Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: chcialabym przytyc

Strona 1 z 5

  • Jak przytyć

    moja waga stoi chciałabym się rozbudować troche tu i tam chyba wiecie o co mi chodzi: hehe nie no z 10 kg chcialabym przytyć.mam zamiar isc od marca na siłownie ale koleżanki mi to odradzają mówia mi że bede już patyczkiem a ja myslalam ze bede sie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1172| Data: 2009-02-23 18:31:15| Liczba SOGów: 0
  • jak przytyć, żeby nie ucierpiał na tym brzuch? ;p :)

    cześć wam. waże 53 kg przy 172cm i chciałabym przytyć parę kg. tylko jest jeden problem, uprawiam dużo sportu, pracuje nad płaskim brzuchem i ogólnie rzecz biorąc mam szybką przemianę materii. tycie nie idzie mi w parze z ćwiczeniami bo nie jem

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 7000| Data: 2009-07-07 23:51:18| Liczba SOGów: 0
  • Nina- pragnę wyrzeźbić ciałko swoje, nabrać siły.

    hej lejdis! potrzebuję waszej pomocy od jakiegoś czasu przyglądam się forum, czytam i jestem pod wrażeniem tego jak świetnie się wspieracie i z jakim zapałem dążycie do celu. postanowiłam się dołączyć 6 jeżeli o mnie chodzi to sprawa wygląda

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 1902| Data: 2011-09-02 22:03:37| Liczba SOGów: 3
  • jak przytyc??....

    przemiane materii nawet bardzo szybka i to ze jem tluczace jedzenie typu fastfoody i slodycze nic nie pomaga..chcialabym przytyc bo u mnie naprawde nie ma za co zlapac 2 poradzcie mi jak mam przytyc moze mam kupic jakies odzywki zeby sie

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 7572| Data: 2004-02-14 02:29:38| Liczba SOGów: 0
  • jak równomierne przytyć i nabrać kobiecych kształtów?

    witam, mam nadzieję, że mi pomożecie: moim skromnym marzeniem jest przytyć i nie słuchać już okropnych komentarzy typu: zjedz coś, zrób coś ze sobą , chciałabym nabrać bardziej kobiecych kształtów. z rodzajów figur które tutaj znalazłam, jestem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3628| Data: 2012-06-02 23:00:08| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na masę przy niedowadze dla nastolatki

    awokado, banana, kakao 2 łyżki , jogurtu, twarogu 100g i szpinaku, do tego dorzucam jagody goji lub orzechy. chcialabym przytyc i mieć kobiece ksztalty, a do tego nie musiec oblekac sie w 10 warstw z powodu wiecznego zimna. nie chce jednak się

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1036| Data: 2016-02-01 15:33:30| Liczba SOGów: 1
  • Chcę przytyć! - budowa masy mięśniowej

    chciałabym przytyć, ale raczej nie w tłuszcz tylko nabrać masy mięśniowej. typowy ze mnie ektomorfik, co bym nie zjadła to nawet śladu nie ma :p messsi podała mi kilka linków jeszcze raz dziekuję: i ułozyłam dietę

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2771| Data: 2011-09-14 14:37:34| Liczba SOGów: 0
  • dziewczyna 22 lata, 170cm 48 kg chcę przytyć i mieć mięśnie

    cześć : jestem zupełnie nowa w temacie. do tej pory robiłam brzuszki, przysiady, ciężarki, 6 weidera. wciąż jestem drobna i słaba. nie mogę przytyć, jedząc na prawdę dużo, pizzę i inne tuczące. zapisuję się na siłownię od przyszłego tygodnia,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1225| Data: 2014-03-14 11:05:21| Liczba SOGów: 0
  • bardzo chcialabym przytyc prosze o pomoc

    witam zaczne od tego ze chcialabym przybrać na wadze ale w moim przypadku to bardzo ciezkie wyzwanie. obecnie staram sie jesc duzo zdrowo i czesto

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1020| Data: 2013-05-06 15:09:41| Liczba SOGów: 0
  • uwydatnienie niektórych partii ciała

    siema ; jestem tu nowa i nie mam zielonego pojęcia, co robić, a więc proszę was o pomoc. chciałabym przytyć czy też uwydatnić niektóre części ciała pośladki, uda . wiadomo, jak dla dziewczyny jest to ważne. nie chciałabym jednak przytyć w

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1893| Data: 2009-06-01 08:48:02| Liczba SOGów: 0
  • jak przytyc?

    przemiane materii nawet bardzo szybka i to ze jem tluczace jedzenie typu fastfoody i slodycze nic nie pomaga..chcialabym przytyc bo u mnie naprawde nie ma za co zlapac poradzcie mi jak mam przytyc moze mam kupic jakies odzywki zeby sie zmasowac]

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1758| Data: 2004-02-14 16:28:46| Liczba SOGów: 0
  • DZIEWCZYNA CHCE PRZYTYC POMOZCIE!!!!!!

    witam wszytskich mam 24 i waze 45 kg moim glownym problemem jest waga bardzo chcialabym przytyc jednak niewiem jak to zrobic nie mam zadnych ograniczen zywieniowych jem wszystko jednak przytyc nie moge

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1530| Data: 2008-04-28 18:24:56| Liczba SOGów: 0
  • Odżwianie & fitnes. Doradźcie jak przytyć 7 kg i uformować ładną sylwetke

    hej. zaczne od podania danych. mam 166cm wzrosty waze ok.41kg!! i mam 16 juz prawie 17 lat. ja widzicie jestem strsznei wychudzona..;/ jeszcze na poczatku grudnia chciałam przytyć i wazyłam 44kg jadłam wiecej wglowodanów: ryz, ziemniaki bakalie,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2824| Data: 2009-01-02 14:01:32| Liczba SOGów: 0
  • Jak przytyc 10kg?

    poradzili bo wiem ,ze wiekszosc z tego forum zna sie na tym; mam 22lata 158wzrostu i waze 45kg: pomocy chcialabym przytyc z 10kg: przytylam raz 10kg gdy bralam mamy wziewki na sterydach na astme ale juz nie dzialaja na mnie:

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1843| Data: 2011-02-18 10:41:19| Liczba SOGów: 0
  • Jak zdrowo przytyc?

    wrocilam do swojej wagi nie stosujac zadnych diet . nie jestem zle, ale ciuchy na mnie wisza, biustu i pupy zero, chcialabym przytyc max 4kg, ale w zdrowy sposob, no i troche popracowac nad cialem w tym temacie jestem calkowicie zielona . nie wiem

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 9907| Data: 2006-08-19 00:14:25| Liczba SOGów: 1
  • Chcę przytyc!!!

    ostu takacześć jestem niespełna 19 letnią dziewczyną, waże 43 kg przy wzroście 160.mój problem polega na tym, iż chciałabym przytyć i zwiększyć ,,obwód piersiątek. mam szybką przemianę materii, chyba tak mam , bo jem dużo a nie tyję. nie jem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3319| Data: 2006-04-01 19:08:16| Liczba SOGów: 1
  • Przybranie na wadze a nogi - uda :/

    witajcie, jestem tutaj nowa. zacznę od tego że mam 169cm/49kg i staram się przytyć 4 5kg bo wyglądam niezbyt korzystnie :/ czyt. szkieletowato. chodzi o to że przesadziłam z odchudzaniem, moje ciało do dzisiaj pozostawia wiele do życzenia mimo iż

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 2096| Data: 2010-03-08 15:23:51| Liczba SOGów: 1
  • Jak mam przytyć?!

    przy wzroście 170cm,waże 46kg.chciałabym przytyć!ale jak jem bardzo dużo.jem tyle co moje koleżanki które nie należą do szczupłych .może ktoś mi pomoże !co mam jeść itp.z góry dzięki:

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1460| Data: 2004-01-17 13:58:47| Liczba SOGów: 1
  • jestem zbyt szczupła chciałabym przytyć

    jestem zbyt szczupła , i mam kłopoty z przytyciem ,przy wzroscie 167cm , waga ciała wynosi 51kg. , to zbyt mało , ale jest mały problem , a mianowicie ; jestem po

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2457| Data: 2003-12-02 01:03:12| Liczba SOGów: 0
  • Jak przytyć ??

    witam, jestem nową użytkowniczką, więc proszę o wyrozumiałość. nie wiem dokładnie czy dobrą kategorię dobrałam do tematu. mam 25 lat, jestem po ciąży, ważę 54 kg, przed ciążą ważyłam 63 kg no i chciałabym bardzo do tej wagi wrócić. próbuję

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1400| Data: 2015-08-26 00:07:37| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}