SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ciśnienie 80 60

  • przeróbka termiczna pączka w maśle na wersję fit

    Post
    Ladies SFD

    i 5 cm w talii :) i jak tu nie czuć się jak pączek w maśle :) żyć nie umierać na takiej diecie.... po wizycie u kardiolo na głodniaka: rano wlazła jedna kawa - ok 9 o 13:30 ciśnienie 80/60 :D w wyniku badania holter 13 epizodów tachykardii wyniki tarczycowe ok (w czwartek zamówię sobie kopię) ale jak zerknęłam przez ramię to tsh spadło do 1,86 a

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 15927 Data: 2015-09-01 09:20:49 Liczba szacunów: 0
  • przeróbka termiczna pączka w maśle na wersję fit

    Post
    Ladies SFD

    ciężki dzień dziś dość ciężki dzień w fabryce do tego pogoda co chwilę popaduje i mnie cały czas głowa boli (wczoraj było ciśnienie 80/60) to wolę nie wiedzieć co dzisiaj nie miałam siły iść na trening więc dałam sobie siana i jeszcze trener mnie dobił jak mu powiedziałam że lipa bo znów na zadnicy nie ma domsów bo odpowiedział: "szczerze powiem a

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 15927 Data: 2015-09-02 19:27:01 Liczba szacunów: 0
  • therma

    Post
    Odżywki i suplementy

    Byc moze wynika to z faktu, iz kobiety maja z reguly niskie cisnienie krwi. Ostatnio trafila mi sie osobka, ktora miala cisnienie 80/60! i musze przyznac, ze jest to osoba bardzo zywa, pelna werwy i zapalu do treningow (jest instruktorka aerobiku). Kiedy wziela dwie kapsulki Thermy, nie odczula nic szczegolnego! Nie wiem, ale ja po 1 kaspulce Therm

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2485 Data: 2002-04-30 11:20:22 Liczba szacunów: 0
  • BARDZO DZIWNE CIŚNIENIE !!!

    Post
    Doping

    kazam no niewiem ja mam cisnienie 80/60 ..za to tętno koło 120 ale to jak miałem wizytę u lekarza mierzone ,i żaliłem się mu właśnie na ból serca ,no iże koksiłem i żę może toprzerost lewej komory po metce ..ten ból jest bardziej od lewej strony a nie taki zamostkowy i nie w trakcie wysiłku a o******lania się ... konował się nic niedopatrzył ,robil

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3008 Data: 2009-10-12 16:47:23 Liczba szacunów: 0
  • bardzo niskie cisnienie 80 50 czy niebezpieczne?

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    ja tez mam zwykle cisnienie 80/50 kiedys mialam 60/40 to juz w ogole byla masakra, taka slaba sie czulam. ale to normalka, ze osoby trenujące mają nizsze cisnienie. zawsze mozesz na podwyzszenie sobie wypic kawe czy mocna herbate albo zjesc batonika czekoladowego. a gdzie wyczytales ze rozrost miesnia sercowego powoduje kolatanie serca? ja czesto m

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-04 13:30:49 Liczba szacunów: 2
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    12.09.2012 Miska była czysta. Po południu dostałam gorączki. Temperatura skakała pomiędzy 37 do 39 stopni. Ciśnienie 90/60 czasami do 80/50. Wszystko przeszło jak dostałam @. 13.09.2012 Dziś mam tylko 37,0. Ciśnienie wyższe 100/60 i dalej czuje się jak wrak ;-) Nie mam siły. Miska słaba, bo jakoś nie mam siły sobie nic zrobić, ale czysta. 14.09.2

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-13 09:57:58 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Carlitos

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema dzis kułem kopyta: Mc klasyk 80 100 120 140x6 !+ 120x12 Fronty 40 50 60 75x8! + 60x12 Suwnica 240 270 290 300 330x10 + 270x15 Sq z hantlami wasko 30x12 40x12 40x12 Uginanie lezac (3-4 sek negatyw) 4x10 Mcnpn 60 80 90 110x8! + 90x12 Lydka konik 60x20 4x80x12 90x8 (wagi konika nie licze) Brzuch pare serri Hooyowo sie dzis czulem, cisnienie 90/

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 5619 Data: 2016-08-07 12:58:54 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka/ Rudka898

    Post
    Ladies SFD

    siłowni uczelni, wiec trochę musiałam zmienić. Początek treningu bardzo kiepski, nie miałam wcale ochoty, bolała mnie głowa, przy większym wysiłku ból uderzał do głwoy, jakby ciśnienie, dopiero na RDLu poczułam się dobrze, przestałam zwracać uwagę że boli. Pierwsza połowa tren. to walka z sobą i ze łzami 1. Prostowanie nóg na maszynie - 1x 50 12 2

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 7170 Data: 2014-12-23 21:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Prop + Meta + Clenbuterol / Zdjęcia

    Post
    Doping

    iększanie dawek może być bardziej istotne niż ich końcowe zmniejszanie, jako że większoś ludzi używających clen pierwszy raz nie wie jak zareaguje. Z powodu silnego wpływu na ciśnienienajlepiej zacząć od 20 - 40 ug/dzień i powoli zwiększać dawki aż do poziomu 120 - 160 ug (dla większości 80 ug będzie optymalne). Dobrze nie używać go zbyt długo. Org

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 2010-01-12 20:02:52 Liczba szacunów: 0
  • fsl - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    i. zamiast MU nadal C2B :-PP Bear Crawl rozwaliło system... łażenie z głową w dół sprawiało, że oczy mi chciały wyskoczyć @-| DL musiałem dzielić na 3/3/4 bo pary brakowało a ciśnienie rozsadzało baniak. Ostatecznie zabrakło mi 9DL aby zamknąć rundę nr 4. Tak jak po treningu analizowałem sobie to jakbym wziął 70kg to bym skończył 5 rund /-) No ale

    Odpowiedzi: 2050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-20 20:01:57 Liczba szacunów: 0
  • THERMAL-PRO

    Post
    Doping

    Hej, jakie znaczenie ma ciśnienie krwi? Zmierzyłam sobie dzisiaj dwukrotnie i mam 90/60. Zawsze miałam takie, a nawet niższe (80/60), ale teraz łkam tussi 2x2tabl, co daje 60mg efy na dobę. Do tego pije do 5 kaw (bardzo lubię kawę, jednak ograniczałam do dwóch filiżanek dziennie, a teraz wszyscy polecają z efą, to szaleję) Te kawy i tussi spodziewa

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5343 Data: 2005-09-07 18:38:00 Liczba szacunów: 0
  • BARDZO DZIWNE CIŚNIENIE !!!

    Post
    Doping

    Kazam sie nie zna mial ma mysli to cisnienie o ktorym pisal autor posta wczesniej Darmozjad, 80/60 to nie jest normalne cisnienie, ale jezeli masz takie od lat, to znaczy ze tak ma byc i hooy , sa tacy ludzie, Tetno za wysokie, zmierz tetno rano po przebudzeniu. Przerost lewej komory musi byc juz spory, zeby cos sie dzialo o ile wogole ma sie c

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3008 Data: 2009-10-12 17:07:16 Liczba szacunów: 0
  • Problemy z oddychaniem

    Post
    Doping

    OK bylem u pani doktor i mam cisnienie 138/80 niemolem wyrobic ze smiechu jak powiedziala ze mam cisnienie jak 60 letnia kobieta powiedziala ze mam zakaz chodzenia na silownie teraz dopuki sie to nie uspokoi ale jeste,m na cykklu wiec.... Co proponujecie na zbicie cisnienia szybko dzialajacego i bez recpty??

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1973 Data: 2007-03-22 14:14:32 Liczba szacunów: 0
  • Kosmetyczne pogaduchy i nie tylko :)

    Post
    Ladies SFD

    piszę w sprawie "i nie tylko" czeka mnie natężenie umysłu jak i ciała %-) potrzebuję czegoś na pamięć i koncentrację i żeby dodało trochę mocy, może jakaś studentka wie o czym mówię? najlepiej jakieś ziółka/suplement mam z tym duży problem, może przez moje niskie ciśnienie 100/60-80@@-)

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 14496 Data: 2012-09-04 13:31:34 Liczba szacunów: 0
  • sildenafil - gwałtowne skutki uboczne

    Post
    Doping

    Znajomy opowiadal kiedys jak lyknal cialis, wzial goraca kapiel i zemdlal. Jak tylko panna go ocucila zmierzyl sobie cisnienie i co ? Dokladnie juz nie pamietam ale cos w granicach 80/60, w kazdym badz razie bardzo nisko. Pierwszy jego kontakt z tego typu rzeczami i wyszlo fatalnie %-)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4244 Data: 2014-04-29 20:06:03 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna, a serce.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    biore kreatyne od 3 tygodni. Skoczylo mi znacznie cisnienie (155/60). Jak dla mnie to duze, zawsze mialem 120/80. Bylem u lekarza, oczywiscie potweirdzil ze sama kreatyna nic negatywnego nie powoduje, ale zatrzymywanie wody w organizmie prowadzido podwyzszenia cisnienia, a co za tym idzie w dluzszym przeciagu czasu - powiekszenie komory serca

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 10659 Data: 2004-05-29 20:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Magalina DT 2

    Post
    Ladies SFD

    Jesli chodzi o ilosc i moc wypijanej kawy to z pewnoscia jestem w czolowce europejskiej :-) A cisnienie czasami 80/60...

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3180 Data: 2015-03-10 11:17:03 Liczba szacunów: 0
  • Spis sterydów!!

    Post
    Doping
    PRO

    mi wiążą się mniejsze działania uboczne w postaci retencji wody w tkance podskórnej oraz ginekomastii, która prawie nigdy nie występuje, nie ma także problemów z podwyższonym ciśnieniem krwi. Aromatyzacja do estrogenów w przypadku nandrolonu prawie nie występuje. Ze względu na swe silne własności anaboliczne przy łagodnych androgennych równie chęt

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-21 20:40:40 Liczba szacunów: 1
  • Normy ciśnienia uwzględniające wiek

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    rce wykonuje ok. 60-80 skurczów na minutę. Ciśnienie tętnicze krwi W chwili skurczu komór serca krew napływa do tętnic a to powoduje wzrost ciśnienia, w momencie rozkurczu to ciśnienie maleje. Wyróżniamy zatem ciśnienie skurczowe i rozkurczowe (lub inaczej – górne i dolne). Sposób zapisu: RR = 120/80 mmHg oznacza to, że dana osoba ma ciśnienie o wa

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-29 20:46:09 Liczba szacunów: 0
  • Sterydy dla początkujących- zbiór linków do podstaw

    Post
    Doping
    PRO

    razy w tygodniu. Efekty uboczne: niski głos, męskie symptomy. Efekty u kobiet i u mężczyzn: bóle głowy, zmiany poziomu HDL i LDL, skurcze i w rzadkich przypadkach podwyższone ciśnienie krwi. Od kiedy jest rozpuszczany w wodzie, jest bardziej bolesny. Jest bardzo dużo podróbek. Oryginalny specyfik można rozpoznać, że substancja jest oddzielona od wo

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-26 22:13:10 Liczba szacunów: 0