Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ciagly katar

Strona 1 z 24

  • Ciągły katar...

    właśnie guru mam do ciebie pytanie co to może być bo mam już od ponad pół roku katar i nie przechodzi.byłem już kilka razy u lekarza i nic.ciągle jakieś krople do nosa i leki przeciwalergiczne które nic

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 22688| Data: 2002-08-19 19:43:49| Liczba SOGów: 5
  • Ciągły katar

    witam, mam problem z nosem. już kwiecień, na polu cieplutko, a ja nadal mam zimny nos, w środku również zimny i leje mi się z niego : mam jakiś preparat na katar ale nie pomaga, bo można go stosować tylko maksymalnie 3 dni.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1768| Data: 2006-04-07 18:25:11| Liczba SOGów: 0
  • Długotrwałe problemy ze zdrowiem, proszę o pomoc...

    przeziębień, itd... poszedłem do lekarza, który stwierdził u mnie zapalenie oskrzeli. objawy były następujące: katar mocny kaszel, wydzielina w gardle na wysokości jabłka adama oraz ropa; nos, gardło itd.. do tego lekko podwyższona temp oraz

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 7811| Data: 2010-08-17 12:00:41| Liczba SOGów: 1
  • Problem z garłem / katar w gardle

    i przepisal duomox.. biore do dzisiaj, gardlo nie boli tak bardzo.. ale najbardziej co mnie denerwuje to ciągły taki katar w gardle od kilku juz tygodni, codziennie rano musze chrzakąc 7 zeby pozbyc sie tej *****skiej wydzieliny.. w jakis tam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7314| Data: 2009-06-26 11:39:19| Liczba SOGów: 1
  • Osłabienie

    : mam wjeść po schodach albo pobiec sprintem to odrazu łapie mnie dziwne zmęczenie i nie mam wogule siły ciągły katar ale to już mam długo, kurdę ile ja produkuje tego kataru..... często a nawet bardzo często sikam : ale to wynika pewnie z

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1284| Data: 2008-11-19 19:34:22| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie zatok

    2 dni mialem wysoka goraczke i bylem dosyc oslabiony.nie mialem zadnych objawow typu:ostry bol glowy czy tez ciagly katar z wydzielina ropna.najwieksze klopoty z zatokami pojawiaja sie wieczorem,z rana nic nie wskazuje na to,ze jeszcze mam jakis

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 67294| Data: 2006-01-11 18:53:28| Liczba SOGów: 2
  • ból głowy na potylicy, uczucie nierealności

    jadłęm laki na gardło itp... następnie przyszła zima i objawy się nasiliły konkretnie ból głowy na potylicy, ciągły katar ból w lewym uchu, ból kolan i w kręgosłupie odcinek lędzwiowy, teraz boli mnie praktycznie wszystko ;d brzuch, mam zaparcia

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 14295| Data: 2007-05-19 15:50:11| Liczba SOGów: 0
  • ciągły katar:-(

    sprawa jest następująca. jakieś 3 miechy temu miałem grype, wydaje mi sie że za szybko wylazłem z łóżka bo jeszcze z katarem chodziłem do budy, noi ciągnie sie to tak już z 3 miechy, codziennie zapchany nos, w nocy oddycham przez buzie i wógóle,

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 8601| Data: 2004-05-08 13:27:28| Liczba SOGów: 1
  • Meta Razak Pytanko.

    do łysienia lub porostu owłosienia: nic 15. wyniki siłowe: klata: 107,5 obecnie spadek max 100kg poprzez ciągly katar i oslabienie. martwy ciąg: nie sprawdzane przysiad: nie sprawdzane pytanie: witam mam pytanie odnosnie mety

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1424| Data: 2011-12-02 19:51:56| Liczba SOGów: 0
  • Krzywa przegroda nosowa

    witam, mam takie pytanie czy istnieje jakas bezoperacyjna mozliwosc korekcji przegrody nosowej znajomy ma ja lekko krzywa przez co prawdopodobnie ma ciagly katar o operacji nie chce slyszec, mial ktos podobny problem dziki za info 3

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1065| Data: 2010-03-07 17:54:31| Liczba SOGów: 0
  • przewlekły katar i kaszel

    odkąd poszedł do przedszkola. od września do czerwca nie było miesiąca żeby nie siedział w domu. objawy to kaszel i katar głównie przed snem, w nocy i po przebudzeniu. potem jest ok. testy na alergię nic nie wykacały lecz p. alergolog zwróćiła

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 30094| Data: 2007-10-15 11:49:20| Liczba SOGów: 3
  • Przewlekły katar?

    podczas snu jak leże na jednym boku to jedną dziurę nosa mam całkowicie zapchaną, a drugą czyściutką. jest to taki katar którego praktycznie nie da się wydmuchać siedzi gdzieś głęboko i uniemożliwia oddychanie. po treningu na basenie zwykle

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 25576| Data: 2005-01-31 21:28:35| Liczba SOGów: 0
  • Katar... POMOCY!!

    kurde tylko jak zaczyna się lato to ja mam katar nie jestem na nic uczulony, i nie wiem od czego mam ten katar często kicham... jak z tym walczyc co jest dobre na katar pomóżcie!!!

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 5517| Data: 2005-07-04 11:27:30| Liczba SOGów: 0
  • Cirrus lek na katar braliście?

    ostatnio ostro dokuczył mi katar na wyjście do lekarza jeszcze nie miałem czasu, a w aptece polecili mi lek o nazwie cirrus. szukałem czegoś na jego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 53944| Data: 2007-05-09 13:12:58| Liczba SOGów: 0
  • Lejący się katar.

    witam. od wczoraj utrzymuje sie u mnie lejacy meczacy katar najsmieszniejsze jest to, ze tylko cierpi prawa dziurka. jest zatkana, a lewa czysciutka i nic jej nie dolega.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 7327| Data: 2006-09-18 18:23:17| Liczba SOGów: 0
  • Wieczny katar

    problem w tym ze mam katar ..tzn wiecznie zatkany nos suchy i zatkany , bywaja dni ze zatyka sie tylko wieczorem jak sie klade spac a czasami

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 22877| Data: 2003-09-28 09:18:15| Liczba SOGów: 1
  • Tabletki na alergie (katar sienny)

    witam ma ktos moze jakies sparwdozne tabletki na objawy alergi katar sienny . obecnie mam cet alergin ale nie bardzo działa.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 13907| Data: 2007-06-18 14:33:05| Liczba SOGów: 1
  • Nietypowy katar

    witam! od dłuższego czasu mam ciągle zapchany nos, nie jest to jednak typowy katar odczuwam częste zasychanie w nosie, najgorzej jest w nocy kilkakrotnie budzę się, bo nie mogę normalnie oddychać [w

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 5660| Data: 2005-02-03 15:01:43| Liczba SOGów: 0
  • dlugotrwaly katar

    temu mialem zapalenie oskrzeli no i po tygodniu wyleczylem sie i wsyztko bylo ok i jakos tydzien pozniej dostalem katar raz wiekszy raz mniejszy ale mam go do tej pory powiedzcie mi czy to normalne . moze jest to spowodowane tym ze trenuje na

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4126| Data: 2007-11-25 10:02:42| Liczba SOGów: 1
  • Katar (alergiczny)

    witam, mam alergie od urodzenia na prawie wszystko ;] w tym roku mam jakis nadzwyczajny katar alergiczny, poprostu nonstop leje mi sie woda z nosa. przez te kilka lat mojego zycia probowalem roznego rodzaju

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2543| Data: 2007-05-27 12:44:13| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}