Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cena zabiegu przepukliny u psa

Strona 1 z 385

  • koszt zabiegu -przepuklina

    witam moze mi ktos udzielic odpowiedzi jaki jest mniej wiecej koszt zabiegu przepukliny pachwinowej i jakie sa procedury szpital /klinika prywatna z gory dzieki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3516| Data: 2009-12-21 13:56:29| Liczba SOGów: 0
  • Operacja przepukliny

    operacja przepukliny pępkowej i niestety jestem zawiedziony bo nie udzielili mi lekarze informacji poza tym terminem zabiegu przyjściu na operacje na czczo i tym że wychodze w tym samym dniu. będe operowany na odziale dziecięcym. jeśli ktoś maiłby

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13261| Data: 2006-01-16 00:16:22| Liczba SOGów: 0
  • KREATYNY - cena/ilość/popularność

    są również w większych lub mniejszych opakowaniach, ja proponowane dobrałem tak aby m/w starczyło na cykl wtedy cena jest adekwatnie bardziej lub mniej opłacalna... produkty w owych opakowaniach można również znaleźć w ofercie sklepu sfd ]

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 34683| Data: 2010-09-01 17:30:25| Liczba SOGów: 62
  • Cena mleka w proszku!

    elo. wie ktos z was jaka jest cena mleka w proszku nigdzie tego cholera nie moge znalesc ;d chodzi mi o takie mleko nie dla bobaskow tylko no te normalne ;d p.s jak wiecie to podajcie jaka cena i jak to wygldaa gramowo ;d

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 15545| Data: 2008-04-07 14:57:53| Liczba SOGów: 2
  • PyTaNiE dot.ZABIEGU(przep.pach.)

    jej temat jest wiele ale w żadnym z nich nei znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie:jestem kilka dni po zabiegu usunięcia przepukliny i moje pytanie brzmi na karcie wypisu mam napisane zastosowane leczenie operatio radicalis inguinalis

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1853| Data: 2005-09-15 10:51:59| Liczba SOGów: 2
  • Sprzedam psa "Pit Bull" rodowód itp. Tanio!

    obciete uszy! do psa daje kaganiec, kolczatke oraz smycz. sprzedaje ją poniewaz sa mi potrzebne pieniadze szybko cena za psa wynosi 200zł! pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4940| Data: 2006-11-25 11:09:24| Liczba SOGów: 0
  • ginekomastia przed i po po zabiegu

    2009/20090222170210 witam, zdjecie ginekomastii przed zabiegiem, za chwile wrzuce po zabiegu 1 dzien

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 10429| Data: 2009-02-22 17:02:10| Liczba SOGów: 0
  • Po operacji przepukliny nowa-metoda

    witam. tydzień temu mialem operacje przepukliny sposobem desardy jest to ponoć nowa metoda stosowana niedawna mająca stanowić alternatywę dla stosowanych

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7739| Data: 2009-05-18 23:47:26| Liczba SOGów: 0
  • Pure American już dostępne!! Rewolucyjna cena!

    organizmu. http://fitmax.pl/produkty.php produkt=99 http://i53.tinypic.com/112di4j rewolucyjna cena 39zł/750g markowego białka!! zmieniony przez pawelszevc w dniu 2011 04 26 17:07:26

    Odpowiedzi: 89| Ilość wyświetleń: 13778| Data: 2011-04-26 17:06:15| Liczba SOGów: 2
  • Wzmocnienie mięśni brzucha po operacji przepukliny pępkowej i kresy białej.

    zupełnie zielony jeżeli chodzi o jakiekolwiek ćwiczenia, plany ćwiczeniowe itp. 5 dni temu miałem operację przepukliny pępkowej i kresy białej. nie była duża, zastosowano siatkę wzmacniającą. prawdopodobnie mam ją przez to, że ćwiczyłem na siłowni

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 7108| Data: 2012-09-24 14:53:13| Liczba SOGów: 0
  • Alergia , uczulenie na psa

    witam , chodzi o to ze w najblizszym czasie bede kupowac psa bedzie u mnie juz za jakies 1 2 tygodnie tak wiec chcial bym byc pewny tego iz nie bede musial go oddac po kilku

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6172| Data: 2006-08-06 03:09:12| Liczba SOGów: 1
  • Piotr Nowotarski PRZYGOTOWANIA DO KOLEJNEGO STARTU

    polski, waga startowa to 95 kg. lokate jaka udalo mi sie uzyskac, to 4 miejsce w kat. do 100 kg. aktualnie jestem po zabiegu przepukliny pepkowej, wiec na chwile obecna jestem wykluczony z treningow, lecz ciete staram sie trzymac caly czas, by nie

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 3287| Data: 2016-06-03 16:08:14| Liczba SOGów: 7
  • 100% NATURAL WHEY PROTEIN CONCENTRATE - NOWA CENA PROMOCYJNA!

    [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd/f06096326dd0456e82ef8c50a2ed5a2d[/img] super cena gwarancja najwyższej jakości! promocja ograniczona w czasie! olimp 100% natural whey protein concentrate

    Odpowiedzi: 162| Ilość wyświetleń: 11411| Data: 2012-01-03 13:55:15| Liczba SOGów: 7
  • Kolczatka dla psa może być potraktowana jako broń w paragrafie??

    schowałem telefon do kieszeni powiedziałem że nie oddam i zaje****m mu low kicka w kolano koles sie zgioł szarpnołem psa żeby przestał kopać zdjełem mu kolczatke przyłożyłem mu w twarz kolczatką dostał do tego kilka prostych w nos, i krzyczał żebym

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4709| Data: 2008-03-31 11:28:27| Liczba SOGów: 2
  • Sposoby usuwania rozstępów

    przesuwa wiazke swiatla lasera po skorze. w ten sposob usuwa nie tylko naskorek, ale tez wierzch skory wlasciwej. cena zabiegu wynosi 3000 5000zl. źródło:men s health

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3708| Data: 2006-02-11 13:03:33| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia po przepuklinie, prosze o radę.

    witam, jestem 6 tyg. po zabiegu przepukliny pachwinowej, bez siatki. zastanawiam się czy to dobry pomysł na rozpoczęcie lekkich ćwiczeń. chodzą

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1788| Data: 2010-09-03 14:05:04| Liczba SOGów: 0
  • Jak uniknąć przepukliny?

    w przypadku dalszych treningow z duzymi obciazeniami, takie uksztaltowanie miesni brzucha, moze doprowadzic do przepukliny zalecil stosowanie pasa. przy jakich cwiczeniach powinienem go uzywac, i czy moge kontynuowac cwiczenie brzucha

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3926| Data: 2007-09-27 22:59:22| Liczba SOGów: 1
  • Fedor zjadł psa :-P

    po otrzymaniu zaproszenia od koreańskiej federacji sambo, obecny mistrz pride wagi ciężkiej miał okazję spróbować zupy z psa lub posintang pewnie jakieś inne wykwintne danie... posiłek zjadł w olympic gymnasium w południowym seulu, gdzie

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 4636| Data: 2006-01-26 13:40:46| Liczba SOGów: 2
  • Styl Psa BJJ

    własnie wymyslilem styl psa bjj,a wlasciwie to wynalazl go moj pies: zauwazylem ze gdy mnie wkurzy i chce mu trochu wlac to on sie kladzie na

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 3469| Data: 2001-07-11 08:49:41| Liczba SOGów: 0
  • Laserowe leczenie przepukliny???

    czy mozliwe jest laserowe usuniecie przepukliny bez ciecia chirurgicznego jest to przepuklina nie leczona, wystepujaca dosc dlugo. prodsze o podanie adresow jakichs klinik, dzieki ..::h:y:p:e:r:s:p:e:e:d::..

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3323| Data: 2003-07-08 20:13:49| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}