Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: co dostane w aptece

Strona 1 z 158

  • INDIE- co dostane w aptece

    witam panowie, krótkie pytanie, jakie preparaty dostane w indyjskiej aptece proszę o konkretne i szerokie info. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 271 | Data: 2011-10-10 15:53:52 | Liczba SOGów: 0
  • jakie sterydy dostane w aptece?

    wiem że napewno dostane testosteron i metanabol polski a czy coś jeszcze jak tak to co i pod jakimi nazwami

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1103 | Data: 2010-06-07 10:49:24 | Liczba SOGów: 0
  • co kupie w aptece na silownie

    czy dostane w aptece cos na silownie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 168 | Data: 2013-07-01 23:50:34 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie są skuteczne środki do wybielania zębów dostępne np. w aptece

    czesc, chciałbym się dowiedzieć czy ma ktos pojecie o środkach wybielajacych zęby ale naprawdę skutecznych . takich które mógłbym bezposrednio zakupić w aptece czy ktoś ma jakieś doswiadczenie czy warto zakupić cos takiego

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 34674 | Data: 2004-06-23 11:29:47 | Liczba SOGów: 0
  • Clomid w aptece...

    hi, na wstępie witam się ze wszystkimi bo piszę tu po raz pierwszy. chcę się dowiedzieć czy w aptece w polsce dostanę clomid tzn. czy wogóle ten środek sprzedawany jest w polsce, a jeśli tak to pod jaką nazwą handlową

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 18526 | Data: 2001-11-15 23:19:20 | Liczba SOGów: 3
  • Czy w aptece dostane puste kapsułki ?

    do rozrobienia jednak smak jest ochydny i mam odruchy wymiotne . moje pytania są następujące : 1.czy w aptece dostane puste kapsułki które będę mógł wypełnić w.w suplem, jeśli tak to jak się one nazywają tzn jak mam się o to zapytać 2. czy

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2877 | Data: 2012-03-26 11:54:06 | Liczba SOGów: 0
  • Bialko + Biosteron + Meta ?

    a jeszcze czy hetapil i sylimarol to normalnie sie zakupi w aptece czy po 100 metki wskazany jest clomid i czy go dostane w aptece bez recepty jezeli nie bedzie clomidu spadki beda wieksze niz gdybym go zarzyl ... clomid powinno sie zarzyc 5

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 3455 | Data: 2004-08-14 22:52:11 | Liczba SOGów: 0
  • cykl dobka pomocy

    są ceny poszczególnych prearatów i w jakich ilosciach znajdują sie w paczce a ile nalezy ich azkupic i gdzie to dostane bo gdzies czytałem ze niektóre dostane w aptece ale jak tak czy dostane je bez recepty pomózcie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 509 | Data: 2003-07-04 17:58:43 | Liczba SOGów: 0
  • POLSKA APTEKA

    niej na chwile pieczatek i wypisac sobie np: anavaru, bo na recepte 50zl a na czarnym rynku ze 2 banki. tylko czy go dostane w aptece ===!polish+power!=== http://wiem.onet.pl/wiem/snd/77477 5757 h.mp3

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2690 | Data: 2003-12-01 18:31:34 | Liczba SOGów: 0
  • nolvadex dostane bez recepty???

    czy dostane bez recepty w aptece nolvadex planuje cykle deki i suski

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2461 | Data: 2004-01-29 18:23:54 | Liczba SOGów: 0
  • co zamiast clomidu ??

    nolve z apteki i tamoxifen bede mial zalatwione... czy sa w aptece produkty podobne do clomidu.... a moze clomid dostane w aptece bo boje sie przy dece bloku... czy sama nolva wystarczy.

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2534 | Data: 2006-01-14 15:58:48 | Liczba SOGów: 0
  • Lista produktów Olimp dostepnych w Aptece

    biniu albo ktos inny 14 chcialbym sie dowiedziec jakie produkty olimp dostane znajde w aptece 3

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 1621 | Data: 2010-01-13 18:54:31 | Liczba SOGów: 1
  • cykl susta+meta - osłonki, itd

    witam, jakie osłonki na cykl z sustą i metą na wątrobe to wiem jakie, ale reszta nolvadex dostane w aptece bez recepty i coś jeszcze przeciw trądzikowi na cykl by mi się przydało, itd.. proszę o nazwy i m.in jaka

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1569 | Data: 2008-02-02 11:05:09 | Liczba SOGów: 1
  • HCG w polskiej aptece

    szybkie pytanie czy dostane w pl aptece hcg , jesli tak to pod jaka nazwą bo pregnylu na chwilę obecna nie ma.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1563 | Data: 2009-12-02 14:51:01 | Liczba SOGów: 1
  • Witamina B12

    czy dostane w aptece witamine b12 bez recepty czy to tylko na recepte sprzedaja

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 5136 | Data: 2005-06-17 16:25:50 | Liczba SOGów: 0
  • jaka meta w aptece

    juz nie produkują i pani w aptece powiedziala ze nie ma nigdzie.....napiszcie prosze moze jakas inna nazwe to moze dostane w zastepstwie bo mam juz recepte wypisana...pzdr

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1015 | Data: 2008-03-02 18:43:26 | Liczba SOGów: 0
  • co udalo sie wam kupic bez recepty w aptece?

    typu testosteron nie da rady kupbc napewno bez recepty, a jestem ciekaw jak to jest jak ma si ekogos znajomego w aptece czy taki kto smoze sprzedac bez recepty co nieco i nie poniesc konsekwenci

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 10444 | Data: 2005-12-25 18:15:25 | Liczba SOGów: 2
  • sterydy apteczne

    witam mozecie wymienic sterydy ktore dostane w aptece na recepte

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 2954 | Data: 2010-01-18 18:56:38 | Liczba SOGów: 1
  • TRĄDZIK płyny/papki robione w aptece

    artykulow i w gazetach i w necie. wracajac do tematu wyszukałem fajny art. ze ludzie chwalą sobie płyn robiony w aptece na bazie detreomycyny: detremycyna 2.0 antybiotyk ac. salic. 1.0 kwas salicylowy hydrokortizon 0.25 spirytus vini 50%

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7401 | Data: 2009-10-01 23:08:41 | Liczba SOGów: 0
  • czy bez recepty dostane?

    ciele kilka czeronych, luszczacych sie plamek.podejrzewam,ze jest to jakis grzybek.moje pytanie jest takie.czy sa w aptece jakies specfiki na cos takiego bez recepty jesli tak to prosilbym o nazwy.pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2334 | Data: 2004-12-02 11:56:19 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}