Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: chodzic 2x

Strona 1 z 9

  • 2x w tygodniu

    cwicze jakies 10 miesiecy postepy sa wedlug mnie w miare dobre. aktualnie przez jakis czas miesiac dwa moge chodzic tylko 2x w tygodniu na silke. czy sa jakies szanse na mase przy 2 treningach w tygodniu nie mam innej aktywnosci poza

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 464| Data: 2009-09-13 17:58:25| Liczba SOGów: 0
  • 2x w tyg.siłownia, 2x w tyg.basen.

    sie w 2 treningach z tego powodu ze nie cwicze nog od jakiegos miesiaca ból rzepki .bardzo lubie pływac a nie moge chodzic czesciej niz 1,wiec chcialbym trening w srode zastapic basenem.idac na basen dosc duzo plywam jakies 1500m+ przez okolo 50min

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 983| Data: 2008-09-10 16:41:34| Liczba SOGów: 1
  • split 2x w tygodniu

    mam chyba za duzo wolnego czasu przez te wakacje i wymyslilem, ze zaczne chodzic na silownie codziennie, 6x w tygodniu i bede cwiczyl kazda partie po 2 razy tj: pon klatka, biceps, przedramie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 706| Data: 2009-07-14 15:58:15| Liczba SOGów: 0
  • Pomoc w odchudzeniu

    mi urusł... potrzeboje jak najszybciej to zrzucic ale nie na jakis czas tylko na stałe ... mam zamiar zaczac chodzic 1 2x w tygodniu na basen \ i mozliwe ze 3xsilownia \ oraz trening w domu brzuszki pompki itd ... czy ktos moze mi pomuc w diecie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 681| Data: 2007-09-21 18:17:31| Liczba SOGów: 0
  • dieta i trening kobiety 40+

    najlepsze dla kobiety w tym wieku wiec pytanie kieruje do was. zalezy jej na smuklej sylwetce. na silownie moze chodzic tylko 2x w tyg i nie mooze robic cwiczen obciazajacych mocno kregosłup. na silownie chodzi juz z 3 miesiace ale nie podobaja sie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 365| Data: 2013-09-18 16:47:46| Liczba SOGów: 0
  • Klata 2x w tyg.

    witam mam pytanko jestem po malym zabiegu mialem male zdeformowanie klaty i lekarz zalecil mi chodzic na silownie przede wszystkim aby umiesnic klatke piersiową:d ,caly czas cwicze klate 1 x w tyg. i chcialem sie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1205| Data: 2005-10-28 22:38:40| Liczba SOGów: 0
  • Jak lepiej na mase: 3 czy 4 razy w tygodniu? Prosze o porownanie 2 planow.

    billy kid. zalozmy ze trenowalem do tej pory ponad pol roku, moze 9 miesiecy treningiem domatora i chce zaczac chodzic na silownie, ktory z tych programow polecacie czy moze najpierw ten z postu a po obyciu w silce ten pierwszy co oprocz

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1504| Data: 2005-09-20 01:33:36| Liczba SOGów: 0
  • bilans 6cio letniej walki z tradzikiem

    chodzilem do tego dermatologa i niestety juz nie mialem tetralysalu za darmo. jako ze bylo juz lato to przestalem chodzic do dermatologa bo na sloncu pieknie mi wszystko zeszlo. znowu zaczalem chodzic dopiero po wakacjach. przepisywal mi jakies

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 7290| Data: 2005-04-07 19:22:27| Liczba SOGów: 2
  • Problem z ukladem nerwowym (nie moge spac, jestem zajehany itp)

    bo prubowalem to tez mam problem ze snem , i bez treninguw to zasypiam okolo nawet 50minut , nawet nie nawidze chodzic spac to dla mnie gorsza menka od treningu kladlem sie nawet o 20 po treningach a zasypialem chyba o 23.30! i tak zawsze , tylko

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1102| Data: 2012-01-05 14:30:42| Liczba SOGów: 0
  • plan ćwiczeń

    czy poprostu w wolny dzien, np. sobote albo niedziele zaczac je robic. sprzet mam w domu wiec nie musze nigdzie chodzic ani dojezdzac. do tego chcialbym zapytać jeszcze o wiosełka, otóz stoją juz u mnie pare miesiecy i mam zamiar sie za nie wziac i

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 424| Data: 2010-09-21 20:39:29| Liczba SOGów: 1
  • Nie moge przybrac na masie prosze o pomoc !

    na trzezwo zaczolem myslec i rzucilem w cholere wszelki alkochol i szlugi,zaczolem trzymac sie diety na mase i stale chodzic 4x w tygodniu na silownie cwiczac kazda partie miesni raz w tygodniu,podam wam teraz moja diete i plan treningowy prosilbym

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3454| Data: 2010-12-24 11:31:56| Liczba SOGów: 0
  • Brak przyrostow sily/masy - dieta jest. 31lat

    zbiednialem a brzuc jak jest tak jest: do tego raz w tygodniu gram w tenisa w lato czesciej . czy mam chodzic 3x w tygodniuna silownie moja obecna przykladowa dieta: 8:00 platki owsiane 50g platki kukurydziane 50g nasiona slonecznika

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 428| Data: 2014-01-28 23:33:09| Liczba SOGów: 0
  • Dieta, suplementy, program do oceny!

    czesc, jestem poczatkujacy na silownie zaczalem chodzic 3 tygodnie temu i moim glownym celem przedewszystkim jest nadrobienie masy, sily wiec: wzrost: 177cm waga: 54

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 393| Data: 2010-04-16 15:55:37| Liczba SOGów: 0
  • Kilka pytań!

    w ciągu dnia : 2x trening taekwondo, szkoła, wf, czasem piłka nożna / koszykówka i zaczynam 4x w tyg na siłownie chodzic uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2x taekwondo w tyg. 4x siłownia 2x wf + wybiegi lub wyjazdy rowerem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 487| Data: 2010-05-23 21:26:33| Liczba SOGów: 1
  • Czas na redukcje

    1x to minimum. do tego jeszcze w tym miesiacu jak bede dobrze stal z kasa zamowie sobie nowe rekawice i bede chodzic 1x w tygodniu na boks. to poki co chyba wszystko : mam nadzieje ze uda mi sie osiagnac zamirzony cel. pozdrawiam ! :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 531| Data: 2012-10-08 21:21:55| Liczba SOGów: 2
  • Program do oceny, dieta, odzywki?

    czesc, jestem poczatkujacy na silownie zaczalem chodzic 3 tygodnie temu i moim glownym celem przedewszystkim jest nadrobienie masy, sily wiec: wzrost: 177cm waga: 54

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 387| Data: 2010-04-16 15:48:37| Liczba SOGów: 0
  • jaki cykl radzicie? czekam na propozycje SOGI:P

    2x w tyg ostro zakrapiane imprezki :p a silownie traktowalem czysto rekreacyjnie zgodnie z moja zasada lepiej chodzic niz nie chodzic bo lubie ten sport ale nigdy nie mialem swira na punkcie silki. a wiec przejdzmy do zeczy co kupic jak polaczyc

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1288| Data: 2007-03-21 17:33:37| Liczba SOGów: 2
  • "Na skolioze-Karate"-czyli skrzywienie kregoslupa a treningi

    ze jak zaczynalem treningi majac niecale 16lat mialem skolioze niewielka w zasadzie w tym samym czasie zaczalem chodzic na cwiczenia do przychodni oraz na treningi kyokushin.po dwoch tyg cwiczenia w przychodni sie skonczyly a nastepne pol roku

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 15746| Data: 2006-10-18 11:56:11| Liczba SOGów: 0
  • Jak połączyc ? :(

    na siłowni pon,wt,czw,pt staz ok 6 miesiecy, wiek 16 lat od niedawna :] . ale mam zamiar takze zaczac chodzic na kickboxing bo czuje ze to jest to co kocham treningi odbywaja się w pon,sr,czw mata ,pt i nie mam pojecia jak to połączyc z

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 760| Data: 2007-12-08 19:34:07| Liczba SOGów: 0
  • Spalic tluszcz!!!!!!!!

    165 cm wzrostu. moim celem jest zgubienie tkanki tłuszczowej a potem nabranie dobrej sylwetki. moge 2x w tygodniu chodzic na silownie oraz 2x na basen . ogólnie gram prawie codziennie w piłke nozną i teraz zaczalem 5x w tygoniu chodzic na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 888| Data: 2011-02-24 13:23:23| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}