Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cisnienie dolne wysokie

Strona 7 z 157

  • cisnienie

    dodam ze caleoczy zrobily mi sie czerwone wiec to jest chyba oznaka podwyzszonego cisnienia . ostatnio mierzylem cisnienie rok temu albo jeszcze dawniej i mialem 120 130 na 80 wiec chyba dobre . kreatyne juz kiedys bralem i nie mialem zadnych

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 5651| Data: 2004-05-21 15:30:10| Liczba SOGów: 1
  • Pomoc dla kolegi - metanabol troche za wcześnie

    po wypiciu paru kieliszków lub 2 3 piw strasznie mu odpierdala ma jakieś zwidy, ciśnienie strasznie wysokie nie panuje nad sobą i mdleje, ataki jakiejs dziwnej padaczki słuchajcie czy jest na to jakaś rada minęły juz chyba z 4 miesiące

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1226| Data: 2006-09-04 18:08:11| Liczba SOGów: 1
  • wysokie ciśnienia podczas cyklu

    alohaa wszystkim; jetem w 5 tyg cyklu deka+ testost. prop. + testosteron 350 cykl jest rozpisany w innym moim poście . moje pytanie dotyczy dosyć dużego ciśnienia. jakoś od 2 3 tyg zacząłem odczuwać znaczny wzrost ciśnienia, częste uderzenia

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1218| Data: 2012-02-06 16:36:30| Liczba SOGów: 0
  • trening na szybkosc nog,rak sile nog,rak wytrzymalosc,szpagat wysokie kopniecia

    jakie znacie/znalezliscie na : szybkosc nog, szybkosc rak sile nog sile rak wytrzymalosc szpagat i wysokie kopniecia w marcu zamierzam cwiczyc mt i chce sie troche podtrenowac i wgl. moim postanowieniem noworocznym bylo to ze naucze

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5147| Data: 2010-01-28 15:49:11| Liczba SOGów: 1
  • Dolne partie brzucha

    no wlasnie jak cwiczyc na dolne partie brzucha w domu tylko ciezka praca pozwoli ci osiagnac sukces

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3945| Data: 2002-06-14 01:08:08| Liczba SOGów: 1
  • CISNIENIE W OKU A WYSILEK I CIEZARY

    wypadku przeszlem operacje, na zacme wszczepienie sztucznej soczewki po operacji mialem koplikacje tzn mam cisnienie w oku ala jaskra po roku od operacji nie odczuwam zadnych wad troszke gorszy wzrok + raz dziennie krople na cisnienie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4021| Data: 2007-01-18 20:38:19| Liczba SOGów: 1
  • wysokie tętno

    a jak to by było w przypadku osoby nie trenujacej i jeszcze z nadwaga , taka osoba to chyba tętno spoczynkowe ma wysokie a zadyszke kiedy bedzie łapać..

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 4996| Data: 2008-08-07 22:11:47| Liczba SOGów: 0
  • Do guru. Cisnienie krwi.

    czesc. mam 33 lata i cisnienie 165/100. lekarz zapisal mi lekarstwa i powiedzial ze w razie zlego samopoczucia mam je brac i oczywiscie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3945| Data: 2002-05-07 11:51:22| Liczba SOGów: 0
  • Niskie ciśnienie 100/65

    nigdy w życiu nie miałem tak niskiego ciśnienia... zawsze kształtowało sie w granicach 130/90 85, jak moge podnieść ciśnienie krwi bo czuje sie ospały, kawy nie pije wogole, tak jak wszelkiego rodzaju redbulli i innego shitu... dodam że ostatnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5232| Data: 2008-09-14 11:58:30| Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na dolne partie pleców? 15 lat

    witam. jakie mogę wykonywać mając 15 lat na dolne partie pleców aha, oprócz martwego ciągu, bo czytałem ze w tym wieku lepiej go nie wykonywać. ps.mam sztangę oraz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3621| Data: 2010-06-23 16:47:12| Liczba SOGów: 1
  • Niskie ciśnienie rozkurczowe po wysiłku!

    mama niskie cisnienie po wysilku np. skurczowe 145/60 albo 150/65 itp. co to moze byc jakie jest prawidlowe cisnienie po wysilku jakie wy macie wyniki cisnienia

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3532| Data: 2010-05-07 15:11:04| Liczba SOGów: 0
  • Arginina a ciśnienie

    caps powinienem mieć na 2. czytałem w pewnym poście że gdy argininy dostarcza sie w wiekszych ilościach to obniża cisnienie a jak w za małych to podwyższa.. jak to z tym jest czy ona w ogóle wywiera jakiś wpływ na moje ciśnienie a podkreślam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2319| Data: 2010-11-16 16:28:02| Liczba SOGów: 0
  • Mięśnie dolne brzucha - dysproporcje

    właściwie obrazuje problem. które z ćwiczeń izolowanych jak podejrzewam w największym stopniu wpływają na dolne partie czy prawdą jest, iż powinno się je wykonywać w innych dniach niż resztę brzucha będe wdzięczna za odpowiedźi i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3295| Data: 2006-05-04 18:14:44| Liczba SOGów: 0
  • niskie cisnienie

    troche mnie zaskoczylo moje cisnienie 117/68 ,leci test enan250mg/e4d i deka 375mg/ew z uwagi na to ze to under nie mialem pewnosci myslalem ze fejk

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2652| Data: 2010-05-18 21:21:19| Liczba SOGów: 1
  • Ciśnienie czy dobre?

    witam kończe właśnie cykla i robiłem sokie kilka ray badania ciśnienie i się zastnawiam czy dobre jest bo np 120 40 117 43 i tym podobne a puls ok 63 68, tz ciekawi mnie czy ten drugi wskaźnik nie jest ciut za niski

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 4790| Data: 2005-12-22 19:25:18| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna/ciśnienie.

    czy kreatyna podwyższa ciśnienie nawet podczas nic nie robienia od tyg. biorę kreatynę mono, 5g dziennie, i nic nie robiąc mam ciśnienie ok140/90 zawsze miałem 120/80. czy może być to nią spowodowane jeśli tak to dlaczego się tak dzieje;]

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3387| Data: 2008-11-23 14:39:57| Liczba SOGów: 1
  • wysokie tętno :(

    210 uderzen na minute : a po jakims czasie unormowalo sie i wskazywalo 145 160uderzen na minute. dlaczego mam tak wysokie tetno czym ono moze byc spowodowane jestem troszeczke zaniepokojona : pozdrawiam cieputko, i z gory dziekuje za wszystkie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4274| Data: 2004-05-29 10:51:13| Liczba SOGów: 0
  • Siłownia a ciśnienie krwi

    czy naturalne cwiczenia na siłowni mogą zwiększyc ciśnienie krwi po treningu to tak.chodzi mi o spoczynkowe ciśnienie krwi

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3253| Data: 2010-07-31 11:53:12| Liczba SOGów: 0
  • CIŚNIENIE KRWI - Storm + Shock

    witam serdecznie! napiszę od razu o co mi chodzi: od 17 lipca jestem na cyklu storm + shock therapy, dziś mija dokładnie 3 tydzień. i postanowiłem zmierzyć sobie ciśnienie, przypominam, że norma ciśnieniowa to 120/80 i puls 60 70 mi

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3246| Data: 2009-08-07 08:49:03| Liczba SOGów: 0
  • Czosnek a ciśnienie

    ile trzeba żryć tego czosnku zeby obnizyc ciśnienie

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 4635| Data: 2007-05-30 19:03:12| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}