SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cm3 antykatabolik

  • cm3 + kreatyna creapure UNIVERSAL + amino FA ANTYKATABOLIK

    Temat
    Odżywki i suplementy

    co myslicie o połączeniu tych 3 supli ? jak ktos bral niech pisze jakie efekty przy jakich dawkach.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 520 Data: 2012-11-21 23:44:34 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    : makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 150g warzywa KCAL 468 B 33 W 53 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-11-27 11:27:10 Liczba szacunów: 0
  • Rafal Bielinski.Dziennik Treningowy przygotowania do sezonu jesiennego RIBBF.NABBA.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 150g warzywa KCAL 468 B 33 W 53 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-08 10:49:10 Liczba szacunów: 0
  • Po potęzniej redukcji

    Post
    Trec

    A z tą suplementacją przed/po treningową to na pewno dobrze? W dni z samym treningiem siłowym : 20 min przed treningiem siłowym : s.a.w. , antykatabolik , cm3 10 mimnut po treningu : carbo , białko , cm3 Godzinę od wzięcia suplementów posiłek po treningowy W dni z treningiem aerobowym : 20 min przed treningiem siłowym : s.a.w. , antykatabolik , cm3

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 6463 Data: 2012-11-23 10:58:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    : makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 140g warzywa KCAL 445 B 31 W 54 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g -

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2194 Data: 2012-12-11 10:35:51 Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 150g warzywa KCAL 468 B 33 W 53 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2194 Data: 2012-12-04 23:04:07 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    migdały na orzechy włoskie. 2# SUPLEMENTACJA Po pierwszym posiłku - witaminy i minerały Do trzeciego posiłku - omega3 30 minut przed treningiem - antykatabolik 1g/10kg = 10g cm3 jabłczan kreatyny - 4 kaps przed 4 kaps po Bezpośrednio po treningu siłowym , a przed treningiem aerobowym : 10g glutaminy 5 minut po rowerku - 0.5g/1kg carbo = 40g , izol

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-10-16 00:04:22 Liczba szacunów: 0
  • Po potęzniej redukcji

    Post
    Trec

    makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 150g warzywa KCAL 468 B 33 W 53 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 6463 Data: 2012-12-01 18:06:58 Liczba szacunów: 0
  • Po potęzniej redukcji

    Post
    Trec

    : makaron pełnoziarnisty 80g pierś z kurczaka 140g warzywa KCAL 445 B 31 W 54 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g -

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 6463 Data: 2012-12-10 19:33:47 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ingowy) : ryż basmatti 80g pierś z kurczaka 140g warzywa KCAL 467 B 31 W 66 15:40 Suplementy przed treningowe : s.a.w. - 10g antykatabolik (bcaa + glutamina) - 0,5g/10kgmc cm3 - 4 kaps Suplementacja w dni gdzie mamy sam trening siłowy/w dni gdzie mamy dodatkowo aeroby : ( W dni z samym treningiem siłowym bezpośrednio po treningu) : - carbo 50g

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 955 Data: 2012-12-20 14:50:34 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 : Trening aerobowy 18:10 : 40g białka 15 minut po odżywce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-11-27 11:43:59 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 15 minut po 17:45 40g izolatu Godzinę od carbo 18:30 : ryż para

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-11-30 10:59:28 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 : Trening aerobowy 18:10 : 40g białka 15 minut po odżywce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-02 14:37:06 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 : Trening aerobowy 18:10 : 40g białka 15 minut po odżywce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-08 10:27:06 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 150g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 15 minut po 17:45 40g izolatu Godzinę od carbo 18:30 : ryż para

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-08 10:29:46 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 : Trening aerobowy 18:10 : 30g białka 15 minut po odżywce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-12 13:30:57 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 : Trening aerobowy 18:10 : 30g białka 15 minut po odżywce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-12 13:33:23 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:45 (15 minut po) : 30g białka 18:30 (godzinę od carbo) : ryż

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-17 10:20:41 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    łnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , oliwa z oliwek 20ml , warzywa 14:30 (przed treningiem : makaron pełnoziarnisty 80g , pierś z kurczaka 140g , warzywa 15:40 : 4 kaps cm3 , 10g antykatabolika , 10g s.a.w. 16:00 : Trening 17:30 : Bezpośrednio po treningu : 50g carbo , 4 kaps cm3 17:40 (10 minut po suplementach) : Trening aerobowy 17:40-18:10

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5125 Data: 2012-12-17 10:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o konkretną pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A z tą suplementacją przed/po treningową to na pewno dobrze? W dni z samym treningiem siłowym : 20 min przed treningiem siłowym : s.a.w. , antykatabolik , cm3 10 mimnut po treningu : carbo , białko , cm3 Godzinę od wzięcia suplementów posiłek po treningowy W dni z treningiem aerobowym : 20 min przed treningiem siłowym : s.a.w. , antykatabolik , cm3

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 864 Data: 2012-11-23 09:33:05 Liczba szacunów: 0