SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co i kiedy cwiczyc

  • Czy piłkarze ćwiczą na siłowni?

    Post
    Piłka Nożna

    ba czuje sie przemeczona itp a wiadomo jak to dla pilkarza - wazniejsza forma na boisku niz "ile na klate" pamietajmy ze zmeczenie po niedlugim treningu rzadddkooo kiedy jest w stanie tak przemeczyc czlowieka (robiącego wszystko poprawnie, nie dotyczy ludzi z nijakim pojęciem/praktyką o odzywianiu, regeneracji , oraz "mutantow"

    Odpowiedzi: 225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-24 23:38:48 Liczba szacunów: 0
  • Medytacja

    Post
    Sztuki Walki

    przewagę - ale w zadnym przypadku nie zwalnia z ćwiczenia technik i uczenia się stylu tak jak dotychczas - to jest uzupełnienie - bardzo ważne ale tylko uzupełnienie. Powodzenia i wytrwalości w ćwiczeniu - kiedy dojdziesz do stanu jaki opisalem napisz - chętnie z tobą porozmawiam (priv) i podzielę się swoimi doświadczeniami - jesze raz powodzenia.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8026 Data: 2007-07-15 11:44:56 Liczba szacunów: 0
  • Chudnę w oczach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jestem na 100% - mały i chudy (170 cm / ok. 56 kg zanim zaczaęł cwiczyc rok w tamte wakacje ). Zanim nie ćwiczyłem nie mogłem przytyć nie ważne ile jadłem. Od momentu kiedy ćwicze przybyło mi te 3 czy 4 kg - ale to już mówiłem na wstępie ;) Nie ma bata więc, żebym nie był ektomorfikiem. Właśnie od kiedy zacząlem jeść, ak by przytyć (tj. dużo ryżu/m

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2292 Data: 2013-07-25 19:23:56 Liczba szacunów: 0
  • CO NAJLEPSZE...CO NAJGORSZE

    Post
    Odżywki i suplementy

    ego duzo ale nei widze sensu cwiczyc na mase bez wyrobienia odpowiedniej sylwetki) 2 miesiac Kreatynka Creapure 3 miesiac (planowalem wlozyc tutaj Glutamine na spadki jak juz kiedys robielm ale po przeczytaniu postu bodajze Grasika jakos juz mi sie odechcialo:D wiec teraz nieiwem co jest dobre po cyklu kreatynowym) Tylko wlasnie co dokupic jeszcze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2003-12-05 20:29:31 Liczba szacunów: 0
  • Jakie aeroby w domu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiecie co,cwiczenia w domu to nie problem,moze na poczatku trudno o mobilizacje ale to pózniej wchodzi w nawyk a juz najlatwiej jest kiedy sie zajmie czyms innym a cwiczenia przy okazji,ja sie starm czytac ksiazke i jednoczesnie robic wszystkie mozliwe cwiczenia,w najgorszym razie macham nogami i tak mi zleci caly dzien jesli nie wychodze z domu.ty

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-31 22:34:15 Liczba szacunów: 0
  • czym zastapic martwy ciag ?

    Post
    Trening dla początkujących

    lansować tułowiem i efekt jest taki,że wyginasz się w tył od tego zamachu tułowiem co jest bardzo niedobrą sprawą dla lędźwiowej części kręgosłupa.Samo moment napięcia kręgów kiedy dźwigasz duży ciężar też jest dość niebezpieczny.To,że Tobie się tak nie dzieje nie znaczy,że inni tak nie robią bo ja miałem dokładnie taki przykład w środę na siłowni.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3018 Data: 2008-08-09 16:37:57 Liczba szacunów: 0
  • ### SPLITY "ROZRUCHOWE" oraz dla POCZATKUJACYCH ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    izyczna, wiec staralem sie nie przeginac z intensywnoscia. Na razie udalo mi sie utrzymac ACT 3 razy w tygodniu, wiec rozpiske na splita zrobilem tez na 3 razy w tygodniu. Co kiedy: A: Barki, Plecy, Triceps, Brzuch, Przedramiona B: Klatka, Biceps, Nogi, Brzuch, Przedramiona Ilosc powtorzen: Tydz 1: Pon- A: 15-20 Sr- B: 12-15 Pt- A:

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 16261 Data: 2007-03-11 07:02:08 Liczba szacunów: 0
  • postukac na silowni , ale kiedy?

    Post
    Trening dla początkujących

    iem co jest dla mnie dobre i co działa. oczywiśnie szalej z intensywnościa treningów siłka 3 razy w tygodniu oraz 3 razy aero po 20 - 30 min w zupełności wystarczy i pamiętaj kiedy jesteś na redukcji musiz spożywać więcej białka tak około 3g/kg. z suplementów polacam bcaa lub glutamine, glutamina jest tańsza. najpierw ułóż sobie diete. a dopiero pó

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 2006-11-14 15:17:17 Liczba szacunów: 0
  • Od pasa w górę kości, od pasa w dół galareta :( i co z tym zrobić? Pytanie do Jacka R

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A co myślisz o braniu jakiś spalaczy tłuszczu w dni kiedy bede cwiczyc tylko uda i posladki? A co do Mp 2 creatin, to mam brac tylko 2 razy w tygodniu po treningu siłowym ?(no właśnie, mówiąc o treningu siłowym, mówimy o "męczeniu" górnych partii ciała?)będzie jakis efekt? Moze pytania sa głupie, ale... no nie ukrywam, jestem zielona, moz

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 7667 Data: 2007-04-10 23:31:21 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gow... I tutaj pojawiaja sie pytania. Czy masz mozliwosc cwiczyc silowo? Ile czasu (tygodniowo) mozesz poswiecic na wysilek fizyczny (wiem dobrze, ze z czasem moze byc ciezko kiedy jest sie mloda mama)? Czy bedziesz miala mozliwosc wykonywania cwiczen aerobowych (bieg, rowerek)? Ech i na sam koniec... Zaloz moze swoj dziennik w tym dziale: http://

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2877 Data: 2008-01-17 11:57:20 Liczba szacunów: 0
  • Efka dla girl ??

    Post
    Doping

    sie non stop...Przynajmniej ja tak to widze. Efedryna jest dobra bo no daje powera, ale przy tym ona musi cwiczyc jakies areoby, pozatym bardzo hamuje apetyt, ale w momencie kiedy przestaje brac apetyt wraca i power znika, wiec nie wiem czy jest sens. No i oczywiscie sprawa sercowa A serducha troche szkoda Zmieniony przez - aniolek85 w dniu 2004-

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2646 Data: 2004-11-06 18:48:01 Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatą-dlaczego nie rośnie??

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam może to będzie i monotonne ale ja też mam problem z mięśniem klatki. Chodzi o to że mi nie chce się z kolei rozwijać środkowa część klatki, jak się przeglądam w lusterku to wyglądam z tego powodu dosyć zabawnie... Od mniej więcej roku z przerwami ćwicze na hantlach klatke więc teraz to już w ogóle straciłem orient co się dzieje Niestety na r

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3290 Data: 2008-07-27 00:45:46 Liczba szacunów: 0
  • Zapasy najleprzą sztuką walki na świecie

    Post
    Scena MMA i K-1

    na pełny siad ale teraz moja siłka wygląda bardziej kulturystycznie(myślę, że na ławce osiągnę niedługo conajmniej 170kg) Przysiady trochę mi przeszkadzają przy akrobatyce - kiedy przestałem je robić szybko zacząłem wykonywać salto w tył i flik flak a potem kombinację rundak - flik flak - salto w tył. Ale ostatnio zauważyłem coś takiego - robiąc d

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19710 Data: 2001-10-28 20:41:57 Liczba szacunów: 0
  • problem z klatą. nierówno

    Post
    Trening dla początkujących

    ark jest silnijniejszy w porównaniu do klatki- wiecie o co mi chodzi mam nadziej :) Czuć to myśle ze wiem jak sie powinno bo z czuciem innych mięśni nie mam problemów i czuje kiedy poracują a kiedy sie obijają :) Przy bicepsach czasem czuje jakby każde włókno, jakby aż pękało :P Co do ciśnienia to zawsze miałem troche podwyższone z przyczyn genetyc

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 2009-11-14 17:15:47 Liczba szacunów: 0
  • NOWE FBW DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Według mnie kolejność partii jest oczywista. nogi,plecy,klata,barki,łapy Jak chcesz dobrze ćwiczyć nogi lub plecy, kiedy robisz je w środku treningu i jesteś już zmęczony robieniem bicepsa? (znam takich co robią plecy po bicepsie :D) Największa partia mięśniowa - potrzebuje najwięcej energii. Jeżeli przed plecami robisz 2/3 inne partie to według

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 857 Data: 2014-08-16 20:59:47 Liczba szacunów: 0
  • NOWE FBW DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak chcesz dobrze ćwiczyć nogi lub plecy, kiedy robisz je w środku treningu i jesteś już zmęczony robieniem bicepsa? (znam takich co robią plecy po bicepsie :D) . Ty to zdanie wypowiedziałeś serio? .... Chodzi Ci o to, że kolejność nie ma znaczenia?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 857 Data: 2014-08-16 22:08:03 Liczba szacunów: 0
  • czesciowo usunieta lakotka,a muay thai

    Post
    Scena MMA i K-1

    ie, czy po każdym ostrym starciu zastanawia się Pan, jak trzeba będzie poskładać nieszczęśliwców? W czasie gry patrzę na kolana, barki, biodra. Modlę się, żeby wytrzymały. A kiedy nie wytrzymają? Odruchowo zaczynam się zastanawiać, co trzeba będzie zrobić, żeby człowiek odzyskał zdrowie. Czasem myślimy o piłkarzach: "Robią majątek na tak bana

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5421 Data: 2004-07-01 16:53:13 Liczba szacunów: 0
  • Mogłby ktos zerknąć? split na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    bylem (wczesniej) z tymi dolegliwosciami u lekarza (na kolano przechodzilem rehabilitacje) i dowiedziałem sie: kolano: mam cwiczyc, ale nie przeciążać i dać sobie spokoj kiedy boli, stad maszyny i male obciążenia plecy: to nie jest uraz tylko skolioza, ktora wg lekarza ma teraz co 3 osoba. Mam pływać i podciagac sie do karku w szerokim chwycie. To

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2009-11-08 15:31:24 Liczba szacunów: 0
  • Czy Kreatyna mi zaszkodzi?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale chyba nie chcesz powiedziec, ze 10 cykl kreatyny jest tak samo skuteczny jak 1? Co do magii to ten 1 jest wrecz magiczny A co do tego kiedy ja brac to moze faktycznie nie ma co czekac na jakis straszny zastoj, ale nie ma tez co zaczynac od kretki. Prawda jest taka, ze piewrwszy cykl kretki jest najmocniejszy

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 2004-09-20 13:16:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek: Klatka+Biceps 1. Wyciskanie sztangi na ławce ujemnej - 3/4 serie - 15,13,11,9 (progresja ciężaru między 1 i 2 oraz 3 i 4 serią) 2. Wyciskanie hantelek na ławce dodatniej - 3/4 serie - 15,13,11,9 (progresja) 3. rozpiętki na płaskiej 3 serie po 13, progresja 4. Biceps 5. Biceps Plan na biceps chciałbym zmienić, ale nie wiem co dać. Zale

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 747 Data: 2007-11-20 09:55:18 Liczba szacunów: 0