Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: co daje najwiecej sily

Strona 103 z 1087

  • 5 miechow za mna.

    2007/20070205201751 przod luzem. staz: 5 miesiecy. narazie daje tylko przod, pozniej dodam reszte.

    Odpowiedzi: 49 | Ilość wyświetleń: 7060 | Data: 2007-02-05 20:17:55 | Liczba SOGów: 2
  • Rzezba, wpierw masa czy spalenie TT ?

    wg. wagi mam ok. 13% tt, waze 77 kg przy wzroscie 187cm. jak tylko sie ociepli zamierzam podjac sie hit, wyczytalem ze daje najlepsze efekty przy spalaniu tluszczu a tego musze miec jak najmniej jesli chce miec krate. prosilbym kogos

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 457 | Data: 2009-01-10 22:24:57 | Liczba SOGów: 0
  • Boldenon+ Propionat + winstrol

    lab 100 tabletek dawki boldzia 500 mg na tydzien, propa 100 mg co 2 dzien, winstrol 3 razy dzienie po tabletce co daje 60 mg na 2 dni. moje pytanie nie wiem czym sie najlepiej odblokowac... moze pregnyl po cyklu + nolva a moze clomid +

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 1457 | Data: 2009-12-03 16:34:33 | Liczba SOGów: 1
  • MUZYKA I TRENING

    ostatnio wpadlem na pomysl zeby na treningi samemu brac walkmana i kasetke z samymi bojowymi kawalkami. to mi daje takiego powera ze nie uwiarzylem. dawalem z siebie wszystko. muzyka dziala mi chyba jakos na psychike i mobilizuje do

    Odpowiedzi: 76 | Ilość wyświetleń: 7056 | Data: 2004-05-21 23:59:31 | Liczba SOGów: 3
  • Cwiczenie nog a testosteron....

    dobra motywacje do cwiczenia nog,gdyz wyczytalem ze podczas cwiczenia miesni dwuglowych ud organizm wydziela najwiecej testosteronu gdyz miesnie te maja najwiecej wlokien miesniowych . ale nigdzie nie znalazlem informacji szczegolowych o tym

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2652 | Data: 2004-04-07 11:23:55 | Liczba SOGów: 0
  • Kurczak Zapiekany z serem pieczarkami i papryka

    2010/20100315194709 2 jajka utrzepane w szklance ; pieprz + sól 3 ziemniaki 2 główki pieczarek 1/4 papryki ja daje 3 rozne wiec wychodzi prawie cała jedna papryka 500g kurczaka 100g sera gouda 100g parmezanu mozna dac 200g goudy

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 7055 | Data: 2010-03-15 19:34:07 | Liczba SOGów: 4
  • Prosze o ocene mojej ogolnorozwojowki - ACT

    cwiczen, np.wyciskanie, rozpietki i przenoszenie po 23 razy, bica tez kolo 25 i teraz pytanie czy robic tyle ile daje rade czy tylko pobudzic miesnie czyli ok.15 cwiczen, czytalem juz rozne opinie na temat ilosci powtrozen i dobrze by bylo

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 452 | Data: 2005-06-23 22:06:45 | Liczba SOGów: 0
  • cos na vitale

    sily vitalne bo normalnie zaczyna mnie to juz w****aic niewasko. przed treningiem biore xp z 50 carbo i to tez malo daje czasem zdarza sie ze ziewam pomiedzy seriami 7 jest cos co moze mi pomoc edit: aha to nie jest przetrenowanie bo

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 1451 | Data: 2005-06-02 13:45:12 | Liczba SOGów: 1
  • Michal29/Dziennik TS/W pogoni za siłą

    39 40 klatka 123 125 pas powiedzmy ze 90 42 nogi 68 69 łydki 43 cele: poprawic przysiad i powrocic do sily w wyciskaniu jak bede mogl juz cwiczyc. zmieniony przez michal29 w dniu 2009 10 23 21:09:49

    Odpowiedzi: 185 | Ilość wyświetleń: 6043 | Data: 2009-10-23 21:09:18 | Liczba SOGów: 6
  • Węglowodany przed treningiem

    witam, mam pytanie. czy przed treningiem należy zjesc jak najwiecej weglowodanów.. bo jesli tak to przed treningiem zamiast ryzu, lepszy jest makaron spagheti . ; p czy tam jak to się pisze. ; p

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5035 | Data: 2010-01-10 19:48:51 | Liczba SOGów: 0
  • Młody człowiek do odchudzenia troche bym chicał.

    bym zrzucić z 15 kg mam na to 2 miechy około. i lub też do feri zrzucić całe to sadlo..czyli około do lutego.. co daje nam hmm 7miesiecy moge ćwiczyć biegać wszystko jestem zdrowy jak koń ; . albo ryba. dostałem taka diete i pytanie mam co do niej

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 434 | Data: 2009-07-13 00:11:15 | Liczba SOGów: 0
  • lowcarb do sprawdzenia

    90 minut 3x bieganie hiit praca siedzaca zapotrzebowanie obliczylem na okolo 2700 kcal co po odjeciu 200 kcal daje 2500 kcal rozlozylem to na: 180g bialka 2g na kg 185g tluszczy ~2g na kg 30g ww 0,3g na kg czy wszystko dobrze

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 427 | Data: 2008-11-08 17:00:37 | Liczba SOGów: 0
  • A.M.G + Creasteron - test

    biorących udziałw tescie[/color] [color=blue]a.m.g.[/color] powoduje szybki wzrost siły i masy mięśniowej daje efekt pompy matrix pro hormonalny powoduje szybki wzrost siły i masy mięśniowej daje efekt pompy matrix

    Odpowiedzi: 103 | Ilość wyświetleń: 4433 | Data: 2014-09-13 16:01:33 | Liczba SOGów: 1
  • Bieganie a bolące kostki

    po kilkanaście kilometrów i powrócił mój największy problem bolące kostki. są one moją piętą ahillesa. : nic nie daje mi się tak we znaki płuca, uda, łydki jak kostki, jak coś sprawiało mi dyskomfort w biegu to właśnie one. co dziwne aktualnie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7023 | Data: 2009-07-05 12:30:24 | Liczba SOGów: 0
  • Sposób na hardgainera

    zauważasz, że brakuje ci kilku dobrych kg zapisałeś się na siłownię chcąc zdobyć nieco masy ciężko trenujesz, wydajesz kase na kolejne odzywi, jednak wskazówka wagi nie chce ani drgnąć nie martw się nie jesteś jedyny, a twój problem jest wspólny

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 7019 | Data: 2008-02-22 22:04:18 | Liczba SOGów: 14
  • pare kilo wiecej

    i 81kg ob.bica 39 klatka 108 barki 125 plecy 111 brzuch 82 udo 55 lydka 40 silowo jest dobrze ale waga nie daje mi spokoju 12 najwiecej warzylem w maju tego roku 84kg ale bralem shocka i storma prez czerwiec spadlem do 80 co tak grzalo

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 415 | Data: 2010-11-20 16:37:04 | Liczba SOGów: 1
  • Dziennik/Muflononononon

    staral sie tu czesto wpadac i opisywac dokladnie trening z danego dnia + diete z danego dnia emaaaa, trzymajta sie, daje jeszcze zdjecie 7 wypada sie pokazac na dzien dobry :d http://img704.imageshack.us/img704/7846/dsc05195 szatan we

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 410 | Data: 2010-01-16 22:15:39 | Liczba SOGów: 0
  • redukcja przy zachowaniu i rozbudowie miesni

    tluszczowej a teraz chyba spowrotem jej nabieram wraz z masa..tyle ze ja juz nie chce wiecej masy: zauwazylem ze najwiecej tluszczyu mam na dole klaty i bokach oraz na brzuchu i w bocznych jego okolicach..chce tez zmniejszyc obwod talii: prosze

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 5008 | Data: 2006-11-12 12:13:37 | Liczba SOGów: 0
  • Typ gruszki - duzy problem

    tzw drugich bioder i ud. poza tym obszarem jestem bardzo szczupla moze nawet za bardzo co w zestawieniu z udami daje fatalny rezultat. dodam jeszcze 57 kg, 171 cm. od dwoch tygodni chodze na silownie. co dwa dni na okolo poltorej godziny.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7004 | Data: 2003-02-28 18:32:43 | Liczba SOGów: 3
  • deca-przyrosty!!

    witam ciekawi mie jakie przyrosty można osiągnąc po 10zaszczykach deki ile sily w wyciskaniu ile w bicepsie ile średnio dzielcie sie wszyskim pozdro!

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 6002 | Data: 2006-05-15 22:26:59 | Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}