Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co i kiedy można jeść po operacji trzustki

Strona 13 z 5000

  • Kiedy jest ręka a kiedy nie...

    w różnych regulaminach piłki nożnej z różnych źródeł niewiele jest napisane o dotykaniu piłki ręką, tym kiedy można a kiedy nie można jej dotykać ... zwykle owy problem streszcza się do zdania nie wolno jedynie rozmyślnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2223| Data: 2011-01-23 20:42:20| Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna - czy dobrze?

    na obiad ehh te ruskie;]. o której mam jeść ostatni posiłek jeżeli ide spać mniej więcej o północy i co robić kiedy wieczorem już po kolacji dopada mnie ta zgubna chęć na coś tłustego&słodkiego : staram sie temu nie ulegać ale zazwyczaj psuje

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2605| Data: 2005-04-26 16:25:50| Liczba SOGów: 2
  • co jadac zeby nie tyc.

    lubie jesc i raczej nie chce sie katowac jaas dietą. nie jem duzo moim probleme jest to ze nie jadam sniadania, wiecej jadam pod wieczora i czasami tuz przed snem. troche za duzo smazonego i słodyczy. moje pytanie dotyczy tego czego mozna jesc

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1999| Data: 2010-04-18 21:00:36| Liczba SOGów: 0
  • Co jesc? dieta na redukcje

    chciałbym zaczac diete ,mam pare kg do redukcji tylko problem w tym ze nie wiem dokladnie do moge jesc a czego juz nie. gdyby ktos mogl mi pomoc i wypisac co mozna jesc w duzych ilosciach bez obaw ze moze za duzo sie zjadlo bylbym bardzo wdzieczny.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2717| Data: 2009-07-07 15:27:25| Liczba SOGów: 1
  • Co zrobic dla swoich miesni po udanej imprezie?

    pod kołderkę. budząc się rano, modlicie się, aby dziewczyna, z którą się bawiliście była tak ładna jak wczoraj 3 kiedy już wyczołgacie się z łóżka sięgnijcie po wodę 1 litr , przyjmijcie porcje zma w celu podniesienia naturalnego poziomu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2515| Data: 2007-08-20 10:42:53| Liczba SOGów: 4
  • Co jeść po siłowni

    redukuję się już zeszłem z 87 na 79. i mam takie pytanie bo poszedłem na siłownię i kończę ją o 21 jakoś to co ja mam jeść wiem że odrazu powinien jakieś węglowadany a potem posiłek jakiś to ok zjem po siłowni np. banana, wafle ryżowe ale nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2904| Data: 2010-12-15 22:25:33| Liczba SOGów: 0
  • Czy można musli po treningu wieczornym?

    10 minutach jem 150 gram musli na kolacje potreningową zalane 300ml zimnego mleka. i właśnie mam pytanie czy musli moge jeść czy lepiej się przestawić na jakąś rybe dodam że waże 80 kilo z tego 15% tkanki tłuszczowej i nie chce sie otłuścić. z

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3493| Data: 2005-03-21 22:39:34| Liczba SOGów: 0
  • Co po bieganiu wieczorową porą?

    witam. otóż mam 16 lat, 168 cm wzrostu, wagę ~63 różnie to bywa w ciągu dnia . kiedyś biegałem ale to na chudnięcie. dowiedziałem się o maratonie który ma się odbyć za miesiąc. sprawdziłem po pół roku

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3489| Data: 2009-03-28 18:43:24| Liczba SOGów: 2
  • czy po wzieciu kreatyny mozna pic wode?

    na forum pisze sie ze prze 30 40 min po wzieciu kretki nie mozna jesc, a czy mozna pic np wode albo izotonika isostar,powerade btw. czy mozna kretke rozpuscic w mineralnej gazowanej longrunner powszechna nieuwaga na przyzwoite każdej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2664| Data: 2003-06-29 13:03:13| Liczba SOGów: 0
  • FBW po bezmyślnym splicie(0 efektów)

    nogi ale mysle ze ok 90 100kg. mialem bardzo duzy zanik miesni. martwy ciąg: 110x8 wycisk sztangi na płaskiej: kiedyś 105 teraz chyba tyle nie wycisne wiosłowanie sztangi : nie sprawdzane cel: masa przez ten okres nieprzerwanego treningu

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1060| Data: 2011-08-12 17:03:25| Liczba SOGów: 0
  • 6 Weidera mozna wykonywac dluzej niz 6 tyg?

    witam!! chcciałbym dowiedzieć sie czy cwiczenia 6 weidera mozna wykonywac dluzej niz 42 dni np. wykonywac wedlug zaplanowanego planu w 42 dzien 8 serii.... zrobic sobie tygodniowa przerwe i znow zaczac robic 6 weidera od tylu serii ile bd

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2236| Data: 2011-02-19 15:00:59| Liczba SOGów: 0
  • kiedy jeść ?

    pytanko, które pewnie wyda wam sie smieszne, ale dla mnie jest to prawdziwy dylemacior 7 mianowicie chodzi mi o to kiedy mam jesc.. trenuje od godz 20 do 22. czy posilek bialkowy powinien zostać skonsumowany odrazy po treningu, czy nie gra roli

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1625| Data: 2003-09-18 22:09:33| Liczba SOGów: 1
  • Dieta a alergie pokamowe

    , które dość ograniczają możliwości przyrządzania posiłków. nie mogę jeść produktów mlecznych jogurty, twarogi, ni kiedy nawet kiełbasy zawierające białko mleka , jajek, grzybów, owoców toleruję cytryny, żurawinę; owoce typu jagody, maliny,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1217| Data: 2009-05-17 00:24:29| Liczba SOGów: 0
  • Cykl - jak i kiedy?

    witam prosilbym o pomoc w ulozeniu cyklu na mase bo juz sie troche pogubilem i nie wiem co i kiedy brac. trenuje boks 3x w tygodniu + silownia 3x w tygodniu 6kg mass xxl 6kg mutant mass 6kg max carb 2x

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1014| Data: 2011-10-15 21:04:44| Liczba SOGów: 1
  • Zakwasy / naciągnięte ścięgno po rozciąganiu.

    nogi i wykonuję skłony . przedwczoraj chyba trochę się przeforsowałem ponieważ pojawił się ból mięśni ud. nasila się kiedy zaczynam chodzić, po jakimś kilometrze spaceru powoli przechodzi. zastanawiam się co teraz robić, kontynuować rozciąganie,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3606| Data: 2011-07-30 12:36:26| Liczba SOGów: 0
  • kiedy jesc po treningu

    ogolnie robie sobie redukcje, ale tez chce zeby mi rosly miesnie i jako tako to wychodzi, natomiast kiedys czytalem ze jesc nalezy do 30min po treningu aby rosly miesnie i nie wiem wlasnie jak to jest czy np jak sobie zjem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2205| Data: 2005-08-09 16:50:36| Liczba SOGów: 0
  • Pytanie do dietologów jak również do b-50

    jak na nie patrze to widze miche mięcha przemieszanego z zupą idąc dalej z tą myślą chciałem sie zapytać czy na cyklu można np jeść duże domowe obiadki w wersji 2x częściej ta sama ilość i dobić to gainerem czy naprawde trzeba sie spuszczac nad

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1801| Data: 2008-10-02 16:00:54| Liczba SOGów: 0
  • Co mozna ze mna zrobić [Dieta]

    i efekty muszą jakieś być. 2 poprzednie pytanie wymaga wyczerpującej odpowiedzi,nastepne są krótkie:co ze słodyczami można je jeść jesli tak to w jakich ilościach najlepsze są chipsy heh i czy one mocno szkodzą i czy moge je jeść przy waszej

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1994| Data: 2003-01-04 14:01:11| Liczba SOGów: 0
  • Rok po operacji kolana. Jak zaczac...?

    mija rok od operacji kolana zerwane wiezadla krzyzowe przednie w lewym kolanie i chcem wkoncu zaczac trenowac. jeszcze nie biegam.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2194| Data: 2006-02-26 21:28:22| Liczba SOGów: 0
  • Chondromelacja IIst, brak efektów po kwasie (blokada ?)

    po zabiegu okazało się że łąkotka jest cała ale mam chondomelacje iist. zrobili schaving czyszczenie itp. po operacji rehabilitacja, pole magnetyczne, krioterapia i pole magnetyczne. po operacji kolano boli chyba bardziej niż przed. 3 tyg

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1177| Data: 2015-05-16 09:44:45| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}