Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co i kiedy cwiczyc

Strona 13 z 5000

  • popekane naczynka/rumien na twarzy , jakies rady co robic???

    witam ,od dawna dawna mam na twarzy rumience, stosowlame juz przerozne kremy, i iestety tylko maskuja nie lecza, wiec mam pytanko do osob ktore wiedza o co chodzi ,lub slyszlay cos o tym ja kto ustrojstwo mozna wyleczyc laser czy moze jakies

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20804| Data: 2003-02-01 18:45:35| Liczba SOGów: 0
  • Gdzie uderzyć???<CO?>:-?

    no właśnie, zbliżają się wakacje i tak sobie myśle, gdzie właściwie bym walną typowego złodziejaszka, albo 3 żeby jak najszybcie wpałd. wiem, że te które są najskuteczniejsze, prowadzą do ko, albo mocnego przyduszenia, cholernego bulu, a nawet do

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 25287| Data: 2003-06-14 14:26:22| Liczba SOGów: 3
  • Co jesc na pobudzenie hormonu wzrostu?

    mam 16 lat i 178 cm wzrostu. gdzie okiem nie sięgne to wszyscy sa wyżsi, nie wiem co mam robić :/ normalnie rosłem zimą a tu nic :/ z tego co widze to jestem cholernie nierozciagniety, czy jakbym to zmienil to przybyloby mi troche cm ewentualne

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 26023| Data: 2004-01-06 21:12:15| Liczba SOGów: 1
  • Co zrobić by mieć płaski brzuch??HELP

    mam problem.może na początek opisze sie.mam 15 lat, 173 cm. wzrostu, i 85 kg. wagi.mam taki problem, nie mam płaskiego brzuchu tylko..........no możecie sie domyślić .opisze wam może mój jadłospis to pogadamy wtedy. śniadanie:herbata,jogurt.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 28919| Data: 2004-03-12 12:14:20| Liczba SOGów: 1
  • co na kolacje

    ciwcze juz caly miesiac i staram sie przesztrzegac diety. jednak nie wiem co jesc na kolacje, najlepiej jadlbym tylko banany. wiec moze doradzicie mi co jesc na kolacje dzisiaj mialem taki zestaw: bialko kurze + banan + grachamka

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 28446| Data: 2004-04-23 20:40:16| Liczba SOGów: 5
  • Co na Spuchniete oko???

    witam wczoraj troche dostalem i dzisiaj mam masakryczne oko bardzo mocno spuchniete co przylozyc czy co zrobic aby jakos to wygladalo i ogolnie bylo lepiej

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 28348| Data: 2004-12-11 10:54:36| Liczba SOGów: 0
  • Refleksy na wlosach-co to jest???

    mam pytanko: co to sa refleksy, ktore robi sie na wlosach. zaproponowal mi to jeden fryzjer, ale glupio mi bylo powiedziec, ze nie wiem co to jest, wiec powiedzialem, ze sie zastanowie. ktos odpowie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 24500| Data: 2005-01-29 01:41:53| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić zeby mię większy zarost :D

    mam 20 lat i mam sredni co najwyzej :d na polikach jeszcze słabo mi rosnie, a ojciec musi sie golic 2 razy dzinnie :d co zrobic zeby szybciej rósł :d moze czestsze golenie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 28148| Data: 2005-03-13 22:12:39| Liczba SOGów: 0
  • Co jesc i ile zeby przybrać na masie??

    co trzeba jesc i ile zeby przybrac na masie prubuje jesc duzo ale masa niechce isc no i dieta jak dieta pozwalam sobie na nia jak mam pieniadze a z tym krucho mozecie mi pomuc jak i co jesc dobrego zeby przytyc

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 33573| Data: 2005-03-26 21:19:41| Liczba SOGów: 3
  • Co na potencje???

    witam. co jest dobre na potencje. co trzeba jeść lub pić żeby być dobrym w tych sprawach 1 proszę piszcie!!

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 29907| Data: 2005-05-01 13:43:25| Liczba SOGów: 0
  • Co jeść, aby schudnąć?

    siema co powinna jesc dziewczyna aby schudnac ok 5kilo edit: troche temat z***alem niech ktos poprawi co jeść, aby schudnąć zmieniony przez master0 w dniu 2005 05 11 20:18:30

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 23830| Data: 2005-05-11 20:16:55| Liczba SOGów: 1
  • Co powiecie nt. muskulatury Vin'a Diesel'a

    cze.widzialem ze wrzucano tu wizerunki aktorow ktorzy sa nawet niezle zbudowani.zdecydowalem wiec ze tez tak uczynie.ostatnio ogladalem film triple x xxx i najlepiej dopakowanym zbudowanym kolesiem w filmie byl vin diesel.co powiecie na temat jego

    Odpowiedzi: 101| Ilość wyświetleń: 47651| Data: 2005-07-02 19:55:52| Liczba SOGów: 5
  • PROGRAM OGÓLNOROZWOJOWY WG BRUCE'A LEE - co sądzicie ?

    oto jeden z programów treningowych bruce a lee ,co o nim sądzicie i jak porównalibyście to np. z tradycyjnym programem ogólnorozwojowym weidera 1.ramiona a.rwanie : 2 x 8 12 b.zginanie ramion ze sztangą : 2 x 8 12 2.barki a.wyciskanie

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 24193| Data: 2006-04-16 14:53:19| Liczba SOGów: 13
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    ellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo zapraszam do pisania roznych ******l tutaj jakeis kawaly moze znacie smeiszne sytuacje, nie koniecznie na temat treningu, ja jestem w****iony co tu mowic mialem prace dzis mialem isc,

    Odpowiedzi: 10026| Ilość wyświetleń: 175321| Data: 2006-06-19 12:40:20| Liczba SOGów: 58
  • Cynk - co grozi przedawkowanie?

    no właśnie na buteleczce cynku pisze, żeby nie brać więcej niż 10mg na dobe czyli jedna tabletka , a ja chciałbym się dowiedzieć co grozi gdy go przedawkuje no bo przecież nawet gdy niektórzy nie zażywają cynku w tabletkach i jedzą nie raz więcej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 30667| Data: 2006-09-17 17:02:17| Liczba SOGów: 0
  • Co używacie do układania włosów ?

    tak jak w temacie : dlaczego to co wcześniej używaliście i jakie opinie na temat nowego środka ogólnie co możecie powiedzieć... ps. czy guma do włosów da się ułożyć włosy żeby były tak jakby mokre ps1. zawsze moczycie włosy za nim coś

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 21644| Data: 2006-11-26 23:32:11| Liczba SOGów: 1
  • Badanie krwi - o co konkretnie prosic...?

    witam, moze to nie jest temat idealnie do tego dzialu, ale tu napewno znajda sie obcykane osoby. chcialbym zrobic sobie badanie poziomu hormonow. robie to prywatnie wiec kazdy hormon kosztuje. no i sam musze okreslic jakie chce zrobic. a

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20547| Data: 2007-03-08 14:54:07| Liczba SOGów: 3
  • weglowodany vs cukry - o co biega?

    co raz czesciej w opisie skladu produktow widze takie rozbicie: weglowodany xx gram w tym cukry yy gr a nawet ostatnio jeszcze znalazlem: weglowodany xx gram w tym cukry yy gr w tym poliole zz gr cale zycie sie uczylem ze

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 22432| Data: 2007-05-06 20:24:26| Liczba SOGów: 0
  • Taka mała relacja z cyklu( w miare mocnego) ktory cały czas trwa..i co dalej..?

    hmm zaczne od tego ze jest to juz moj 3 cykl...staz..tren 10 lat.głowne załozenia to rozbudowa siły..i utwardzenie sylwetki.. siła na poczatku..klata..200kg. przysiad 320kg martwy 230kg..:/ zaniedbany.. waga około 101 kg..a teraz najwazniejsze

    Odpowiedzi: 200| Ilość wyświetleń: 31058| Data: 2007-06-19 18:33:16| Liczba SOGów: 45
  • co zjeść przed meczem

    witam! mam pytanie co zjesc przed meczem zeby lub co wypic przed meczem zeby sie dobrze gralo i nie czulo zmeczenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 21040| Data: 2007-08-22 19:00:02| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}