SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Właśnie odnośnie artykułu. Badanie odnosiło się do sesji HIIT wieczorem i lekkich cardio rano. Czy zatem opcja: treningu oporowego wieczorem i dajmy na to jakiegoś lekkiego biegania (30min) rano pomiędzy którymi nie będzie żadnych węgli powinna przynieść podobne efekty? Pytanie może bez sensu, ale HIIT podnosi EPOC bardzo mocno, a trening siłowy ch

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-13 11:29:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    lekki dyskomfort bólowy był, słabł jednak w czasie treningu wiec kontynuowałem. Poza tym jeśli chodzi o power i wrażenia - nie czuję że jestem na redu. Po treningu dorzuciłem cardio. Prawdopodobnie utrzymam ilosć około 40 - 50 min w tygodniu. DIETA i SUPLE 1. Przed treningiem: 20g wheya, 10g carbo, 4g argininy, 4g cytruliny, 1,5mg johimbiny, 250mg

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-23 23:53:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Cardio? O jakiej intensywności? Nie mów, że będziesz dreptał na bieżni %-)

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-24 09:23:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ja nie chcem widziec jak jest wiecej miesa i te nabicie :). A ile razy trening w tyg ? Po treningu wlatywaly jakies interwaly albo cardio ? Bo forma mega..dieta i ostry treningi i taka forma..po co komu bomba xd

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-28 18:50:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    o nic", są ważniejsze rzecyz w życiu niż forma, ale o formie też warto pamiętać ;-) Tak sobie podliczyłem - w czasie całej redukcji do tej pory zrobiłem łącznie około 120 min cardio %-) Konkretny-SFD - dzięki. Na ramiona priorytetu pewnie ustawiać nie będę, ale na 100% poprawić chcę plecy (szrokość) i nogi (dwójki) bo to odstaje. ramiona mogą być t

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-17 17:01:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    cardio jest męczące strasznie i monotonne dla mnie, wole interwały/tabate 12 minut i jestem nieboszczyk

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-17 18:01:05 Liczba szacunów: 0
  • Kapitan Wodka - Pol-czlowiek, pol-litra

    Post
    Trening dla początkujących

    ie, nie jesc na noc, nie jesc wiecej niz 30 g bialka w posilku itd. itp. Tak, to co pokazalem to przyklad z animala, zadne publikacje naukowe. Ja nadal bede sie upieral przy cardio z racji na cisnienie. I na koniec - tu nie ma kvrwa magii, ani w hiit ani w cardio. Zresz mniej niz trzeba, pracujesz wiecej i spalasz. To czy bedzie jadl 6 posilkow cz

    Odpowiedzi: 1556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-07 10:24:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Moja kręta droga do bycia dzikiem :)

    Post
    Trening dla początkujących

    A jak po zmianach w diecie ? Głod w dni nietreningowe doskwiera czy raczej w sam raz ? Gernerlanie be jest ok... Tylko po cardio straszne ssanie się załącza :) Wiele osób ma takie odczucia po cardio mnie jakoś nigdy po niem nie ssie, a szkoda. Może dlatego, że nie robię cardio%-)

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-25 13:11:50 Liczba szacunów: 0
  • nowa prosi o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    biłam 10 pompek tzw babskich, tzn na kolanach 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 15/15 8) Pompki w podporze tyłem 10/10 (nie umiem poki co więcej:() rozgrzewka cardio 20 min, rozciąganie *sobota- cardio- 1,30 h *niedziela- trening B 1) plank max czas 40 sek 2) Martwy ciąg z hantlami - jestem pewna że źle wykonuję to ćwiczenie mimo og

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8116 Data: 2014-02-22 09:14:39 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    nat maly plus orzechy IV 16.00 warzywa, wolowina, 1/3 woreczka kaszy gryczanej po 18.00 przed wyjsciem na silownie lyzka wiesniaka, 0.5 malego kawalka chleba cwiczenia 20 min cardio 50 min silownia brzuszki proste, skosne, boczne na pilce brzuszki na maszynie 3 serie wykroki, przysiady z hantlami po 3 serie cwiczenie na rece na 2 maszynach, na obu

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-24 11:03:59 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    szukany ruch)3x10-12 -francuz sztangą łamaną leżąc 6x6 6x35kg / 6x35kg / 6x35kg / 6x35kg / 6x35kg -prostowanie ramion na wyciągu podchwytem na szerokości barków 3x20-15 40min cardio FILMY https://www.youtube.com/watch?v=3HXy8UC7aCg DIETA 1.Posiłek 5 jaj 2.Posiłek 100g mąki ryżowej 200g piersi z kurczaka 3.Posiłek 80g płatków kukurydzianych 30g żelk

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-26 18:52:06 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    -wznosy ramion bokiem leżąc na ławce skośnej 3x15-12 -uginanie ramion ze sztangą łamaną 6x6. 6x40kg / 6x40kg / 6x40kg / 6x40kg / 6x40kg / 6x40kg -młotki stojąc 3x10-8 + 40min cardio FILMY https://www.youtube.com/watch?v=arvcQ8HD208 DIETA 1.Posiłek 5 jaj 2.Posiłek 80g płatków kukurydzianych 30g żelków 1 banan 40g wpc 3.Posiłek 500g ziemniaków 200g w

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-05 00:27:42 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    to takiego na jakim jeszcze nigdy nie trenowałem, za niedługo będziemy zmieniać trening na bardziej objętościowy , więc pewnie wtedy uwzględnimy te maszyny. Jedynie sprzęt do cardio słabej jakości. Kcal ucięte, więc myśle, że teraz forma szybciej powinna iść do przodu. Złapało mnie przeziębienie + teraz nocne zmiany, więc jest lipa, ale byle do pią

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-15 20:23:43 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Od poniedziałku jest rotacja, ale tak naprawde póki co jej nie odczuwam, jestem mocno zmotywowany póki co i robie wszystko tak jak mam w rozpisce. Co do formy to póki co mało kiedy oglądam sie w lustrze. W tym tygodniu miałem nocki, więc tak naprawde wiecej przespałem i nie miałem kiedy odczuwać głodu. Push B 1.Wyciskanie na maszynie hammer stoją

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-17 15:08:56 Liczba szacunów: 0
  • Margot: uparta i zmotywowana (wg. cortuni)

    Post
    Ladies SFD

    l to nie jaja, zawsze mnie zastanawialo, dlaczego to sie razem kalsfikuje? -z tego co się orientuję (a ciągle świeżak jestem ) wytrzymki alternatywa, dla mnie fajniejsza, dla cardio. tzn wytrzymki jak dla mnie gwarantują większy zapyerdol, no bo cardio można łatwo odwalić bez efektu. Margot, nie wiem jak to sie stalo, ale przegapilam Twe zdjęcia po

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-05 11:03:32 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA by sany

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    led 100g 3.Pierś z kurczaka gotowany 150g + Ryż parboiled 100g + warzywa 4.3 całe jaja + 2białka jaj 5.Twaróg chudy 250g Kilka słów: wstalem okolo 10:30 i poszedlem od razu cardio krecic,szybki prysznic i sniadanie,za chwile zjem 2 posilek,dzis ogolem chce sobie odpoczac i ogarnac nauke zebym mial w miare spokoj na tygodniu bo wchodze na nowy tre

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7496 Data: 2014-11-01 13:51:42 Liczba szacunów: 0
  • aaricia - redukcja / I pods. str.17

    Post
    Ladies SFD

    ,23 i 24) Zaczyna się ostra jazda. Czuje się słaba, wszystko mnie boli i ciągle chce mi się JEEEEŚŚĆĆĆĆ. We wtorek ćwiczyłam siłowe, dałam z siebie 100% plus do tego 15 minut cardio. Wczoraj miałam zrobić sobie DNT ale zaczyna mi się już woda zbierać w ciele przed @ i jak to zobaczyłam to....zaczęłam robic aeroby (skakanka) i to jak na mnie dosyć d

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 17746 Data: 2013-04-18 22:43:43 Liczba szacunów: 0
  • aaricia - redukcja / I pods. str.17

    Post
    Ladies SFD

    ia seria paliło mięsko aż miło 3. ok 4. niby ok, ale intuicja mi mówi aby skupić się bardziej na technice. -------------------- -------------------- Środa 2 kwietnia 40 minut cardio na bieżni (walk advanced) -------------------- -------------------- Czwartek 3 kwietnia bezruch - miało być cardio ale nie wyrobiłam się w czasie z robotą - trochę szko

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 17746 Data: 2014-04-04 13:33:54 Liczba szacunów: 0
  • aaricia - redukcja / I pods. str.17

    Post
    Ladies SFD

    ng z dziennika Porandojin, który dostała od Martuccy, byłam ciekawa jak sobie z nim poradzę :) Od półtora miesiąca jestem na siłowni codziennie (w dni wolne od siłowych cisnę cardio na bieżni) także fajnie będzie spróbowac takiego treningu dzielonego na partie ciała. Moje wrażenia: Dzisiejszy trening na pewno jest lekcją pokory dla mnie. Do wszystk

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 17746 Data: 2014-06-04 12:07:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    30.09.2013 DT poniedziałek SUPLEMENTACJA: Whey C6 3x 20g BCAA Powder - 10g przed treningiem, 10g pomiędzy siłowym a cardio, Glutamina 5g przed siłowym, 10g pomiędzy, Whey C6 30g po całym treningu, 2 tab. spalacz Thermo Speed Extreme - 1 rano przed treningiem, 1 ok. południa 3 x 1000mg Omega3 Komplex wit. 1tab. ZMA - 2tab - przed snem DIETA: Ten s

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-02 22:43:00 Liczba szacunów: 0