • ile to 80g cukru

    ile to 80g cukru

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 10732 | Data: 2010-06-25 18:41:23 | Liczba SOGów: 0
  • ile gram maja lyzki??

    witam. mam maly problem. otoz nie wiem ile gram maja lyzki stolowe a jest mi to potrzebne bo nie wiem ile dokladnie sypac. 1. ile gram ma mala lyzka stolowa 2. ile gram ma duza lyzka stolowa dzieki.

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 9520 | Data: 2003-08-20 13:37:16 | Liczba SOGów: 0
  • ile można schudnąć w 2 tygodnie ?

    witam wszystkich mam pytanie ile można schudnąć w 2 tygodnie bo mam jechać nad morze i chcę zrzucić parę kilo . proszę o jakiś plan treningowy plan

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 10119 | Data: 2010-07-10 14:40:42 | Liczba SOGów: 2
  • Ile powinien kosztować 1h Aerobiku lub Siłowni

    chciałbym się zorientować w cenach usług oferowanych w innych placówkach oraz przede wszystkim zalezy mi na informacji ile waszym zdaniem powinna kosztowac godzina aerobiku i siłowni zastanawiam sie czy u nas nie jest zbyt tanio: obecny

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 10079 | Data: 2003-10-28 09:31:59 | Liczba SOGów: 0
  • regeneracja.

    sorry za pytanie ale w wyszukiwarce nie moglem znalezc inf. na temat trwania regeneracji.ile powinna trwac regeneracja po treningu masowym 8 tygodniowym i czy lepiej robic regeneracje po 4, czy 8 tygodniowym masowym. dzięki.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 863 | Data: 2005-03-21 11:51:51 | Liczba SOGów: 0
  • ile trwa cykl kreatynowy?

    witam pytanie jak w temacie oraz ile takich cykli trzeba zrobić czy wystarczy jeden pozdr. gregor beżowy.... pomaluję ten sufit na beżowo.

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 10648 | Data: 2003-12-05 10:03:10 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}