SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co i kiedy cwiczyc

  • Drogie panie,prosze o pomoc...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli chodzi o ćwiczenia, to powinnaś je bezwzględnie konsultować ze swoim ginekologiem! Tylko on może określić od kiedy i jak intensywnie możesz ćwiczyć! Ile czasu po porodzie jesteś? Zerknij na ten plan http://www.sfd.pl/temat136257/ Zanim zaczniesz ćwiczyć przedstaw go lekarzowi!!! Co do diety, to myślę, że jeśli karmisz piersią, to powinnaś

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 2005-02-14 18:38:17 Liczba szacunów: 0
  • Masa - split czy FBW ?

    Post
    Trening w domu

    Po co w ogóle to zdanie? Każdy trening ma być ciężki, bo inaczej można go od razu wyj**ać. Jak ktoś chce sobie odpoczywać, niech poleży na kanapie. Co to ma do rzeczy? I od kiedy na maszynach nie można ćwiczyć intensywnie i technicznie? Nie o tym tutaj mowa. Ludzie wolą maszyny, bo jest zwyczajnie wygodniej i robią z siebie psueodkulturystów z fo

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3237 Data: 2012-10-06 22:32:52 Liczba szacunów: 0
  • prosze o podpowiedź ;D

    Post
    Doping

    tulowia 3x10/8 4 i 5 cwiczenie mozesz wybrac sobie do wyboru w kazdej sesji treningowej. SOBOTA/NIEDZIELA:wolne brzucha nie rozpisywalem bo to sprawa indywidualna kazdego z osobna kiedy i jak czesto cwiczyc,podobno najlepiej co 2dzien pozdrawiam i zycze przyrostow!!! cwiczenia, dieta, regeneracja i pamietaj ze w okresie regeneracji miesnie rosna

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 2007-06-03 12:40:59 Liczba szacunów: 0
  • HST - plan porato do oceny

    Post
    Trening w domu

    am robić kolejne serie w jednym ćwiczeniu? Np. ma barki robię 3 serie to ciężar ma być taki sam w każdej czy też może jakaś progresja? Ja tylko dodam.. jeśli nie dajesz rady w ostatnich seriach wyciskać x razy, to rozbijasz powt, tak, aby nie dojść do załamania mieśniowego. Np. w mikro 10 - 5+3+2+1 A SD trwało u mnie ponad 3 m-ce Maxy kiedy spr ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 2005-10-29 08:28:02 Liczba szacunów: 0
  • hantle 5 kg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mięśnie to taka chamska istota na początku jak zaczynasz ćwiczyć to wszystko rośnie jest cacy a później kiedy mamy ochotę jeszcze więcej masy i siły ( przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia ) to one nam robią taki numer przestają rosnąć ale człowiek istota myśląca ( przeważnie ) więc zwiększamy ciężar przesco możemy mięśnie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 13996 Data: 2003-03-01 13:00:54 Liczba szacunów: 1
  • Trening do oceny... :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siedząc 4x10 wyciąg górny 4x10 piątek: plecy: ściganie drążka wyciągu górnego 4x10 podciąganie się na drążku szeroko nachwytem 3x10 nogi: prostowanie nóg na atlasie 4x10 przysiady (rzadko) 4x10 wspięcia na palce 4x25 brzucha nie ćwiczyłem a przedramie kiedy miałem ochote i siłe to robiłem :D Pozdrawiam... dodam że nie miałem diety

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 960 Data: 2007-01-18 19:47:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening na szyje!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ko jest spotykana w ćwiczeniuach oporujących. A przecież różne dyscypliny sportu wymagają częstych obrotów głowy, powodujących olbrzymi nacisk na kręgi szyjne, nad którymi niekiedy nie da się zapanować. Ponieważ większość z nas nigdy nie uczyła się obracać głowy w kontrolowany sposób, najlepiej jest zacząć ćwiczyć bez jakiegokolwiek obciążenia. Opó

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2938 Data: 2004-02-03 11:43:43 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące "pseudo" treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kres między liczącymi się zawodami, w których planuję swoje starty. Cykl I Pierwszym po starcie w zawodach jest cykl, który umownie nazywam wypoczynkowym. Trwa on do czasu, kiedy uznam, że znowu mogę wziąć się do solidnego treningu. W cyklu tym trenuję 3-4 razy w tygodniu i wykonuję na każdą dużą grupę mięśniową 3 ćwiczenia, po 3 - 4 serie i 8 -1

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 768 Data: 2004-11-18 15:02:15 Liczba szacunów: 0
  • i nic... :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    t;wystawanie" brzuszka do przodu, nawet najchudszego.Niestety w pewnym wieku już nic tego nie zmieni bo jest to wada utrwalona, mozna tylko pilnować się i napinać brzuch kiedy tylko sobie o tym przypomnisz. 2. Występuje tylko u kobiet. Po prostu zbliżaja się kolejne " wylewne dni" ( wybaczcie określenie ) i wtedy brzuch staje się lek

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 2003-06-04 12:32:04 Liczba szacunów: 0
  • TRUDNE TEMATY

    Post
    Sztuki Walki

    k muay: moj ostatni post poszedl o 21-59 i byl wylacznie odp na ten Qwa88, Twojego nie czytalem wtedy. Przyklad podalem jakistam, niewazne, opowiadac mozna dlugo o sytuacjach kiedy kolesie stosowali niewytrenowane techniki (bo kumpel kiedys pokazal, w ksiazce przeczytal lub z filmu wyjal)- niewazne. zgodze sie, ze lepiej robic cos niz nic. Cos zaws

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 2005-05-30 23:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening Ronniego Colemana

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bie,nie musze sie nikomu tłumaczyć po co mi jego trening,ale jeślitak bardzo cchesz wiedzieć drogi forumowiczu to : z ciekawości, pozatym sam mogę podobnie ćwiczyć, wiesz,z czasem kiedy zmądrzałem stwierdziłem,że góra miesa nei jest mi potrzebna,ale przecież mogę stosować jego trening, tzn podobnie jak on łączyć partie i ćwiczyć je w te dni co Ron

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3269 Data: 2009-01-16 07:43:11 Liczba szacunów: 0
  • Do speców!!! - Wielki Pliz (CYKL)

    Post
    Doping

    yc. Teraz od 2-3 lat koksuja pelna parą. Nie ważne zdrowie, ważne kto weźmie więcej. Napuchną, po 2 miechach im spada i znowu w koło macieja. Jeden przeszedł już zawał. Drugi kiedyś był normalnym gosciem, teraz siedzi w pierdlu. Reszta miała już kontakt z kryminałem, a przecież kiedyś byli to normalni goście. Kiedy widzisz takich ludzi, ile oni bio

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 2002-10-09 17:10:34 Liczba szacunów: 0
  • PROBLEM ZE STAWAMI prosze o pomoc!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wawer22: Co do srodkow: losvato dobrze Ci radzil. brales dosc niekompletny preparat, a jesli nie wiesz nadal co dolega to bierz to wszystko, nie zaszkodzi, a pomoc moze(efekt placebo czasem czyni cuda). 6 tygodni to jest nic. dlatego napisane bylo 6 tygodni. Ja swoje stawy renimowale 6 miesiecy, a ty masz je prawdopodobmie gorzej zjechane. Jak juz

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5491 Data: 2006-09-17 01:27:01 Liczba szacunów: 0
  • Odwieczny problem z barkami....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rzasnie napewno. Procz linkow anglojezycznych moge posilic sie publikacjami naukowymi z ksiazek rehabilitacyjnych od Rion10. Ta, bardzo ladnie jest wyjasnione jak skonczy sie kiedys stawowe regulowanie toru ruchu. Co do wyciskania sprzed glowy, tam jest juz lepiej bo barki sa inaczej ulozone i zawsze w jakims stopniu wlaczy sie rotator, chyba ze cw

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 2008-10-26 18:09:18 Liczba szacunów: 0
  • Czy da się tak zwiększyć masę????

    Post
    Dietetyka sportowa

    przed położeniem, może dlatego że napcham się przed spaniem rano głodny nie jestem;p nie wiem czekam na rady, jeśli coś zakupić do jedzenia to dzięki za info oby coś taniego hehe;p Jeśli chodzi o czas jedzenia to co chwilka on się u mnie zmienia bo chodze do pracy na 4 zmiany ( także w nocy) więc rano dla mnie jest wtedy kiedy wstane czyli różnie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2011-07-27 15:32:34 Liczba szacunów: 0
  • dieta kopenhaska-please help!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    łuchaj, bo ze mną to jest tak: Tak naprawde nie mam wiele do zrzucenia. 3, no moze 4 kilo by mnie usatysfakcjonowało. Jestem dosc drobnej budowy 158 cmm, obecnie 48 kilo, ale kiedy wazyłam 45 wygladałam i czułam sie znacznie lepiej! Chce pozbyc sie troszeczke tłuszczyku z tych kłopotliwych dla kobiet miejsc! Mam w miare ładna sylwetke, wysportowana

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 7859 Data: 2004-06-03 10:50:31 Liczba szacunów: 0
  • S.O.S przeczytacjcie to prosze

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    juz nic nie chcialo puchnac przy normalnym treningu dlatego szukalem innych i probowalem ale zadne raczej nie przynosily konkretnych efektow . Powiem jeszcze tyle ze od czasu kiedy zaczalem cwiczyc przybylo mi ok 20 kg na masie i jestem z tego dumny ale mimo wsyztsko chcialbym dolozyc jeszcze 15 kg do konca roku ,tyle ze oczywiscie w okresie czerwi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2007-03-25 13:27:37 Liczba szacunów: 0
  • poprwka

    Post
    Trening dla początkujących

    ecy. Bery89: raz ze nikogo tutaj nie ochrzaniam jak mi zarzucasz Tak sie sklada, ze ochrzaniasz kazdego, ktory popelnia tutaj jakies bledy. Bery89:dwa ze splitem moze cwiczyc kiedy tylko chce i nie ma zadnej reguly ze fbw najpierw a pozniej split. Pokaz mi, gdzie ja czemus takiemu zaprzeczylem. Nadal twierdze, ze przy takich osiagach gosciowi nie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 2008-11-03 14:44:25 Liczba szacunów: 0
  • Przybranie masy mięśniowej kilka pytań.

    Post
    Odżywki i suplementy

    m to może zmienię "trochę" pytanie: chciałbym zacząć ćwiczyć w domu klatkę,biceps,przedramię i plecy(tak ogólnie wszystko)wiec potrzebuje jakiegoś rozkładu treningu kiedyś ćwiczyłem: klatka: pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu)3 serie x razy-do zmęczenia,pompki na taborecie(ręce na tabaorecie nogi na dole) 3 serie x razy-do zmęczenia

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 981 Data: 2010-06-07 20:13:57 Liczba szacunów: 0
  • Jak robić siłe nie mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    większyć siłę przy jak najmniejszym wzroście masy mięśniowej? Szanowni Znawcy (szacunek, a nie ironia!)! Odstraszacie tych, ktorzy CHCA MYSLEC. Ochoczo rzucacie cyferkami, a kiedy was ktos zapyta o ZASADY/IDEE jakiegos TYPU treningu, to udajecie, ze nie wiecie, o co chodzi. W kazdym razie trudno od was to wyciagnac (patrz moj post: Najszerszy - ..

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4209 Data: 2002-07-21 20:18:16 Liczba szacunów: 0