SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

chrom

  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    mak pomarańczowy W smaku jest okropny. Nie przypominał pomarańczowego. Trzeba popić szybko wodą. Myślę, że bardzo pomógł mi w moim celu. Bardzo fajny skład HCA, l-karnityna i chrom. Ocena 8/10 2. CLA 2x 60 kaps. Skupiałem się, żeby jeść ten suplement w ściśle określonych porach. Forma żelowych kapsułek bardzo mi odpowiadała, łykało się łatwo bez pr

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-05 14:21:52 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    ec, lipa, pokrzywa x2, melisa, mięta x2, 2 kieliszki wina (ok.200ml) warzywa: kiszona, cebula, kalafior, ogórek, brokuł, papryka suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, chrom rano: 5g BCAA + 3x omega3 + kreatyna, kreatyna do posiłku nr2 wieczorem: 3x omega3 + ZMA (kreatyna w sumie 15g) micha BWT – 140/200/70 Posiłek nr3 to wszystko co zjadła

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-07 18:41:28 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    agowa suple: multipack 2x1, tran, Mg+B6, probiotyk rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA, zaraz po treningu: 3g kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, micha BWT – 165/260/70 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/47ea6126cb87498e8fc11e2ab6aa3b22.png Trening Dzień 5 1a. Wypady z przeskokiem 20% ciezaru cia

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-12 20:31:18 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    nia, szparagowa suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, miska: 175/265/75 też liczona na kartce ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/152585848b934921a27951ea638b691a.png Treniing Dzien 2. 1. Przysiad z wys

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-17 13:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    nia, szparagowa suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, miska: 175/265/75 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ad4ecc0bc4af480f8b28ac360bfd316a.png Trening Dzien 3. 1a. wyciskanie waskie 4x4-6 1min (roz. 17,5

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-17 20:04:23 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    r, rzodkiewka suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, miska: 175/265/75 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d2629ae2fb024777952718f41917de09.png Trening Dzien4. 1a.pompka z wyskokiem 3x8-10 1min cc/ cc/

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-26 21:02:20 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    a x2, zielona z imbirem, skrzyp+przywrotnik+dziurawiec, melisa+mięta x2, pokrzywa x3 warzywa: ogórek, pomidor, kalafior, dynia, suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, chrom rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, wieczorem: 3x omega3 + ZMA, miska: 150/180/75 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a9e8454df22145f59c5918e7ade88845.png W planach mam 30 mi

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-29 19:38:57 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    ona suple: multipack 2x1, tran, Mg+Ca, probiotyk, wiesiołek rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, 175/265/75 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/b989409e778f482997f37d38f50f0a09.png Trening Dzien 3. 1. podnoszenie kolana zgiętej nogi leząc na brzuch

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-02 20:21:25 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    aragowa suple: multipack 2x1, tran, wiesiołek, kolagen 1x 5g rano: 5g BCAA + 3x omega3 + 3g kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: 3x omega3 + ZMA, 175/265/75 Udziec wyszedł tak dobry, ze ledwo co się od niego oderwałam i stąd też białko podjechało pod górna granicę ;-) Obgryzłam dokład

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-07 21:11:09 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Arphiel / podsumowanie str. 31

    Post
    Ladies SFD

    a, czosnek, papryka, kalafior, suple: multipack 2x1, tran, wiesiołek rano: BCAA + omega3 + kreatyna, przed treningiem: SAW w trakcie treningu: BCAA po treningu: kreatyna + chrom wieczorem: omega3 + ZMA, 175/265/75 fasola konserwowa bo już nic innego nie miałam w zapasach ale na szczęście bez dodatku cukru /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/720e6255ae3c486

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-08 21:04:07 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no byc moze ze wsoeba najtansza, ja sie tam w tym nie orientuje tylko podałem przykład a myślałem ze tylko "fusiasta" moze byc na redukcji nie wiedziałęm ze mozna rozpuszczalna, ale jednak jak wogóle zaczne pic kawe to normalna czarna jeszcze nie wiem co z tym wapniem... i czy ten chrom zaczac brac

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-04 17:44:24 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wg mnie bierz chrom, ale tylko wtedy gdy Cię ssie.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-04 18:21:40 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    edii by nie było... rossi racja jak jadłem ta piers po treningu i kolejny posiłek za 3h to troche ssało ale to przez dwa dni teraz wczoraj, piątek juz było ok bo albo działał chrom albo juz jestem w ketozie. bo jak byłem na masie to tez od razu po treningu(15min) jadłem piers+ryz no ale teraz redukcja i wyglada na to ze to troche inaczej wyglada ja

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-06 16:56:23 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ania tydzien temu w piatek to nawet jak przyszła pora posiłku to nie miałem na niego smaku bo wogóle mi to jedzenie niesmakowało ale na ładowaniu juz było ok ja dodatkowo mam chrom i codziennie jedna tabletke łykam i to pewno tez troche hamuje głód jutro pewno bedzie tak ze bede chodził głodny...bo po ładowaniu otrąb nie stosuje a ty jak tam po wcz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-19 19:00:13 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak masz ssanie to moze by ci troche chrom pomógł wypróbuj to moze lepiej zrobic ładowanie chociaz co dwa tygodnie niz dodawac wegli, ale w sumie ODIN mówił ze po 14 dniach mozna dodac troche wegli przed treningiem bo organizm sie przestawił na czerpanie energi z tłuszczu p.s znowu mam takie oczy czerwone jedno troche mniej, juz sie mama nawet pyta

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-09 11:20:30 Liczba szacunów: 0
  • Test Niesponsorowany - Powrot Do Wielkosci (pods.str.7)

    Post
    Odżywki i suplementy

    pirydoksyna HCL, cyjanokobalamina, kwas foliowy, biotyna, cytrynian wapnia, jod, fumaran żelaza, cytrynian magnezu, fosfor, cynk, glikonian cynku, chlorek potasu, nikotynian chromu, glikonian miedzi, siarczan manganu, chelat molibdenu, filochinon, lecytyna sojowa, inne składniki: naturalne i sztuczne dodatki smakowe, guma ksantanowa, acesulfam pot

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 10391 Data: 2012-11-01 13:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    No king89 respect dla Ciebie 200g ryzu nie ma opcji zebym zajdł na raz Ps moja pani jadła chrom to ogólnie spadło jej łaknienie nie tylko na słodycze pozdro

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-23 14:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    Od nowego planu postaram się ćwiczyć dwa razy w tygodniu przedramię i łydkę, które lekko odstają od reszty. Z TCM jestem zadowolony, ogólnie z suplementacji jestem pod wrażeniem ponieważ z tego co obserwuję to pali się tłuszczyk a mięcho zostaje. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Muszę kupić chrom ponieważ mam ochotę na słodycze a to nie dobrze.

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-10 12:07:24 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    otu... Wczoraj dowiedziałem się , ze kolejna paczuszka dotarła tzan z punktów olimpa a w środku sam miodzik--- prolongatum najwększa pucha, crevolution, thermo speed 90 caps, chrom. Z tego co pamiętam. We wtorek odbiorę i wkleję fotkę z obecnej suplementacji. Kolega ZWIERZOLUD testuje obecnie massakrę i niestety nie jest za bardzo zadowolony. Wpra

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-08 06:55:50 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

    Post
    Trening dla początkujących

    W promocji ze sklepu SFD : Thermo Surge Met-RX i Clenbutical Nutrabolica - za jedyne 119 zł, mam jeszcze CLA z zieloną herbatką i chrom ale na tydzień odstawiam profilaktycznie. Spalacze dokładam za tydzień lub dwa. Na chwilę obecną stacki, bcaa, glutka , białko. Koncentrat białkowy tylko w dzień treningowy i z rana w mniejszej porcji. Więcej pier

    Odpowiedzi: 1590 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-27 22:11:05 Liczba szacunów: 0