SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT nwpassage

    Post
    Ladies SFD

    /SFD/2018/8/22/f87c1f9363bd432b8affc500f805972c.jpg 21.08.2018 Wieczorem zrobiłam 45 minut cardio. Na wioślarzu pośladki płonęły, 4000 metrów moje :) Polubiliśmy się wspominając dawne lata naste kiedy dużo się wiosłowało i żeglowało. Będę robić sobie na nim małe wyzwania, ile uda się zrobić w te 20 min czy coś podobnego. Teraz cardio będzie w osob

    Odpowiedzi: 804 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-22 23:24:18 Liczba szacunów: 0
  • DT nwpassage

    Post
    Ladies SFD

    ja w ogóle cardio nie robię :-D po co Ci cardio? :-P

    Odpowiedzi: 804 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-05 08:53:33 Liczba szacunów: 0
  • DT nwpassage

    Post
    Ladies SFD

    Ja w sumie tez ostatnio cardio nie robię wcale, ale czuje, ze czegoś mi brakuje... i kondycyjnie tez raczej średnio. Może nie bieżnia, bo to nudne, ale jakieś box jumpy albo wioślarz interwałowo mogłabym wprowadzić. Wioślarza też lubię, ale zwykle przed treningiem robię na rozgrzewkę, więc bieżnia to urozmaicenie u mnie. Powiem Ci , że kiedyś nie

    Odpowiedzi: 804 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-06 16:53:21 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Zarys planu treningów na redukcji: PLAN NA MARZEC/KWIECIEŃ 2015 ROKU Pon: Nogi, Biceps Wtorek: Klatka Barki Przedramiona Środa: Wolne Czwartek: Wolne Piątek: Plecy, Triceps Sobota: Kompleksy sztangowe + ew. Alpha Cardio Niedziela: HIIT + ew. Alpha Cardio Pon. Nogi, triceps 1. Przysiady ze sztangą 4x8 2. Wykroki 4x12 3. Superseria uginania i prostow

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-08 11:43:21 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    A coś takiego? Zarys planu treningów na redukcji: PLAN NA MARZEC/KWIECIEŃ 2015 ROKU Pon: Legs Wtorek: Push Środa: Wolne Czwartek: Wolne Piątek: Pull Sobota: Kompleksy sztangowe + ew. Alpha Cardio Niedziela: HIIT + ew. Alpha Cardio Pon. Nogi 1. Przysiady ze sztangą 5x8 2. Wykroki 4x12 3. MCNPN 4x12 4. Uginanie nóg w superserii z ich prostowan

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-08 19:54:12 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ę odłożyć jak najwięcej na kursy ;) Dla porównania tam kurczak koszuje okolo 40zl za kilogram, lód rożek 15zł ;d Wpadłem dzisiaj na siłke żeby nie zamulać w domu Brzuch + cardio + rozciąganie i rolowanie 1a. Unoszenie nóg w zwisie 15x 12x 12x 1b. Spięcia na maszynie 15x 15x 15x 1c. Skręty tułowia na maszynie 15x 15x 15x 2a. Allahy 12x 12x 12x

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-18 19:47:33 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    , bałem się troche że może być lipa z regeneracją ale treningi mają sporo mniejszą objętość niż do tej pory a kcal idą w góre i o dziwo póki co jest git :) 1. klata plecy 2. cardio brzuch 3. nogi 4. barki łapy 5. off Klata i plecy 1a. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 10,8,6 12x60kg 8x70kg 5x80kg 12x60kg 8x70kg 6x80kg 1b. Wiosłowanie sztangą

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-22 11:50:48 Liczba szacunów: 1
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    zamiast leżąc i ściąganie drażka nachwytem do karku zamiast neutralem do klaty. Waga praktycznie się nie zmienia więc doszedłem do wniosku że nie ma co się katować po 30 min cardio i ucinam do 20 ;) Klata i plecy 1a. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 10,8,6 12x60kg 8x70kg 5x80kg 12x60kg 8x70kg 6x80kg 12x60kg 8x70kg 6x80kg 1b. Wiosłowanie sz

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-27 09:40:02 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    terminowany żeby w tym roku dołożyć jak najwięcej mięcha, wiadomo nie chce się też zalać tak okrutnie jak na ostatniej masie, więc bede wszystko kontrolował. Zamierzam kręcić cardio i manipulować makroskładnikami tak żeby nie wyglądać za 5 tyg jak świniok :D Dzisiaj jeszcze odpoczywałem, tzn rano poleciałem sobie na siłke zrobić 45min cardio, pote

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-30 16:35:27 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    jętości ;d Myśle tylko czy nie zrezygnować na poczatku z dodatkowych dropsetów, poza tym jeśli coś będzie szło nie tak jak trzeba to zawsze można przyciąć pare serii :P Co do cardio to wiadomo że za wszystko odpowiada podaż kcal ale odrobina cardio na pewno zadziała na + zarówno jeśli chodzi o forme jak i o pochłanianie szamki ;) I tak jak napisal

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-31 09:57:38 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dzięki panowie ! :D Dzisiaj miało być 30min lekkiego cardio ale ojczulek wyciągnął mnie na misje żeby wejść na góre Mistberget i tak poszliśmy :P Pod góre masakra tętno wysoko jak by się robiło bardzo intensywne cardio. Z górki już gorzej bo nogi zmęczone i tylko kolana dostawały do tego śliskie kamulce strome niebezpiecznie :D Ale dałem rade. w dw

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-06 16:46:21 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    czy do z personalnych czy z dietetyki trzepią na tym konkretne pieniądze. Cielu, co do formy to faktycznie odbiega od tego co było o lata świetlne ale nie będe teraz olewał cardio, pewnie będe kręcił więcej niż te 60min bo to faktycznie niewiele ;) Myśle że ucięcie węgli będzie dobrym rozwiązaniem i jeśli forma się nie poprawi w najbliższym czasi

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-22 13:14:39 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    uża intensywność mniejszy ciężar ale za to zmęczenie x100. Mam nadzieje że jutro wróce już do pełni sił bo na kolejne dwa dni zaplanowałem dwa hardcorowe treningi + 2x po 25 cardio ! :) Nogi (spontan lżejszy trening) Prostowanie nóg siedząc 5 serii 12-10 powtórzeń ostatnia seria 15 sztabek Przysiady na suwnicy smitha nogi z przodu 8x60kg 8x70kg

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-01 21:11:52 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    owolony. Reszta treningu pleców jak zawsze ligowo, duża intensywność fajnie zmęczyłem mięśnie. ] Także plan na pierwszy tydzien redukcji wykonany w 100%. Bez cheatów, 5x25min cardio zrobione mimo kilu dni choroby więc początek elegancki :) Plecy Kaptury 1. Martwy ciąg RAMPA 6 6x70kg 6x120kg 6x140kg 6x160kg 6x170kg 2. Podciąganie nachwytem 4x6-8 8x

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-04 13:49:15 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    iego. Póki co poprawy praktycznie nie ma, rana jest bardzo bolesna ale mam nadzieje że do piątku będzie ok. Co do planów wiadomo ostatnie pare dni bez palca nie mogłem robić cardio i jeszcze pewnie nie zrobie go przez pare dni. Żeby nie ucinać kcal zastosuje metode 3 dniowej rotacji węgli. Myśle że napędzi to troche metabolizm i chociaz odrobine z

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-12 16:08:07 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dzisiaj trenowałem bareczki z tricepsami i zrobiłem podwójne cardio za wczoraj :P Barki Triceps 1.Reverse butterfly 4x15 15x 15x 15x 15x 2. Żołnierskie wyciskanie stojąc 4x8 8x50kg 8x50kg 8x50kg 8x50kg 3. Unoszenie hantli na boki 4x14-8 14x8kg 12x10kg 10x12kg 8x14kg 4. Podciąganie wyciągu dolnego wzdłuż tułowia 3x12 12x 12x 10x 5. Wyciskanie wąsk

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-29 14:17:43 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    mój pieseł miał problemy zdrowotne i musiałem z nim zostać, potem wieczorem weterynarz itd i nie mogłem pojechac na trening. Za to dzisiaj zrobiłem mocny trening nóg, po nim cardio i solidne rozciąganie. Prostowanie nóg robie dość mocno, tak że ostatnia seria jest już bardzo ciężka, po zejściu z maszyny zawsze problemy z utrzymaniem się na nogach

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-05 22:02:12 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    6x80kg 5x80kg 6x80kg 6x80kg 6x80kg 6. Francuz z wyciągiem dolnym leżąc na skosie 3x12 12x 12x 12x 12x 8x 12x 7. Pompki na poreczach maszyna 12x 10x 8x 15x 12x 10x 20min cardio I wczoraj plecy. Troche zmieniłem trening ale weszło dużo lepiej :) Super mi weszło wiosłowanie ala pendley takie z marwego punktu ze kazde powtorzenie odkladałem na ł

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-08 10:32:29 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ocno zrobiłem rozpiętki na bramie i wycisk nie był łatwy :D Ale myśle że jest miejsce jeszcze na progres ciężarowy spokojnie. Reszta treningu weszła elegancko. Zrobiłem 30min cardio a wieczorem ide na kosza, żeby nadrobić lenistwo z poprzedniego tygodnia :D Klata Biceps 1. Rozpiętki na bramie 3x15 (wstępne zmęczenie) 15x 15x 15x (butterfly) 15x

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-09 13:33:24 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ałem i przeszło na szczęście :) Trening wyszedł mega. 5x5 95kg po wstępnym zmęczeniu już ważyło sporo :D Ale mam nadzieje że 5x5 100kg pójdzie na kolejnym treningu. Forma po cardio więc już bez pompki %-) Zresztą co to za pompa na 200g wungla :D Powolutku forma się poprawia, myśle że do nowego roku będzie dobry podkład do dalszego budowania masy z

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-15 14:15:04 Liczba szacunów: 0