SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0kg / 10x10kg / 8x10kg 4. MDS wymach siedząc w oparciu brzuchem 60/45/30 stopni 803 * 8-10 10x8kg / 9x10kg / 8x10kg 5. Wyciskanie na maszynie 1 * 100 100x2.5kg +brzuch, 20min cardio KOMENTARZ TRENINGOWY P/p pierwszy raz w życiu robiłem, więc nie wiem jak to wygląda. Ale fajnie weszło, czułem barki dobrze, dalej podciąganie, starałem sie ciągnać to

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-02 14:43:50 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    st. 3 * 10-12 10x17.5kg / 10x20kg / 10x20kg 3. MDS wyciskanie sztangielek45/30/poziomo 3 * 8-10 10x20kg / 10x20kg / 8x20kg 4. Wyciskanie sztangi leżąc 1 * 100 100x20kg +20min cardio KOMENTARZ TRENINGOWY Progres wszędzie ciężarowy! Pompa też dużo lepsza, jest super! Gilotyna bardzo mocno napina mi klatke, po serii czuje jak krew napływa do klatki, p

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-05 14:20:16 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10x35kg / 10x38kg / 10x40kg / 10x43kg 3. MDS podciąganie sztangi/wiosło podchwyt/nachwyt 3 * 8-10 10x60kg / 8x60kg / 8x60kg 4. Wymach boczny w opadzie 1* 100 100x4kg 20min cardio KOMENTARZ TRENINGOWY drązek super mi spompował plecy, szczególnie pierwsze 2 serii bez dodatkowego cięzaru. Potem super seria, ściąganie drążka bardzo mocno czuje p

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-07 13:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8x26kg / 8x26kg . 8x26kg /młotki 3 * 8-10 8x12.5kg / 8x15kg / 8x15kg 7. Prostowanie ze sztangielką nad głową 1 * 100 100x3kg 8. Uginanie małpi chwyt 1 * 100 100x3kg 20min cardio KOMENTARZ TRENINGOWY Rekord w wycisku wąskim, od razu super niespodzianka, czulem moc, dalej uginanie, mocno siedzial mi w głowie i mocno sie skupiałem na tym, mocne s

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-11 01:58:35 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po małych komplikacjach leci pierwsza wypiska, troche suucha;-) To zaczynamy od diety: http://wstaw.org/m/2013/12/08/dieta_2013_12_04.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4cf636401d0a4abdb36130807bda5f7b.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fa12474a6dc14512b698f4b4d756361e.jpg Wpycham na siłe, jestem chory , więc mega ciężko wcisnąć to wszystko... Trening SHOTGUN -

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 14:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ngowym. TRENING Wycisk leżąc 6x8 - 60kg Wiosło nachwyt 6x8 - 80kg Przysiad 6x8 - 80kg Wznosy na boki 5x12 - 10kg Modlitewnik 5x12 - 10kg ]Francuz z łamaną 5x12 - 25kg +15min cardio (170-180) FILMY http://www.youtube.com/watch?v=Lh6C8zYm0p8&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=lOemc2yQ_uc&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY 2 treningi

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-15 14:41:05 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    b. Sciąganie wyciągu do karku 3x10 10x39kg / 10x39kg / 10x39kg 3. Ściąganie wyciągu podchwyt 3x12 10x32kg / 10x39kg / 10x45kg 4. Wybrana wersja ściągania 1x100 18x100kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=xKb3nCk9MxQ&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=Nj9t-tVBW-E&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Super trening, domsy

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-22 14:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ącz - 10x28kg / 10x28kg / 10x28kg Wiosło podchwyt - 10x60kg / 10x70kg / 10x80kg Przyciąganie do brzucha - 10x69kg / 10x66kg / 10x73kg Wiosłowanie na maszynie - 100x14kg 15min cardio Filmy http://www.youtube.com/watch?v=OX3ics6ZOH8 http://www.youtube.com/watch?v=8ARRqjlSokA http://www.youtube.com/watch?v=-FAnILFQPsg Komentarz treningowy Dobry treni

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-29 22:11:17 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    C 4s 10xCC /10xCC FILMY http://www.youtube.com/watch?v=_cV85qTA4lA&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=ZK_DyboZx7Q&feature=youtu.be komentarz W siadach progres. Głębokość też nie jest jakaś idealna, ale płytko też nie jest. Wycisku na suwnicy nie było, poszło prostowanie, ogólnei ciężki trening, cardio ledwo robiłem.

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 14:49:19 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10x15kg / 8x20kg Prostowanie ramion w opadzie - 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg Wycisk francuski - 10x35kg / 10x40kg / 4x45kg Prostowanie podchwytem na wyciągu - 12x20kg / 12x25kg cardio 15min FILMY http://www.youtube.com/watch?v=yq4kqJ0fFKo&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Mało zapasu w wycisku sztangą, ogólnie strasznie niewygodne ćwiczenie dla m

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-13 14:36:23 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - 12x42kg / 12x46kg / 12x52kg / 12x59kg Wycisk na suwnicy - 12x79kg / 12x85kg / 12x92kg / 10x100kg MCNPN -10x60kg / 10x70kg / 10x80kg0 / 10x90kg Syzyfki - 4s 10xCC 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=OQImOjEeta0 KOMENTARZ TRENINGOWY W siadach już się mocno ciężko robi, ale za tydzień dołoże raczej na pewno. Wycisk na suwnicy i ug

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-16 15:27:57 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    inanie na lawce skośnej - 10x20kg / 10x20kg / 10x20kg 6b.Uginanie młotkowe - 10x14kg / 10x16kg / 10x18kg 7xUginanie ramion jednorącz na modlitewniku - 12x12kg / 12x14kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=HVASMcCUJfQ&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=BJ3NMwmvhX0&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=jjcwt7fbzRM

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 14:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kg / 8x25kg Prostowanie ramion w opadzie - 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg Wycisk francuski - 10x35kg / 10x40kg / 4x45kg Prostowanie podchwytem na wyciągu - 12x20kg / 12x25kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=s3gggJsDpz4&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Bardzo mocna pompa na barkach, jestem mocno zadowolony z treningu, przy poręczach

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-20 14:29:05 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    em- 10x52kg / 10x59kg / 10x66kg Ściąganie wyciągu do karku- 10x45kg / 8x45kg / 4x52kg Ściąganie wyciągu podchytem- 12x52kg / 12x59kg Ściąganie wyciągu nachwytem- 100x23kg cardio 15min FILMY http://www.youtube.com/watch?v=1tznnqNEvRY&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Bardzo duża pompa, progres cięzarowy też jest, przed ostatni trening stareg

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-21 14:09:51 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ki - 12x46kg / 12x52kg / 12x59kg / 12x66kg Wycisk na suwnicy - 12x85kg / 12x92kg / 12x100kg / 10x109kg MCNPN -10x60kg / 10x70kg / 10x80kg0 / 10x90kg Syzyfki - 4s 10xCC 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=8usA06EoGvU&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENONGOWY Progres siłowy prawie wszędzie, ciężki mocny trening. Dziś już jest ciężko, jutro

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-22 22:03:27 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i - 12x10kg / 12x10kg / 12x10kg 5.Podciąganie na drążku podchwyt - 10xCC / 10xCC / 10xCC / 10xCC 6.Uginanie hantli na przemian z supinacją - 10x10kg / 10x10kg / 10x10kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=5ApbwRcHF24&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY W mc duży zapas, zyebałem pierwszą serie technicznie( nie miałem prostej głowy)

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 14:27:24 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,5kg 3a.Syzyfki - 10xCC / 10xCC / 10xCC / 10xCC 3b. Zbieranie grzybów - 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg 4.Uginanie na maszynie - 12x32kg / 10x42kg / 10x49kg / 10x54kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=ouOO5toGgZQ&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=9nF27XNs-SE&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Wszędzie zapas, pompa

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-27 14:30:19 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    12x10kg / 12x10kg / 12x10kg 5.Podciąganie na drążku podchwyt - 10xCC / 10xCC / 10xCC / 10xCC 6.Uginanie hantli na przemian z supinacją - 10x10kg / 10x10kg / 10x10kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=lbrxBOtkFMQ&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Bardzo duża pompa na plecach, waga rośnie, jak widać po zdjęciach kilka postów w

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 14:25:59 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Aktualna dieta: http://wstaw.org/m/2014/03/09/dieta_2014-03-05.png Dużo kcal, ale nie zalewa mnie (oprócz twarzy %-) ) TRENING PULL 2 1.Podciąganie na drążku nachwyt - 10xCC / 10xCC / 10xCC / 10xCC 2.Wiosłowanie sztangą podchwytem - 8x70kg / 8x80kg / 8x90kg / 8x100kg 3.Przyciąganie rączek maszyny do klatki - 15x30kg / 15x35kg / 12x40kg / 12x45kg 4

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 13:29:47 Liczba szacunów: 0
  • Buli - zjem, poćwiczę, wyśpię sie, a reszta przyjdzie sama:-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kg / 12x42kg / 12x45kg 6a.Prostowanie przedramion na wyciągu - 12x27kg / 12x32kg / 12x37kg 6b.Prostowanie przedramion na wyciągu zza głowy - 12x27kg / 12x32kg / 12x37kg 15min cardio FILMY http://www.youtube.com/watch?v=zEtT2MIuv-Q&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=jJBkEcTFXGA&feature=youtu.be KOMENTARZ TRENINGOWY Trening o 1 w nocy, c

    Odpowiedzi: 1707 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 13:49:26 Liczba szacunów: 0