SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co i kiedy cwiczyc

  • pompki brak efektów od dawna

    Post
    Trening w domu

    lata temu o ile pamiętam byłem ostatni raz i zapewniam że chodziłem regularnie plany miałem dobre(NIE ĆWICZYŁEM JEDNYM PLANEM) i i ćwiczyłem konsekwentnie. Trudno powiedzieć kiedy zacząłem ale bardziej poważnie zaczęłem ćwiczyć jak miałem 15-16 lat.Ćwiczyłem kilka lat. Sytuacja była taka sama jak teraz z pompkami czyli zastój.Jednak jeśli nie mam

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 10701 Data: 2013-03-11 17:34:09 Liczba szacunów: 0
  • Efekt jojo po ECA???

    Post
    Odżywki i suplementy

    yslalam aby zaczac brac ECA tylko przez miesiac-tyle jest zalecane, ale nie wiem czy to mi nie zaszkodzi bo prawdopodobnie nie bede mogla cwiczyc- pracuje i pozniej nie mam na nic sily.Moze jakas dita?? A co po miesiacu kiedy odstawie ECA?? Mam brac cos innego?? Czy to wogole skotkuje?? Moze lepsza bedzie dla mnie L karnityna?? PROSZE O POMOC!!!

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-10 16:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Czy przerwa jest konieczna??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uzszy okres odpoczynku od treningow(dluzszy w sensie np.tydzien).zrobienie sobie kilkudniowej przerwy jest wskazane dla kazdego. jednak moim zdaniem,nie mozna z gory zakladac kiedy ma to nastapic.wszystko zalezy od tego jak czujemy sie w danym okresie.mysle,ze bez sensu jest robic przerwe w momencie kiedy mamy dalej chec cwiczyc,kiedy na silownie w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 2006-05-21 13:39:38 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase dla poczatkujacych w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    z tego co wyczytalem to a6w jest na spalanie tkanki tluszczowej a ja chcec cwiczyc na mase a pozniej z tego sie rzezbic wiec jak dopiszecie mi to mojego planu treningoowego kiedy i jak mam cwiczyc brzuchy nogi i przedramie dziekuje z gory pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4807 Data: 2008-01-29 20:54:30 Liczba szacunów: 0
  • najtańsza masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sobie nazbierać :F Razowy odpada bo jest za drogi jak dla mnie. Za dużo? Zawsze tyle jem na kolacje to może dwa jajka i 4kromki chleba zwykłego wystarczy?? A ten 5 posiłek to kiedy sobie ustalić?? Może być między obiadem a kolacją?? Aha i co to jest ten przeciw utleniacz?? A w dni treningowe i nietreningowe moge mieć ta sama diete?? Bo zaraz po tre

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5218 Data: 2006-02-10 10:40:20 Liczba szacunów: 0
  • najtańsza masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a i 4kromki chleba zwykłego wystarczy?? NA KOLACJE OGRANICZ WEGLE CHYBA ZE JESTES EKTO, GRAHAMKI TO ZAZWYCZAJ SCIEMA, JUZ PREDZEJ NAPOTKASZ DOBREGO RAZOWCA A ten 5 posiłek to kiedy sobie ustalić?? Może być między obiadem a kolacją?? MOZE BYC, MOZESZ 2 W SZKOLE ZROBIC JAK TAKIS GLODNY Aha i co to jest ten przeciw utleniacz??NP 1G WITAMINY C A w dni

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5218 Data: 2006-02-10 11:11:36 Liczba szacunów: 0
  • najtańsza masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dwa jajka i 4kromki chleba zwykłego wystarczy?? /// SKAD MY MAMY WIDZIEC CZY WYSTARCZY ???? RAZOWY KOSZTUJE 1.50ZL ZA 500GRAM WIEC NIE PRZESADZAJ ZE DUZO A ten 5 posiłek to kiedy sobie ustalić?? Może być między obiadem a kolacją?? /// MOZE BYC Aha i co to jest ten przeciw utleniacz?? //// WITAMINY //// A w dni treningowe i nietreningowe moge mieć

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5218 Data: 2006-02-10 11:38:23 Liczba szacunów: 0
  • Tłuszczyk zniknie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siagnac , po jednej serii cwiczenia , w ciagu treningu chcesz cwiczyc kazda grupe miesniowa , nie wiem czy to dobry pomysl . Lepiej jak bys w ciagu tych 3 dni podzielil sobie kiedy jaka partie cwiczysz no i wiecej seriTluszczyk tym swoim planem zrzucisz ale jesli chcesz sie brac za odzywki to chyba ci zalezy na masie. Nie wiem do czego dazysz , a c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 2003-03-18 18:32:54 Liczba szacunów: 0
  • WIELKI PROBLEM(y) !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mój jadłospis jest "trochę" pokręcony - staram się jeść rano śniadanie, a potem to różnie wygląda. Generalnie jem wtedy kiedy jestem głodna albo jeśli mam taką możliwość (różnie wracam do domu). Czasem jem przepisowe 4/5 posiłków a zdarza się że i dwa. I posiłek: przeważnie - płatki/otręby/rodzynki/mleko albo ryż brązowy/rodzynki/daktyle.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1181 Data: 2003-11-26 12:25:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    1.pierwsza sprawa jeśli ktoś chce nawet amatorsko ćwiczyć SW to split odpada uważam że to system kulturystyczny- jesli bedziesz chciał poruszyć ten temat bo sie nie zgadzasz nie ma problemu 2.za duzo na klate jesli z tricem itd.- TAKIE POŁACZENIE według mnie jest beznadziejne bo czesto triceps jest przetrenowany ta partia i tak mocno pracuje przy T

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 956 Data: 2011-05-16 22:56:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłowni 2x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A czy w takim razie moge robić plan jaki podałem w mailu stosując do ćwiczeń 1,2 progresje taką jak w planie który robi Sniv?? JA NIE ZABRONIE ALE NIE POSWIADCZE EFEKTOW SWOIM PODPISEM OBRAZOWO MOWIAC PLANY JAKIE PODAJE SA SPRAWDZONE NA WIELKIEJ LICZBIE LUDZI - I DLATEGO JE PODAJE Tak z ciekawości dlaczego w jego planie są aż 4 podziały A,B,C,D??

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4216 Data: 2009-01-07 18:23:33 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs BioTechUsa "Twój Idol"

    Post
    Trening dla początkujących

    awrót nowotworu. http://i68.tinypic.com/28higyh.jpg Choćbym pisał o tym przez następne 2 tygodnie to ciężko byłoby chociaż w 1/100 opisać uczucia jakie towarzyszą człowiekowi kiedy dowiaduje się, o nawrocie nowotworu. Tym bardziej nie jestem w stanie wyjść z podziwu jak po takiej informacji można zachowywać optymizm, walczyć a na dodatek wspierać i

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5082 Data: 2018-08-12 10:57:35 Liczba szacunów: 1
  • Prosze o pomoc... (Plecy w domu)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na wakacjach co dziennie ćwiczyć. sprzętu nie mam zbyt dużo; sztangi nie mam mam tylko hantelki i łąweczkę narazie. zbieram na sztangę, ale mam prawko na karku więc nie wiem kiedy sopie sprezentuję sztangę. osiągnąć chcę przedewszystkim masę, a jesli chodzi o plery to również i rzeźbę. co do diety; specjalnie rygorystycznej nie stosowałem, ale zwi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 895 Data: 2003-07-21 12:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Ehh ta nierozwaga... ;/ prosze o pomoc :(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    est wysiłkowi - bodziec do rozbudowy. Aby następnym razem uporać się z treninngiem, twoje ciało odpoczywa i przygotowuje mięśnie do kolejnych zmagań. Regenerujesz się głównie kiedy śpisz, więc zaleca się 8 lub więcej godzin snu. Gdy już podołasz jakiemuś ciężarowi, dodajesz niewiele obciążenia co stanowi kolejny, nowy bodziec dla mieśni - tak bez k

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2006-11-15 18:29:00 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc - zerwane więzadło krzyżowe

    Post
    Zdrowie i Uroda

    puje duża kulawizna, która pojawia się po odpoczynku i ustępuje znacznie po rozchodzeniu kolana. Po kilku dniach prowadzania tylko na smyczy kulawizna ustępuje całkowicie ale kiedy znów sunia trochę pobiega kulawizna wraca. Co można z tym zrobić. Czy w jakiś sposób wzmocnić mięśnie? Weterynarz nie zalecił nam żadnej rehabilitacji po operacji więc n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-02 20:36:12 Liczba szacunów: 0
  • proste plecy

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli pracujesz przy komputerze tyle godzin to powinienes kikla razy dziennie stosowac rozciaganie calego ciala-w tym i plecow. http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm. Wykonuj go tez w domu- malo sie ruszasz- miesnie sa w bezruchu dlugi czas-za dlugi. Sprobuj tez znalezc czas na basen- to pomoze Twojemu kregoslupowi,ale czy na wyprostowni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-09-13 11:29:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 116kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam pytanie. Zauważyłem że ostatnio (szczególnie popołudniami kiedy mam tylko 1 posiłek) jestem głodny. Podejrzewam, że jest to spowodowane treningami - są lepsze, bardziej poprawne i intensywniejsze, zacząłem ćwiczyć 3x w tygodniu. Pewnie teraz czas na hasło posiłek po treningowy - on jest jako normalny ostatni posiłek i to po ok. 30-40 min po tre

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 12824 Data: 2017-03-10 11:38:40 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA VI str.24 CYKL VI - GĘSTOŚĆ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    partii mięśni w poszczególne dni i np. na uda 2 ćwiczenia pod rząd. czy kolejność wykonywanych ćwiczeń jest dowolna? ja robię 5-6 serii na każdym treningu i najlepiej mi jest kiedy robię np:brzuch,biceps,klatka,uda,plecy,barki,uda,brzuch,triceps,łydki,brzuch,grzbiet,w przerwie bieg bokserski około 1 minuty i 2 minuty przerwy między obwodami. staram

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-07 14:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Split 2007.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie ma ruznicy co robisz prawie różnica właśnie jest zasadnicza bo jak od początku bedzie się robiły wszystko niby prawie dobrze ale tak w sumie bez głębszego przemyślenia to kiedy niby ma się nauczyć poprawnie ćwiczyć?? Nikt błędów nie uniknął (nie uniknie) ale trzeba je minimalizować a nie mówi to mnie nie dotyczy. na bicha to trza robic stojac

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2583 Data: 2006-12-25 09:53:29 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie na 1 ręku

    Post
    Inne dyscypliny

    Huh swego czasu interesowalem sie tym dosyc mocno. Wspinaczke trenuje juz jakos 1 rok. I juz wiem ze abym mogl sie podciagnac na 1 rece potrzebowal bym zejsc z wagi ile sie da....obecnie waze okolo 90 kg i jak staram sie podciagnac na 1 rece to tylko ladnie napinam sobie miesnie. Jednakze mam pelno znjamoych co to potrafia, nawet po kilka razy i da

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 15561 Data: 2005-08-13 13:11:07 Liczba szacunów: 0