Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cisnienie rozkurczowe

Strona 18 z 76

  • nadciśnienie? u 25 latka?

    aparate rteciowym. wynik 160/110! powtorka 160/110 hmmm chyba wysoko mysle, po czym lekarz mowi ma pan wysokie cisnienie [lol]mysle sobie i mowie jestem troche zdenerwowany i troche sie zmachalem biegnac tutaj . ale na papierku wpisane ze

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 7759 | Data: 2007-12-20 16:38:23 | Liczba SOGów: 0
  • meta sajdy? :(

    uczucie jakbym mdlal czy cos, wstalem szybko oblalem sie woda zimna i zrobilo sie duzo lepiej, zmierzylem cisnienie bylo 160 na iles tam, ale puls byl bardzo wysoki ze 105 cos kolo tego bylo. potem wyszedlem z domu zeby pochodzic , takie aero zeby

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 1498 | Data: 2010-02-23 17:20:03 | Liczba SOGów: 1
  • Wasze najwieksze cisnienia na cyklu

    witam :d wszyscy piszemy o cyklach i ich rezultatach... a moze wkoncu ktoś zwroci uwage na cisnienie ; piszcie wasze najwyższe cisnienie jakie mieliście oraz jesli to możliwe cykl na ktorym je mieliście :

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 3700 | Data: 2007-10-07 15:30:22 | Liczba SOGów: 1
  • 26 lat - Pierwszy cykl

    przeraza mnie troche sklonnosc do owlosienia, bo juz gole plecy, brzuch itd, a do tego mam zakola :/ wysokie cisnienie za mlodu chodzilem do kardiologa, nie bylo zmian a z wiekiem wskoczylo na gorna granice normy dieta : ostatni czas =

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3692 | Data: 2009-07-27 21:03:56 | Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna i nadciśnienie - czy nic się nie stanie?

    sluchajcie !!! mam maly problem z nadcisnieniem. lekarka mowila ze to dlatego ze za szybko uroslem i serce jest za male w stosunku do reszty ciala i szybciej

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 7679 | Data: 2004-01-26 19:53:13 | Liczba SOGów: 0
  • wpływ suplementów na ciśnienie w trakcie i po kuracji

    ktore rozszerzaja naczynia krwionośne mozemy doprowadzic do sytuacji ze po odstawieniu bedziemy mogli miec wyzsze cisnienie szczegolnie jesli ktos stosował te suplementy długo z małymi przerwami ogolnie tlenek azotu pozytywnie wpływa na cisnie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 274 | Data: 2014-02-01 15:41:29 | Liczba SOGów: 0
  • PCT Monster od Burneika sports

    saa. czy sadzicie ze oprocz tego odbloku dobrym pomyslem jest uzycie oslonek na watrobe, serce, lekow regulujach cisnienie ja oczywiscie sadze ze tak no ale pozwole sie wypowiedziec experta jesli tak czy mozecie mi prxzeslac na priva jakie

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 7668 | Data: 2012-07-11 14:05:42 | Liczba SOGów: 2
  • GET FN Amp'd - opinia i pytanie.

    godziny przed treningiem spalacz. podczas cwiczen czulem sie bardzo dobrze jednak okolo 5 godzin po treningu cisnienie skoczylo mi bardzo do gory. mianowicie 160/100.dodam tylko ,ze nigdy nie mialem z cisnieniem klopotow . zawsze mialem w

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3602 | Data: 2011-01-18 02:08:24 | Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie stawów krzyżowo-biodrowych

    wracajac do objawow to posiada takze wysoki puls niekiedy ponad 100!! , skaczace o dziesiatki jednostek cisnienie wiem ze takich problemow niezalatwia sie na forach jednk jesli ktos z was mial podobne schorzenie i dal rade wyleczyc to, to prosze

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 7611 | Data: 2006-08-26 12:06:38 | Liczba SOGów: 0
  • metanabol jelfa-co jest

    witam. mam 18 lat,staz treningowy ponad 2 lata.jestem na cyklu od 7 dni na mecie jelfy 15mged.moje cisnienie bylo zawsze male okolo 90 na iles tam dokladnie nie pamietam.sek w tym,ze wczoraj bylem w szkole ucze sie zaocznie

    Odpowiedzi: 55 | Ilość wyświetleń: 3466 | Data: 2009-09-06 08:59:40 | Liczba SOGów: 1
  • nadciśnienie

    mnie na jakies profilaktyczne badania lekarskie i tu pojawiaja sie moje obawy bo jak pielegniarka mierzyla mi cisnienie torche czasu temu to wyszlo ze mam za duze 150/80. dzisiaj lekarz znowu mi mierzyl i wyszlo 154/93 moze odrobine spiety bylem

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1240 | Data: 2009-06-01 10:46:13 | Liczba SOGów: 2
  • Nadcisnienie...

    jak dorastalem kulturystyke, bralem mnostwo kreatyn bialek itd itd... mialem dosc spora mase...i podwyzszone cisnienie przed pakowaniem mialem normalne cisnienie nie cwicze juz 2 2.5 roku a cisnienie nadal mam w granicach 140/90 1 jak sobie z

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1239 | Data: 2005-07-05 11:03:00 | Liczba SOGów: 0
  • Wyniki badan Echo ???

    temat zakładam tu bo lubie ten dział 7 wyniki echo , jak wam to wygląda ostatnio miałem troche cisnienie saa zadnych nie bylo z rok i miałem przerwe z treningiem z 4 miesiace zaczaęłm w listopadzie po miesiac wziałem m

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1224 | Data: 2009-02-19 16:48:12 | Liczba SOGów: 2
  • receptory adrenergiczne na celowniku czyli farmakologia w spalaniu tkanki tluszczowej

    kg w grupie df n = 29 i 9.0 +/ 5.3 kg w grupie ec n = 30 , p [ 0.05. zarówno ciśnienie skurczowe jak i rozkurczowe zostały zredukowane podczas obu rodzajów zabiegów. efekty uboczne centralnego układu nerwowego, szczególnie pobudzenie,

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2811 | Data: 2008-08-26 15:42:08 | Liczba SOGów: 3
  • fat fighters : )

    2007/20070715190656 dane; wiek 26 wzrost dwojka waga 135 kilo cisnienie spoczynkowe 140/100 przewlekle choroby brak, alergia na salicylany aspiryna , przegroda nosa do plastyki

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 3353 | Data: 2007-07-15 19:06:56 | Liczba SOGów: 1
  • Wysiłek fizyczny a choroby przewlekłe<ART>

    nadciśnieniu tętniczemu, ale pozwalają także obniżyć jego podwyższone wartości tak skurczowe, jak i rozkurczowe ponadto uprawianie sportu pomaga zmniejszyć masę ciała i utrzymać ją na prawidłowym poziomie, co również przyczynia się do spadku

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2738 | Data: 2009-09-28 15:27:00 | Liczba SOGów: 1
  • CIŚNIENIE KRWI - Storm + Shock

    cały czas 130 145 / 70 80 i puls 90 uderzeń serca na minutę! pierwsza miara to ciśnienie skurczowe, drugie rozkurczowe takiego ciśnienia nie miałem nigdy, i bardzo się martwię, bo tak między bogiem a prawdą z ciśnieniem nie ma żartów.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2713 | Data: 2009-08-07 08:49:03 | Liczba SOGów: 0
  • Niski puls

    witam, mam pytanie, czym spowodowane jest to ze moj puls zawsze wacha sie w granicach od 55 60 min. cisnienie ok. 12060

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7305 | Data: 2004-05-22 23:34:07 | Liczba SOGów: 1
  • 190/100 :-? Co z tym zrobic ??

    witam, mam kurcze problem .... po pierwszym cyklu skoczylo mi cisnienie do 160/90 czasem np. jak wybieglem po schodach w bloku 7 skakalo 190/100. katastrofa, sapie jak jakis bawol.

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 3301 | Data: 2005-01-06 21:09:58 | Liczba SOGów: 0
  • 92 na 54

    hej takie cisnienie mialam dzis po wypitej kawie :/ w oogle ma niskie cisnienie ok 90 na 60, wiec czy myslicie ze jod podkreci mi tarczycę i przyspieszy metabolizm czesto marzna mi dlonie i, nie mowiac juz o stopach....

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 3284 | Data: 2004-11-11 23:38:27 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}