SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

chrom

  • konkurs- wyniki strona 1 i 78.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o i tak jakby pierwsze oznaki skurczów pojawiają się jak biegnę :/ Mocne kakao na noc i stopniowo będzie pomagać. Skuteczniej będzie jak kupisz w aptece jakiś zestaw magnez + chrom. Cena 5-10 zł :) Po każdym treningu 15 minut solidnego rozciągania. Przed bieganiem wypij 0,5 litra jeżeli dasz radę + jakiś izotonik po treningu. Zinko Policzyło mi ws

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-13 20:22:27 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    thx :) , no juz sie zdecydowalem :D Jak huberto spec mowi ze trzeba to tak zrobie:D napewno mnie w blad nie wporowadza;P jutro zobacze jak to pojdzie;) rano sie odezwe ;) Dla RR-28! POPRAWILEM :) 6.00 Wstajemy Actival BCCA Porcja na sucho Rowerek 30-45 min Flexi Drink Porcja na STAWY! 1. Posilek godz. 6:30 - 50g platkow owsianych - 3 jaja cale go

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-09-21 21:14:57 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    RR-28 Wiem wiem ze przed termiczna:P , suple wliczam , btw ci dam za jakies 2-3h , tylko sciagne exela xD , ok olive przeniose do 3 :P DZIEN 1 / 120+/- - Wstalem o 6.00 - Bcca z rana na sucho - Rowerek 7.30 - 8.00 - Flexi Drink (zapomnialem foteczki:/) - Sniadanie 8.30 3 jaja , 50

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-09-22 08:42:00 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Podsumowanie Dzien 3/120 -/+ NO WITAM WAS:) ZNOWU UDANY DZIEN :) Wstałem o 9.00 Bcca , + 2 x spalacz - Rowerek 30 min ( spalacz na sucho , ufff , ladnie sie lalo :D) Potem sniadanko , nie robilem zdjecia bo nieladnie wyszlo xD jutro dam tego omlecika!:) - 3 jaja - 30 g Ostorowi na patelnie! - Potem posypałem cynamonem troche:) + żurawinka

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-09-24 21:11:45 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    oranek! Walka ze wstaniem i pedałowaniem:D -Bcca przed! -35 min pedałowania + odcineczke true blood:D 1.Posiłek -Jajka na twardo -Płatki owsiane -Wpc... Suple po: Vitaminy , chrom , omega, spalacz , magnez (nie mam juz siły tego jest :/ jutro zrobie sobie ciasteczek owsianych na caly tydzien i policze bilans) 2.Posiłek -Tuńczyk -Razowy Chlebek.. (

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-10-04 21:03:38 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie Dzień 15/120+/- Dzień Areobowy:D 1.Posiłek -Płatki owsiane -3 jajka -wpc Suple; -Vitaminy -Spalacz -Omega -Chrom 2.Posiłek -Tuńczyk + łycha musztardy -Chleb Razowy 3.Posiłek -Szynka -Chleb Razowy 4.Posiłek -Ryż -Cyc -Ogorek kiszony -Elite 12 Suple: -Spalacz -45 min rowerek 5.Posiłek -Ryż -Cyc -Basen (35 min plywania , 2 x sauna po 15

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-10-07 10:16:56 Liczba szacunów: 0
  • Kłosiu / Czyli redukcja i walka ze smalcem!

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie Dzień 17/120+/- Dieta : 80% Trening: 80% Suple : 100% Suple z Rana : Bcca , Flexi Drink! 1. Posiłek - Płatki owsiane , 3 jaja , Wpc 2.Posiłek -Pół makreli , 75gram razowego , ogórek konserwowy 3.Posiłek -Szynka z kurczaka , 75gram razowego , ogórek konserwowy Suple: Vitaminy , Spalacz , Chrom , Omega 3 4.Posiłek -Wołowina , ryż , ogóre

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 7728 Data: 2010-10-08 22:33:26 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Zakręcamy kurki w AL (zdjęcia str. 25)

    Post
    ActivLab

    Skład diabetostrong: Wyciąg z liści morwy białej (250 mg), wyciąg z liści Gymnema sylvestris (200 mg), kora z cynamonowca cejlońskiego (101,25 mg), cynk (1,5 mg), chrom (20 µg) Skład innego preparatu na wrażliwość insulinową: - BANABA LEAF (1% COROSOLIC ACID) - 100 MG - CINNAMON BARK EXTRACT - 500 MG - NA R-ALPHA LIPOIC ACID - 150 MG Poszukaj sobie

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 18539 Data: 2014-07-09 20:48:23 Liczba szacunów: 0
  • SUPLES/Dziennik tr./ Mistrzostwa Polski 2009 - trenujemy ostro

    Post
    Trening dla początkujących

    +1 całe jajo, 100 gram płatków owsianych) kawa po tym otwieram szuflade i wyciągam :) PLANT ENZYMES, special two, bcaa 6 gram, glutamina 6 gram, ultra riped , MM4, Yohabine, chrom, garlicyn i chyba tyle :) , dwie szklanki wody do tego rano zawsze robię żarełko na reszte dnia ( 350 gram makaronu pełnoziarnistego, 850 gram piersi, 6 łyżek oleju lni

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 7252 Data: 2009-03-22 17:44:18 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA dla dziewczyny do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    any posilek, mozesz sobie wypic ale nie za czesto Zjedz normalny posilek ok 1,5h przed treningiem. Po zjedz tez posilek ale nie za duzo ww na noc. Wyciag z zielonej herbaty, chrom, tran, kofeina przed treningiem, zestwa witamin i mineralow, wapn, magnez moga byc reszta daruj sobie, jeszcze jak lubisz slodycze to jakies bialko slodki mozesz zakupic

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2800 Data: 2005-04-20 07:11:26 Liczba szacunów: 0
  • Nie chudnę :<

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    m tez zielona herbate do picia, na dwie godzinki przed snem zjedz jabłko i popij duza iloscia wody-usprawnia przemiane materii, weglowodanow napewno nie masz za malo. polecam chrom w tabletkach-1 dziennie-niedrogi, naturalny a poskramia ochote na podjadanie. co do aktywnosci pamietaj ze tłuszcz spala sie po okolo 45 minutach cwiczen dopiero. powodz

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 7038 Data: 2008-03-08 19:28:29 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "suplementacja rano: wit D2000+K, wit c, magnez, omega 3, wapń, potas, chrom, selen, beta alanina 5g po 2 posiłku: witamin complex olimp przed treningiem: bcaa 10g, glutamina 5g, beta alanina 5g, cytrulina 5g, aakg 5g, po treningu: bcaa 10g, glutamina 5g, aakg 5g, wit c przed snem: zma, glutamina 5g, wit c, będę testować GABA - bo dostałem w prezen

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4406 Data: 2018-01-03 17:51:17 Liczba szacunów: 0
  • Początkująca inwestuje w dzienniczek

    Post
    Ladies SFD

    artą marchewkę - nie wiem czy powinnam ją uwzględniać w jadłospisach :P. Postaram się zakupić w najbliższym czasie jakieś białko w proszku, bo chyba fizycznie nie jestem już więcej zjadać dziennie :/. Z suplementów zaczęłam łykać oeparol (wiesiołka), chrom na noc, magnez+wapń i witaminę c :) Zmieniony przez - okoneczek w dniu 2012-01-22 18:53:24

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 6998 Data: 2012-01-22 18:49:27 Liczba szacunów: 0
  • WW i IG

    Post
    Trening w domu

    hmm sczerze? to jem prawie samo mieso tluste i nietluste,wcinam salate,ale nie codziennie,pomidora ale tez niecodziennie i ogorka tez niecodziennie lykam witaminy+chrom,jem jajka do 4 dziennie to zalezy jak mi sie jesc chce w ciagu dnia raz mniej raz wiecej,i jeden serek granulkowany to wszystko czasami kielbaske jakas no i ser ale niemam dokladn

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 14401 Data: 2004-02-09 17:27:18 Liczba szacunów: 0
  • WW i IG

    Post
    Trening w domu

    is jest rozny,dzis zjadlam zaledwie serek granulkowany,jedna grubsza kielbaske kilka plasterkow wedliny i sera zoltego,zrobilam sobie smietane bita i to wszystko ,normalnie jem do 3 kotletow schabowych dziennie dolacze tez salaty,albo pomidora,czasem zrobie do tego pyszne pieczarki na masle,to cale moje jedzonkoaha lykam witaminy i do tego + chrom

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 14401 Data: 2004-02-09 17:30:32 Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    : nie mam ograniczeń ale nie pije kawy , nie pije alkocholu oraz nie palę Stan zdrowia : dobry Preferowane formy aktywności fizycznej : dziennie mogę poświęcić ćwiczeniom 2-3 godziny Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : chrom plus Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak Stosowane wcześniej diety : głodówka nie skuteczna efekt yoyo

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-04 13:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    cześć kochani. Dziękuję za odwiedziny, ostatanio nawet nie mam czasu podrapać się palcep po posladkupraca siłownia praca siłownia noi gotowanie szamki. Diętę trzymałam po za poniedziałkiem gdzie na noc zjadłam kilka ciastek. Wydaję mi się ze kcal 1750 to dla mnie za mało. Chrom nic nie pomógł. A tak wszystko dobrze...ciagle jestem na BTW 160/80/90

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-11 01:30:30 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY: 'PaSiBRZuCHy 4' - zagłosuj -> strona 96

    Post
    Odżywki i suplementy

    omarańcz Posiłek 2 makaron z tuńczykiem i groszkiem Posiłek 3 ziemniaki, surówka i ryba panga Posiłek 4 ryba z surówką 2x omega 3 do śniadania i obiadu 1x garlicin 1x cynk 1x chrom 2x Fire Fit przed treningiem /SFD/Images/2015/12/31/404efda60bcf433b80a7034ecf3a21e9.png Plecy, biceps wiosłowanie sztangą wąskim podchwytem 4x12 wiosłowanie sztangą sze

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-23 19:55:11 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY: 'PaSiBRZuCHy 4' - zagłosuj -> strona 96

    Post
    Odżywki i suplementy

    łososiem Posiłek 2 pierś z kury, ziemniaki, surówka Posiłek 3 razowy z wędliną Posiłek 4 hamburgery domowe Suplementy 2x Fire Fit przed treningiem 3x omega 3 do śniadania 1x chrom 1x cynk /SFD/Images/2015/12/31/89797a021a0a4abea0dd8513a00bfc43.png Barki unoszenie hantli na boki w opadzie 4x10 unoszenie hantli bokiem 3x10 unoszenie sztangi do brod

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-27 21:06:27 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY: 'PaSiBRZuCHy 4' - zagłosuj -> strona 96

    Post
    Odżywki i suplementy

    serem Posiłek 2 razowy z makrelą Posiłek 3 pierś z kury, surówka i grzyby Posiłek 4 razowy z wędliną i serem, surówka Suplementacja 2x Fire Fit przed treningiem 2x omega 3 1x chrom 1x cynk /SFD/Images/2015/12/31/2e205767791240e4853e95f7ce2eb56e.png Klatka, biceps wyciskanie sztangi płasko 4x10 wyciskanie hantli skos dodatni 4x10 rozpiętki 3x10 but

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-30 00:35:59 Liczba szacunów: 0