SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Test pigułek UNS by Rokko

    Post
    Dzienniki Treningowe

    DWÓJKI CZWÓRKI POŚLADKI Uginanie nóg na maszynie 90-120 stopni 2x15 Uginanie nóg na maszynie 0-90 stopni 2x12 Romanian Dead Lift 15/12/10 Zbieranie grzybków 15/15/12 Wyprosty jednonóż 2x12 ostatnie 15 stopni wyprostu Wyprosty jednonóż 2x12 zakres 0-90 Przysiad 15/12/8 z przeprostem Hack squat na Smith 12/12/10 Wykroki chodzone 12/12/10 Syzy

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7621 Data: 2015-06-09 21:03:58 Liczba szacunów: 0
  • Test pigułek UNS by Rokko

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Już w niedziele bedą produkty z tygodnia amerykańskiego:) dzięki byku za info! na pewno skorzystam i przetestuje te amerykanckie pizze i lody które tak Rodebert zachwala/-) i masz juz jakies wieksze uwagi co do.tej nowej diety? ;) dziś trochę pozowałem i powiem że szczerze że jestem zadowolony:-) retencja opanowana, nabicie bdb, żyły przebijają s

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7621 Data: 2015-06-18 20:27:44 Liczba szacunów: 0
  • Test pigułek UNS by Rokko

    Post
    Dzienniki Treningowe

    CZWÓRKI http://iv.pl/images/26550445775949778190.jpg Przysiad 12/10/8 Fronty 12/10/8 Hack squat 12/10/10 Wyprosty obunóż 3x12 zakres 0-90 Wykroki chodzone 3x15 Syzyfki 2x15 kolana wąsko Przywodziciele 2x20 Odwodziciele 2x15 Core ABS CARDIO po treningu 20min stepper DIETA 1. 3 jaja po 68g, 30g owsiane, 30g ser żółty, cebula, szynka wit

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7621 Data: 2015-06-19 21:42:55 Liczba szacunów: 0
  • Częste krótkie cardio lepsze od długich - prawda czy fałsz?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    płciowe... Tak że kiedy organizm sie broni przed nadmiarem stresu związanego z odchudzaniem i manifestuje to np. dłuższym przestojem, należy go posłuchać i (przynajmniej na jakiś czas) odpuścić... Dlatego lepiej uważać z tym cardio na czczo czy dokładaniem cardio w momencie przestoju w redukcji. Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-11-30 13:54:06

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2016-11-30 13:44:09 Liczba szacunów: 1
  • Częste krótkie cardio lepsze od długich - prawda czy fałsz?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ciekawie sie zrobilo z ta zmiana percepcji cardio w ostatnich latach :) dobrze ze teraz juz wiem. A zwykłe chodzenie? Powiesz wiecej? Dzięki wielkie za odp i wsparcie :) dzisiaj postanowiłem zatrzymać projekt minicuta mimo wszystko. -1,5cm w pasie i +0,3 w ramionach w niecale 2 tygodnie nie jest zle, a jak dalej bym to ciągnął to czuje ze juz byly

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2016-12-01 23:29:20 Liczba szacunów: 0
  • Częste krótkie cardio lepsze od długich - prawda czy fałsz?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ść energii dla danej chwili, dla stanu wytrenowania w którym aktualnie znajduje się organizm. Znaczenie ma trening - dobry trening można zrobić i w 20 minut, 1,5h treningi + cardio to strata czasu. Piszę pod kątem kształtowania sylwetki, bo może ktoś ma cel żeby być niemobilnym, dużym, napuchniętym papierowym tygrysem z zerową wydolnością i nieprz

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2016-12-03 10:53:21 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na czczo, porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    40 min biegu na czczo nie spali Ci mięśni :O to mit, ze treningi cardio spalają mięśnie jak ogarniasz angielski to przeczytaj sobie http://scoobysworkshop.com/cardio.htm

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 2011-04-20 11:51:37 Liczba szacunów: 0
  • Dominator testuje suple od Hi-Teca

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    - Spięcia brzucha leżąc ze skrętem tułowia 3 x max.powt. Cardio: 45 min. 15 min.rozciągania Czesc! Dzis na ogien ida ramiona oraz brzuch standardowo po treningu silowym cardio 45 min. postaram sie wrzucic jakas fotke po treningu jak to aktualnie wyglada moze teraz poswiece chwile na ocene smaku poszczegolnych supli a wiec: Carbo Plus: porcja

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 5948 Data: 2011-10-08 10:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    o kolano, ze skrętem nadgarstka Efekty są ciekawe - szczególnie klata rośnie, mimo że to rzeźba. Jestem pod wrażeniem. Tłuszcz znika powoli. Po każdym treningu kręce 30 min cardio. Zmieniamy coś jeszcze? Dodam że wciąż jestem na 0 bilansie kalorycznym, ze względu na ostatnie problemy jak byłem na ujemnym( spaliłem za dużo mięśnia więc narazie pow

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1161 Data: 2016-02-09 12:33:43 Liczba szacunów: 0
  • TRENER + PODPIECZNY - zgłoszenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    bwód pasa : 104 Obwód klaty: 113 Obwód uda: 69-70 w najgrubszym miejscu Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 4x w tygodniu siłownia + staram się wykonywać cardio po 15 minut 2x w tygodniu Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak Stan zdrowia: bardzo dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia,bieganie,cardio

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3153 Data: 2014-03-26 23:05:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Tested_ - Dziennik treningowy - forma na 2016

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wyprostów 3s 12p - tempo 3-0-x-2 - Przysiady 10s po 15,15,12, 7s po 10p - Hack siady na maszynie - poziomo 4s 20 - tempo 4-0-x-0 - Przysiad bułgarski + Wyprost jedną nogą 4s po 10-12 + 12-15 - tempo wyprostów 3-0-x-1 5min cardio na rozgrzewkę %-) Dieta 300g białka, 250g tłuszczu ,470gww /SFD/Images/2015/12/13/7fce03360d864448a71d3c2a7504499f.jpg

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 14007 Data: 2015-12-13 02:48:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik agnes_95

    Post
    Ladies SFD

    Hej. Piątek był dniem lekkiego resetu, wykonałam tylko 1h cardio po wykładach, ponieważ studiuje dwa kirunki. Poniżej zamieszczam zrzut miseczki. Były jeszcze 2 kawki po 300 ml z mlekiem bez laktozy, dwie herbatki po 300 ml i 1l wody. Wczoraj ciężki dzien, od 8 na siłowni katowałam barki, klatke i triceps, a potem zrelaksowałam sie na ok 40-50

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1754 Data: 2014-11-24 19:16:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik agnes_95

    Post
    Ladies SFD

    -12-15 powtórzeń 4.Prostowanie pleców na ławce rzymskiej-3 serie-12-15 powtórzeń 5.Uginanie przedramion stojąc z drążkiem łamanym-podchwytem-3 serie -12-15 powtórzeń Piątek - cardio Sobota- barki + brzuch + interwał 30 min 1.Podciąganie sztangi wzdłóż tułowia 2 serie 15 powtórzeń 2.Rotowanie ramion z hantlą 3 serie 8-12 powtórzeń 3.Unoszenie ramion

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1754 Data: 2014-12-17 22:11:18 Liczba szacunów: 0
  • Mocny spalacz -proszę o pomoc.

    Post
    Ladies SFD

    u sama trenuję - mam worek w domu ) ok 1-1,5 godz . 3.z neta puszczam insanity max interval 4. cwiczenia ze sztangą plus inne na posladki ok 35 min potem lecę na dopełnienie cardio do godziny a jak mam sile to więcej 5. ćwiczenia z hantlami ogólnorozwojowe ok 30/40 min plus na dobitke cardio Generalnie mieszam sobie aby nie znudzić się . Dodam,ż

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2843 Data: 2015-12-05 19:03:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja (posilek potreningowy)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ek najdluzej jak tylko mozna, tylko nie wiem czy napewno dobrze robie. '' Wygląda na to, że nie wiesz, bo to co napisałeś nie ma nic wspólnego z prawdą. Myślisz, że katowanie cardio na czczo przyśpieszy redukcję tkanki tłuszczowej? niekoniecznie. Wbrew temu co się uważa, posiłek przed treningiem może nasilić powysiłkowe spalanie kalorii. Tak dla ja

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 783 Data: 2018-02-07 17:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja (posilek potreningowy)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ogarniętych badań sama nie znalazłam, ale...sam zrób test na sobie, jeśli pasuje Ci robić ciągłość (godzine treningi i godzine cardio, co dla mnie jest nonsensem, ale to moje zdanie) i zjeść posiłek po tym - zrób tak, jeśli Twoja regeneracja nie ucierpi, ani nie spowolni się Twój postęp sylwetkowy, nie pogorszy się progres w treningach to nic Ci ni

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 783 Data: 2018-02-10 14:32:02 Liczba szacunów: 0
  • 10 miesięcy bez supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    treningowe: Rano na czczo: porcja BetaBolic 40 min przed treningiem: porcja SP250 Bezpośrdednio przed treningiem: porcja BCAA Trening Bezpośrednio po treningu chciałem zrobić cardio i w trakcie cardio pić 50 g SFD Leucine Carboplus Bezpośrednio po aerobach BCAA+betabolić w jednym "szejku" 30 min po treningu SFD Wpc protein plus Dni nietre

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 2011-04-25 17:45:59 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna kiedy ponownie zaczac po powrocie na silownie po kilku latach

    Post
    Odżywki i suplementy

    200-400 czasami lekkie cardio zalezy od dnia. Chce tez skorzystac z tego ze wracam na silownie bo dluzszym czasie i wykorzystac potencjal rekompozycji w jak najwiekszym stopniu. Z tad jedynie delikatna obcinka kalorii. Narazie idzie ladnie. Jak przyhamuje to zrobie mniej kalorii badz wiecej cardio, ale to jest inna kwestia. Poza tym nie spieszy mi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2018-02-14 00:01:21 Liczba szacunów: 0
  • Insulina na redukcji - opinie

    Post
    Doping

    przed samym treningiem ale to miałem ewentualnie wprowadzić już później, ale chyba słowa mm troszkę to przyspieszą :-) To klasyk 2-3j, ja tak robilem wielokrotnie, tak samo np przed cardio, wiadomo cukier niski to i spalanie jest inne, niz idac na cardio po 100g ww ;-) Zreszta wiedze masz, lata swoje tez, sproboj sobie napewno bedziesz zawodolony.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1266 Data: 2016-06-10 20:46:34 Liczba szacunów: 1
  • Diet Low carb do oceny- redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bodziec, gdyby po np. 6 miechach redukcji zszedł do 1500, a potem chciał wskakiwać na 3k... To by mu to czasu zajęło. Jest też kwestia tego, że po treningu siłowym, np. takie cardio ma wpływ na utratę tkanki tłuszcz, nie mówiąc już o tym, gdyby trening był na czczo. Między innymi dlatego kulturyści, a i większość osób wali trening trening np. card

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 798 Data: 2013-12-29 15:04:57 Liczba szacunów: 0