SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    a nie odstawiłam treningów, ba nawet trenowałam ciężej a było mnie coraz więcej %-) masz rację - NIGDY WIĘCEJ, człowiek uczy się na błędach! :-) 30.03.2015 DNT z rana 40 min cardio na orbim + brzuch i nic więcej :-) DIETA : 1. 20g whey, 35g owsa, 100g ananas, 18g migdały 2. 70g łosoś wędzony, 30g ryż bassmati, warzywa 3. 70g łosoś wędzony, 35g k

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-31 19:29:14 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    o wiele lepiej mi wchodzi w poślady %-) prostownika praktycznie wgl nie czuje 6. Przysiad z kettlem 4 x 15 7. Dodatkowo - unoszenie sztangi leżąc 3 x 15 Po treningowo 40 min cardio Na czczo również 40 min cardio + brzuch DIETA: 1. 30g whey, 35g owsa 2. 80g kury, 10ml lniany 3. 80g kury, 30g ryż bassmati 4. 30g whey, 30g ryz bassmati 5. 80g kury, 3

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-21 09:06:26 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    bok 6 x 15-20 3. Wyciskanie żołnierskie siedząc hantlami 4 x 15-12 4. Wymach w przód podchwytem siedząc 3 x 12 (na rękę) 5. Wspiecia na palce na maszynie smitha 4 x 20 40 min cardio Trening na rozładowanie emocji pięknie wleciał :-D DIETA: 1. 30g whey, 35g owsa 2. 80g łososia wędzonego, warzywa 3. 80g kury, 30g ryż bassmati, 18g masła orzechowego,

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-22 09:07:16 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    rii łączonej - 15 repów stopy wąsko + 15 repów stopy szeroko) x 3 ostatnie ćwiczenie było zabójstwem dla pośladów :-) w końcu nauczyłam się porządnie ćwiczyć poślady! 30 min cardio bieżnia DIETKA: 1. 40g owsa, 30g whey 2. 2 jajka, warzywa 3. 80g kury, 30g ryż, warzywa, 10 ml olej MCT 4. 30g whey, 30g ryż 5. 80g kury, 30g ryż, warzywa, 18 g orzechy

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-14 19:55:36 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ony %-) 15.05.2015 – DT wypiska wcześniej, bo za niedługo bd wychodzić z domu i pewnie wrócę nad ranem %-) jadę na impreze oczywiście z moją colą zero i michą (stąd nie było cardio na czczo %-) A zapomniałam napisać, wczoraj byłam u endokrynologa i w sierpniu kładę się do szpitala na badania :% i dodam, że gdyby nie moja mamuśka to termin bym miał

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-15 19:37:58 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Aniu raczej nie inaczej! w końcu nazwa mojego dziennika :-D 19.05.2015 - 45 min cardio na czczo 20.05. 2015 NOGI 10 min rowerka 1. prostowanie na maszynie 2 x 20 (jako rozgrzewka) 2. fronty na maszynie smitha 8 x 20-12 ( 2 serie rozgrzewkowe na 20 repow, później cały czas progresja; skończyłam na ciężarze 35 kg + sztanga z maszyny. dodam, że le

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-20 23:06:58 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    tro) bo okresu brak, nie wiadomo który dzień cyklu u mnie i takie tam.. a tak wgl to dobrze, że w końcu z nami jesteś 8-) BRAKOWAŁO mi CIĘ ! };-) dziś na czczo wpadło 45 min cardio później ŁAPY w seriach łączonych : • Uginanie ramion na wyciągu z linkami 4 x 15 • Ściąganie linek od góry 4 x 15 • Uginanie o kolano 3 x 15 • Wyprosty na triceps w po

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-22 23:51:15 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ycinką :-)) Hahah i też dziś mam w planie plecy :-D Wczoraj było 20min sauny suchej, dzis domsy dalej trzymają - pupa najbardziej, dwójki Lecę teraz na stepperze moje 45 min cardio na czczo, I juz mam sajdy redukcyjne, będąc w sklepie bez słodkiego nie wyjde. Ogólnie patrzę na żarcie i jęczę :)) Jak dobrze, ze w domu mam wsparcie. Oni słuchają i n

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-18 08:38:43 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    : Wczoraj wpadło na czczo 40 min Cardio i BARKI, trening pięknie wyszedł, ale przez weekendowe obżarstwo mam wyrzuty sumienia %-) Z racji dzisiejszego egzaminu odpuściłam cardio na czczo, ale za to wypadł tak mega konkretny trening nóg i uważam, że grubo przesadziłam dziś %-) ogólnie obecny plan treningowy trochę mnie juz nudzi i sama coś komb

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-23 21:00:11 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Laura , ja też ciężki miałam, ale z innego powodu . Na wesleu byłam, wróciłam o 4 rano... a o 6 juz cardio robiłam :-D Nie moglam spac w ogóle , a dzisiaj czuje sie jak dętka ;-D Cardio takie zwykłe eee :D ? Na trzeźwo %-) ?

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-17 15:47:47 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    było mi nie po drodze.. :-( hehe 30.09. - mało snu, brak sił więc odpuściłam cokolwiek 1.10 - 1h CARDIO + 15 min sauny suchej, masakra jak wodą podeszłam, stąd takie długie cardio pokutne |-) dziś miska prezentowała się tak: 1. 135g białko jaja, 60g żółtko, 65ml śmietanki 12% 2. 165g mięsa mielonego z indyka, 50g ryżu basmati, 10 ml lniany 3. 135

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-01 19:36:04 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    tatyczną pompke i tygodniowe domsy późniejsze trenowanej partii %-) OK ! :-D CIELU - a waga i tak Ci pewnie licho idze :-D więc może lepsze te owoce ? :-P 26.11.2015 20 min cardio na czczo (bieganie w terenie) - ogólnie jak na pierwsze cardio na czczo od x czasu uważam, że źle nie było, wręcz przeciwnie na stałe zagości w moim planie ;-) NOGI 1.

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-27 18:37:30 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    kg) 5. Unosznie talerzy w bok w opadzie 3 x 16 (2,5kg) 6. Hak maszyna odwrotnie 6 x max 7. Wznosy na rzymskiej 3 x 15 40 min CARDIO ORBI świetny trening, świetnie się czuję! cardio leci sporo, bo od poniedziałku zaczęłam REDUKCJĘ także mam nadzieje, że w razie gorszych dni będziecie w stanie mnie solidnie zmotywować :-)) a tutaj filmiki z ostatnic

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-17 22:34:51 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    SEVEN - ale ja cały czas teraz jade 40-50min cardio %-) a co do wchodzenia ćwiczeń, to wiesz zależy :-)) ale ja polecam %-) POLKA - forma dopiero będzie %-) co do FA - siłownia niczego sobie, sprzęt fajny, HAMMERY konkretne, obszerna strefa cardio itd. Od czasu do czasu tam będę wpadać, ale na stałe nie chciałabym tam ćwiczyć, w godzinach "szczytu"

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-02 08:21:23 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    SEVEN - ale ja cały czas teraz jade 40-50min cardio %-) a co do wchodzenia ćwiczeń, to wiesz zależy :-)) ale ja polecam %-) POLKA - forma dopiero będzie %-) co do FA - siłownia niczego sobie, sprzęt fajny, HAMMERY konkretne, obszerna strefa cardio itd. Od czasu do czasu tam będę wpadać, ale na stałe nie chciałabym tam ćwiczyć, w godzinach "szczytu"

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-02 19:36:57 Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    no i zrobił mi porządny, mega mocny masaż, czyli taki jaki potencjalnie chciałam (dodał, że nawet facetom nie robi aż tak mocnego %-) ) do rzeczy, dzisiejszy trening 30 min cardio na czczo póżniej PLECAK 1. MC SUMO 10 x 40kg 8 x 50kg 8 x 60kg 6 x 70kg 4 x 80kg 2. Wiosło hantlem jednorącz 6 x 8 (20kg) 3. Ściąganie -- drążka do klatki 4 x 15 (

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-15 22:34:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Bzyk - nowe poczynania str. 183

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uskie - 3s po 10-20x 6. Wyprosty ramion z linkami wyciągu górnego - 3s po 12-25x 7. Allachy - 3x MAX 8. Unoszenie nóg - 3x MAX 9. Spięcia na maszynie - 3x MAX Na koniec 30min cardio Nogi dzisiaj mega słabe, więc nie dałem rady zrobić interwału. Cardio na rowerku i na bieżni po 15 minut. Miska 265g białka, 50g tłuszczów, 235g węglowodanów /SFD/Imag

    Odpowiedzi: 2050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-02 21:41:47 Liczba szacunów: 0
  • [DT] SnicK - "Cierpliwości" pods. str 96

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Redukcji ciąg dalszy. Waga: 69kg Pas : ~75cm Ogólnie czeka mnie ciężki tydzień, ale mam nadzieję jakoś ogarnąć. Plan: T1: Siłka FBW, Cardio 5x30min. bieganie. 2000kcal. T2, T3, T4, T5: Pn:Klata, Śr:Plecy, Pt:Nogi, Sob:Bicep+Triceps; Cardio: 6x30/30/30/35min. bieganie; 2000kcal Celuję w wagę 65-66kg. Zmieniony przez - SnicK w dniu 2014-06-08 2

    Odpowiedzi: 1001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-08 22:38:39 Liczba szacunów: 0
  • [DT] SnicK - "Cierpliwości" pods. str 96

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Redukcja Dzień 44 Wpiska wczorajsza, było tylko Cardio, bo na siłke nie starczyło czasu. Cardio Bieganie 20min. Rower 40min. Śr. temp 24km/h Redukcja Dzień 45 Weekend będę miał trochę zawalony, ale mam nadzieję że wyrobię z treningami, ponieważ suple się kończą i postanowiłem dorobić u mamy w restauracji %-) Trening Podciąganie 5x5 Wiosłowanie nac

    Odpowiedzi: 1001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-20 13:08:50 Liczba szacunów: 0
  • [DT] SnicK - "Cierpliwości" pods. str 96

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Co do spalacza mam taką nadzieję %-) Taka regneracja zapowiada się przez do końca Czerwca, czyli będzie wjeżdżał siłowy+cardio, a reszte dnia będzie regeneracja, bo od 1 lipca praca, więc nie siłowy+Cardio+praca, a wieczorem spotkanie ze znajomymi i do spania. kacper - konsoli też nie mam, gram na lapku tylko, że przez hdmi mam obraz na TV ;-) Zm

    Odpowiedzi: 1001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-24 21:10:14 Liczba szacunów: 0