Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: co daje najwiecej sily

Strona 103 z 1088

  • pare kilo wiecej

    i 81kg ob.bica 39 klatka 108 barki 125 plecy 111 brzuch 82 udo 55 lydka 40 silowo jest dobrze ale waga nie daje mi spokoju 12 najwiecej warzylem w maju tego roku 84kg ale bralem shocka i storma prez czerwiec spadlem do 80 co tak grzalo

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 416 | Data: 2010-11-20 16:37:04 | Liczba SOGów: 1
  • redukcja przy zachowaniu i rozbudowie miesni

    tluszczowej a teraz chyba spowrotem jej nabieram wraz z masa..tyle ze ja juz nie chce wiecej masy: zauwazylem ze najwiecej tluszczyu mam na dole klaty i bokach oraz na brzuchu i w bocznych jego okolicach..chce tez zmniejszyc obwod talii: prosze

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 5020 | Data: 2006-11-12 12:13:37 | Liczba SOGów: 0
  • deca-przyrosty!!

    witam ciekawi mie jakie przyrosty można osiągnąc po 10zaszczykach deki ile sily w wyciskaniu ile w bicepsie ile średnio dzielcie sie wszyskim pozdro!

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 6020 | Data: 2006-05-15 22:26:59 | Liczba SOGów: 3
  • Dziennik/Muflononononon

    staral sie tu czesto wpadac i opisywac dokladnie trening z danego dnia + diete z danego dnia emaaaa, trzymajta sie, daje jeszcze zdjecie 7 wypada sie pokazac na dzien dobry :d http://img704.imageshack.us/img704/7846/dsc05195 szatan we

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 412 | Data: 2010-01-16 22:15:39 | Liczba SOGów: 0
  • Promocyjne ceny na suple z USA z okazji nowego roku :D

    okazji poki jest! cena za przesyłke 6zł konto 11zł pobranie a oto co mam do opchnięcia po promocyjnych cenach daje w kolejnych postach z dokładnym info o produkcie i normalnej cenie detal.

    Odpowiedzi: 76 | Ilość wyświetleń: 7215 | Data: 2004-12-21 20:12:14 | Liczba SOGów: 3
  • Wzrok [art] - wg mnie ciekawe

    wzroku, że problem jest chyba tylko w tym, żeby o tym pamiętać. spryskiwanie zamkniętych oczy zimną wodą zabieg ten daje wypoczęte, błyszczące oczy a stosować go powinno się przynajmniej 3 razy w ciągu dnia. nabierz więc w przygięte dłonie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 7214 | Data: 2007-05-02 11:47:51 | Liczba SOGów: 7
  • narty a snowboard

    mam zamiar sobie kupic narty lub snowboard i nie wiem co wybrac: obecnie jerzdze na nartach i chciałbym sprobowac snowboardu:d moze mi doradzicie co daje wieksza frajde trudno sie jezdzi na snowboardzie

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 7212 | Data: 2009-01-18 19:23:39 | Liczba SOGów: 0
  • Aktualna forma-prosze o ocene

    witam! dawno nie dawalem zadnych zdjec,wiec ocencie czy jest jakis progres 3 aktualnie jestem w trakcie robienia sily a za 3 tygodnie zaczynam mase. trenuje 4 razy w tygodniu systemem: pon:barki+triceps wt:udo+lydki+brzuch czw:klata+biceps

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 6000 | Data: 2008-10-16 11:52:28 | Liczba SOGów: 20
  • Pompki - jak dlugie przerwy

    to byc ok. 1min, jednak jesli wydluze ten czas do powiedzmy 2min moge wkonac wiecej powotrzen w seri i nie wiem co daje lepsze rezultaty. bede bardzo wdzieczny za odp. i ew. korekty planu :

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1401 | Data: 2004-10-20 15:07:27 | Liczba SOGów: 0
  • Dwoch kozakow na srodku jeziora

    siemka daje tu fotki zrobione dnia 23lutego w borównie na tych fotkach stoimy cortino i ja na srodku zamarznietego jeziora a

    Odpowiedzi: 44 | Ilość wyświetleń: 7199 | Data: 2003-02-28 14:20:20 | Liczba SOGów: 12
  • PYTANIA DO LEKARZA UROLOGA

    rivanolem jak najwiecej . robimy to kilkanascie razy na dzien ale nie widze efektów.teraz syn boi sie tej operacji i daje se dotykac siusiaka . bardzo prosze o jakies rady co moge jeszcze zrobic z góry dziekuje ślicznie za każdą odpowiedz i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 396 | Data: 2011-09-13 10:01:00 | Liczba SOGów: 0
  • zma dla 16 latka ??

    cz mozna brac zma w wieku 16 lat zma, bialko, gainer, i glutamine co daje zma np na mase dobre jest sily duzo w kupie siła !!!:

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1388 | Data: 2003-07-25 14:18:50 | Liczba SOGów: 0
  • Clomed. Po cyklu z anabolikami

    witam! jak w temacie mam pytanie czy clomed można stosować po cyklu np. prop+meta. pytam z czystej ciekawości 1 daje sogi 5

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 7188 | Data: 2007-12-10 16:48:19 | Liczba SOGów: 2
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy - Debiuty 2013

    450g dziennie + ~300g owoców głównie jabłka, pomarańcze, ananas 3300 kcal + 280kcal po treningu z wpi + carbo co daje w dni treningowe około 3600 kcal. na dzień dzisiejszy wygląda to już nieco inaczej, cała redukcja była przeprowadzona na

    Odpowiedzi: 149 | Ilość wyświetleń: 7191 | Data: 2013-03-14 17:58:19 | Liczba SOGów: 1
  • Stack kreatynowy + przedtreningowka

    4 tyg temu zakonczylem cykl na mono universal . trening mam 3 razy w tyg, po pracy i często brakuje sily zmeczenie daje sie we znaki . chce zrobić cykl na jakims stacku kreatynowym i dodać do tego przedtreningówke. proszę was o pomoc w

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 1383 | Data: 2012-04-17 19:43:54 | Liczba SOGów: 0
  • opuchlizna na twarzy

    witam, nie zna ktos jakis metod aby zmniejszyc szybko opuchlizne na twarzy. stosuje lod ale to malo daje pozdro

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 7182 | Data: 2006-08-06 16:06:36 | Liczba SOGów: 0
  • odzywki i kreatyna, co jest najlepsze na pierwszy raz??? pomocy...

    mi sie nabijac masa. myslalem ze dobre jest połaczenie jakiejs odzywki, kreatyny i hmb. dlatego prosze powiedzcie mi co daje najszybsze efekty i ze jak bede jadl te trzy rzeczy i chodzil 3 razy w tygodniu na silownie i piec razy w tygodniu jezdzil

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1380 | Data: 2004-12-20 22:43:02 | Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna przedtreningowa JAKA POLECACIE ? BSN No Xplode czy Napalm ?

    ktos z was cos z tych ja dzisiaj sprobowalem na silowni 1 saszetke xplode ii powiem wam ze czułem ze mam wiecej sily , checi do treningu, ale to bylo przez ok. 30 min, pozniej tak jakbym nic nie brał.... chociaz pompa byla mocna od

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 5975 | Data: 2010-04-12 21:32:18 | Liczba SOGów: 0
  • Trening metoda drabinkową

    witajcie toważysze broni daje wam tutaj kolejne wspaniałe nażędzie do poprawy waszych wyników :d . patrick dale wyjaśnia jak zastosować trening

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 5369 | Data: 2009-06-10 21:55:33 | Liczba SOGów: 11
  • Ćwiczenia w domu, porada.

    przysiady 3x12 ćwiczenia na triceps na krzesłach 3x12 podciąganie na drążku nadchwytem na plecy 3x5 wiecej nie daje rady :d brzuszki 3x20 dodam że ćwiczyłem 2 lata na siłowni u kuzyna ale niestety siłownia rozwaliła się i muszę ćwiczyc w

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 362 | Data: 2012-12-16 18:31:13 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}